Π2/29243/2020
Τύπος: Αποφάσεις
Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.
Καταργήθηκε με το άρθρο 3 της Π2 –52396/2020,ΦΕΚ: 5274/Β/30.11.2020
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Π2 – 52396/2020
Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.
Π2-58105/2022
Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπό στοιχεία Π2-42939/09.08.2022 απόφασης του Υπουργού Εξωτερικών «Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών» (Β’ 4351).
Π2-37461/2024
Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπό στοιχεία Π2-931/11.01.2024 απόφασης της Υφυπουργού Εξωτερικών «Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών (Β’ 211)».
Π2-45013/2023
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Π2-14772/21.03.2023 απόφασης του Υπουργού Εξωτερικών «Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών» (Β’ 2008 και διόρθωση σφάλματος Β’ 2647).
Π2-931/2024
Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.
Π2-42939/2022
Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.
Π2-14772/2023
Καθορισμός αρχών ειδικών και δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και πρόσθετου χρόνου άδειας, για τους υπηρετούντες σε απομακρυσμένες χώρες υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών.
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΤΗΣ Π2-931/2024-ΦΕΚ:211/Β/16.01.2024.
ΝΣΚ/15/2024
Ερωτάται εάν η κινητοποίηση φιλοζωικών οργανώσεων για την εξασφάλιση παροχής διατροφής, κτηνιατρικής φροντίδας και περίθαλψης αδέσποτων ζώων, καθώς και η διάθεση οικονομικών κονδυλίων για την διατροφή και περίθαλψή τους, αποτελεί κοινωφελή σκοπό, κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 1 του ν. 4182/2013. (...) Λαμβάνοντας υπόψη, εκτός από την υπαγωγή όλων των ζώων στο καθεστώς προστασίας του άρθρου 24 παρ. 1 του Συντάγματος, την άμεση σύνδεση της προστασίας της δημόσιας υγείας, μιας ζωτικής και βασικής ανάγκης της κοινωνίας, αλλά και την ανάγκη αποφυγής δυσμενών συνεπειών στους τομείς της δημόσιας τάξης και ασφάλειας, καθώς και στο εν γένει ανθρωπογενές και φυσικό περιβάλλον, είναι σαφές ότι η εξασφάλιση κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης και για τα αδέσποτα ζώα, με την κατάλληλη διαχείρισή τους, εκτός από νομική υποχρέωση των, κατά περίπτωση, αρμοδίων, αποτελεί και λογική επιταγή υπέρ του συμφέροντος του κοινωνικού συνόλου. Κατά συνέπεια, η κινητοποίηση φιλοζωικών οργανώσεων που αποσκοπεί στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και της διαχείρισης των πληθυσμών των αδέσποτων ζώων, με την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων (συμπεριλαμβανομένων των δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού) για την εξασφάλιση παροχής διατροφής, κτηνιατρικής φροντίδας και περίθαλψης αδέσποτων ζώων, καθώς και η διάθεση οικονομικών κονδυλίων για την κάλυψη συναφών δαπανών, με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις προδιαγραφές του νομοθετικού πλαισίου, που ισχύει για κάθε είδος ζώου, πρέπει να θεωρηθεί κοινωφελής σκοπός, με την έννοια του άρθρου 1 περ. 3 του ν. 4182/2013. Με αυτή την ερμηνευτική προσέγγιση, η, με την ρητά εκπεφρασμένη βούληση του εν ζωή ιδρυτή και προέδρου του ΔΣ του ιδρύματος του ερωτήματος, επιδιωκόμενη προσθήκη του ανωτέρω και συγκεκριμένου κοινωφελούς σκοπού στους σκοπούς του ιδρύματος παρίσταται νόμιμη και επιτρεπτή (κατά πλειοψηφία).