Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/45851/2010

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2/52743/0004/2010, 2/46835/0094/2010
Δημιουργία μηχανισμού για τη διασφάλιση έγκαιρης παροχής αξιόπιστων μηνιαίων οικονομικών στοιχείων Υπουργείων, Περιφερειών και φορέων Γενικής Κυβέρνησης, στο πλαίσιο του Μηχανισμού Στήριξης της Ευρωζώνης και του ΔΝΤ.(βλέπε συνημμένα 2/46835/0094/2010,2/52743/0004/2010) Σχετ.2/61968/0094/2010,2/25746/0094/2011

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/61968/0094/2010

Παροχή μηνιαίων οικονομικών στοιχείων των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης στο πλαίσιο του Μηχανισμού Στήριξης της Ευρωζώνης και του ΔΝΤ ΣΧΕΤ  2/25746/0094/2011,2/45851/2010

2/91922/0094/2010

Παροχή μηνιαίων οικονομικών στοιχείων των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης στο πλαίσιο του Μηχανισμού Στήριξης της Ευρωζώνης και του ΔΝΤ

2/25746/0094/2011

Θέμα:Παροχή μηνιαίων οικονομικών στοιχείων των Περιφερειών στο πλαίσιο του Μηχανισμού Στήριξης της Ευρωζώνης και του ΔΝΤ


2/46315/2010

Θέμα: Παροχή μηνιαίων οικονομικών στοιχείων από τα Υπουργεία και τις Περιφέρειες στο πλαίσιο του Μηχανισμού Στήριξης της Ευρωζώνης και του ΔΝΤ.

37371/2015

ΘΕΜΑ: Δημιουργία μηχανισμού για τη διασφάλιση έγκαιρης παροχής οικονομικών στοιχείων που σχετίζονται με δαπάνες μεταναστευτικών-προσφυγικών ροών.
ΣΧΕΤ: Η υπ’αριθμ.2/67851/ΔΠΔΣΜ/22-10-15 εγκύκλιος του Υπουργείου Οικονομικών.


ΥΠΕΣ/9866/2012

Αρ. Εγκυκλίου: 10 ΘΕΜΑ: «Εξόφληση ληξιπροθέσμων υποχρεώσεων» ΣΧΕΤ.: Η υπ’ αριθμ. οικ.2/21967/0094/13.3.2012 Εγκύκλιος του Υπουργείου Οικονομικών

2049790/7800/0022/1997

Αποδοχές Γενικών Γραμματέων Υπουργείων και Περιφερειών,Ειδικών Γραμματέων Υπουργείων ,Γενικών Δ/ντών Κεντρικών Υπηρεσιών Υπουργείων,Δικαστηρίων,Ασφαλιστικών οργανισμών,ΟΑΕΔ και Οικονομικών επιθεωρητών άρθρου 2 Ν.2343/95 (Βλέπε τροποποίηση της 2049790/7800/0022/7.7.1997 απόφασης του Υπουργού Οικονομικών από την. 2/54005/0022 /2000 (ΦΕΚ 1045 Β'/20000),2/57855/0022/2000 (ΦΕΚ 1638 Β΄) και με την 2/65597/0022/2002 (ΦΕΚ 1448 Β΄) ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ )


2/64542/0094/2011

ΘΕΜΑ : Μητρώο Δεσμεύσεων ΣΧΕΤ. : α) Π.Δ.113 (ΦΕΚ 194Α/22-11-2010) β) Εγκύκλιος του ΓΛΚ αριθμ. 2/91118/0026 της 29-12-2010 γ) Επιστολή του Γενικού Γραμματέα Δημοσιονομικής Πολιτικής αριθμ. 69/17-1-2011 δ) ΄Εγγραφό μας αριθμ. 2/49103/0094/17-08-2011

2/51420/0004/2009

2/51420/0004/2009 «Κοινοποίηση εγκυκλίου σχετικά με την υποχρεωτική ηλεκτρονική συμπλήρωση του Δ.Α.Υ.Κ.» Σχετ.80190/18-6-2009 Υποχρεωτική ηλεκτρονική συμπλήρωση του Δελτίου Ατομικής και Υπηρεσιακής Κατάστασης Ασφαλισμένων στο Δημόσιο (ΔΑΥΚ) 200548/29-10-2008 Υποχρεωτική η ηλεκτρονική συμπλήρωση του Δελτίου Ατομικής και Υπηρεσιακής Κατάστασης Ασφαλισμένων στο Δημόσιο (ΔΑΥΚ)


ΕΣ/Ολομ/15/2013

Με τις διατάξεις του άρθρου 82 του ν.4055/2012 φορείς (νπδδ ή νπιδ) που επιχορηγούνται ή χρηματοδοτούνται από τους Φορείς της Γενικής Κυβέρνησης (άρθρο 1Β παρ.2 του ν.3871/2010) υποχρεούνται να υποβάλουν τόσο στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, όσο και στο Ελεγκτικό Συνέδριο, μετά από δίμηνο από τη λήξη του οικονομικού έτους, απολογισμό της συνολικής οικονομικής τους δραστηριότητας (της χρηματικής διαχείρισης του έτους που έληξε), καθώς και ξεχωριστό απολογισμό της επιχορήγησης ή της χρηματοδότησης που έλαβαν, με την προϋπόθεση ότι αυτή ήταν μικρότερη του 100% του συνολικού ποσού που διαχειρίστηκαν για την λειτουργία τους, τους απολογισμούς δε αυτούς θα πρέπει να συνοδεύει και προϋπολογισμός του επόμενου οικονομικού έτους. Η διττή αυτή υποχρέωση των νομικών προσώπων που επιχορηγούνται απευθύνεται στην αρμόδια Διεύθυνση του ΓΛΚ στην οποία θα υποβληθούν, μέσω των εποπτευόντων Υπουργείων, όλα τα οικονομικά στοιχεία που κρίνονται απαραίτητα σύμφωνα με το ν.2166/1993 και την κατ’ εξουσιοδότηση αυτού εκδοθείσα απόφαση του Υπουργού Οικονομικών (ΥΑ 2014380/377/0026/27-2-1988, ΦΕΚ Β΄ 284 και ήδη ΥΑ 2/22717/0094/9-3-2011, ΦΕΚ Β΄ 474), ώστε τα επιχορηγούμενα νομικά πρόσωπα να συμπεριληφθούν σε αναρτώμενη στο διαδίκτυο κατάσταση ότι είναι ενήμεροι της υποχρέωσης τους αυτής, η οποία επέχει θέση «βεβαίωσης» για την καταβολή της επιχορήγησή τους. Περαιτέρω, όσον αφορά το Ελεγκτικό Συνέδριο, η υποβολή των απολογισμών τόσο του συνόλου της χρηματικής διαχείρισης του απερχόμενου οικονομικού έτους, όσο και της επιχορήγησης που έλαβαν κατά το έτος αυτό, αφορά στον διενεργούμενο από αυτό κατασταλτικό έλεγχο των λογαριασμών των φορέων που δέχονται επιχορήγηση ή χρηματοδότηση από τους Φορείς Γενικής Κυβέρνησης και διαχειρίστηκαν εκ του λόγου τούτου «δημόσιο χρήμα». Για τον έλεγχο αυτό του μέρους της διαχείρισης των ως άνω φορέων (ήτοι της επιχορήγησης ή της χρηματοδότησης που έλαβαν) τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα θα εφαρμόσουν ενιαία, σε όλα τα νομικά πρόσωπα, την αριθμ. 8506/1976 κανονιστική απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Β΄ 687/24-5-1976) «Περί του τύπου των λογαριασμών και των επισυναπτέων σ’ αυτούς δικαιολογητικών των ενώπιον του Ελεγκτικού Συνεδρίου λογοδοτούντων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου» την οποία θα προσαρμόσουν στην φύση της ελεγχόμενης χρηματικής απεικόνισης. Η σχετική έκθεση ελέγχου, που θα συνταχθεί μετά την υποβολή και τον έλεγχο των απαιτούμενων δικαιολογητικών και παραστατικών, θα αφορά στην νομιμότητα και κανονικότητα των δαπανών που πραγματοποιήθηκαν σε εκτέλεση της επιχορήγησης αυτής, συνεπώς εφόσον αυτές (οι δαπάνες) δεν συνοδεύονται από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και κρίνονται ως μη νομίμως καταβληθείσες, τότε το αρμόδιο ελεγκτικό όργανο θα καταλογίζει σύμφωνα με τις διατάξεις που διέπουν την αρμοδιότητα του αυτή, που είναι σε κάθε περίπτωση αυτοτελής σε σχέση με την τυχόν κρίση του εποπτεύοντος φορέα για το μη επιλέξιμο των δαπανών αυτών για επιχορήγησή το επόμενο οικονομικό έτος. Εξάλλου, ο έλεγχος της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης που στοχεύει στη διασφάλιση ότι οι ελεγχόμενες επιχορηγήσεις διατέθηκαν σύμφωνα με τις αρχές της οικονομικότητας, αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας, απαιτεί σημαντικές αλλαγές στο δημοσιονομικό περιβάλλον με κατεύθυνση την μέτρηση της οικονομικότητας και της αποδοτικότητας των επιλογών του ελεγχόμενου φορέα, ήτοι, από απόψεως ορθής διαχειρίσεως, αν επελέγη πράγματι το οικονομικότερο μέσο και αν μετρήθηκε επαρκώς η σχέση κόστους – οφέλους και προϋποθέτει τη στοχοθεσία του ελεγχόμενου φορέα καθώς και την ανάλογη εκπαίδευση του ελεγκτικού προσωπικού.