ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)177/2014
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)57/2016
ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ.Υπαλλήλων:Νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης σε μέλη Τοπικής Διοικητικής Επιτροπής (Τ.Δ.Ε.) Υποκαταστήματος ασφαλιστικού Ιδρύματος για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις της Επιτροπής αυτής, διότι, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 21 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α΄ 226/2011), της ΚΥΑ 2/73813/0022/28.12.2011(τ. Υ.Ο.Δ.Δ. 486/2011) των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και των ΚΥΑ 2/15092/0022/24.3.2003 (ΦΕΚ Β΄ 399, διόρθωση Β΄ 579) και 801/7016/16.1.1985 (ΦΕΚ Β΄ 61/1986), τα μέλη και ο γραμματέας της Τ.Δ.Ε. του Τοπικού Υποκαταστήματος του Ιδρύματος τα οποία μετείχαν στο σύνολο των συνεδριάσεων που επιτρέπεται να πραγματοποιεί μέσα σε ένα μήνα η ανωτέρω Τ.Δ.Ε., δηλαδή σε εννέα (9) συνεδριάσεις βάσει της προμνησθείσας 801/7016/16.1.1985 Κ.Υ.Α., δικαιούνται την εκκαθαρισθείσα αμοιβή, που προβλέπεται για την Επιτροπή αυτή στην 2/15092/0022/24.3.2003 Κ.Υ.Α., ενώ τα μέλη της ίδιας Επιτροπής, τα οποία μετείχαν σε λιγότερες του ανώτατου επιτρεπόμενου αριθμού των εννέα συνεδριάσεων, δικαιούνται την ως άνω εκκαθαρισθείσα αμοιβή μειωμένη του προαναφερόμενου ποσού ανάλογα με τον αριθμό των συνεδριάσεων που μετείχαν.
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)40/2015
Μη νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης σε υπάλληλο Δήμου για την παρουσία του σε συνεδριάσεις του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου, καθόσον δεν έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη στην παρ. 2 του άρθρου 21 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α΄ 226/2011) Κοινή Υπουργική Απόφαση, με την οποία ιδρύεται η υποχρέωση καταβολής αυτής και καθορίζεται το ύψος της.
ΕλΣυν/Τμ.7(ΚΠΕ)221/2014
ΑΠΟΔΟΧΕΣ - ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ:Μη νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών σε Γενικό Διευθυντή ΔΕΥΑ, καθόσον η κατάταξη του ανωτέρω στον βαθμό Α΄ έγινε κατά παράβαση της διάταξης του άρθρου 28 του ν. 4024/2011, που από 1.1.2013 σύμφωνα με τον ν. 4093/2012 εφαρμόζεται στις δημοτικές επιχειρήσεις, δεδομένου ότι βάσει της συνολικής προϋπηρεσίας του, η οποία ήταν μικρότερη από είκοσι ένα (21) έτη, έπρεπε να είχε καταταγεί στο Βαθμό Γ΄. Το άρθρο 10 παρ.5 του ν.4024/2011 εντάσσεται στο νέο σύστημα βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης των υπαλλήλων και ως εκ τούτου αφορά νέες προαγωγές σε θέση Γενικού Διευθυντή και όχι την κατάταξη των ήδη υπηρετούντων υπαλλήλων στην ως άνω θέση, για τους οποίους λαμβάνεται ειδική πρόνοια από την παρ.1 τελευταίο εδάφιο του άρθ.28 ν.4024/2011
ΕΣ/Τμ1(ΚΠΕ)/12/2015
ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ-ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ: Μη νόμιμη. (...) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, η καταβολή αποζημίωσης στους ιδιώτες – μέλη των ως άνω Επιτροπών, δηλαδή στα πρόσωπα που δεν συνδέονται με οποιαδήποτε σχέση εργασίας με το Δημόσιο, είναι μη νόμιμη, καθόσον δεν έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη από το άρθρο 21 παρ.1 του ν.4024/2011 απόφαση του καθ’ ύλην αρμόδιου Υπουργού. Επίσης, μη νόμιμη παρίσταται η καταβολή αποζημίωσης στα μέλη της Επιτροπής, που έχουν την ιδιότητα υπαλλήλου ή λειτουργού του Δημοσίου, καθώς και στους Γραμματείς των Επιτροπών και τους Εισηγητές, που μετέχουν σε αυτές χωρίς δικαίωμα ψήφου, καθόσον δεν έχει εκδοθεί, σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ.2 του ν.4024/2011, απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του καθ’ ύλην αρμόδιου Υπουργού, η οποία προϋποθέτει τη σύννομη λειτουργία του εν λόγω συλλογικού οργάνου εκτός του ωραρίου λειτουργίας των οικείων υπηρεσιών και του εκτός του χρόνου υπερωριακής απασχόλησης. Κατ’ ακολουθία, οι εντελλόμενες δαπάνες είναι μη νόμιμες και, ως εκ τούτου, τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα δεν πρέπει να θεωρηθούν.
ΕλΣυν.Κλ.7/309/2015
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑ Γενικά:Νόμιμη η πληρωμή από ΔΕΥΑ του 1 ου λογαριασμού του έργου «Αποκατάσταση τομών οδοστρωμάτων στην πόλη ...», καθόσον η Επιτροπή Διαγωνισμού συγκροτήθηκε μεν πλημμελώς, καθώς τα μέλη της δεν αναδείχθηκαν κατόπιν της προβλεπόμενης από τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν. 4024/2011 διαδικασίας κλήρωσης, πλην όμως η πλημμέλεια αυτή, λόγω του τυπικού χαρακτήρα της, δεν καθίσταται ουσιώδης, διότι ουδεμία από τις υποβληθείσες επτά προσφορές αποκλείστηκε ως απαράδεκτη και ουδεμία ένσταση υποβλήθηκε κατά του κύρους του διαγωνισμού ενώ επιπλέον, το σχετικό πρακτικό της επιτροπής διαγωνισμού εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑ.
ΕλΣυν/ΚΠΕ.Τμ.1/48/2012
Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, καθόσον ο φερόμενος ως δικαιούχος, που ασκεί καθήκοντα Προϊσταμένου Διεύθυνσης, δεν επιτρέπεται, ως εκ της ιδιότητάς του (διευθυντικό στέλεχος), να λαμβάνει υπερωριακή αμοιβή, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 20 του ν.4024/2011. Το γεγονός δε ότι η απασχόλησή του έλαβε χώρα προς συμπλήρωση της υποχρεωτικής εβδομαδιαίας εργασίας δεν ασκεί επιρροή, καθόσον και η εργασία αυτή, όπως προκύπτει από την ίδια ως άνω διάταξη, συνιστά υπερωριακή εργασία.
ΕλΣυν.Κλ7(ΚΠΕ)/324/2016
ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ:(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, η εντελλόμενη με το ανωτέρω χρηματικό ένταλμα δαπάνη δεν είναι νόμιμη διότι στα κύρια καθήκοντα του…., Γενικού Διευθυντή της ΔΕΥΑ ......, ο οποίος είναι μόνιμος υπάλληλος αυτής, υπάγεται και η εισήγηση των υποθέσεων της ΔΕΥΑ για συζήτηση στο ΔΣ αυτής, άνευ ψήφου. Επομένως, η συμμετοχή του στις συνεδριάσεις του ΔΣ της ανωτέρω ΔΕΥΑ συνιστά εκπλήρωση των κύριων καθηκόντων του, για την οποία, όμως, λαμβάνει ήδη την ειδικώς προς τούτο προβλεπόμενη μηνιαία αμοιβή. Σε περίπτωση δε που η συμμετοχή του στις συνεδριάσεις του ΔΣ λαμβάνει χώρα εκτός του κανονικού ωραρίου εργασίας, αυτός μπορεί να λάβει υπερωριακή αποζημίωση, υπολογιζόμενη βάσει των γενικής εφαρμογής μισθολογικών διατάξεων του ν. 4024/2011. Το ίδιο ισχύει και ως προς τον…., επίσης υπάλληλο της ΔΕΥΑ ......, ο οποίος με την 53/20.1.2016 απόφαση του Προέδρου αυτής, ορίστηκε γραμματέας του ΔΣ, εφόσον δε η συμμετοχή του στις συνεδριάσεις του ΔΣ λαμβάνει χώρα εκτός του υποχρεωτικού ωραρίου εργασίας, μπορεί να λάβει υπερωριακή αποζημίωση, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις των διατάξεων του ν. 4024/2011. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη δεν είναι νόμιμη, συνεπώς αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί
ΝΣΚ/45/2016
Προσμέτρηση πλεονάζοντος χρόνου σε υπάλληλο προαγόμενο, κατά τις διατάξεις του ν. 4024/2011. Υπάλληλος η οποία κατατάχθηκε, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4024/2011, στο βαθμό Β΄ και της προσμετρήθηκε πλεονάζων χρόνος στο βαθμό αυτό και στη συνέχεια προαχθείσα έλαβε το βαθμό Α΄, ορθώς κατατάχθηκε στο βασικό μισθό του βαθμού Α΄, χωρίς την προσμέτρηση πλεονάζοντος χρόνου στο βαθμό αυτό (ομοφ.).
819/50/2012
Θέμα: “Ρυθμίσεις Συλλογικών Διαπραγματεύσεων” του ν. 4024/2011.
2/17677/0022/2013
Εφαρμογή του Ν. 4024/2011 σε ΙΔΟΧ υπαλλήλους»