Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΔΙΠΑΑΔ/ΕΠ/Φ.4/1284/5811/2023

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Προγράμματα επιμόρφωσης του Ινστιτούτου Ανωτάτων Σπουδών του γαλλικού Υπουργείου Εσωτερικών ΑΔΑ:Ψ4ΙΔ46ΜΤΛ6-06Η


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΙΠΑΑΔ/ΕΚΔΔΑ/Φ.4/47/οικ.6967/2023

Καθορισμός των ειδικότερων προϋποθέσεων συμμετοχής, των κριτηρίων επιλογής, του οργάνου και της διαδικασίας επιλογής των υπαλλήλων στα προγράμματα του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. 


ΔΙΠΑΑΔ/ΕΚΔΔΑ/Φ.4/12/3607/2018

Καθορισμός των ειδικότερων προϋποθέσεων συμμετοχής, των κριτηρίων, του οργάνου και της διαδικασίας επιλογής των υπαλλήλων στα προγράμματα του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης.

ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 10 ΤΗΣ ΔΙΠΑΑΔ/ΕΚΔΔΑ/Φ.4/47/οικ.6967/2023-ΦΕΚ:2610/Β/21.04.2023 (ΙΣΧΥΣ ΑΠΟ 01.09.2023).


516195/2019

Μεταβίβαση αρμοδιότητας έγκρισης συμμετοχής του προσωπικού σε προγράμματα εκπαίδευσης, ενημέρωσης ή επιμόρφωσης – Επιπρόσθετες οδηγίες/Επισημάνσεις σχετικά με την υποβολή αιτήσεων σε πιστοποιημένα προγράμματα επιμόρφωσης του ΙΝ.ΕΠ. και τις αντίστοιχες δαπάνες (ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 22/2019) ΑΔΑ: ΩΙΝ0465ΧΠΙ-ΝΛ9 ​


ΕΣ/Τ4/0025/2008

H ανάληψη της επιμόρφωσης των δημοσίων υπαλλήλων από ιδιωτικό οργανισμό επιτρέπεται μόνον όταν οι σχετικές υπηρεσιακές ανάγκες δεν είναι δυνατόν, για λόγους αντικειμενικούς (έλλειψη προγραμμάτων με το ζητούμενο αντικείμενο ή επείγων χαρακτήρας της επιμόρφωσης), να καλυφθούν στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων είτε του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης, είτε του οικείου Υπουργείου.


627547/2017

«Μεταβίβαση αρμοδιότητας έγκρισης συμμετοχής του προσωπικού σε προγράμματα εκπαίδευσης, ενημέρωσης ή επιμόρφωσης – Οδηγίες σχετικά με την υποβολή αιτήσεων σε πιστοποιημένα προγράμματα επιμόρφωσης του ΙΝ.ΕΠ.»(ΑΔΑ:6ΔΥΝ465ΧΠΙ-ΤΣΛ) (ΕΓΚ/21/2017)


ΕλΣυν/Τμ.4/176/2006

Εκπαίδευση υπαλλήλων (...)Κατά την έννοια των παρατεθεισών διατάξεων, τα προγράμματα επιμόρφωσης των δημοσίων υπαλλήλων καταρτίζονται, οργανώνονται και εκτελούνται από το ΙΝ.ΕΠ., καθώς και από τα Υπουργεία ή τις αυτοτελείς δημόσιες υπηρεσίες, στην περίπτωση προγραμμάτων ειδικού ενδιαφέροντος για τους υπαλλήλους τόσο των ιδίων, όσο και των ν.π.δ.δ. που τελούν υπό την εποπτεία τους. Από τις ίδιες διατάξεις, ερμηνευόμενες σε συνδυασμό και με την προμνησθείσα γενική αρχή, συνάγεται, περαιτέρω, ότι ναι μεν, στο πλαίσιο της υποχρέωσης της Διοίκησης να μεριμνά για την επιμόρφωση των υπαλλήλων, δεν αποκλείεται η ανάθεση της εκτέλεσης του έργου αυτού και σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς, τούτο, όμως, μόνον υπό την προϋπόθεση ότι οι σχετικές ανάγκες δεν μπορούν να καλυφθούν από τα αντίστοιχα προγράμματα του Ινστιτούτου ή του αρμόδιου Υπουργείου, είτε εξαιτίας του γεγονότος ότι τέτοιο πρόγραμμα δεν υφίσταται, είτε λόγω του τυχόν επείγοντος χαρακτήρα της επιμόρφωσης, προκειμένου με αυτή, στη συνέχεια, να εξυπηρετηθούν πιεστικές υπηρεσιακές ανάγκες (βλ. την 48/2006 Πράξη IV Τμ. Ελ. Συν.).


54145/Z1/2023

Καθορισμός των όρων και της διαδικασίας απονομής επιχορήγησης για δράσεις κινητικότητας ερευνητών, στο πλαίσιο του προγράμματος «Επιστημονική Ελληνογαλλική συνεργασία - Hubert Curien», κατ’ εφαρμογή του από 2.02.2023 Μνημονίου συνεργασίας, μεταξύ του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) και τoυ Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος (IFG).


ΔΙΔΑΔ/Φ.31.69/3003/Οικ.22055/2020

Πιστοποιητικό παρακολούθησης του πρώην μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών «Ευρωπαϊκή Ένωση και Αναπτυσσόμενες Χώρες» του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών  ΑΔΑ:6ΗΜΕ46ΜΤΛ6-Κ3Ω


ΕλΣυν/Τμ.4/94/2008

Εκπαίδευση υπαλλήλων(...) στο πλαίσιο της υποχρέωσης της Διοίκησης να μεριμνά για την επιμόρφωση των υπαλλήλων, δεν αποκλείεται η ανάθεση της εκτέλεσης του έργου αυτού και σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς, τούτο, όμως, μόνον υπό την προϋπόθεση ότι οι σχετικές ανάγκες δεν μπορούν να καλυφθούν από τα αντίστοιχα προγράμματα του Ινστιτούτου ή του αρμόδιου Υπουργείου είτε εξ αιτίας του γεγονότος ότι τέτοιο πρόγραμμα δεν υφίσταται είτε λόγω του τυχόν επείγοντος χαρακτήρα της επιμόρφωσης, προκειμένου με αυτή, στη συνέχεια, να εξυπηρετηθούν πιεστικές υπηρεσιακές ανάγκες (βλ. την 176/2006 Πράξη IV Τμ. Ελ. Συν.).(...)Με βάση τα ανωτέρω δεδομένα, το Τμήμα άγεται στην κρίση ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη. Τούτο διότι, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, η ανάληψη της επιμόρφωσης των υπαλλήλων από ιδιωτικό οργανισμό επιτρέπεται μόνον όταν οι σχετικές υπηρεσιακές ανάγκες δεν είναι δυνατόν, για λόγους αντικειμενικούς (έλλειψη προγραμμάτων με το ζητούμενο αντικείμενο ή επείγων χαρακτήρας της επιμόρφωσης), να καλυφθούν στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων είτε του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης (ΙΝ.ΕΠ.), είτε του οικείου δημόσιου φορέα (εν προκειμένω του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης). Η συνδρομή τέτοιων εξαιρετικών περιστάσεων, αν και συντρέχει στη συγκεκριμένη περίπτωση, καθ' όσον η εφαρμογή του π.δ/τος 118/2007, για το καθεστώς του οποίου ενημερώθηκαν οι υπάλληλοι του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. στο σεμινάριο της ιδιωτικής σχολής, ξεκινούσε από την 1.1.2008 (άρθρο 42 αυτού), δεν ασκεί, όμως, επιρροή εν προκειμένω, διότι, όπως προκύπτει από το Φ075/478/14.5.2008 έγγραφο του Τμήματος Επιμόρφωσης του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ., κατά το χρονικό διάστημα από 5.12.2007 έως 7.12.2007 διενεργήθηκε από το ΙΝ.ΕΠ. σεμινάριο με το ίδιο ακριβώς θέμα, το οποίο και θα έπρεπε να παρακολουθήσουν οι εν λόγω υπάλληλοι.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/158/2019

Καταβολή εξόδων μετακίνησης...Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως εκκαθαρίστηκε στους φερόμενους ως δικαιούχους … και … η ως άνω δαπάνη ημερήσιας αποζημίωσης, για τη συμμετοχή τους στα προαναφερόμενα επιμορφωτικά  προγράμματα του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης του …, καθόσον ναι μεν αυτοί μετακινήθηκαν σε απόσταση μικρότερη των 160 χιλιομέτρων από την έδρα τους (βλ. τα 319140/14.11.2018 και 319149/14.11.2018 έγγραφα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αντιστοίχως), πλην όμως διανυκτέρευσαν εκεί με δαπάνες του …. Δεδομένου δε ότι από τον τελευταίο αυτό φορέα καλύφθηκαν και οι δαπάνες ημιδιατροφής τους, νομίμως εντέλλεται με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα το ήμισυ της προβλεπόμενης ημερήσιας αποζημίωσης. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη και το χρηματικό ένταλμα θα μπορούσε να θεωρηθεί, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2018, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.