Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΚΕΣΥ/196/2005

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: κεσυ/196/2005

«Έγκριση χρήσης της συσκευής υποστήριξης αριστεράς κοιλίας " από το ΩΝΑΣΕΙΟ Καρδιοχειρουργικό Κέντρο και υπαγωγή των αναλώσιμων υλικών εκτός πακέτου νοσηλείας»


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Υ4α/οικ 74819/2005

ΘΕΜΑ : « Υπαγωγή των αναλώσιμων υλικών εκτός πακέτου νοσηλείας κατά την εφαρμογή των συσκευών υποστήριξης αριστερής και δεξιάς κοιλίας ως γέφυρες προς μεταμόσχευση» .


2811.16-6/10865/2024

Καθορισμός μηνιαίου κατ’ αποκοπή χορηγήματος για την αντιμετώπιση μικροδαπανών σχετικών με την αγορά ανταλλακτικών, μικροεξαρτημάτων και αναλώσιμων υλικών για μηχανογραφικό και ραδιοτηλεπικοινωνιακό - ηλεκτροναυτιλιακό εξοπλισμό για το χρονικό διάστημα Μαρτίου- Δεκεμβρίου 2024.


2811.16-6/10595/2021

Καθορισμός μηνιαίου κατ’ αποκοπή χορηγήματος για την αντιμετώπιση μικροδαπανών σχετικών με την αγορά ανταλλακτικών, μικροεξαρτημάτων και αναλώσιμων υλικών για μηχανογραφικό και ραδιοτηλεπικοινωνιακό - ηλεκτροναυτιλιακό εξοπλισμό για το χρονικό διάστημα Απριλίου - Νοεμβρίου 2021.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/223/2017

Νομιμότητα της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχων και των σχεδίων συμβάσεων για την προμήθεια αναλώσιμων ειδών παντοπωλείου (υλικών καθαριότητας), για τις ανάγκες του Δήμου Αθηναίων και των νομικών προσώπων αυτού.(...)Με τα δεδομένα αυτά, από τον έλεγχο των υποβληθέντων στο Κλιμάκιο στοιχείων δεν διαπιστώθηκαν νομικές πλημμέλειες κατά τη διαδικασία ανάθεσης των ελεγχόμενων συμβάσεων προμήθειας και, ως εκ τούτου, δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή των οικείων σχεδίων.Δια ταύτα Δεν κωλύεται η υπογραφή των δώδεκα (12) σχεδίων συμβάσεων για την προμήθεια αναλώσιμων ειδών παντοπωλείου (υλικών καθαριότητας), για τις ανάγκες του Δήμου Αθηναίων και των νομικών προσώπων αυτού, για το χρονικό διάστημα έως τις 31.12.2017.


Ελσυν/Τμ7/141/2009

Προμήθεια αναλώσιμων οικοδομικών υλικών αποθήκης. Μη κανονική δαπάνη, διότι κατά παράβαση των οριζομένων στον «Ενιαίο κανονισμό προμηθειών οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης» (απόφαση Υπουργού Εσωτερικών 11389/8.3.1993, ΦΕΚΑ΄ 185/23.3.1993) δεν περιλαμβανόταν το δελτίο εισαγωγής υλικού στην αποθήκη του Δήμου, μεταξύ των δικαιολογητικών για την πληρωμή των σχετικών δαπανών.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/491/2023

Προμήθεια Φαρμακευτικών Υλικών (Αντιμικροβιακά Συστηματικής Χρήσης), με Σκοπό την Κάλυψη Αναγκών ΓΕΣ, ΓΕΝ και ΓΕΑ», συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης.(...)Αποφαίνεται ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, διά της Διεύθυνσης Προμηθειών της Ανωτάτης Στρατιωτικής Διοίκησης Υποστήριξης Στρατού ‘…’ (ΑΣΔΥΣ), και των εταιρειών «…», «…» και «…» της διετούς διάρκειας 0058Λ/23 συμφωνίας-πλαίσιο, για τη Διακλαδική Προμήθεια Φαρμακευτικών Υλικών (Αντιμικροβιακά Συστηματικής Χρήσης), με Σκοπό την Κάλυψη Αναγκών ΓΕΣ, ΓΕΝ και ΓΕΑ. 

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/253/2024


249343/2022

Ανώτατο όριο επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας υπαλλήλων υπηρετούντων στο Νομικό Πρόσωπο Κέντρο Αλληλεγγύης και Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Εμμανουήλ Παππά για το έτος 2023.


48858/3536/2016

Καθορισμός ανώτατου ορίου επιτρεπομένων ημερών κίνησης εκτός έδρας, υπαλλήλων υπηρετούντων στο Ν.Π.Δ.Δ. «Κέντρο Πολιτισμού Αθλητισμού και Περιβάλλοντος - ΚΕ.Π.Α.Π.» του Δήμου Κορινθίων για το έτος 2016.


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/525/2023

Παροχή υπηρεσιών φύλαξης:Κατόπιν των ανωτέρω και ανεξαρτήτως του ότι δεν προκύπτει ότι το υποβληθέν σχέδιο σύμβασης έχει εγκριθεί από τα αρμόδια όργανα του Νοσοκομείου, το Κλιμάκιο κρίνει ότι αυτό απαραδέκτως εισάγεται ενώπιόν του. Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις 2 και 3 της παρούσας, το Κλιμάκιο, μετά την έκδοση της 419/2023 οριστικής Πράξης του επί της νομιμότητας της εν λόγω διαγωνιστικής διαδικασίας και του σχεδίου σύμβασης, δεν μπορεί να επανέλθει επί της νομιμότητας της αυτής διαδικασίας, ούτε να ανατρέψει όσα κρίθηκαν οριστικά με την Πράξη του αυτή. Ο τρόπος δε ανατροπής των κρίσεων των Κλιμακίων Προσυμβατικού Ελέγχου προβλέπεται περιοριστικά στις διατάξεις που παρατέθηκαν στη σκέψη 1 της παρούσας, ενώ προσφυγή ανάκλησης ασκείται παραδεκτώς και κατά Πράξης Κλιμακίου Προσυμβατικού Ελέγχου, με την οποία κρίθηκε ότι δεν κωλύεται η υπογραφή υποβληθέντος προς έλεγχο σχεδίου σύμβασης, εφόσον με την Πράξη αυτή τέθηκε όρος για την υπογραφή της και η προσφυγή βάλλει κατά του όρου αυτού. Τούτα δε ανεξαρτήτως του ότι το Νοσοκομείο εσφαλμένως υπολαμβάνει ότι το Κλιμάκιο, με την 419/2023 Πράξη του, έκρινε ότι «το συνολικό εργατικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των 58.676,67 ευρώ» (ήτοι εσφαλμένως υπολαμβάνει ότι το Κλιμάκιο έκρινε ότι η τιμή “Τ” του αναφερόμενου στο άρθρο 1.3. της διακήρυξης μαθηματικού τύπου θα πρέπει να είναι ίση με 58.676,67 ευρώ) και ότι οι προσφερόμενες από τον Ανάδοχο τιμές [2.400,00 ευρώ για "κόστος αναλώσιμων υλικών - Λοιπά έξοδα", 3.500,00 ευρώ για "κόστος διοικητικής υποστήριξης, εγγυητικών επιστολών κ.λπ." και 1.979,23 ευρώ για "εργολαβικό κέρδος"] «θα πρέπει να ανέλθουν σε 1.173,00 ευρώ». Τούτο διότι, όπως σαφώς προκύπτει από την Πράξη του, το Κλιμάκιο έκρινε αρχικά ότι θα πρέπει να αναπροσαρμοσθεί το συμβατικό τίμημα, προκειμένου η αύξηση που επήλθε δυνάμει της 31986/24.3.2023 υ.α. να μεταβάλει τα μεγέθη εκείνα της οικονομικής προσφοράς του αναδόχου που συνάπτονται με το ύψος του κατώτατου μισθού (όπως μάλιστα υπολαμβάνεται και στο από 20.4.2023 πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού) και όχι τα μεγέθη "κόστος αναλώσιμων υλικών - Λοιπά έξοδα", "κόστος διοικητικής υποστήριξης, εγγυητικών επιστολών κ.λπ." και "εργολαβικό κέρδος", τα οποία δεν θα πρέπει να συμπεριληφθούν στην τιμή "Τ προσφοράς", αλλά να προστεθούν στην τιμή (Τ) που θα προκύψει κατόπιν εφαρμογής του μαθηματικού τύπου. Περαιτέρω, το Κλιμάκιο, ενόψει του ότι στο άρθρο 2.4.4. της διακήρυξης προβλέπεται, αναφορικά με το περιεχόμενο του φακέλου «Οικονομική Προσφορά» και τον τρόπο σύνταξης και υποβολής οικονομικών προσφορών, ότι «το ποσοστό διοικητικού κόστους παροχής των υπηρεσιών, αναλωσίμων και εργολαβικού κέρδους δεν πρέπει να υπολείπεται ποσοστού 2% της αξίας του εργατικού κόστους», αφού έκανε τους σχετικούς υπολογισμούς, διαπίστωσε ότι η προσφερόμενη για τα μεγέθη αυτά τιμή ήτοι 2.400,00 ευρώ για "κόστος αναλώσιμων υλικών - Λοιπά έξοδα", 3.500,00 ευρώ για "κόστος διοικητικής υποστήριξης, εγγυητικών επιστολών κ.λπ." και 1.979,23 ευρώ για "εργολαβικό κέρδος", υπερβαίνει το προβλεπόμενο στη διακήρυξη ελάχιστο ποσοστό 2% και επί του αναμορφωμένου εργατικού κόστους και συνεπώς είναι σύμφωνη με τον σχετικό όρο της διακήρυξης. 



ΕΑΛΕ/Γ.Π.16283/2023

Εξαίρεση των Ιδιωτικών Κλινικών και των Κέντρων Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Κλειστής Νοσηλείας (ΚΑΑ-ΚΝ) από τη διαδικασία διαπραγμάτευσης της Επιτροπής Διαπραγμάτευσης Τιμών Αποζημίωσης Υπηρεσιών Υγείας, Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων και Υλικών της παρ. 4 του άρθρου 29 του ν. 3918/2011 όπως αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 5 του ν. 4931/2022 (Α’ 94).