Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΠΔ 16/2010

Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 141/1991
ΦΕΚ: 35/Α/01.03.2009

Τροποποίηση διατάξεων του π. δ/τος 141/1991 «Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών» (Α΄- 58).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΠΔ 52/2008

Τροποποίηση διατάξεων του π.δ/τος 141/1991 «Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών» (Α΄ 58).


ΠΔ.120/2013

Τροποποίηση του π.δ. 141/1991 «Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών» (Α΄ 58), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.


Π.Δ.12/2014

Ομάδες Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) – Τροποποίηση διατάξεων του π.δ/τος 141/1991 «Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών» (Α΄ 58).


Π.Δ.141/1991

Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών.


18845/2018

Καθορισμός των οργάνων διοίκησης του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι.) και ρύθμιση θεμάτων οργάνωσης και λειτουργίας των υπηρεσιών του.


ΠΔ 139/2009

Τροποποίηση π.δ/τος 191/1995 «Όργανα που αποφασίζουν ή γνωμοδοτούν και ειδικές ρυθμίσεις σε θέματα έργων που εκτελούνται από το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης» (Α΄ 101) όπως τροποποιήθηκε από το π.δ 60/1996 (Α΄ 51).


π.δ.59/2011

Τροποποίηση π.δ/τος 191/1995 «Όργανα που αποφασίζουν ή γνωμοδοτούν και ειδικές ρυθμίσεις σε θέματα έργων που εκτελούνται από το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης» (Α'-101), όπως τροποποιήθηκε από το π.δ. 60/1996 (Α'- 51) και από το π.δ. 139/2009 (Α'-186).


ΝΣΚ/244/2005

Αρμοδιότητες αποφαινομένων οργάνων για τις μελέτες έργων της Γ.Γ.Α.Ο αρμόδιος για τα θέματα της Γ.Γ.Α. Υπουργός (ή ο Γ.Γ.Α.), επί των έργων της Γ.Γ.Α., δεν έχει αρμοδιότητα να αποφασίζει την προσθήκη ειδικών επί πλέον όρων σε διακήρυξη διαγωνισμού, ούτε να αποφασίζει για την εφαρμογή της διαδικασίας δημοπράτησης έργου με προεπιλογή και του συστήματος υποβολής προσφοράς που περιλαμβάνει μελέτη - κατασκευή. Μέχρι να εκδοθεί η κ.υ.α. της παρ.2 του άρθρου 45 του Ν 3316/2005, για τις μελέτες των έργων της Γ.Γ.Α. εξακολουθούν να υφίστανται οι αρμοδιότητες των οργάνων αυτής, σύμφωνα με τις οργανικές διατάξεις της.

ΝΣΚ/175/2019

Εάν το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Διοικητικού Προσωπικού (Κ.Υ.Σ.ΔΙ.Π.) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά την ισχύ του ν. 4610/2019 και την κατάργηση της παρ.2 του άρθρου 34 του ν. 1946/1991, εξακολουθεί να έχει αρμοδιότητα επί των θεμάτων που αφορούν την υπηρεσιακή κατάσταση των υπαλλήλων των Γενικών Αρχείων του Κράτους (Γ.Α.Κ.), καθώς και εάν ορθώς εξακολουθούν να μετέχουν στη σύνθεση αυτού ως αιρετοί υπάλληλοι της Υπηρεσίας αυτής. (...) Το Κ.Υ.Σ.ΔΙ.Π. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων νομίμως μπορεί να συνεδριάζει για όλους τους υπαλλήλους που υπάγονται σε αυτό, συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων των Γ.Α.Κ. και οι τυχόν αιρετοί εκπρόσωποι που ανήκουν στα Γ.Α.Κ. νομίμως μετέχουν σε αυτό, για όλα τα θέματα που ορίζει ο ν. 4569/2018 ως ισχύει, η δε κατάργηση του άρθρου 34 του ν. 1946/1991, ουδεμία ασκεί επιρροή στις αρμοδιότητες, στη σύνθεση και στην εν γένει λειτουργία του Συμβουλίου.


ΝΣΚ/104/2022

Ερωτάται: α) ποια η νομική ισχύς των διατάξεων του άρθρου 215 του ν.4389/2016 (Α΄94), με το οποίο κυρώθηκε και απέκτησε ισχύ νόμου η από 14-12-2015 «Σύμβαση Παραχώρησης για την αναβάθμιση, συντήρηση, διαχείριση και λειτουργία Περιφερειακών Αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας και Ιονίου», έναντι του ν.δ.17/1974 «Περί Πολιτικής Σχεδιάσεως Εκτάκτου Ανάγκης» (Α’236), εντός των πλαισίων του εθνικού δικαίου και β) βάσιμο ή μη των αντιρρήσεων της παραχωρησιούχου εταιρείας για την εφαρμογή ως προς αυτήν των διατάξεων του ν.δ. 17/1974, προκειμένου να απαλλαγεί των υποχρεώσεων που απορρέουν από αυτές και από τις Οδηγίες Οργάνωσης Πολιτικής Άμυνας (υπ’αριθμ.107/1/158 από 17-04-1991 της Υπηρεσίας ΠΑΜ-ΠΣΕΑ/ Υπουργείου Δημόσιας Τάξης) και περαιτέρω να μην εφαρμόσει την υπ’ αριθμ. πρωτ. 5310/9/27/ 35-β’ από 02-12-2021 απόφαση της Υπηρεσίας ΠΑΜ-ΠΣΕΑ του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, περί χαρακτηρισμού της ως «Ανεξάρτητου Ιδρύματος» (Α.Ι.), κατ’ εφαρμογή του ν.δ. 17/1974, για τον περιφερειακό Αερολιμένα Καβάλας, τον οποίο αυτή διαχειρίζεται.(...)α) Οι διατάξεις του άρθρου 215 του ν.4389/2016(Α’94), με το οποίο κυρώθηκε και απέκτησε ισχύ νόμου η από 14-12-2015 «Σύμβαση Παραχώρησης για την αναβάθμιση, συντήρηση, διαχείριση και λειτουργία Περιφερειακών Αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας και Ιονίου» δεν υπερισχύουν των διατάξεων του ν.δ. 17/1974 «Περί Πολιτικής Σχεδιάσεως Εκτάκτου Ανάγκης» (Α’236), διότι τα δύο νομοθετήματα ρυθμίζουν διαφορετικό αντικείμενο και ως εκ τούτου δεν ανακύπτει ζήτημα υπεροχής του ενός έναντι του άλλου. β) Ενόψει αυτού, η παραχωρησιούχος εταιρεία δεν ζητεί βασίμως να απαλλαγεί των υποχρεώσεων που απορρέουν από τις διατάξεις του ν.δ.17/1974 και περαιτέρω να μην εφαρμόσει τις Οδηγίες Οργάνωσης Πολιτικής Άμυνας (υπ’αριθμ.107/1/158 από 17-04-1991 της Υπηρεσίας ΠΑΜ-ΠΣΕΑ/ Υπουργείου Δημόσιας Τάξης) και την υπ’ αριθμ. πρωτ. 5310/9/27/ 35-β’ από 02-12-2021 απόφαση της Υπηρεσίας ΠΑΜ-ΠΣΕΑ του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, περί χαρακτηρισμού της ως «Ανεξάρτητου Ιδρύματος» (Α.Ι.), για τον περιφερειακό Αερολιμένα Καβάλας, τον οποίο αυτή διαχειρίζεται (ομόφωνα).