Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕλΣυν.Κλ.Α/212/2016

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3163/1955, 4093/2012

ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ:Δοθέντος όμως, μεταξύ των στοιχείων του φάκελου ,δεν περιλαμβάνονται : α) έγγραφα από τα οποία να προκύπτει το ύψος του μηνιαίου ακαθάριστου εισοδήματος της ενισταμένης προερχόμενο εκ της εργασίας της, κατά τα έτη αναφοράς 2008, 2009 και 2010 ..., β) αντίγραφα εκκαθαριστικών ενημερωτικών σημειωμάτων συντάξεων ή βεβαίωση της Διεύθυνσης Συντάξεων Προσωπικού Ν.Π.Δ.Δ. του ..., από τα οποία να προκύπτουν τα ποσά της κύριας και επικουρικής σύνταξης που καταβλήθηκαν σε αυτήν κατά τα ως άνω έτη αναφοράς (2008, 2009 και 2010), γ) τα ..έγγραφα του Υποκαταστήματος …, καθώς και δ) έγγραφο της Διεύθυνσης Συντάξεων Προσωπικού Ν.Π.Δ.Δ. του …., από το οποίο να προκύπτει με σαφήνεια το συνολικό ποσό που καταβλήθηκε αχρεωστήτως στην ενισταμένη κατά το χρονικό διάστημα από 21.7.2010 μέχρι 31.12.2012 και δη ο τρόπος υπολογισμού του, το Κλιμάκιο κρίνει αναγκαίο να αναβάλει την έκδοση οριστικής πράξης, προκειμένου, με επιμέλεια της Διεύθυνσης Συντάξεων Προσωπικού Ν.Π.Δ.Δ. του …. και της ενισταμένης και εντός προθεσμίας δύο (2) μηνών από την κοινοποίηση σε αυτούς της Πράξης, να προσκομισθούν τα ανωτέρω ελλείποντα στοιχεία.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΚΛ.ΤΜ.7/22/2018

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ:Με δεδομένα τα ανωτέρω γίνονται δεκτά τα ακόλουθα: Η πρόβλεψη στις προγραμματικές συμβάσεις ρητρών, σε βάρος του συμβαλλόμενου μέρους το οποίο παραβαίνει όρους τους, αποτελεί αναγκαίο στοιχείο του περιεχομένου τους, στην προκειμένη περίπτωση όμως, δεδομένου ότι οι εργασίες της σύμβασης ολοκληρώθηκαν εμπρόθεσμα, τα παραδοτέα παραλήφθηκαν οριστικά και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα εκδόθηκε για την πληρωμή της δαπάνης εξόφλησής της, η πλημμέλεια από την παράλειψη αναφοράς ρητρών δεν στοιχειοθετεί στο χρονικό αυτό σημείο λόγο μη θεώρησης του εντάλματος. Εξάλλου, από τα έγγραφα της προηγηθείσας της σύμβασης διαδικασίας, ειδικότερα δε το 816/9.5.2012 έγγραφο της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας, για την αναμόρφωση του προϋπολογισμού του Δήμου, προκειμένου να συμπεριληφθεί και η δαπάνη της συγκεκριμένης προγραμματικής σύμβασης, και τη δημοσιονομική δέσμευση αυτής, συνάγεται εμφανώς ότι η προεκτίμηση της εν λόγω δαπάνης έλαβε πράγματι χώρα σε χρόνο προγενέστερο της σύναψης της σύμβασης, ο δε προϋπολογισμός της, δεδομένου του συγκεκριμένου συμβατικού αντικειμένου, εξειδικεύεται επαρκώς, με βάση τον αριθμό, την εμπειρία και τον χρόνο απασχόλησης του εμπλεκόμενου επιστημονικού προσωπικού, στο ως άνω έγγραφο της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας, το οποίο αποτελεί στοιχείο του φακέλου και νομότυπα συμπληρώνει τη σύμβαση.  


83259/0092/2013

Καθορισμός δείγματος ελέγχου που θα διενεργηθεί από το Τμήμα Δ΄ της   Διεύθυνσης Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Συντάξεων του ΓΛΚ .

Αριθμ. 8021/0092/2013

Καθορισμός δείγματος ελέγχου που θα διενεργηθεί από το Τμήμα Δ΄ της Διεύθυνσης Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Συντάξεων του ΓΛΚ.


66134/2016

Καθορισμός δείγματος ελέγχων που θα διενεργηθούν από το Τμήμα Δ΄ της Διεύθυνσης Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Χορήγησης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα κατά το έτος 2016.


24.737/2015

Καθορισμός δείγματος ελέγχων που θα διενεργηθούν από το Τμήμα Δ΄ της Διεύθυνσης Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Χορήγησης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα κατά το έτος 2015.


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1663/2021

Παροχή Ταχυδρομικών Υπηρεσιών:«Διοικητική και Τεχνική Υποστήριξη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος του Δήμου ……… για την εκτέλεση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου …… για τα έτη 2021- 2022- 2023» (...)Επιδιώκεται η ανάκληση της ……. Πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου Υπό τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις 5 έως 11 της παρούσας, το Δικαστήριο κρίνει τα ακόλουθα: α. Η απόφαση της προσφεύγουσας εταιρείας Ε.ΥΔ.Α…. Α.Ε., ως προς την αποδοχή των εξηγήσεων που υπέβαλε η εταιρεία …………….., αναφορικά με την προσφερόμενη από αυτή τιμή, είναι επαρκώς αιτιολογημένη. Τούτο, διότι η προσφεύγουσα αξιολόγησε, όπως επιτάσσουν οι διατάξεις του άρθρου 313 του ν. 4412/2016, το σύνολο των στοιχείων που υποβλήθηκαν με τα έγγραφα διευκρινίσεων της …………. και, ειδικότερα, τις τιμές αναφοράς των ΜΑΚ και ΜΜΕΚ, οι οποίες υπολείπονταν της τιμής προσφοράς της εν λόγω εταιρείας, τις εξαιρετικά ευνοϊκές συνθήκες παροχής της επίδικης υπηρεσίας, τις τιμές που προσέφερε η ως άνω εταιρεία σε άλλους διαγωνισμούς και, ειδικότερα, στον παρεμφερή διαγωνισμό της Ε.Υ.Α... Α.Ε. έτους 2019, την τήρηση των υποχρεώσεων που προβλέπονται στην παρ. 2 του άρθρου 253 του ν.4412/2016 και όλα τα προσκομισθέντα από την …………………. έγγραφα, στα οποία περιλαμβάνονται, τα έγγραφα φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας και τα πιστοποιητικά ISO για την περιβαλλοντική διαχείριση, το 1.5/1308/31.1.2020 έγγραφο του Διευθυντή της Διεύθυνσης Οικονομικών, με το οποίο ο τελευταίος διαβεβαίωνε ότι οι συγκεκριμένες τιμές των ΜΜΕΚ και ΜΑΚ ανά επιστολή για το έτος 2018 έχουν προκύψει από το εγκριθέν με σχετική απόφαση της Ε.Ε.Τ.Τ. επίσημο κοστολογικό μοντέλο της ………….., ενώ τα ποσά έχουν υπολογισθεί με βάση τα επίσημα δημοσιευμένα και ελεγμένα από ορκωτό ελεγκτή οικονομικά στοιχεία της εταιρείας, καθώς και το …………..28.2.2020 έγγραφο του Προέδρου της Ε.Ε.Τ.Τ., σύμφωνα με το οποίο ο κοστοστρεφής χαρακτήρας της τιμής που προσφέρει ένας υποψήφιος ανάδοχος ή η συμβατότητα της τιμής αυτής με τις διατάξεις του δικαίου του ανταγωνισμού δεν ενδιαφέρουν τη επίδικη διαγωνιστική διαδικασία (...)Ανακαλεί την ………… Πράξη του Ζ' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


11350/2018

Καθορισμός δείγματος ελέγχων που θα διενεργηθούν από το Τμήμα Δ΄ της Διεύθυνσης Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Χορήγησης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα κατά το Α΄ τετράμηνο του 2018.


151416/2017

Καθορισμός δείγματος ελέγχων που θα διενεργηθούν από το Τμήμα Δ΄ της Διεύθυνσης Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Χορήγησης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα κατά το Β΄ εξάμηνο του 2017.


ΣΤΕ/1439/2020

Περικοπές συντάξεων...Ενόψει δε των ανωτέρω απαντήσεων, πρέπει να απορριφθούν οι ασκηθείσες παρεμβάσεις των φυσικών και νομικών προσώπων, κατά το μέρος που με αυτές υποστηρίζεται ότι η διάταξη του άρθρου 14 παρ. 2 περ. α του ν. 4387/2016 αντίκειται στο Σύνταγμα και την Ε.Σ.Δ.Α. και ότι ο χρονικός περιορισμός της ισχύος των αποτελεσμάτων που έθεσαν οι 2287-2288/2015 αποφάσεις της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας αφορά μόνον τη διαπίστωση της αντίθεσης προς το Σύνταγμα των διατάξεων των ν. 4051/2012 και 4093/2012 και δεν καταλαμβάνει και τη διαπιστωθείσα αντίθεση αυτών προς το άρθρο 1 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της Ε.Σ.Δ.Α., και να γίνουν δεκτές, κατά το μέρος που με αυτές υποστηρίζεται ότι η ίδια ανωτέρω διάταξη του άρθρου 14 παρ. 2 περ. α του ν. 4387/2016 δεν καταλαμβάνει ρυθμιστικά και το διάστημα από 1.1.2013 έως την 11.5.2016 και ότι δεν είναι δυνατό να κριθούν σύμφωνες με το Σύνταγμα και την Ε.Σ.Δ.Α. οι παραπάνω μειώσεις των συντάξεων βάσει των νόμων 4051/2012 και 4093/2012 για το χρονικό διάστημα από της θεσπίσεώς τους έως 11.5.2016 ενόψει των διαπιστώσεων που περιέχονται σε μελέτες, μεταγενέστερες των αποφάσεων 2287-2288/2015 της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας. Αντιστοίχως δε, πρέπει να γίνει δεκτή η παρέμβαση του Ελληνικού Δημοσίου, κατά το μέρος που με αυτήν υποστηρίζεται ότι η ανωτέρω διάταξη του άρθρου 14 παρ. 2 περ. α΄ του ν. 4387/2016 είναι σύμφωνη με το Σύνταγμα και την Ε.Σ.Δ.Α. και ότι ο χρονικός περιορισμός της ισχύος των αποτελεσμάτων της αντισυνταγματικότητας που έθεσαν οι 2287-2288/2015 αποφάσεις της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν αφορά μόνον τη διαπίστωση της αντίθεσης προς το Σύνταγμα των διατάξεων των ν. 4051/2012 και 4093/2012 αλλά καταλαμβάνει και τη διαπιστωθείσα αντίθεση αυτών προς το άρθρο 1 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου, και να απορριφθεί κατά το μέρος που με αυτήν υποστηρίζεται ότι η ίδια ανωτέρω διάταξη του άρθρου 14 παρ. 2 περ. α του ν. 4387/2016 καταλαμβάνει ρυθμιστικά και το διάστημα από 1.1.2013 έως την 11.5.2016 και ότι οι παραπάνω μειώσεις των συντάξεων βάσει των νόμων 4051/2012 και 4093/2012 είναι σύμφωνες με το Σύνταγμα και την Ε.Σ.Δ.Α. για το χρονικό διάστημα από της θεσπίσεώς των έως 11.5.2016 εφόσον από εμπεριστατωμένη επιστημονική μελέτη, μεταγενέστερη των αποφάσεων 2287-2288/2015 της Ολομελείας, προκύπτει ή θα προκύψει ότι οι μειώσεις των συντάξεων από την έναρξη επιβολής τους ήταν κατ’ ουσίαν σύμφωνες με το Σύνταγμα και την ΕΣΔΑ.Επειδή, μετά την επίλυση των ζητημάτων για τα οποία εισήχθη στο Συμβούλιο της Επικρατείας, η κρινόμενη αγωγή πρέπει, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 1 του ν. 3900/2010, να παραπεμφθεί προς εκδίκαση, ως προς το παραδεκτό και το βάσιμο αυτής, στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών ως προς όλους τους ενάγοντες, πλην των με αριθμό δικογράφου 15 και 33, ως προς τους οποίους πρέπει να απορριφθεί (σκέψη 6) και, κατ’ εκτίμηση των περιστάσεων, να μην επιβληθεί δικαστική δαπάνη.


148139/2014

Καθορισμός δείγματος ελέγχου πράξεων στρατιωτικών συνταξιούχων που θα διενεργηθεί από το Τμήμα Δ΄ της Διεύθυνσης Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Χορήγησης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα