Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/Τ1/146/2007

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1416/1984, 99751/8911/1984

Για την πρόσληψη ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών από τους Δημάρχους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, όσο και η διαδικασία πρόσληψης, συμπεριλαμβανομένου του μισθολογικού καθεστώτος αυτών, διέπονται αποκλειστικά από το θεσμικό πλαίσιο που ορίζουν οι διατάξεις του άρθρου 67 του ν. 1416/1984, οι δε αποδοχές τους καθορίζονται αποκλειστικά με την 99751/8911/26-11-1984 κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών σε συνδυασμό με την 2/70481/0022/15-12-2004 κοινή απόφαση των ως άνω δύο Υπουργών, δηλαδή σε ποσοστιαία συνάρτηση με τις αποδοχές των υπαλλήλων της κατηγορίας ειδικών θέσεων α΄ βαθμού

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/122/2021

Αν οι διατάξεις του άρθρου 36 του ν. 4778/2021 υπερισχύουν των διατάξεων του άρθρου 64 του ν. 1416/1984 και εκείνων του άρθρου 163 παρ. 5 του ν. 3584/2007 και, ως εκ τούτου, δεν απαιτείται η γνωμοδότηση του Διοικητικού Συμβουλίου και του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου του e-ΕΦΚΑ για την απόσπαση της Μ.Τ., μόνιμης υπαλλήλου του e-ΕΦΚΑ, σε θέση Ειδικού Συμβούλου του Δημάρχου Γλυφάδας, λόγω απαγόρευσης της απόσπασης.(...)Οι διατάξεις του άρθρου 36 του ν. 4778/2021, οι οποίες, κατά παρέκκλιση κάθε αντίθετης γενικής ή ειδικής διάταξης, απαγορεύουν για μία διετία από την έναρξη ισχύος του, στις 19.02.2021, κάθε μορφής μετακινήσεις, ανεξαρτήτως διαδικασίας και φορέα υποδοχής, υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ και προβλέπουν τη μη ολοκλήρωση των εκκρεμών, κατά τον προαναφερθέντα χρόνο, διαδικασιών τέτοιων μετακινήσεων, κατισχύουν ως νεώτερες και ειδικότερες, ακόμη και των ειδικών, για την απόσπαση υπαλλήλων του δημόσιου τομέα σε φορείς ΟΤΑ, διατάξεων του άρθρου 64 του ν. 1416/1984 και των ειδικών, για την πλήρωση θέσεων Ειδικών Συμβούλων, καθώς και Ειδικών και Επιστημονικών Συνεργατών ΟΤΑ και με απόσπαση υπαλλήλων του δημόσιου τομέα, διατάξεων του άρθρου 163 παρ. 5 του ν. 3584/2007. Κατά συνέπεια, η διαδικασία απόσπασης υπαλλήλου του e-ΕΦΚΑ, σε θέση Ειδικού Συμβούλου του Δημάρχου Γλυφάδας, η οποία ήταν εκκρεμής στις 19.02.2021, δεν θα ολοκληρωθεί, και, ως εκ τούτου, παρέλκει η έκδοση γνώμης του Διοικητικού Συμβουλίου του e-ΕΦΚΑ και γνώμης του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου του e-ΕΦΚΑ για την απόσπαση της υπαλλήλου αυτής.


ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ-ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ

Διαδικασίες πρόσληψης-Αποδοχές Μετακλητών-Ειδικών συμβούλων συνεργατών Περιφερειών


2/70760/0022/2004

Κοινοποίηση της αριθμ. 2/70481/0022/15-12-2004 απόφασης με θέμα «Αποδοχές Γενικών και Ειδικών Γραµµατέων Υπουργείων και Περιφερειών , Γενικών Διευθυντών Κεντρικών Υπηρεσιών Υπουργείων και Περιφερειών , Δικαστηρίων , Ασφαλιστικών Οργανισµών και του Ο . Α . Ε .Δ., Γενικών Διευθυντών Ν . Π .Δ.Δ. και Ο . Τ . Α και Υπαλλήλων Ειδικών Θέσεων» .


2/70760/0022/2004

Κοινοποίηση της αριθμ. 2/70481/0022/15-12-2004 απόφασης με θέμα «Αποδοχές Γενικών και Ειδικών Γραµµατέων Υπουργείων και Περιφερειών , Γενικών Διευθυντών Κεντρικών Υπηρεσιών Υπουργείων και Περιφερειών , Δικαστηρίων , Ασφαλιστικών Οργανισµών και του Ο . Α . Ε .Δ., Γενικών Διευθυντών Ν . Π .Δ.Δ. και Ο . Τ . Α και Υπαλλήλων Ειδικών Θέσεων» .


2/70760/0022/2004

Κοινοποίηση της αριθμ. 2/70481/0022/15-12-2004 απόφασης με θέμα «Αποδοχές Γενικών και Ειδικών Γραµµατέων Υπουργείων και Περιφερειών , Γενικών Διευθυντών Κεντρικών Υπηρεσιών Υπουργείων και Περιφερειών , Δικαστηρίων , Ασφαλιστικών Οργανισµών και του Ο . Α . Ε .Δ., Γενικών Διευθυντών Ν . Π .Δ.Δ. και Ο . Τ . Α και Υπαλλήλων Ειδικών Θέσεων» .


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/7/2013

Kαταβολή μισθοδοσίας σε υπάλληλο ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, η απόσπαση της φερόμενης ως δικαιούχου στο δημοτικό νομικό πρόσωπο «Παιδικοί Σταθμοί Δήμου ... ...» είναι μη νόμιμη, διότι, υπό την ισχύ του νέου Υ.Κ. (9.2.2007), στο υποκειμενικό πεδίο εφαρμογής του οποίου υπάγεται ως εκ της ιδιότητάς ως υπαλλήλου του Δημοσίου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, οι διατάξεις του άρθρου 64 παρ. 1 του ν.1416/1984, κατ’ επίκληση των οποίων διενεργήθηκε η επίμαχη απόσπαση, έχουν ήδη καταργηθεί, οι δε νυν εφαρμοστέες διατάξεις του άρθρου 68 του ως ... Κώδικα δεν προβλέπουν τη δυνατότητα απόσπασης των υπαλλήλων του Δημοσίου με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου σε φορείς οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, όπως βάσιμα προβάλλει η Επίτροπος με τον πρώτο λόγο διαφωνίας. Ωστόσο, η εν λόγω υπάλληλος δικαιούται μεν των αποδοχών της, αφού για την παράνομη απόσπασή της δεν έχει η ίδια υπαιτιότητα (βλ. άρθρο 17 παρ.1 του π.δ. 410/1998), πλην όμως υπόχρεος για την καταβολή αυτών είναι η υπηρεσία της κύριας (οργανικής) θέσης της, ήτοι το Υπουργείο Πολιτισμού, και όχι το ως ... δημοτικό νομικό πρόσωπο, στο οποίο αυτή παρανόμως, κατά τα ανωτέρω, αποσπάστηκε. Και τούτο, διότι η διοικητική πράξη απόσπασής της, η οποία αποτελεί τη δημιουργική της δαπάνης πράξη και την αιτία γένεσης σχετικής αξίωσής της έναντι του δημοτικού νομικού προσώπου, καθώς με αυτήν ορίστηκε ότι το τελευταίο θα βαρύνεται με την καταβολή των αποδοχών της, δεν είναι νόμιμη και δεν δύναται να παράγει ευθέως έννομες συνέπειες (βλ. Ι Τμ. Ελ.Συν. 123, 119, 24/2012, 203/2010). Εντούτοις, το Κλιμάκιο λαμβάνοντας υπόψη ότι η απόσπαση εγκρίθηκε με την 33998/7.9.2012 ΚΥΑ, στην οποία ρητά αναφέρεται ότι οι κάθε είδους αποδοχές και ασφαλιστικές εισφορές της υπαλλήλου θα βαρύνουν τον προϋπολογισμό του ν.π.δ.δ. στο οποίο αποσπάστηκε, κρίνει ότι η πραγματοποίηση αυτής δεν έγινε με σκοπό την καταστρατήγηση των κειμένων διατάξεων, αλλά επειδή τα αρμόδια όργανα του ως ... νομικού προσώπου πίστεψαν πεπλανημένα, πλην συγγνωστά, ότι οι διατάξεις του άρθρου 64 του ν.1416/1984 παραμένουν ισχυρές. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, το επίμαχο χρηματικό ένταλμα θα μπορούσε να θεωρηθεί αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2012, σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του οποίου εκδόθηκε.


13143/2018

Τροποποίηση της αριθμ. 1746/21.01.2015 (Β΄ 135) κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Τουρισμού «Καθορισμός των προδιαγραφών για τις υπηρεσίες του άρθρου 25 του ν. 4276/2014 (Α΄ 155), των τεχνικών, λειτουργικών και ειδικών προδιαγραφών των εγκαταστάσεων των οινοτουριστικών επιχειρήσεων».


ΕλΣυν.Τμ.1/206/2005

Δαπάνες φιλοξενίας κρατικών οργάνων:Με τα δεδομένα αυτά το Τμήμα τούτο, λαμβάνοντας επιπροσθέτως υπόψη του ότι οι Γενικοί Γραμματείς Περιφερειών λαμβάνουν έξοδα κίνησης (βλ. με αριθμ. 2/70481/0022/ 15.12.2004 κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Οικονομίας και Οικονομικών, ΦΕΚ Β΄1874 ), άγεται στην κρίση ότι η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνη δεν είναι νόμιμη και ως εκ τούτου αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί, καθόσον, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, αφού οι Δήμοι δεν δύνανται κατά το νόμο να αναλαμβάνουν τις δαπάνες φιλοξενίας κρατικών οργάνων (κεντρικών ή περιφερειακών), που δικαιούνται έξοδα κίνησης και τα οποία επισκέπτονται την εδαφική τους περιφέρεια στα πλαίσια της αποτελεσματικής άσκησης των αρμοδιοτήτων τους.


24944/2016

Αναδιάρθρωση των Ειδικών Υπηρεσιών του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020.

2618/022/2022- ΦΕΚ: 5375/Β/18.10.2022 :Άρθρο 7 Καταργούμενες Διατάξεις Από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης καταργείται η υπ’ αρ. 24944/20.9.2016 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Αναδιάρθρωση των Ειδικών Υπηρεσιών του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020» (Β’ 3066).


2/24378/0022/2012

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 2/16306/0022/23-2-2012 κοινής απόφασης των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών «Αποδοχές μετακλητών, ειδικών συμβούλων και συνεργατών των Πολιτικών Γραφείων μελών της Κυβέρνησης, Υφυπουργών και Γενικών Γραμματέων» (ΦΕΚ 78/ΥΟΔΔ/24-2-2012)

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ από 1/1/2016 με την ισχύ των διατάξεων του Ν.4354/2015,ΦΕΚ-176/Α/16.12.2015