363.30/39980/2012
Τύπος: Αποφάσεις
Έγκριση λειτουργίας και καθορισμός ορίου δαπανών, συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας.(Τροποποιείται απο την Αριθμ. απόφ. 363.30-3/2014/ΑΣ/9386/2014/ΦΕΚ-501/Β/28.2.2014,Αριθμ. απόφ.363.30-3/2014/14924/ΦΕΚ-1343/Β/27.5.2014)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
363.30−3/2014/ΑΣ/9386/2014
Τροποποίηση της αριθ. 363.30/39980/4.12.2012 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Αιγαίου, «Έγκριση λειτουργίας και καθορισμός ορίου δαπανών συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας» (Β΄ 3373).
ΚΥΑ 363.30−3/2014/14924/2014
Τροποποίηση κοινής υπουργικής απόφασης περί έγκρισης λειτουργίας και καθορισμού ορίου δαπανών συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας.
ΣΤ5/Φ.085/2420102001/ΑΣ 15837/2023
Τροποποίηση της υπό στοιχεία απόφασης ΣΤ5/Φ.085/2420102001/ΑΣ 516/12.01.2023 «Καθορισμός ανώτατου ύψους ποσού για τις παροχές και τη χορήγηση-σύνδεση συσκευών κινητής τηλεφωνίας, έτους 2023, για τις ανάγκες του Υπουργείου Εξωτερικών» (Β’ 460).
1818/1466/2005
Καθορισμός του τρόπου χρήσης ατελειών κινητής τηλεφωνίας από τους βουλευτές και τους ευρωβουλευτές. (Τροποποιείται από την 928/2014 και συμπληρώνεται απο την 1597/2014 ΦΕΚ-474/Β/25.2.2014, με την 16922/11026/2015 ΦΕΚ 2650/Β/26.11.2015 Απόφαση του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων και την Αριθμ. 7228/4610/2018, ΦΕΚ-1985/Β/1.6.2018)
17098/2012
Έγγραφο 17098/3-5-2012 σχετικά με κεραίες κινητής τηλεφωνίας
2/83694/0026/2012
ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση του αριθμ 40435/2012 εγγράφου του ΥΠΕΣ αναφορικά με τον Καθορισμό ανώτατου επιτρεπτού ορίου κλήσεων από όργανα των ΟΤΑ, που κάνουν χρήση υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.
ΔΠΔΑ/121547/ΚΤΥΠ/2024
Έγκριση παροχής σαράντα πέντε (45) συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας για τις υπηρεσιακές ανάγκες επικοινωνίας των στελεχών του εποπτευόμενου από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών φορέα Γενικής Κυβέρνησης «ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε.)» και καθορισμός ανώτατου ύψους μηνιαίας δαπάνης αυτών, κατά το έτος 2024
ΕλΣυν/Τμ.7/5/2009
Δαπάνες κινητής τηλεφωνίας.(,,,,) Με βάση τα ανωτέρω το Τμήμα κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, δεδομένου ότι οι σχολικοί φύλακες δεν περιλαμβάνονται στις περιοριστικά αναφερόμενες ήδη από το νομοθέτη κατηγορίες οργάνων των Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού που δικαιούνται να κάνουν χρήση των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, ενώ εξάλλου, το γεγονός ότι ο Δήμος προέβη στη διακοπή των επίμαχων τηλεφωνικών συνδέσεων δεν νομιμοποιεί την ανωτέρω δαπάνη. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.
Aριθμ. 198015/ΕΥΠΕ-ΥΠΕΚΑ/2012
Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (Π.Π.Δ.) για Σταθμούς Βάσης Κινητής Τηλεφωνίας (Ομάδα 12/ α.α 6 Β)
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με την 174610/2014 (ΦΕΚ 2498 Β/19-09-2014) ΚΥΑ
ΕλΣυν/Κλ.Τμ.7/39/2013
Συστήμα τηλεειδοποίησης.(....) Υπό τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με τις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, πρέπει να γίνουν δεκτά τα ακόλουθα: Οι εντελλόμενες με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνες, στο πλαίσιο της αρμοδιότητας των δήμων, σύμφωνα με το άρθρο 75 παρ. Ι περ. γ.1 του «Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (ν.3463/2006, ΦΕΚ 114 Α΄), για «κατασκευή, συντήρηση και διαχείριση συστημάτων ύδρευσης», έχουν, υπό την προεκτεθείσα (βλ. ανωτέρω σκέψη 5) έννοια, χαρακτήρα λειτουργικών δαπανών. Τούτο διότι συντελούν στην αποτελεσματικότερη εκπλήρωση του ανωτέρω σκοπού που, σύμφωνα με το νόμο, επιδιώκει ο Δήμος, καθόσον με την προμήθεια των ως άνω συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη και έγκαιρη συντήρηση του δημοτικού δικτύου ύδρευσης (πρβλ. 229, 221/2012 πράξεις του Κλιμακίου τούτου). Εξάλλου, από τα στοιχεία του φακέλου δεν προκύπτει, ούτε ο διαφωνών Επίτροπος προβάλλει ότι οι ως άνω συνδέσεις χρησιμοποιήθηκαν για σκοπό άλλο από τη λειτουργία του συστήματος τηλεειδοποίησης των αντλιοστασίων του ανωτέρω δικτύου ύδρευσης. Περαιτέρω, η ως άνω δαπάνη, αφορώντας στον απαραίτητο, κατά την ουσιαστική κρίση της Διοίκησης, για τη λειτουργία του συστήματος τηλεειδοποίησης, αριθμό συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας και στην προμήθεια των εν λόγω συνδέσεων σε παρεχόμενα, από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, οικονομικά προγράμματα (42 συνδέσεις με μηνιαίο πάγιο 11,20 ευρώ και 5 με μηνιαίο πάγιο 16,... ευρώ), δεν υπερβαίνεικατά τα διδάγματα της κοινή πείρας και λογικής, το επιβαλλόμενο από τη φύση της συγκεκριμένης δαπάνης, προσήκον μέτρο, το οποίο, σε κάθε περίπτωση δεν αμφισβητείται από τον διαφωνούντα Επίτροπο. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνες, έχουσες το χαρακτήρα λειτουργικών δαπανών, νομίμως βαρύνουν τις πιστώσεις του προϋπολογισμού του Δήμου.