Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
71245/2007
Διευκρινίσεις ζητημάτων που προκύπτουν από την εφαρμογή του νέου θεσμικού πλαισίου για τις δημοτικές και κοινοτικές επιχειρήσεις
ΙΚΑ/Ε41/166/2012
ΘΕΜΑ : «Έλεγχος δημοσίων έργων με φορέα εκτέλεσης τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης ( Ο.Τ.Α) α΄ βαθμού ή τις Δημοτικές και Κοινοτικές Επιχειρήσεις καθώς και τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και Επαρχεία που έχουν καταργηθεί ή συγχωνευθεί με τον Ν. 3852/2010»
45931/2010
«Βιβλία για τις δημοτικές, περιφερειακές εκλογές και ευρωεκλογές»
ΕΣ/Τ1/2/2009
Για την μεταφορά προσωπικού στους ΟΤΑ ,αρκεί το πραγματικό γεγονός της απασχόλησης αυτού στις οικείες δημοτικές επιχειρήσεις με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου μέχρι 31.12.2005, χωρίς να απαιτείται επιπρόσθετα οι εν λόγω εργαζόμενοι να έχουν προσληφθεί κατόπιν τήρησης των νόμιμων διαδικασιών, αφού τέτοια προϋπόθεση δεν τάσσεται ρητά ούτε συνάγεται από το σκοπό του νόμου, ο οποίος προδήλως συνίστατο στην τακτοποίηση του εν λόγω προσωπικού, λόγω της κατά κανόνα μακροχρόνιας απασχόλησης του στις οικείες δημοτικές επιχειρήσεις.
ΝΣΚ/15/2008
Δικαιούχοι οικονομικής ενίσχυσης σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 36 του Ν 2459/1997.:1) Οι κάθε είδους υπηρεσίες του Δημοσίου, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης (δήμοι, νομαρχίες) και οι ναοί και οι ιερές μονές δεν μπορούν να θεωρηθούν ως δικαιούχοι επιχορήγησης σύμφωνα με τη διάταξη του Ν 2459/1997. 2) Οι δημοτικές ή κοινοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις και οι ανώνυμες εταιρίες Ο.Τ.Α. μπορούν κατ’ αρχήν να θεωρηθούν ως δικαιούχοι επιχορήγησης υπό την προϋπόθεση ότι τα ζημιωθέντα περιουσιακά στοιχεία αυτών είναι από αυτά που περιγράφονται στην παρ.3 του άρθρου 36 του Ν 2459/1997. 3) Οι φορείς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα είναι νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου τα οποία επιδιώκουν κοινωφελείς ή άλλους σκοπούς που ενδιαφέρουν το κοινωνικό σύνολο και δεν επιδιώκουν το κέρδος. Ο μη κερδοσκοπικός χαρακτήρας των φορέων αυτών πρέπει να προκύπτει τόσον από το Καταστατικό, τον Οργανισμό ή την Πράξη ιδρύσεώς τους, όσον και από την δραστηριότητά των και η επιχορήγηση καλύπτει και στην περίπτωση αυτή ζημιωθείσες κτιριακές εγκαταστάσεις, μηχανικό εξοπλισμό και λοιπά περιουσιακά στοιχεία από αυτά που μνημονεύονται στην παρ.3 της ως άνω διάταξης.
25020/2019
Τροποποίηση της 45931/2010 (ΦΕΚ 1293/τ.Β΄/ 12-8-2010) απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Βιβλία για τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές».
ΕΣ/ΤΜ.7/33/2013
Συμμετοχή Δήμου στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου εταιρίας. (..) ζητείται η ανάκληση της 79/2013 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου του VII Τμήματος, με την οποία κρίθηκε ότι δεν πρέπει να θεωρηθεί το ..., οικονομικού έτους 2012, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του Δήμου ..., ποσού 9.000,00 ευρώ, το οποίο εκδόθηκε υπέρ της φερόμενης ως δικαιούχου εταιρείας «… Α.Ε.» και αφορούσε στην καταβολή τιμήματος αγοράς 3.000 μετοχών, προκειμένου ο ανωτέρω Δήμος να συμμετάσχει στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της προαναφερθείσας εταιρείας..(..)Ως επιχειρήσεις ΟΤΑ, που υποχρεούνται να προσαρμόσουν το καταστατικό τους στις διατάξεις του ν. 3463/2006, νοούνται οι αμιγείς δημοτικές και κοινοτικές επιχειρήσεις που είχαν συσταθεί, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 288, 289, 290 και 291 του π.δ. 410/1995, από ΟΤΑ ή στις οποίες συμμετέχουν κατά πλειοψηφία φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η δικαιούχος των επίμαχων χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής εταιρεία, που συστάθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 80 του π.δ/τος 30/1996, 291 παρ. 1β΄ του π.δ/τος 410/1995 και εκείνες του κ.ν. 2190/1920...(..)Περαιτέρω, για τη συμμετοχή των Δήμων ......, … και …. στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της, δεν απαιτείτο η προηγούμενη έγκριση της συνταχθείσας οικονομοτεχνικής μελέτης από τα οικεία δημοτικά συμβούλια. Από τους ισολογισμούς δε της άνω ανώνυμης εταιρείας των οικονομικών ετών 2005 έως 2011, προκύπτει ότι σε καμία χρήση τα ίδια κεφάλαιά της δεν έχουν καταστεί αριθμητικά μικρότερα από το ½ του μετοχικού της κεφαλαίου, ενώ από την οικονομοτεχνική μελέτη (σελίδες 1 και 69 έως 72) προκύπτει ότι κατά την τρέχουσα περίοδο η εταιρεία υλοποιεί το πρόγραμμα LEADER στην Π.Ε. ..., συνολικού προϋπολογισμού 13.000.000,00 ευρώ....Με τα δεδομένα αυτά πρέπει να γίνει δεκτή η κρινόμενη αίτηση και να ανακληθεί η 79/2013 πράξη του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου στο VII Τμήμα, τα επίμαχα δε ..., 89 και 120, οικονομικού έτους 2012, χρηματικά εντάλματα πληρωμής των Δήμων..., … και …., αντίστοιχα, θα μπορούσαν να θεωρηθούν αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2012, σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του οποίου εκδόθηκαν. (Ανακαλεί την ΕλΣυν/Τμ.7(ΚΠΕ)/79/2013)
293814/2022
Βεβαιώσεις για είσπραξη εκκαθαρισμένων απαιτήσεων (Λογαριασμών Δημοσίων Έργων) από Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α. (α’ και β’ βαθμού), Δημόσιες, Δημοτικές και Κοινοτικές επιχειρήσεις δημόσιας ή κοινής ωφελείας και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα (άρθρα 8 παρ. 5 εδ. ε΄ του Α.Ν. 1846/51, 39 παρ. 7 του Ν.2065/92 και 60 του Ν.2676/99) – Υπενθύμιση Οδηγιών ΑΔΑ:Ω5ΤΥ46ΜΑΠΣ-ΗΓΓ
ΥΠ.ΕΣ/38434/2019
Υπόδειγμα προγράμματος εκλογής για τις Δημοτικές και Κοινοτικές Εκλογές της 26ης Μαΐου 2019.
ΕΣ/Τ6/30/2005
Οι δημοτικές επιχειρήσεις δεν μπορούν να συμμετέχουν σε προγραμματική σύμβαση ως μοναδικοί αντισυμβαλλόμενοι, κατά παράβαση της παρ. 1 του άρθρου 35 του π.δ. 410/1995 .Απο το περιεχόμενο προγραμματικής σύμβασης πρέπει να προκύπτει σαφώς το ειδικότερο αντικείμενο των υποχρεώσεων που βαρύνει καθένα από τα αντισυμβαλλόμενα μέρη