Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

1097948/785/0015/2001

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΘΕΜΑ: Έκδοση φορολογικού στοιχείου για τη χρέωση τόκων, ποινικής ρήτρας κ.λπ.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

1068082/521/0015/2006

ΘΕΜΑ: Έκδοση φορολογικού στοιχείου για καταβολή ποσού σε συνταξιούχο, προερχόμενο από αναθεώρηση τιμών για έργο που είχε εκτελέσει πριν τη διακοπή των εργασιών.

Ε.2049/2023

Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με την επιβολή προστίμων του ΚΦΔ και λοιπών κυρώσεων σε περιπτώσεις μη έκδοσης ή ανακριβούς έκδοσης παραστατικών και μη έκδοση απόδειξης ή άλλου φορολογικού στοιχείου για αυτοπαράδοση αγαθών». ΑΔΑ:Ω81846ΜΠ3Ζ-6ΦΟ


2/63901/0026/2013

ΘΕΜΑ : « Παροχή διευκρινήσεων ».(Εξόφληση χρ.Ενταλμάτων -Μη χρέωση Προμήθειας)


ΣτΕ/542/2006

ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Η έκδοση φορολογικού στοιχείου στο οποίο δεν έχουν αναγραφεί ουσιώδη στοιχεία, όπως το όνομα του παραλήπτη, η ώρα ενάρξεως της αποστολής, ο τόπος προορισμού των εμπορευμάτων, η μονάδα μετρήσεως, η ποσότητα αριθμητικώς και ολογράφως, η τιμή μονάδας και η αξία, καθώς και ο αναλογούν ΦΠΑ και το συνολικό ποσό της συναλλαγής, αποτελεί παράβαση των άρθρων 11 παρ. 5 και 12 παρ. 9, 10 και 11 του ΚΒΣ. Η ύπαρξη τόσο σημαντικών ελλείψεων οδηγεί σε αδυναμία διακρίβωσης της ταυτότητας της συναλλαγής και η έκδοσή του ισοδυναμεί με μη έκδοση ή ανακριβή έκδοση του στοιχείου αυτού.


Α.1413/2019

Διαδικασία διενέργειας κατά προτεραιότητα μερικού ελέγχου φορολογίας εισοδήματος και Φ.Π.Α. από το γραφείο σε περιπτώσεις που διαπιστώνονται παραβάσεις μη έκδοσης ή έκδοσης ανακριβούς φορολογικού στοιχείου/ λογιστικού αρχείου (παραστατικού).


ΣΤΕ/3882/2014

Παράταση προθεσμίας εκτέλεσης έργου.(….) Μπορεί να παραταθεί η προθεσμία και όταν η καθυστέρηση οφείλεται σε αποκλειστική υπαιτιότητα του αναδόχου, οπότε και εγκρίνεται χωρίς αναθεώρηση για το σύνολο ή μέρος των υπολειπομένων εργασιών. Η υπέρβαση της προβλεπομένης από την οικεία σύμβαση προθεσμίας, εκ μέρους της αιτούσης, αρκούσε για την επιβολή της ποινικής ρήτρας (πρβλ. ΣτΕ 2798/1998), χωρίς να απαιτείται η συνδρομή άλλων προϋποθέσεων, όπως η σύνταξη πίνακα διαχωρισμού εργασιών, η οποία, πάντως, αναφέρεται σε άλλο στάδιο εκτελέσεως της συμβάσεως και δη στην διαδικασία χορηγήσεως παρατάσεως της προθεσμίας εκτελέσεως αυτής χωρίς αναθεώρηση (βλ. και ΣτΕ 3114/2011). (…) το ποσό της αναθεώρησης ύψους 14.077.043 δρχ., που συνυπολογίστηκε προκειμένου να εξευρεθεί η μέση ημερήσια αξία του έργου και, εν συνεχεία, το ύψος της ποινικής ρήτρας, αντιστοιχεί στην κατ’ άρθρ. 10 παρ. 1 του ν. 1418/1984 προβλεπόμενη τριμηνιαία αναθεώρηση, η οποία αποτελεί μέρος του εργολαβικού ανταλλάγματος, και όχι σε αυτήν που τυχόν χώρησε συνεπεία χορηγήσεως παρατάσεως της προθεσμίας εκτελέσεως της συμβάσεως και η οποία ρητώς εξαιρείται από τον συνυπολογισμό των σχετικών ποσών, βάσει του άρθρ. 36 παρ. 9 εδ. β΄, προκειμένου να υπολογιστεί το ύψος της ποινικής ρήτρας. Εξάλλου, καθό μέρος με τον λόγο αυτό, προβάλλεται ότι ομοίως δεν έπρεπε να συνυπολογιστεί ο Φ.Π.Α., πρέπει να γίνει δεκτός, δεδομένου ότι ο φόρος αυτός επιρρίπτεται στον αντισυμβαλλόμενο, δηλαδή, εν προκειμένω, τον Δήμο και, συνεπώς, δεν επιβαρύνει το κόστος του έργου (βλ. ΣτΕ 205/2008 7μελής).

Μερικά δεκτή η αναίρεση (αναιρεί εν μέρει την αριθμ. 73/2008 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Χανίων).


ΝΣΚ/254/2017

Δυνατότητα υποβολής μηνυτήριας αναφοράς εκ μέρους της φορολογικής διοίκησης για παραγραφείσες χρήσεις.  Προκειμένου περί χρήσεων οι οποίες δεν προτεραιοποιούνται προς έλεγχο και έκδοση πράξεως διορθωτικού προσδιορισμού, επειδή έχει υποπέσει σε παραγραφή το δικαίωμα του Δημοσίου προς επιβολή του φόρου κ.λπ., δεν είναι εκ των πραγμάτων δυνατή η υποβολή μηνυτήριας αναφοράς από τα όργανα της φορολογικής διοίκησης, διότι δεν πρόκειται να διενεργηθεί έλεγχος για τις υποθέσεις αυτές και να εκδοθεί οριστική πράξη διορθωτικού προσδιορισμού του φόρου, η οποία αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή της μηνυτήριας αναφοράς και την εν συνεχεία άσκηση της ποινικής διώξεως. (ομόφ.)


ΠΟΛ 1071/2015

Κοινοποίηση της με αριθμό 170/2014 Γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, κατά το μέρος που έγινε δεκτή, αναφορικά με τη δυνατότητα του λήπτη φορολογικού στοιχείου, εικονικού ως προς το πρόσωπο του εκδότη, να εκπέσει από τα ακαθάριστα έσοδά του τις δαπάνες που αναγράφονται σε αυτό. (ΑΔΑ:66ΠΕΗ-Γ13).

Επισυνάπτεται ΝΣΚ 170/2014

 


Α2/2593/1992

Σχετικά με τη χρέωση του ηλεκτρομυογροφήματος , της αισθητικής ταχύτητας αγωγής νεύρων και κινητικής ταχύτητας αγωγής νεύρων . (Σχ.η αριθμ.4190/92 γνωμοδότηση ΚΕΣΥ)


Α. 1036/2024

Μη επιβολή τόκων εκπρόθεσμης καταβολής φόρου πλοίων πρώτης κατηγορίας του ν. 27/1975 (Α’ 77) φορολογικού έτους 2024, έως την 4η Μαρτίου 2024 λόγω τεχνικής αδυναμίας ανάκτησης της Ταυτότητας Οφειλής.