52902/IB/2013
Τύπος: Έγγραφα
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
45118/2024
Ρυθμίσεις για την πάγια προκαταβολή στους/στις διευθυντές/τριες σχολικών μονάδων.
67257/2024
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 45118/31.5.2024 απόφασης «Ρυθμίσεις για την πάγια προκαταβολή στους/στις διευθυντές/τριες σχολικών μονάδων» (Β΄ 3409).
ΕλΣυν.Κλ.1/200/2015
ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ.Ληξιαρχών - Πρακτικογράφων:Μη νόμιμη η δαπάνη Δήμου για την καταβολή αποζημίωσης σε υπάλληλό του, για την υπερωριακή απασχόλησή του ως πρακτικογράφου το έτος 2014. Νομίμως με την σχετική απόφαση του Αντιδημάρχου αναλήφθηκε άπαξ και από την αρχή του οικονομικού έτους 2014, σε βάρος εγκεκριμένων πιστώσεων του προϋπολογισμού του έτους αυτού, η υποχρέωση για ολόκληρο το ετήσιο από ποσό της δαπάνης υπερωριακής αποζημίωσης, επειδή δε, η δαπάνη δεν πληρώθηκε κατά το έτος αυτό, η απόφαση ανάληψης υποχρέωσης ανετράπη και η δαπάνη υπερωριακής αποζημίωσης για ολόκληρο το έτος 2014, αναλήφθηκε εκ νέου ως οφειλή σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του έτους 2015. Η κανονιστικής φύσεως απόφαση έγκρισης της υπερωριακής απασχόλησης έτους 2014, του φερόμενου ως δικαιούχου είναι όμως ανυπόστατη, αφού περίληψή της δεν δημοσιεύθηκε σε ημερήσια ή εβδομαδιαία τοπική εφημερίδα, και ως εκ τούτου δεν μπορεί να αποτελέσει νόμιμο έρεισμα για την καταβολή της εντελλόμενης αποζημίωσης
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)319/2014
ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ:Μη νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης, από Δήμο σε υπαλλήλους της Διεύθυνσης ΚΕΠ, λόγω υπερωριακής απασχόλησης αυτών, κατά το χρονικό διάστημα από 11.2.2013 έως 29.3.2013, καθόσον από τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά προκύπτει ότι απασχολήθηκαν υπερωριακά εννέα (9) υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα, παρ΄ όλο που με τις σχετικές αποφάσεις καθιέρωσης είχε εγκριθεί η υπερωριακή απασχόληση πέντε (5) συνολικά υπαλλήλων αυτής της κατηγορίας, και επιπλέον στις σχετικές αποφάσεις του Δημάρχου αναφέρονται γενικά οι λόγοι, για τους οποίους είναι δυνατή η έγκριση της υπερωριακής απασχόλησης χωρίς να διαλαμβάνεται πλήρης και ειδική αιτιολογία, με την αναφορά συγκεκριμένων στοιχείων, περί της αναγκαιότητας της συγκεκριμένης κατανομής της παρασχεθείσας υπερωριακής εργασίας.
ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)/56/2016
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΔΑΠΑΝΩΝ -ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ:Μη νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης από υποκατάστημα ασφαλιστικού ιδρύματος για υπερωριακή απασχόληση, νυχτερινά και εξαιρέσιμα της Ειδικής Υπηρεσίας Ελέγχου Ασφάλισης Περιφέρειας, καθόσον η απόφαση του Διοικητή του ιδρύματος περί κατανομής των ωρών υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της ΕΥΠΕΑ αναρτήθηκε στο διαδίκτυο σε χρόνο μεταγενέστερο της πραγματοποίησης των επίμαχων υπερωριών και όχι σε χρόνο προγενέστερο αυτής.(συγγνωστή πλάνη)
2/97080/0026/2013
ΘΕΜΑ: «Πληρωμή υπερωριακής κ.λπ, απασχόλησης του προσωπικού των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας (Μ.Κ.Φ.) ».
2/13248/0026/2017
Παροχή απόψεων αναφορικά με την καταβολή αποζημίωσης υπερωριακής, εργασίας σε υπάλληλο που έχει διατεθεί σε γραφείο πολιτικού κόμματος
ΕλΣυν/Κλ.1(ΚΠΕ)173/2015
ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ:Μη νόμιμη η δαπάνη Δήμου που αφορούσε στην καταβολή αποζημίωσης υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης πέραν του κανονικού ωραρίου σε τακτικούς υπαλλήλους οικονομικών διοικητικών υπηρεσιών του Δήμου, κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο έτους 2014. Νομίμως κατ’ αρχήν ανατέθηκε πρόσθετη εργασία στους ανωτέρω υπαλλήλους για την εξυπηρέτηση των σχολικών επιτροπών, οι οποίες στερούνται διοικητικού προσωπικού, ωστόσο, τούτο έγινε κατά παράβαση των ειδικότερων προϋποθέσεων και περιορισμών που τίθενται με το άρθρο 49 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, ότι δεν επιτρέπεται στην ίδια υπηρεσία δημοτικού νομικού προσώπου να απασχολούνται περισσότεροι του ενός δημοτικοί υπάλληλοι και ότι δεν επιτρέπεται ο ίδιος δημοτικός υπάλληλος να παρέχει πρόσθετη υπηρεσία σε περισσότερα του ενός δημοτικά νομικά πρόσωπα, εν προκειμένω οι δύο υπάλληλοι ορίστηκαν αμφότεροι παράλληλα στα δύο νομικά πρόσωπα, κατά παράβαση των προβλεπόμενων .
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)318/2014
ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ:Μη νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης για υπερωριακή απασχόληση, από Δήμο, σε υπαλλήλους τους, κατά το μέρος που αφορούσε στην καταβολή υπερωριακής αποζημίωσης σε υπάλληλο, η οποία είχε ορισθεί ως Αναπληρώτρια Διευθύντρια στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, καθόσον η παρασχεθείσα από την άνω υπάλληλο εργασία στο πλαίσιο συμμετοχής της στην ομάδα εργασίας για την καταγραφή της δημοτικής ακίνητης περιουσίας και στο Κομβικό Σημείο Επαφής του Δήμου, δεν συνιστά πρόσθετη κατ΄ είδος εργασία, μη συναφή προς τα υπηρεσιακά της καθήκοντα (άσκηση διπλών υπηρεσιακών καθηκόντων), που να δικαιολογεί την κάμψη του κανόνα περί μη καταβολής αποζημίωσης για απασχόληση του Προϊσταμένου Διεύθυνσης, πέραν του τακτικού ωραρίου (άρθρο το του ν.4024/2014, ΦΕΚ Α΄ 226 και άρθρο18, όπως ισχύει μετά την τροποποίηση του με το άρθρο 3 παρ.2 εδ. α΄ της από 16.12.2011 ΠΝΠ, ΦΕΚ Α΄262/2011).
ΝΣΚ/103/2016
Καταβολή οδοιπορικών εξόδων στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ), των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ), το οποίο μετακινείται, σε περισσότερα του ενός σχολεία, για συμπλήρωση ωραρίου. Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ), το οποίο τοποθετείται σε περισσότερα του ενός σχολεία, σε διαφορετικές πόλεις και χωριά για την συμπλήρωση του ωραρίου του, δικαιούται, για τις μετακινήσεις του αυτές, την καταβολή των προβλεπομένων για το εκπαιδευτικό προσωπικό (ΕΠ), οδοιπορικών εξόδων (ομοφ). ΑΠΟΔΕΚΤΗ