Π2-58105/2022
Τύπος: Αποφάσεις
Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπό στοιχεία Π2-42939/09.08.2022 απόφασης του Υπουργού Εξωτερικών «Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών» (Β’ 4351).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Π2-37461/2024
Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπό στοιχεία Π2-931/11.01.2024 απόφασης της Υφυπουργού Εξωτερικών «Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών (Β’ 211)».
Π2-45013/2023
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Π2-14772/21.03.2023 απόφασης του Υπουργού Εξωτερικών «Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών» (Β’ 2008 και διόρθωση σφάλματος Β’ 2647).
Π2 – 52396/2020
Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.
Π2/29243/2020
Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.
Καταργήθηκε με το άρθρο 3 της Π2 –52396/2020,ΦΕΚ: 5274/Β/30.11.2020
Π2-931/2024
Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.
Π2-42939/2022
Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.
Π2-14772/2023
Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΤΗΣ Π2-931/2024-ΦΕΚ:211/Β/16.01.2024.
ΕΣ/ΟΛΟΜ.2457/2012
Συνταξιούχος - Γενικός Γραμματέα σε Δήμο. Oι συνταξιούχοι του Δημοσίου που προσλαμβάνονται στο δημόσιο τομέα υποχρεούνται να δηλώσουν στην Υπηρεσία Συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ) την κατοχή από αυτούς δημόσια θέσης και σε περίπτωση που παραλείψουν να υποβάλλουν την εν λόγω δήλωση και συνεχίσουν να λαμβάνουν ολόκληρη τη σύνταξη καταλογίζονται με το ποσό της σύνταξης που εισέπραξαν αχρεώστητα. Είναι δε η υποχρέωση ενημέρωσης της Υπηρεσίας Συντάξεων του ΓΛΚ ανεξάρτητη και αυτοτελής έναντι της ευθύνης την οποία έχει ο εκκαθαριστής αποδοχών της θέσης να αναστέλλει την καταβολή αποδοχών στην περίπτωση που δεν έχει προσκομιστεί βεβαίωση της Υπηρεσίας Συντάξεων του ΓΛΚ ότι δηλώθηκε η κατοχή αυτής (θέσης), σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 13 του Ν 2703/1999. Στις περιπτώσεις που έχουν καταβληθεί αχρεώστητα χρηματικά ποσά από αποδοχές ή συντάξεις, η αναζήτηση και επιστροφή αυτών αντίκειται στις αρχές της εύρυθμης και χρηστής διοίκησης όταν: α) κρίνεται, μετά από εκτίμηση των συγκεκριμένων σε κάθε περίπτωση συνθηκών και της συμπεριφοράς των αρμόδιων κρατικών αρχών ότι δημιουργήθηκε σ' εκείνον που εισέπραξε τα παραπάνω ποσά σταθερή και δικαιολογημένη πεποίθηση ότι ήταν δικαιούχος αυτών και συνεπώς καλόπιστα τα εισέπραξε και β) προκύπτει από την εκτίμηση των στοιχείων της προσωπικής, οικογενειακής και περιουσιακής κατάστασης του ανωτέρω ότι η αναζήτηση μετά παρέλευση ικανού χρονικού διαστήματος και η επιστροφή τους θα δημιουργήσει σ' αυτόν απρόβλεπτες οικονομικές δυσχέρειες με άμεση δυσμενή επίδραση στα μέσα διαβίωσης του ιδίου και της οικογένειάς του. Οι έννοιες δε της καλής πίστης και της οικονομικής αδυναμίας είναι νομικές υποκείμενες στον αναιρετικό έλεγχο σχετικά με το αν ορθώς το δικαστήριο της ουσίας υπήγαγε τα ανελέγκτως δεκτά γενόμενα πραγματικά περιστατικά στο νόμο.