2311/2015
Τύπος: Αποφάσεις
Σύσταση: 1) Ομάδας Αξιολογητών για την βαθμολόγηση ψηφιακών σεναρίων διδασκαλίας και 2) Ομάδας Εκπαιδευτικών, τα σενάρια των οποίων θα κριθούν ως βέλτιστα και αξιοποιήσιμα από την εκπαιδευτική κοινότητα, από ένα σύνολο υποβληθέντων σεναρίων, στο πλαίσιο του Υποέργου 4 «Εκπόνηση και υποβολή ψηφιακών σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς» της οριζόντιας Πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Aριθμ. 2/67197/ΔΕΠ/2015
Καθορισμός αποζημίωσης ομάδας εργασίας Αξιολογητών για την βαθμολόγηση ψηφιακών σεναρίων διδασκαλίας στο πλαίσιο του Υποέργου 4 “Εκπόνηση και υποβολή ψηφιακών σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς” της οριζόντιας πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.
Aριθμ. 2/66929/ΔΕΠ/2015
Καθορισμός αποζημίωσης ομάδας εργασίας Εκπαιδευτικών, τα ψηφιακά διδακτικά σενάρια των οποίων χαρακτηρίζονται ως βέλτιστα, στο πλαίσιο του Υποέργου 4 “Εκπόνηση και υποβολή ψηφιακών σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς” της οριζόντιας πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.
ΙΒ/3505/1996
Ύπολογισμός ωρομισθίου για αποζημίωση διδακτικών τριμήνων , υπερωριακής διδασκαλίας ωρομισθίων , ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής βοήθειας
2/931/ΔΕΠ/2015
Καθορισμός αποζημίωσης της Κεντρικής Επιστημονικής Ομάδας Εργασίας, στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων» στον Άξονα Προτεραιότητας 2 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.
2/24646/ΔΕΠ/2015
Καθορισμός αποζημίωσης της Κεντρικής Επιστημονικής Ομάδας Εργασίας, στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων» στον Άξονα Προτεραιότητας 2 του Ε. Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.
ΕΣ/Τ1/169/2000
Νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης διδακτικών τριμήνων σε ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς και μετά την ισχύ των διατάξεων του ν.2470/97
46295/ΓΔ4/2024
Συμμετοχή Σχολικών Μονάδων στις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα για τους Μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Τάξης των Δημοτικών Σχολείων και της Γ΄ Τάξης των Γυμνασίων στα Γνωστικά Αντικείμενα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών για το σχολικό έτος 2023-2024.
100548/ΓΔ5/2021
Διαδικασία σύναψης ψηφιακών συμβάσεων εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για τους αναπληρωτές και ωρομισθίους εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.
ΝΣΚ/11/2021
Ζητήματα εκλογής μέλους ΔΕΠ ΑΕΙ.(...)α) Η συμμετοχή στο Εκλεκτορικό Σώμα (ΕΣ) μέλους, χωρίς την προηγούμενη εξέταση υποβληθείσας αίτησης εξαίρεσης αυτού, καθιστά νομικά πλημμελή τη διαδικασία και επιβάλλεται η επανάληψή της, ώστε να εξεταστεί η αίτηση εξαίρεσης (ομόφωνα). β) Η συμμετοχή στο Ε.Σ., Καθηγητή, ο οποίος υπήρξε επιβλέπων κατά την εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής υποψηφίου, δεν παραβιάζει την αρχή της αμεροληψίας, διότι η επίβλεψη αφορά σε σχέση επιστημονικής συνεργασίας μεταξύ αυτών και συνιστά άσκηση νόμιμης αρμοδιότητας και νομίμου καθήκοντος του επιβλέποντος (ομόφωνα). γ) Η απαιτούμενη, για την εκλογή σε θέση μέλους ΔΕΠ στα γνωστικά αντικείμενα του άρθρου 1 του π.δ. 187/1996, «κατοχή τίτλου Μουσικών Σπουδών ΑΕΙ....... με ειδίκευση ή κατεύθυνση στο ίδιο ή συναφές κατά προτεραιότητα γνωστικό αντικείμενο με αυτό της προκηρυσσόμενης θέσης», υπερκαλύπτεται από την κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο ίδιο ή συναφές κατά προτεραιότητα γνωστικό αντικείμενο με αυτό της προκηρυσσόμενης θέσης, ανεξαρτήτως της συνάφειας ή μη του τίτλου του πρώτου κύκλου σπουδών του κατόχου αυτού (κατά πλειοψηφία). δ) Δεν είναι δυνατή η προσμέτρηση στο διπλάσιο του χρόνου αυτοδύναμης διδασκαλίας υποψηφίου σε ΑΕΙ, μαθημάτων δύο διαφορετικών διδακτικών εξαμήνων, τα οποία παρασχέθηκαν εντός του ιδίου χρονικού διαστήματος (ομόφωνα).
2/62285/0022/2012
Καθορισμός αμοιβής επιμορφωτών, επιμορφούμενων, πραγματογνωμόνων, αξιολογητών και υπεύθυνου προγράμματος» για το επιμορφωτικό πρόγραμμα της κατηγορίας πράξης «Εισαγωγική Επιμόρφωση» του σχολικού έτους 2011-2012 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση».