Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Π2-58105/2022

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: Π2-42939/2022
ΦΕΚ: 5875/Β/21.11.2022

Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπό στοιχεία Π2-42939/09.08.2022 απόφασης του Υπουργού Εξωτερικών «Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών» (Β’ 4351).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Π2-37461/2024

Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπό στοιχεία Π2-931/11.01.2024 απόφασης της Υφυπουργού Εξωτερικών «Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών (Β’ 211)».


Π2 – 52396/2020

Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.


Π2-45013/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Π2-14772/21.03.2023 απόφασης του Υπουργού Εξωτερικών «Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών» (Β’ 2008 και διόρθωση σφάλματος Β’ 2647). 


Π2/29243/2020

Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.

Καταργήθηκε με το άρθρο 3 της Π2 –52396/2020,ΦΕΚ: 5274/Β/30.11.2020


Π2-931/2024

Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών. 


Π2-42939/2022

Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.



Π2-14772/2023

Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΤΗΣ Π2-931/2024-ΦΕΚ:211/Β/16.01.2024.


ΝΣΚ/15/2024

Ερωτάται εάν η κινητοποίηση φιλοζωικών οργανώσεων για την εξασφάλιση παροχής διατροφής, κτηνιατρικής φροντίδας και περίθαλψης αδέσποτων ζώων, καθώς και η διάθεση οικονομικών κονδυλίων για την διατροφή και περίθαλψή τους, αποτελεί κοινωφελή σκοπό, κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 1 του ν. 4182/2013. (...) Λαμβάνοντας υπόψη, εκτός από την υπαγωγή όλων των ζώων στο καθεστώς προστασίας του άρθρου 24 παρ. 1 του Συντάγματος, την άμεση σύνδεση της προστασίας της δημόσιας υγείας, μιας ζωτικής και βασικής ανάγκης της κοινωνίας, αλλά και την ανάγκη αποφυγής δυσμενών συνεπειών στους τομείς της δημόσιας τάξης και ασφάλειας, καθώς και στο εν γένει ανθρωπογενές και φυσικό περιβάλλον, είναι σαφές ότι η εξασφάλιση κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης και για τα αδέσποτα ζώα, με την κατάλληλη διαχείρισή τους, εκτός από νομική υποχρέωση των, κατά περίπτωση, αρμοδίων, αποτελεί και λογική επιταγή υπέρ του συμφέροντος του κοινωνικού συνόλου. Κατά συνέπεια, η κινητοποίηση φιλοζωικών οργανώσεων που αποσκοπεί στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και της διαχείρισης των πληθυσμών των αδέσποτων ζώων, με την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων (συμπεριλαμβανομένων των δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού) για την εξασφάλιση παροχής διατροφής, κτηνιατρικής φροντίδας και περίθαλψης αδέσποτων ζώων, καθώς και η διάθεση οικονομικών κονδυλίων για την κάλυψη συναφών δαπανών, με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις προδιαγραφές του νομοθετικού πλαισίου, που ισχύει για κάθε είδος ζώου, πρέπει να θεωρηθεί κοινωφελής σκοπός, με την έννοια του άρθρου 1 περ. 3 του ν. 4182/2013. Με αυτή την ερμηνευτική προσέγγιση, η, με την ρητά εκπεφρασμένη βούληση του εν ζωή ιδρυτή και προέδρου του ΔΣ του ιδρύματος του ερωτήματος, επιδιωκόμενη προσθήκη του ανωτέρω και συγκεκριμένου κοινωφελούς σκοπού στους σκοπούς του ιδρύματος παρίσταται νόμιμη και επιτρεπτή (κατά πλειοψηφία).


ΕΣ/ΟΛΟΜ.2457/2012

Συνταξιούχος - Γενικός Γραμματέα σε Δήμο. Oι συνταξιούχοι του Δημοσίου που προσλαμβάνονται στο δημόσιο τομέα υποχρεούνται να δηλώσουν στην Υπηρεσία Συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ) την κατοχή από αυτούς δημόσια θέσης και σε περίπτωση που παραλείψουν να υποβάλλουν την εν λόγω δήλωση και συνεχίσουν να λαμβάνουν ολόκληρη τη σύνταξη καταλογίζονται με το ποσό της σύνταξης που εισέπραξαν αχρεώστητα. Είναι δε η υποχρέωση ενημέρωσης της Υπηρεσίας Συντάξεων του ΓΛΚ ανεξάρτητη και αυτοτελής έναντι της ευθύνης την οποία έχει ο εκκαθαριστής αποδοχών της θέσης να αναστέλλει την καταβολή αποδοχών στην περίπτωση που δεν έχει προσκομιστεί βεβαίωση της Υπηρεσίας Συντάξεων του ΓΛΚ ότι δηλώθηκε η κατοχή αυτής (θέσης), σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 13 του Ν 2703/1999. Στις περιπτώσεις που έχουν καταβληθεί αχρεώστητα χρηματικά ποσά από αποδοχές ή συντάξεις, η αναζήτηση και επιστροφή αυτών αντίκειται στις αρχές της εύρυθμης και χρηστής διοίκησης όταν: α) κρίνεται, μετά από εκτίμηση των συγκεκριμένων σε κάθε περίπτωση συνθηκών και της συμπεριφοράς των αρμόδιων κρατικών αρχών ότι δημιουργήθηκε σ' εκείνον που εισέπραξε τα παραπάνω ποσά σταθερή και δικαιολογημένη πεποίθηση ότι ήταν δικαιούχος αυτών και συνεπώς καλόπιστα τα εισέπραξε και β) προκύπτει από την εκτίμηση των στοιχείων της προσωπικής, οικογενειακής και περιουσιακής κατάστασης του ανωτέρω ότι η αναζήτηση μετά παρέλευση ικανού χρονικού διαστήματος και η επιστροφή τους θα δημιουργήσει σ' αυτόν απρόβλεπτες οικονομικές δυσχέρειες με άμεση δυσμενή επίδραση στα μέσα διαβίωσης του ιδίου και της οικογένειάς του. Οι έννοιες δε της καλής πίστης και της οικονομικής αδυναμίας είναι νομικές υποκείμενες στον αναιρετικό έλεγχο σχετικά με το αν ορθώς το δικαστήριο της ουσίας υπήγαγε τα ανελέγκτως δεκτά γενόμενα πραγματικά περιστατικά στο νόμο.