ΔΟΛΚΕΠ/21116/2007
Τύπος: Έγγραφα
Εφαρμογή της ρήτρας περί «αυτοδίκαιης λήξης των συμβάσεων έργου» με την τοποθέτηση του μόνιμου προσωπικού στα ΚΕΠ.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΔΟΛΚΕΠ/23751/2007
«Διευκρινήσεις επί θεμάτων σχετικών με την εφαρμογή της ρήτρας περί αυτοδίκαιης λήξης των συμβάσεων έργου με την τοποθέτηση του μόνιμου προσωπικού στα ΚΕΠ»
ΥΠΕΣ/6537/2005
Νομιμότητα συμβάσεων και λοιπά ζητήματα προσωπικού που απασχολείται με σύμβαση έργου στα ΚΕΠ
ΕΣ/53148/2009
Ενημέρωση Υπηρεσιών Επιτρόπων.("Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που υπηρετεί στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις" και "περί των προϋποθέσεων έγκρισης και κατάρτισης των συμβάσεων μίσθωσης έργου των εργαζομένων στα ΚΕΠ"
ΔΟΛΚΕΠ/22509/2009
Αποσαφήνιση του εργασιακού καθεστώτος και την εξειδίκευση των προϋποθέσεων έγκρισης και κατάρτισης των συμβάσεων μίσθωσης έργου των εργαζομένων στα ΚΕΠ
ΔΟΛΚΕΠ/11663/2008
Εφαρμογή δικαστικών αποφάσεων.(Αναγνώριση συμβάσεων έργου στα ΚΕΠ για μισθολογική εξέλιξη)
ΔΑΔ /Φ.4/218/42863/2019
Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 260 του ν. 4555/2018 για την τοποθέτηση Προϊστάμενων στα ΚΕΠ ΑΔΑ: ΨΞΜΑ46ΜΤΛΠ-ΙΘΡ
ΕΣ/Τ1/168/2008
Δεδομένου ότι από τις διατάξεις που ρυθμίζουν τη λειτουργία των ΚΕΠ και του άρθρου 6 του ν.2527/1997, δεν καθορίζονται τα προσόντα πρόσληψης των συμβασιούχων έργου, στοιχειοθετείται διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε φορέα να καθορίσει το κανονιστικό πλαίσιο της διαδικασίας επιλογής των ως άνω συμβασιούχων, αλλά και υποχρέωσή του, στη συνέχεια για πιστή εφαρμογή του. Μη νόμιμη η πρόσληψη προσώπου με σύμβαση έργου (άρθρο 6 του ν.2527/1997) σε ΚΕΠ Δήμου, καθόσον δεν κατείχε τον απαιτούμενο από την ανακοίνωση του Δήμου τίτλο σπουδών και περαιτέρω ελήφθησαν υπόψη κριτήρια που δεν περιέχονταν σ’ αυτή.
6901/2005
Συμβάσεις μίσθωσης έργου προσωπικού ΚΕΠ
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/235/2018
Αμοιβή ιατρικών υπηρεσιών:Με δεδομένα τα ανωτέρω, μη νομίμως το ΚΟΙ.Π.Α.Π. ανέθεσε με σύμβαση έργου σε ιδιώτη ιατρό την παροχή των προεκτεθεισών υπηρεσιών, διότι, ενόψει του ότι ανήκουν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προστασίας Τρίτης Ηλικίας αυτού, με την εν λόγω ανάθεση σκοπείται η κάλυψη παγίων και διαρκών αναγκών λειτουργίας του. Καταστρατηγούνται επομένως τα άρθρα 103 του Συντάγματος και 6 του 2527/1997. Το συμπέρασμα αυτό ενισχύεται από το ότι ο εν λόγω Δήμος κατάρτιζε συμβάσεις από το έτος 2015 με την ίδια ιατρό, για την παροχή των ίδιων ως άνω υπηρεσιών. Περαιτέρω, το ότι δεν έχει προβλεφθεί θέση μόνιμου προσωπικού κλάδου ιατρών στον Ο.Ε.Υ. του ΚΟΙ.Π.Α.Π., δεν το νομιμοποιεί να καλύπτει τις μόνιμες ανάγκες του με τη σύναψη συμβάσεων έργου, αλλά, αντιθέτως, επιβάλλει τη σύσταση αντίστοιχης οργανικής θέσης στον Ο.Ε.Υ. αυτού (Ε.Σ. Πρ. Ι Τμ. 155/2009).
11124/2006
«Σύναψη συμβάσεων έργου για τις ανάγκες λειτουργίας των ΚΕΠ»