Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/1324/0022/2014

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3369/2005
ΦΕΚ: 116/ΥΟΔΔ/10.03.2014
Καθορισμός αποζημίωσης μελών Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής, στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Οργάνωση, Διοίκηση και Παρακολούθηση Υλοποίησης της Πράξης» των πράξεων «Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

6907/2015

Διεξαγωγή Αποτίμησης της υλοποίησης των Πράξεων «Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου
Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού – ΑΠ1, ΑΠ2 & ΑΠ3»
του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 από την Ανάδοχο εταιρεία «Κοινωνία
Γνώσης Μονοπρόσωπη ΕΠΕ»(ΑΔΑ:7ΗΔΣ465ΦΘ3-597 )


9103/2014

Εγκύκλιος Υλοποίησης των Πράξεων «Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης φαινόμενων της Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού (ΣΒΕ) στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», σχολικού έτους 2014-2015.(ΑΔΑ:64ΕΜ9-ΕΘΘ)

2/84730/ΔΕΠ/2014

Καθορισμός αποζημίωσης μελών των Ομάδων εργασίας με διακριτικό τίτλο «ΕΣΥΔΠ» στο πλαίσιο των Πράξεων “Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού”, στον Άξονα Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». 

4392/2015

Έναρξη Επιμόρφωσης μελών ΕΣΥΔΠ και ΠΟΔΠ στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης φαινόμενων της Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού (ΣΒΕ) στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», σχολικού έτους 2014-2015.(ΑΔΑ:ΒΖΝΔ465ΦΘ3-ΩΟΖ )


2/931/ΔΕΠ/2015

Καθορισμός αποζημίωσης της Κεντρικής Επιστημονικής Ομάδας Εργασίας, στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων» στον Άξονα Προτεραιότητας 2 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.


35692/ΓΔ4/2024

Δημιουργία και λειτουργία Ειδικής Ψηφιακής Πλατφόρμας για την αντιμετώπιση ενδοσχολικής βίας και φαινομένων εκφοβισμού.


2964/2020

Απόφαση Έγκρισης του «Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου» της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, 2020-2021» με κωδικό ΟΠΣ: 5069631, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στους Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 και 9, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020.  ΑΔΑ:6ΣΘ346ΜΤΛΗ-ΣΩ1


123399/ΓΔ4/2023

Συγκρότηση της επιστημονικής επιτροπής αξιολόγησης και εκπόνησης πρωτοκόλλων χειρισμού και αντιμετώπισης περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού.



Aριθμ. 2/67197/ΔΕΠ/2015

Καθορισμός αποζημίωσης ομάδας εργασίας Αξιολογητών για την βαθμολόγηση ψηφιακών σεναρίων διδασκαλίας στο πλαίσιο του Υποέργου 4 “Εκπόνηση και υποβολή ψηφιακών σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς” της οριζόντιας πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.


148741/2022

Έκτακτα μέτρα πρόληψης και αποτροπής φαινομένων βίας στον αθλητισμό - απαγόρευση διάθεσης εισιτηρίων.