Aριθμ. 2/67197/ΔΕΠ/2015
Τύπος: Αποφάσεις
Καθορισμός αποζημίωσης ομάδας εργασίας Αξιολογητών για την βαθμολόγηση ψηφιακών σεναρίων διδασκαλίας στο πλαίσιο του Υποέργου 4 “Εκπόνηση και υποβολή ψηφιακών σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς” της οριζόντιας πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
2311/2015
Σύσταση: 1) Ομάδας Αξιολογητών για την βαθμολόγηση ψηφιακών σεναρίων διδασκαλίας και 2) Ομάδας Εκπαιδευτικών, τα σενάρια των οποίων θα κριθούν ως βέλτιστα και αξιοποιήσιμα από την εκπαιδευτική κοινότητα, από ένα σύνολο υποβληθέντων σεναρίων, στο πλαίσιο του Υποέργου 4 «Εκπόνηση και υποβολή ψηφιακών σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς» της οριζόντιας Πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.
Aριθμ. 2/66929/ΔΕΠ/2015
Καθορισμός αποζημίωσης ομάδας εργασίας Εκπαιδευτικών, τα ψηφιακά διδακτικά σενάρια των οποίων χαρακτηρίζονται ως βέλτιστα, στο πλαίσιο του Υποέργου 4 “Εκπόνηση και υποβολή ψηφιακών σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς” της οριζόντιας πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.
2/1324/0022/2014
Καθορισμός αποζημίωσης μελών Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής, στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Οργάνωση, Διοίκηση και Παρακολούθηση Υλοποίησης της Πράξης» των πράξεων «Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».
2/931/ΔΕΠ/2015
Καθορισμός αποζημίωσης της Κεντρικής Επιστημονικής Ομάδας Εργασίας, στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων» στον Άξονα Προτεραιότητας 2 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.
ΚΥΑ 2/83461/0022/2013
Καθορισμός αποζημιώσεων του Προέδρου, των Μελών, Εισηγητών - Αξιολογητών και της Γραμματειακής υποστήριξης - διαχείρισης των Γνωμοδοτικών Επιτροπών του Μέτρου 123Α και του Μέτρου 2.1, των αξιολογητών του άρθρου 13 της 132480/386/10.3.2011 κοινής υπουργικής απόφασης, των εισηγητών των καθέτων Δ/νσεων και των Μελών των Επιτροπών Παρακολούθησης στα πλαίσια του Π.Α.Α. 2007?2013 «Αλέξανδρος Μπαλτατζής» και του Μέτρου 2.1 του Ε.Π. «Αγροτική Ανάπτυξη - Ανασυγκρότηση της Υπαίθρου 2000?2006»
ΚΥΑ/2/59844/0022/2014
Καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης μελών των Ομάδων Εργασίας εκπόνησης εκπαιδευτικού υλικού της Ζώνης Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) Κ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ στο πλαίσιο υλοποίησης του Υποέργου 2 «Πιλοτική εφαρμογή και εξάπλωση του θεσμού των ΖΕΠ» για την Πράξη «Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας - Άξονας Προτεραιότητας 2» στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 2 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».
ΝΣΚ/11/2021
Ζητήματα εκλογής μέλους ΔΕΠ ΑΕΙ.(...)α) Η συμμετοχή στο Εκλεκτορικό Σώμα (ΕΣ) μέλους, χωρίς την προηγούμενη εξέταση υποβληθείσας αίτησης εξαίρεσης αυτού, καθιστά νομικά πλημμελή τη διαδικασία και επιβάλλεται η επανάληψή της, ώστε να εξεταστεί η αίτηση εξαίρεσης (ομόφωνα). β) Η συμμετοχή στο Ε.Σ., Καθηγητή, ο οποίος υπήρξε επιβλέπων κατά την εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής υποψηφίου, δεν παραβιάζει την αρχή της αμεροληψίας, διότι η επίβλεψη αφορά σε σχέση επιστημονικής συνεργασίας μεταξύ αυτών και συνιστά άσκηση νόμιμης αρμοδιότητας και νομίμου καθήκοντος του επιβλέποντος (ομόφωνα). γ) Η απαιτούμενη, για την εκλογή σε θέση μέλους ΔΕΠ στα γνωστικά αντικείμενα του άρθρου 1 του π.δ. 187/1996, «κατοχή τίτλου Μουσικών Σπουδών ΑΕΙ....... με ειδίκευση ή κατεύθυνση στο ίδιο ή συναφές κατά προτεραιότητα γνωστικό αντικείμενο με αυτό της προκηρυσσόμενης θέσης», υπερκαλύπτεται από την κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο ίδιο ή συναφές κατά προτεραιότητα γνωστικό αντικείμενο με αυτό της προκηρυσσόμενης θέσης, ανεξαρτήτως της συνάφειας ή μη του τίτλου του πρώτου κύκλου σπουδών του κατόχου αυτού (κατά πλειοψηφία). δ) Δεν είναι δυνατή η προσμέτρηση στο διπλάσιο του χρόνου αυτοδύναμης διδασκαλίας υποψηφίου σε ΑΕΙ, μαθημάτων δύο διαφορετικών διδακτικών εξαμήνων, τα οποία παρασχέθηκαν εντός του ιδίου χρονικού διαστήματος (ομόφωνα).