Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/6/2006

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4270/2014

Νομιμότητα ή μη σύμβασης εκχωρήσεως απαιτήσεως.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/100/2019

Εάν το άρθρο 145 παρ. 4 του ν. 4270/2014, το οποίο ορίζει υπό ποιες προϋποθέσεις είναι έγκυρη η αναγγελία της συμβάσεως εκχωρήσεως απαιτήσεως κατά του Ελληνικού Δημοσίου, εφαρμόζεται και επί των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.).(...)Oι διατάξεις του άρθρου 145 παρ. 4 και 5 του ν. 4270/2014, για τις απαιτούμενες κοινοποιήσεις της αναγγελίας της εκχωρήσεως απαιτήσεως κατά του Δημοσίου, δεν έχουν εφαρμογή επί εκχωρήσεως απαιτήσεως κατά των Δήμων (Ο.Τ.Α. πρώτου βαθμού) (ομόφ.).


2/44722/0026/2011

Παροχή απόψεων για τη νομιμότητα ή μη της σύναψης της σύμβασης Επιστημονικού συνεργάτη


2/38412/0026/2014

Παροχή απόψεων:Αναφορικά με την αρμόδια για την πληρωμή της οφειλής του Δημοσίου υπηρεσία σε περίπτωση κατάσχεσης χρηματικής απαιτήσεως εις χείρας του Δημοσίου ως τρίτου

ΝΣΚ/521/2006

Η εκπρόθεσμη αρνητική δήλωση τρίτου στα χέρια του οποίου επιβλήθηκε κατάσχεση για χρέη του οφειλέτη του Δημοσίου, επάγεται την συνέπεια του λογισμού του ως οφειλέτη της όλης απαιτήσεως για την οποία έγινε η κατάσχεση κατ’ άρθρο 33 του ΚΕΔΕ.


2/41964/0026/2011

Παροχή απόψεων για τη νομιμότητα ή μη της πληρωμής δαπανών μετακίνησης


Ν.4694/1930

Περί απαγορεύσεως της εκχωρήσεως και κατασχέσεως των ημερομισθίων εργατών κ.λ.π. και των μισθών των ιδιωτικών υπαλλήλων κ.λ.π.


ΝΣΚ/465/1999

Γεωργία. Κοινοτικοί Κανονισμοί. Οικονομικές ενισχύσεις. Επιτρεπτό ή μη κατασχέσεως αυτών στα χέρια τρίτου και προσκομιδή ή μη αποδεικτικού ενημερότητος για την είσπραξή τους.Είναι επιτρεπτή η υπό του Ελληνικού Δημοσίου κατάσχεση στα χέρια της Αγροτικής Τραπέζης της Ελλάδος ΑΕ, ως τρίτης, των προβλεπομένων από τον Κανονισμό (ΕΟΚ) 2078/1992 του Συμβουλίου οικονομικών ενισχύσεων στους κατόχους γεωργικών εκμεταλλεύσεων, οι οποίες εντάχθηκαν στο πρόγραμμα μακροχρονίου παύσεως της καλλιέργειας γεωργικών γαιών του Κανονισμού αυτού. Για την υπό του δικαιούχου είσπραξη της εν λόγω οικονομικής ενισχύσεως, απαιτείται η προσκομιδή αποδεικτικού ενημερότητος για χρέη και φορολογικές υποχρεώσεις προς το Δημόσιο. [Περαιτέρω, η γνωμοδότηση, ανατρέχουσα σε σειρά γνωμοδοτήσεων του Ν.Σ.Κ. (Ολομελείας και Τμημάτων), αναφέρεται και γενικότερα στο ζήτημα του επιτρεπτού ή μη της κατασχέσεως στα χέρια τρίτου, της εκχωρήσεως και του συμψηφισμού απαιτήσεων ιδιωτών προερχομένων εκ κοινοτικών επιδοτήσεων ή άλλης φύσεως ενισχύσεων, ως και στο ζήτημα αν για την είσπραξη απαιτήσεων τοιαύτης φύσεως αποτελεί ή όχι προϋπόθεση η προσκομιδή αποδεικτικού ενημερότητος].


ΝΣΚ/301/2014

Παραγραφή ή μη αξιώσεως δικαιούχου κοινοτικού προγράμματος – Νομιμότητα τροποποίησης της συμβάσεώς του χωρίς κυρώσεις – Κρίσιμος χρόνος εφαρμογής καθεστώτος επιβολής κυρώσεων.


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/254/2017

ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΞΟΔΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ:Με δεδομένα τα ανωτέρω το Κλιμάκιο κρίνει ότι, ανεξαρτήτως της νομιμότητας ή μη της 52/14-1-2015 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, της οποίας δεν προκύπτει ότι είχε προηγηθεί η με επιμέλεια της αρμόδιας Διεύθυνσης Οικονομικής & Ταμειακής Διαχείρισης έκδοση της αναγκαίας, μεταξύ άλλων, για τη διακρίβωση της επαρκούς πίστωσης για την κάλυψη εξόδων συνεδρίων, Π.Α.Υ., ο προβαλλόμενος από την Επίτροπο λόγος διαφωνίας παρίσταται βάσιμος. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι κανονική, καθόσον, κατά παράβαση των διατάξεων που παρατίθενται στη μείζονα σκέψη της παρούσας, δεν εκδόθηκε εντός του οικονομικού έτους 2015 ανακλητική πράξη της δαπάνης, ούτε αναλήφθηκε εκ νέου η επίμαχη δαπάνη εντός του οικονομικού έτους 2016. Επί των ανωτέρω, άλλωστε, ουδεμία κατά το νόμο επιρροή ασκεί ο αναφερόμενος στο 4717/4.9.2017 έγγραφο του Αναπληρωτή Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Διαχείρισης Αστικού Περιβάλλοντος ισχυρισμός περί ύπαρξης επαρκούς πίστωσης στον Κ.Α. 6422.01.01 «Οδοιπορικά έξοδα και αποζημίωση μετακινούμενων υπαλλήλων» της Υπηρεσίας 35 της ως άνω Διεύθυνσης, του σκέλους των εξόδων του προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2015. Και τούτο, διότι, πέραν του ότι η ύπαρξη επαρκούς πίστωσης για την κάλυψη εξόδων συμμετοχής σε συνέδρια, ήτοι πίστωσης πέραν της αναγκαίας για την κάλυψη εξόδων μετακινήσεων των υπαλλήλων που πραγματοποιούν αυτοψίες και επιβλέψεις, δεν βεβαιώνεται από την αρμόδια Διεύθυνση Οικονομικής & Ταμειακής Διαχείρισης, ο ισχυρισμός αυτός δεν συναρτάται με τον προβαλλόμενο από την Επίτροπο λόγο διαφωνίας, αλλά, με τη νομιμότητα ή μη της διαδικασίας ανάληψης της δαπάνης εντός του οικονομικού έτους 2015, αντίστοιχα τη νομιμότητα ή μη της 52/14-1-2015 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία, όμως, δεν αμφισβητείται από τη διαφωνούσα Επίτροπο.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη δεν είναι κανονική  και, ως εκ τούτου, αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί.


1086659/0016/2007

Χρόνος παραγραφής χρηματικής απαιτήσεως του Δημοσίου από την εξαγορά του υπολοίπου στρατιωτικής υποχρέωσης