Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/410/1998

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δημόσια έργα. Συνυπολογισμός του χρηματικού ποσού που προκύπτει από την αποδοχή αίτησης θεραπείας σε κατασκευαζόμενο δημόσιο έργο, για τον προσδιορισμό του ποσοστού υπέρβασης του αρχικού οικονομικού αντικειμένου. Για τον προσδιορισμό του χρηματικού ποσού και του ποσοστού υπέρβασης, σε σχέση με το αρχικό συμβατικό ποσό, κατά ποσοστό ανώτερο του 50%, πέραν του οποίου απαγορεύεται η επέκταση των εργολαβιών δημοσίων έργων, συνυπολογίζονται και τα ποσά που προκύπτουν από την ολική ή μερική αποδοχή των αιτήσεων θεραπείας από τον Υπουργό ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. ή τα τυχόν κατά περίπτωση οριζόμενα άλλα όργανα.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/Τ7/46/2005

Η αοριστία του κειμένου προγραμματικής σύμβασης, σε συνδυασμό με τη μη παράθεση αναλυτικού οικονομικού προϋπολογισμού του προγράμματος, τον ασαφή προσδιορισμό των υποχρεώσεων των συμβαλλομένων μερών, αλλά τη σαφή χρηματοδότηση ΑΔΕΧ από το Δήμο με ετήσιο συνολικό ποσό και. με δυνατότητα μάλιστα καταβολής και όμοιου άλλου χρηματικού ποσού απαιτηθεί, οδηγεί τη Τμήμα στην κρίση ότι πρόκειται κατ ουσία για ανεπίτρεπτη κατά νόμο(άρθρο 277 παρ. 8 ΔΚΚ) επιχορήγηση της ΑΔΕΧ από το Δήμο.


ΝΣΚ/42/2021

Αρμοδιότητα ή μη της Ανωτάτης του Ναυτικού Υγειονομικής Επιτροπής (ΑΝΥΕ) ως δευτεροβάθμιας υγειονομικής επιτροπής να προβαίνει σε προσδιορισμό του ποσοστού ιατρικής-υγειονομικής αναπηρίας των ασφαλισμένων προσώπων στο τέως Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (τ. ΝΑΤ) και ήδη e-ΕΦΚΑ.(...)Κατά την άσκηση της αρμοδιότητάς της ως δευτεροβάθμιας υγειονομικής επιτροπής στο πλαίσιο εξέτασης προσφυγής ή ένστασης κατά της γνωμάτευσης της πρωτοβάθμιας υγειονομικής επιτροπής του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), η Ανωτάτη του Ναυτικού Υγειονομική Επιτροπή νομίμως προβαίνει, πέραν της εκφοράς κρίσης περί της απόλυτης ή της σχετικής ανικανότητας των ασφαλισμένων προσώπων στο τέως «Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο» και ήδη «e-Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης», επιπροσθέτως και σε προσδιορισμό του ποσοστού της ιατρικής-υγειονομικής-σωματικής αναπηρίας των προσώπων αυτών σύμφωνα με τον Ενιαίο Πίνακα Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας (ΕΠΠΠΑ), δυνάμενη κατά νόμο να τροποποιεί επί το ορθό και σύννομο το αναγνωρισθέν από την πρωτοβάθμια υγειονομική επιτροπή του ΚΕΠΑ ποσοστό ιατρικής αναπηρίας και δεσμευόμενη κατά τον σχηματισμό της κρίσης της από τα ποσοστά αναπηρίας, όπως αυτά διαγράφονται στον ΕΠΠΠΑ (ομόφωνα).


ΕΣ/ΑΠΟΦΑΣΗ/ΤΜ.1/2329/2014

ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ(...)Αίτηση ακύρωσης της 10797/ΕΥΣ1780/ 6.3.2012 απόφασης δημοσιονομικής διόρθωσης(..) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν,  η προσβαλλόμενη απόφαση καταλογισμού είναι πλημμελώς αιτιολογημένη, κατά το βάσιμο σχετικό λόγο της έφεσης,  καθόσον σε αυτήν δεν αναγράφονται τα στοιχεία που ελήφθησαν υπόψη για την εφαρμογή του μαθηματικού τύπου και τον προσδιορισμό του καταλογισθέντος ποσού. Συγκεκριμένα, στην έκθεση ελέγχου γίνεται αναφορά στα έντυπα Ε7 των ετών 2009 και 2010, καθώς και στην ΑΠΔ Α΄ Τριμήνου 2011, δηλαδή σε χρονική περίοδο 27 μηνών, χωρίς περαιτέρω να προκύπτουν οι επιμέρους ώρες εργασίας και τα πρόσωπα των εργαζομένων, που ελήφθησαν υπόψη για τον προσδιορισμό των ΥΑΕ, ΔΑΕ και ΥΔΑ,, ούτε καταγράφεται σε αυτή ο μαθηματικός τύπος, δηλαδή οι πράξεις υπολογισμού του καταλογισθέντος ποσού, ώστε να μπορεί να ελεγχθεί η ορθότητα των δεδομένων που χρησιμοποιήθηκαν για τον προσδιορισμό του καταλογισθέντος ποσού. Ακυρώνει την 10797/ΕΥΣ1780/6.3.2012 απόφαση δημοσιονομικής διόρθωσης 


ΓΔΟΕΣ/1/1/55-α'/2017

Τροποποίηση καταστατικών διατάξεων, ως προς τις προϋποθέσεις χορήγησης, τον καθορισμό του ύψους και του τρόπου υπολογισμού του εφάπαξ χρηματικού βοηθήματος, καθώς και τον προσδιορισμό των εισφορών των ασφαλισμένων του Τομέα Πρόνοιας Αστυνομικών (Τ.Π.ΑΣ.), του Τομέα Πρόνοιας Υπαλλήλων Αστυνομίας Πόλεων (Τ.Π.Υ.Α.Π.) και του Τομέα Πρόνοιας Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος (Τ.Π.Υ.Π.Σ.) του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολουμένων στα Σώματα Ασφαλείας (Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α.).


Φ.420/80/81979/Σ.301/2005

Καθορισμός του χρηματικού ποσού εξαγοράς των προσθέτων στρατιωτικών υποχρεώσεων.

2/42053/0094/2002

Αναπροσαπμογή χρηματικού ποσού άρθρου 41 του ΝΔ496/74


2/59649/0026/2001

Αναπροσαρμογή χρηματικού ποσού του άρθρου 80 του Ν.2362/95.


2/45576/0026/2001

Αναπροσαρμογή χρηματικού ποσού του άρθρ. 38 παρ. 2 του Ν. 2362/95.


ΝΣΚ/16/2021

Συνυπολογισμός στην προσωπική διαφορά του άρθρου 45 του ν. 4569/2018, που καταβάλλεται στους διπλωματούχους μηχανικούς, οι οποίοι μετατάχθηκαν στο Υπουργείο Οικονομικών μετά την 1.11.2011 και έως την 11.10.2018, των επιδομάτων των άρθρων 27 παρ. 34-35 του ν. 2166/1993 και 8 παρ. 2 του ν. 2430/1996 και υπό ποιές προϋποθέσεις(...)Στην προσωπική διαφορά του άρθρου 45 του ν. 4569/2018, που καταβάλλεται στους διπλωματούχους μηχανικούς, οι οποίοι μετατάχθηκαν στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) του Υπουργείου Οικονομικών μετά την 1.11.2011 και έως την 11.10.2018, συνυπολογίζονται τα επιδόματα των άρθρων 27 παρ. 34-35 του ν. 2166/1993 και 8 παρ. 2 του ν. 2430/1996, εφόσον ο υπάλληλος, διπλωματούχος μηχανικός, εισέπραττε τα επιδόματα αυτά, πριν από τη μετάταξή του και συγκεκριμένα κατά την 31η Οκτωβρίου 2011, από το φορέα στον οποίο υπηρετούσε (κατά πλειοψηφία).


170285/0092/2018

Καταβολή εφάπαξ χρηματικού ποσού στα πρόσωπα του άρθρου 15 του ν. 4575/2018.