Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Π.Δ.81/2003

Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 81/2003
ΦΕΚ: 77/Α/02.04.2003

Ρυθμίσεις για τους εργαζομένους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του ΠΔ 180/2004 (ΦΕΚ 160Α/23.8.2004)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

4439/2004

Οδηγίες για την εφαρμογή του ΠΔ180/2004 "Τροποποποίηση του ΠΔ 81/2003"Ρυθμίσεις για τους εργαζομένους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου"


16084/2004

Οδηγίες για την εφαρμογή του Π.Δ.164/2004 "Ρυθμίσεις για τους εργαζομένους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στο Δημόσιο Τομέα"


ΠΔ 164/2004

Ρυθμίσεις για τους εργαζομένους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στο Δημόσιο Τομέα.


ΝΣΚ/119/2005

Οι ρυθμίσεις της κείμενης νομοθεσίας, που αφορούν τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες επιτρέπεται η σύναψη συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στο δημόσιο τομέα για την κάλυψη πρόσκαιρων ή απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών, όπως είναι π.χ. εκείνες του άρθρου 81 του Ν 1958/1991, δεν θίγονται από το ΠΔ 164/2004. Πλην, όμως, οι σχετικές συμβάσεις, οι οποίες πρόκειται να συναφθούν βάσει των ανωτέρω ειδικών ρυθμίσεων, επηρεάζονται από τις διατάξεις του ΠΔ 164/2004 και πρέπει να εναρμονίζονται με αυτές, οι οποίες συμπληρώνουν, κατά το σημείο τούτο, τις ειδικές διατάξεις του άρθρου 81 του Ν 1958/1991 και του ΠΔ 99/1992.


ΕΣ/Τ1/8η/2006

Οι 395/2005 και 346/2005 αποφάσεις του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κεφαλληνίας,είναι ανίσχυρες αφού αυτό στερείται όπως προεκτέθηκε της αρμοδιότητας να κρίνει επί των προϋποθέσεων μετατροπής των συμβάσεων ορισμένου χρόνου και των ανανεώσεων αυτών σε συμβάσεις αορίστου χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του π.δ. 164/2004, συνεπώς αυτές (οι αποφάσεις) δεν παράγουν καμία έννομη συνέπεια


ΕΣ/Τ1/51/2005

Μη νόμιμες δαπάνες σε εκτέλεση προσωρινής διαταγής πληρωμής κατά παράβαση του άρθρου 1 του ν. 3068/2002 , όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 20 του ν. 3301/2004 ,διότι οι συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου είχαν λήξει στις 7.10.2004 , μη δυνάμενες ,σύμφωνα με την παράγραφο 2 του Ν.2190/94, να παραταθούν , ανανεωθούν ή μετατραπούν σε συμβάσεις αορίστου χρόνου.


ΝΣΚ/415/2006

Το εποχιακό προσωπικό, που έχει προσληφθεί με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου και απασχολείται στη Διεύθυνση Ελέγχου Συντήρησης Έργων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, σε εργασίες συντήρησης του οδικού δικτύου δεν δικαιούται αποζημίωσης για μετακινήσεις εκτός έδρας υπολογιζόμενη με βάση τις διατάξεις, του άρθρου 23 παρ.4 του Ν 1735/1987 και του Ν 2685/1999, καθόσον πρόκειται για εργαζομένους που συνδέονται με την υπηρεσία τους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και οι ανωτέρω διατάξεις δεν προβλέπουν ευθέως την ισχύ τους και για τους εργαζόμενους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Για την κατηγορία αυτή των εργαζομένων ισχύουν κατ’ αρχήν όσα προβλέπονται με την υπ’ αριθμ. 21091/2990/1946 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας, εκτός και προβλέπεται διαφορετική ευνοϊκότερη ρύθμιση, στις συμβάσεις


Β.Δ.20-23/12/1959

Περί εφαρμογής Ν.Δ. 3868/58 περί συστάσεως Διανεμητικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Μισθωτών.(όπως τροποποιήθηκε με το Β.Δ. 76/1961,το Π.Δ. 527/1984 (ΦΕΚ Α` 184),το του ΠΔ 412/1985 (ΦΕΚ Α` /144), και το ΠΔ 154/2004


ΕΣ/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/22/2006

Η μετατροπή των συμβάσεων ορισμένου χρόνου εργαζομένων σε Δήμο σε συμβάσεις αορίστου χρόνου σύμφωνα με το π.δ.164/2004 δεν αποτελεί αντικείμενο αναγνωριστικής αγωγής απο τα πολιτικά δικαστήρια διότι κατά το Σύνταγμα όργανο κρίσης συνδριμής των προυποθέσεων είναι το ΑΣΕΠ


ΕλΣυν/Κλ.1/42/2017

Απασχόληση με διαδοχικές συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου(...) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις που προηγήθηκαν, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη, με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη, δεν είναι νόμιμη. Τούτο, διότι οι τελευταίες από 30.9.2016 συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, οι οποίες συνιστούν την αιτία της εντελλόμενης δαπάνης, διάρκειας, από 1.10.2016 έως 30.9.2017, έχουν συναφθεί σε συνέχεια διαδοχικών συμβάσεων, συνιστούν δε και αυτές διαδοχικές συμβάσεις, κατά την έννοια της διάταξης του άρθρου 5 παρ. 1 του π.δ/τος 164/2004, καθόσον έχουν συναφθεί σε αδιάλειπτη αλληλουχία. Επομένως, σε κάθε περίπτωση, το συνολικό χρονικό διάστημα απασχόλησης των ως άνω εργαζομένων με διαδοχικές συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου στους ίδιους φορείς και με τις ίδιες ειδικότητες, έχει υπερβεί την εικοσιτετράμηνη κατά απώτατο χρονικό όριο επιτρεπόμενη συνολική διάρκεια απασχόλησής τους, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 6 παρ. 1 του ίδιου ως άνω π.δ/τος, οι περιορισμοί του οποίου ισχύουν, ως επιβαλλόμενοι από τις διατάξεις του άρθρου 103 παράγραφος 8 του Συντάγματος. Ως εκ τούτου, οι από 30.9.2016 συμβάσεις δεν παράγουν έννομα αποτελέσματα