Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΟΠΑΔ/Δ2α/11815/2007

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1320/1998

Σχετικά με τα φαρμακευτικά προϊόντα SAVANE 500mg/vial, XOLAIR 150mg/vial, CUBICIN 350mg/vial, ACLASTA 0.05mg/ml, τα οποία δεν ανήκουν σε κατηγορίες που εξαιρούνται του κλειστού νοσηλίου .Διαβίβαση των αριθμ πρωτ. 21367/19-4-07,32086/19-4-07,5776/19-4-07,5757/19-4-07 εγγράφων του ΕΟΦ


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Δ3(α) 36775/2021

Εφαρμογή κλειστού προϋπολογισμού για τα φαρμακευτικά προϊόντα «από του στόματος χορηγούμενα αντιπηκτικά», για τις ποσότητες που θα διατεθούν από τα ιδιωτικά φαρμακεία και αποζημιώνονται από τον ΕΟΠΥΥ.


Υ5α,β/Γ.Π.oικ. 39667/2013

Τροποποίηση της κοινής υπουργικής απόφασης Υ5β/ Γ.Π.οικ. 35724/4-4-2002 «Ορισμός του κατά το άρθρο 13 του Ν. 2716/99 ειδικού ενοποιημένου (κλειστού) νοσηλίου και τροποποίηση της αριθ. Υ4α/οικ. 1320/98 κοινής υπουργικής απόφασης περί “Ορισμού νοσηλίου Νοσοκομείων”» (ΦΕΚ Β 485/19.04.2002).

596/558//2019

Τροποποίηση της οικ. 2077/17-1-2018 απόφασης, «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν στις κατηγορίες παρεχόμενων ειδών πρόσθετης περίθαλψης του άρθρου 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/ Β΄/18.11.2012)», ΦΕΚ 211/Β/30-01-2018 και της οικ. 4004/30-1-2018 απόφασης «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής, για προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες των παρεχόμενων ειδών του άρθρου 15 του Ενιαίου Κανονισμού Παροχών Υγείας (Ε.Κ.Π.Υ.) (ΦΕΚ 3054/Β΄/18-11-2012)», ΦΕΚ 379/Β΄/ 08-02-2018.


4004/2018

Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής, για προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες των παρεχόμενων ειδών του άρθρου 15 του Ενιαίου Κανονισμού Παροχών Υγείας (Ε.Κ.Π.Υ.) (ΦΕΚ 3054/ Β΄/18-11-2012).

Αριθμ. ΔΒ3Η/οικ.35491/2019- ΦΕΚ: 3800/Β/2019 -Τροποποίηση των αποφάσεων υπ' αριθμ. οικ. 43831 (ΦΕΚ 3492/Β/9.11.2017), 49089 (ΦΕΚ 4281/Β/7.12.2017), 2077 (ΦΕΚ 211/Β/30.1.2018) και 4004 (ΦΕΚ 379/Β/8.2.2018) με θέμα “Καθορισμός ανώτατης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν σε παρεχόμενα είδη πρόσθετης περίθαλψης και θεραπευτικών μέσων του αρθ. 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/B/18.11.2012)” τροποποίηση της απόφασης υπ' αριθμ. ΔΒ3Η/ οικ. 41195 (ΦΕΚ 4888/τ.Β'/1.11.2018) με θέμα “Προσθήκη προϊόντων ιατροτεχνολογικού και υγειονομικού υλικού προς αποζημίωση, καθορισμός τιμών αποζημίωσης και τιμών κατηγορίας, τροποποίηση κατηγορίας και τιμής προϊόντων ιατροτεχνολογικού και υγειονομικού υλικού” και ένταξη νέων προϊόντων Θεραπευτικών Μέσων και Προθέσεων στο Μητρώο Αποζημιούμενων Προϊόντων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ..

ΔΒ3Η/οικ. 28625/2020, ΦΕΚ: 4761/B/29.10.2020 Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 4004/30-01-2018 απόφασης (Β’ 379)

596/558//2019- ΦΕΚ: 2917/Β/2019 :Τροποποίηση της οικ. 2077/17-1-2018 απόφασης, «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν στις κατηγορίες παρεχόμενων ειδών πρόσθετης περίθαλψης του άρθρου 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/ Β΄/18.11.2012)», ΦΕΚ 211/Β/30-01-2018 και της οικ. 4004/30-1-2018 απόφασης «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής, για προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες των παρεχόμενων ειδών του άρθρου 15 του Ενιαίου Κανονισμού Παροχών Υγείας (Ε.Κ.Π.Υ.) (ΦΕΚ 3054/Β΄/18-11-2012)», ΦΕΚ 379/Β΄/ 08-02-2018.


2077/2018

Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν στις κατηγορίες παρεχόμενων ειδών πρόσθετης περίθαλψης του άρθρου 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/Β΄/18.11.2012)

ΔΒ3H 786/1416/οικ.30748/2022-ΦΕΚ:6207/Β/06.12.2022:Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ.2077/17-01-2018 απόφασης «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν στις κατηγορίες παρεχόμενων ειδών πρόσθετης περίθαλψης του άρθρου 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/Β’/18.11.2012)» (Β’ 211).

ΔΒ3H 656/1126/οικ.25934/2022- ΦΕΚ: 5446/B/2022: Καθορισμός τιμών αποζημίωσης για προϊόντα υγειονομικού υλικού και τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ.2077/17-01-2018 (Β΄ 211) απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας

Αριθμ. ΔΒ3Η/οικ.35491/2019- ΦΕΚ: 3800/Β/2019 -Τροποποίηση των αποφάσεων υπ' αριθμ. οικ. 43831 (ΦΕΚ 3492/Β/9.11.2017), 49089 (ΦΕΚ 4281/Β/7.12.2017), 2077 (ΦΕΚ 211/Β/30.1.2018) και 4004 (ΦΕΚ 379/Β/8.2.2018) με θέμα “Καθορισμός ανώτατης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν σε παρεχόμενα είδη πρόσθετης περίθαλψης και θεραπευτικών μέσων του αρθ. 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/B/18.11.2012)” τροποποίηση της απόφασης υπ' αριθμ. ΔΒ3Η/ οικ. 41195 (ΦΕΚ 4888/τ.Β'/1.11.2018) με θέμα “Προσθήκη προϊόντων ιατροτεχνολογικού και υγειονομικού υλικού προς αποζημίωση, καθορισμός τιμών αποζημίωσης και τιμών κατηγορίας, τροποποίηση κατηγορίας και τιμής προϊόντων ιατροτεχνολογικού και υγειονομικού υλικού” και ένταξη νέων προϊόντων Θεραπευτικών Μέσων και Προθέσεων στο Μητρώο Αποζημιούμενων Προϊόντων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ..

954/69/2020- ΦΕΚ: 3528/Β/26.8.2020:Τροποποίηση της υπ΄ αρ. οικ. 2077/17-01-2018 (Β΄211)  απόφασης αναφορικά με την αλλαγή τιμής αποζημίωσης προϊόντος της κατηγορίας «Πρόσθετη Περίθαλψη->Αναπνευστικά->ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΙΣΠΝΟΩΝ».

596/558//2019- ΦΕΚ: 2917/Β/12.7.2019 :Τροποποίηση της οικ. 2077/17-1-2018 απόφασης, «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν στις κατηγορίες παρεχόμενων ειδών πρόσθετης περίθαλψης του άρθρου 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/ Β΄/18.11.2012)», ΦΕΚ 211/Β/30-01-2018 και της οικ. 4004/30-1-2018 απόφασης «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής, για προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες των παρεχόμενων ειδών του άρθρου 15 του Ενιαίου Κανονισμού Παροχών Υγείας (Ε.Κ.Π.Υ.) (ΦΕΚ 3054/Β΄/18-11-2012)», ΦΕΚ 379/Β΄/ 08-02-2018.

1573/615/2019, ΦΕΚ: 4754/Β/2019: Τροποποίηση της υπ' αριθμ. οικ. 2077 απόφασης «Καθορισμός ανώτατης αποδιδόμενης τιμής αποζημίωσης των προϊόντων που ανήκουν στις κατηγορίες παρεχόμενων ειδών πρόσθετης περίθαλψης του άρθρου 15 του Ε.Κ.Π.Υ. (ΦΕΚ 3054/Β΄/18.11.2012)», ΦΕΚ 211/τ.Β΄/30-01-2018.


Ο-528/2016

Τροποποίηση της υπ’αριθμ. 0-833/18η/6-10-2008 απόφασης ΔΣ/ΕΟΦ (ΦΕΚ 135Β/24-1-2009) περί καθορισμού των Κατευθυντηρίων Γραμμών της Ε. Ε. σχετικά με τις «Αρχές και τους Κανόνες Καλής Παραγωγής για τα Φάρμακα και τα δοκιμαζόμενα φάρμακα ανθρώπινης χρήσης» όπως έχει τροποποιηθεί από τις Αποφάσεις:1) υπ΄αριθμ.23022 απόφαση, ΦΕΚ Β΄779/29-04-2009,2) υπ’ αριθμ.69251 απόφαση, ΦΕΚ Β΄2255/20-10-20093) υπ’ αριθμ.62060 απόφαση, ΦΕΚ Β΄1586/30-09-20104) υπ’αριθμ.0-209/7 απόφαση, ΦΕΚ Β΄2115/22-09-20115) υπ’ αριθμ.0-379/73η απόφαση, ΦΕΚ Β΄1631/ 10-05-20126) υπ’ αριθμ.0-9/1η/21-1-2013 απόφαση, ΦΕΚ Β΄351/19-2-20137) υπ΄αριθμ. 0-156/3η/13-3-2014 απόφαση, ΦΕΚ Β΄1200/12-5-20148) υπ΄αριθμ. 0-379/12η/15-9-2014 απόφαση, ΦΕΚ Β’2857/23-10-20149) υπ’αριθμ. 0-121/3η/27-4-2015 απόφαση, ΦΕΚ Β’978/28-5-201510) υπ’αριθμ. 0-347/10η/4-11-2015 απόφαση, ΦΕΚ Β’2961/31-12-2015.


ΕλΣυν/Κλιμ.7/276/2015

Κατάτμηση ενιαίας μελέτης.(...)Με βάση τις ανωτέρω σκέψεις το Κλιμάκιο κρίνει επιπλέον ότι, ανεξαρτήτως του εσφαλμένου, κατά  τ’ ανωτέρω, υπολογισμού της προεκτιμώμενης αμοιβής της προμελέτης από την αναθέτουσα αρχή, μη νομίμως ανετέθη αυτοτελώς και κατ’ εφαρμογή της ίδιας ως άνω εξαιρετικής διάταξης η αρχιτεκτονική μελέτη εφαρμογής, καθόσον είχε ήδη προηγηθεί η απευθείας ανάθεση του σταδίου της προμελέτης, και επομένως για την ανάθεση της αρχιτεκτονικής μελέτης εφαρμογής ήταν πλέον αναγκαία η διενέργεια ανοικτού ή κλειστού διαγωνισμού, κατά τις ειδικότερες προϋποθέσεις των άρθρων 5 παρ. 5 και 7 παρ. 1 του ν. 3316/2005, άλλως η ανάθεση με διαπραγματεύσεις κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 10  του ίδιου νόμου. Περαιτέρω, τυγχάνει απορριπτέος ως αβάσιμος ο ισχυρισμός του Δήμου ...... ότι η προμελέτη και η μελέτη εφαρμογής νομίμως ανετέθησαν χωριστά, βάσει του άρθρου 209 παρ. 3 του ν. 3463/2006, καθόσον αυτές ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες και επομένως νομίμως υπολογίστηκε για κάθε μία από αυτές διαφορετική προεκτιμώμενη αμοιβή, η οποία υπολειπόταν του προβλεπόμενου ορίου. Και τούτο διότι, η μεν προμελέτη δεν ανήκει στην κατηγορία των ενεργειακών μελετών της περίπτωσης 14 του άρθρου 2 παρ. 2 του ν. 3316/2005, αλλά ενόψει του τρόπου προεκτίμησης της αμοιβής της θα πρέπει να ενταχθεί από την άποψη αυτή στην κατηγορία των αρχιτεκτονικών μελετών, ο δε υπολογισμός  της προεκτίμησης της αμοιβής γίνεται, κατά το νόημα του άρθρου 209 παρ. 3 του ν. 3463/2006, για όλα τα στάδια κάθε κατηγορίας μελέτης. Αντιθέτως, νομίμως ανατέθηκε η ηλεκτρομηχανολογική μελέτη εφαρμογής βάσει των εξαιρετικών διατάξεων του ως άνω άρθρου σε ένα και τελικό στάδιο εφαρμογής, δοθέντος ότι η προεκτιμώμενη αμοιβή αυτής (3.850 ευρώ) δεν υπερβαίνει το ποσοστό του 30% του ανώτατου ορίου αμοιβής πτυχίου Α΄ τάξης που ίσχυε για την κατηγορία των ηλεκτρομηχανολογικών μελετών της περίπτωσης 9 του άρθρου 2 παρ. 2 του ν. 3316/2005 και το οποίο ανέρχεται σε 4.532,4 ευρώ (15.108 x 30% = 4.532,4).


ΕλΣυν/Τμ.4/200/2011

Από το σύνολο των ως άνω διατάξεων, καθώς και την εισηγητική έκθεση του Ν. 3316/2005, σύμφωνα με την οποία η έκδοσή του είχε ως σκοπό τη συγκέντρωση «ολόκληρου του θεσμικού πλαισίου ανάθεσης των μελετών και συναφών υπηρεσιών σε ένα νομοθέτημα, το οποίο δεν χρειάζεται οτιδήποτε άλλο για την εφαρμογή του, αφού είναι αυτάρκες …», συνάγεται, μεταξύ άλλων, ότι οι διατάξεις περί διαδικασιών αναθέσεως των δημοσίων συμβάσεων μελετών, δηλαδή συμβάσεων που συνιστούν το αποτέλεσμα συστηματικής και αναλυτικής επιστημονικής και τεχνικής εργασίας και έρευνας σε συγκεκριμένο απλό ή σύνθετο γνωστικό αντικείμενο (Πράξεις IV Τμήματος 178/2008, 179/2008, 216/2009), το οποίο αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στην ανάλυση αποτελεσμάτων μετρήσεων και στην επεξεργασία αυτών σε κατηγορίες που, μεταξύ άλλων, αφορούν σε συγκοινωνιακά έργα, μελέτες εναέριων μεταφορικών μέσων καθώς και κυκλοφοριακές μελέτες, εφαρμόζονται σε κάθε περίπτωση επιλογής αναδόχου εφόσον η αναθέτουσα αρχή είναι το Δημόσιο. Σύμφωνα δε με το νέο αυτό θεσμικό πλαίσιο, το οποίο διέπει την ανάθεση όλων των μελετών που υπάγονται σε αυτό, η επιλογή αναδόχου διενεργείται, κατά κανόνα, με τη διαδικασία του ανοικτού ή κλειστού διαγωνισμού και μόνον εφόσον συντρέχουν ορισμένες αυστηρές προϋποθέσεις με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης (απευθείας ανάθεσης), ενώ δεν προβλέπεται καθόλου η διαδικασία του πρόχειρου μειοδοτικού διαγωνισμού. Κατά συνέπεια, οι διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 83 του ν. 2362/1995, που σε συνδυασμό με την Υπουργική Απόφαση 2/45564/0026/2001 (Β΄1066), επιτρέπουν την ανάθεση συμβάσεων παροχής υπηρεσιών μετά από πρόχειρο διαγωνισμό, εφόσον η αξία αυτών δεν υπερβαίνει το ποσό των 45.000 ευρώ, δεν δύνανται να τύχουν εφαρμογής σε διαδικασίες ανάθεσης μελετών, οι οποίες ρυθμίζονται εξαντλητικά από τις προαναφερόμενες διατάξεις (πρ. βλ. Πράξεις IV Τμήματος 19, 58 και 180/2010).


ΝΣΚ/339/2005

Ερμηνεία διατάξεων του ΠΔ 261/1997, «διαφάνεια στην διαφημιστική προβολή του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα από τα έντυπα και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης».1. Μετά την προσθήκη, με το Ν 3166/2003, περίπτωσης δ΄ στην παρ.2 του άρθρου 2 του Π.Δ. 261/1997 (ΦΕΚ Α΄ 186) και τον αναγραμματισμό της αρχικής περίπτωσης δ΄ σε περίπτωση ε΄ : α) στους «αναδόχους διαφημιστικών υπηρεσιών» της παρ.3 του άρθρου 2 του Π.Δ. 261/1997 περιλαμβάνονται και οι ανάδοχοι στους οποίους ανατίθενται, υπηρεσίες της προεκτεθείσας περίπτωσης δ΄ κατά το μέρος που η «οργάνωση ιστοσελίδων στο διαδίκτυο» δεν περιλαμβάνει και καταχώρηση στην ιστοσελίδα διαφημιστικών μηνυμάτων σε τρόπο ώστε τα τελευταία να προβάλλονται στο κοινό και β) η πρώην περ.δ΄ και ήδη ε΄ αφορά «τους αναδόχους μετάδοσης ή καταχώρησης διαφημιστικών και λοιπών μηνυμάτων» της παρ.4 του άρθρου 2 του Π.Δ. 261/1997. 2. Οι ανάδοχοι όλων των διαφημιστικών και άλλων συναφών δραστηριοτήτων που εντάσσονται στην κατηγορία των «διαφημιστικών υπηρεσιών», δηλαδή όλων των υπηρεσιών της παρ.2 του άρθρου 2 του Π.Δ. 261/1997 που δεν ανήκουν στην κατηγορία της μετάδοσης ή καταχώρησης ή με άλλο μέσο προβολής προς το κοινό των σχετικών μηνυμάτων και το ύψος της προβλεπόμενης δαπάνης της συγκεκριμένης ανάθεσης υπερβαίνει το ποσό των 3.000.000 δρχ., πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Διαφημιστικών του Δημοσίου της παρ.3 του ίδιου άρθρου. 3. Για όλες τις δραστηριότητες που εμπίπτουν στην κατηγορία των «διαφημιστικών υπηρεσιών», έστω και αν δεν αναφέρονται ρητά στην απαρίθμηση της παρ.2 του άρθρου 2 του Π.Δ. 261/1997, δηλαδή για όλες τις δραστηριότητες που δεν εμπίπτουν στην κατηγορία της «μετάδοσης ή καταχώρησης ή με άλλο μέσο προβολής προς το κοινό των σχετικών μηνυμάτων», η σχετική ανάθεση γίνεται υποχρεωτικά σε εγγεγραμμένες στο Μητρώο Διαφημιστών του Δημοσίου εταιρίες, εάν το ύψος της προβλεπόμενης δαπάνης υπερβαίνει το ποσό των 3.000.000 δρχ. 4. Οι φορείς του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα (ΟΤΑ, Οργανισμοί κλπ), που αναφέρονται στο άρθρο 1 του Π.Δ. 261/1997, δεν εξαιρούνται του ανωτέρω Νομοθετικού Πλαισίου Διαφήμισης Προγραμμάτων του Κ.Π.Σ., όταν εκτελούν δράσεις «ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης» στα πλαίσια του Κ.Π.Σ. 5. Η Αναθέτουσα Αρχή πρέπει να αναθέτει σε έναν ανάδοχο το σύνολο των διαφημιστικών υπηρεσιών που εντάσσονται σε συγκεκριμένη διαφημιστική προβολή της δραστηριότητάς της ή ορισμένου αγαθού ή υπηρεσίας που προσφέρει.


ΕΣ/ΤΜ.6/1360/2020

Ανάβαθμιση υπολογιστικών δομών..ζητείται η ανάκληση της 197/2020 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα προς όσα εκτέθηκαν στις σκέψεις 2 και 3 της παρούσας, το Τμήμα κρίνει ότι: Α. Όπως βασίμως προβάλλεται με το σχετικό λόγο ανάκλησης, στη συγκεκριμένη περίπτωση, η φύση του αντικειμένου των ελεγχόμενων συμβάσεων, που δεν αποβλέπει σε προμήθεια τυποποιημένων ειδών και υπηρεσιών, εκ των προτέρων προσδιορίσιμων και μετρήσιμων, δεν επιτρέπει περαιτέρω ποσοτικοποίηση των ζητούμενων προμηθειών και υπηρεσιών, ούτε και αναφορά σε επιμέρους προϋπολογιζόμενη δαπάνη (τιμή μονάδας) αυτών. Και τούτο, διότι για την επίτευξη του επιδιωκόμενου αποτελέσματος του ελεγχόμενου «έργου», που αφορά το «Νέο Αποθηκευτικό σύστημα & Αναβάθμιση –Επέκταση Storage Area Network (SAN), καθώς και εξοπλισμού αντιγράφων ασφαλείας των Κεντρικών Υπολογιστικών Υποδομών και του κόμβου G-Cloud της ΓΓΠΣ» και συνδυάζει προμήθεια αγαθών και παροχή υπηρεσιών (βλ. αναλυτικά για το αντικείμενο του έργου τη σκέψη 4.Β. της παρούσας), υπάρχει η δυνατότητα να προταθούν διάφορες λύσεις, εντός του πλαισίου της συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης, με διαφορετική κατανομή των επιμέρους ποσοτήτων και τιμών σε προμήθειες και υπηρεσίες (για παράδειγμα, κάποιος υποψήφιος θα μπορούσε να υλοποιήσει με μικρότερο κόστος τις προσφερόμενες υπηρεσίες και να διαθέσει περισσότερους πόρους σε προμήθεια αγαθών ή και αντίστροφα). Για το λόγο αυτό και με στόχο να μην περιοριστεί υπέρμετρα η ελευθερία διαμόρφωσης της πρότασης του κάθε υποψηφίου, και συνακόλουθα ο ανταγωνισμός, δεν προβλέφθηκαν επιμέρους ποσότητες και δαπάνη στους πίνακες οικονομικής προσφοράς για τις επιμέρους κατηγορίες αγαθών και υπηρεσιών, δεδομένου ότι εν προκειμένω δεν προβλέπονται υποκατηγορίες, όπως εσφαλμένα διαλαμβάνει η προσβαλλομένη (βλ. τους πίνακες οικονομικής προσφοράς στο Παράρτημα Δ της διακήρυξης, όπου προβλέπονται μόνο οι κατηγορίες που αφορούν εξοπλισμό, έτοιμο λογισμικό, υπηρεσίες και άλλες δαπάνες). Σε κάθε περίπτωση, το γεγονός ότι δεν προβλέπονται επιμέρους ποσότητες και τιμές μονάδος δεν καθιστά το αντικείμενο του διαγωνισμού αόριστο, δεδομένου ότι αυτό έχει προσδιοριστεί επαρκώς στα τεύχη της διακήρυξης, καθώς: α) πέραν της συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης, προβλέπεται η επιμέρους εκτιμώμενη δαπάνη για κάθε μία από τις Ομάδες Α και Β του αντικειμένου του διαγωνισμού, β) οι τεχνικές προδιαγραφές και απαιτήσεις του έργου περιγράφονται με σαφήνεια στο Παράρτημα Ε της διακήρυξης, καθώς και στα δύο τεύχη προδιαγραφών των ως άνω Ομάδων Α και Β, γ) για την ομάδα Β, στο 6750/ΕΞ/2019/5.2.2019 έγγραφο του Γενικού Διευθυντή Υποδομών, Πληροφορικής & Επικοινωνιών του Υπουργείου Οικονομικών, περιέχεται ενδεικτική κατανομή του κόστους για εξοπλισμό 75%, για λογισμικό 15% και για υπηρεσίες 10%, δ) στους πίνακες συμμόρφωσης της διακήρυξης (βλ. σελ. 72-73 αυτής) αναφέρεται η δυνατότητα να προσφερθούν προϊόντα ή χαρακτηριστικά με την ένδειξη «μεγαλύτερο ή ίσο» (≥) (όπως αριθμός cartridges, αριθμός προσφερόμενων μονάδων, αριθμός οδηγών ταινίας, μέγιστος αριθμός υποστηριζόμενων ΙΟPs, μέγιστο data throughput, ωφέλιμη προσφερόμενη χωρητικότητα προ συμπίεσης κ.λπ.), συνεπώς, για τα προϊόντα και χαρακτηριστικά αυτά γίνεται προσδιορισμός κατά προσέγγιση των ζητούμενων ποσοτήτων, ενώ εξάλλου καταδεικνύεται η μη δυνατότητα περαιτέρω οικονομικής αποτίμησης λόγω του ως άνω προσδιορισμού, ε) προβλέπεται στους πίνακες συμμόρφωσης της διακήρυξης η παροχή περισσότερων ειδών και υπηρεσιών χωρίς επιπλέον κόστος    [συγκεκριμένα, παρέχονται δίχως επιπλέον κόστος από τον οικονομικό φορέα: 1. Επιπλέον εργασία, εξοπλισμός ή/και λογισμικό που θα απαιτηθούν κατά την διάρκεια των Φάσεων εκτέλεσης του έργου (για την εγκατάσταση / παραμετροποίηση / θέση σε λειτουργία / μετάπτωση / συλλειτουργία με την υπόλοιπη υφιστάμενη υποδομή) και δεν είχαν προβλεφθεί στην προσφορά του αναδόχου (σελ. 63), 2. Όποια καλωδίωση απαιτηθεί καθώς και παρελκόμενα αυτής για τη διασύνδεση του προσφερόμενου εξοπλισμού, ή/και για την επανασύνδεση μέρους του υφιστάμενου εξοπλισμού που επηρεάζεται από την τελική διαμορφούμενη λύση (σελ. 68), 3. Οποιαδήποτε PDUs και καλώδια ρευματοδότησης απαιτηθούν για τη διασύνδεση του προσφερόμενου εξοπλισμού σε αδιάλειπτη τροφοδοσία ρεύματος (σελ. 68), 4. Ό, τι εξοπλισμός ή/και λογισμικό απαιτηθεί για την ολοκλήρωση της εγκατάστασης ή και της μετάπτωσης, καθώς και τη συνέχιση λειτουργίας του αναβαθμισμένου πλέον συστήματος (σελ. 68), 5. Οποιαδήποτε εργασία απεγκατάστασης / μετακίνησης / επανασύνδεσης υφιστάμενου εξοπλισμού (σελ. 69)]. Κατόπιν των ανωτέρω, δεν προκύπτει ότι συνέτρεξε εν προκειμένω στρέβλωση του ανταγωνισμού, όπως άλλωστε αποδεικνύεται από το γεγονός ότι αναπτύχθηκε επαρκής ανταγωνισμός, καθώς τέσσερις (4) υποψήφιοι κατέθεσαν προσφορά στην εν λόγω διαγωνιστική διαδικασία...Ανακαλεί την 197/2020 Πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.