Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/360/2004

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2525/1997

Διορισμοί – ανακλήσεις διορισμών εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ10.(...)Το ΥΠΕΠΘ έχει υποχρέωση σε συμμόρφωση σε ακυρωτική απόφαση διοικητικού δικαστηρίου να προβεί στην ανάκληση διορισμού οκτώ εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ10 που διεγράφησαν από τον πίνακα του ΑΣΕΠ έτους 2000 (πλειοψ.), και παράλληλα να προβεί στον αναδρομικό διορισμό ισάριθμων εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου που ενεγράφησαν στο νέο ανασυντεταγμένο πίνακα του ΑΣΕΠ και τροποποίηση του διορισμού όσων εξ αυτών είχαν ήδη διοριστεί σε δυσπρόσιτα σχολεία κατ’ εφαρμογή άλλων διατάξεων (ομόφωνα).

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/361/2004

Διορισμοί – ανακλήσεις διορισμών εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ09.(...)Το ΥΠΕΠΘ έχει υποχρέωση σε συμμόρφωση σε ακυρωτική απόφαση διοικητικού δικαστηρίου να προβεί στην ανάκληση διορισμού 27 εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ09 που διεγράφησαν από τον πίνακα του ΑΣΕΠ έτους 2000 (πλειοψ.), και παράλληλα να προβεί στον αναδρομικό διορισμό 14 εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου που ενεγράφησαν στο νέο ανασυντεταγμένο πίνακα του ΑΣΕΠ και δύναται να ανακαλέσει το διορισμό οκτώ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ως εγγεγραμμένων στον πίνακα επιτυχόντων του έτους 2000, ο οποίος έχει γίνει κατά παράβαση του άρθρου 6 του Ν 2525/97 και του άρθρου 14 παρ.8 περ.θ’ του Ν 1566/85, εφ’ όσον δεν έχει παρέλθει διετία από τη δημοσίευση των σχετικών πράξεων (ομόφωνα).


ΝΣΚ/53/2015

Συμμόρφωση Διοικήσεως – Αναδρομικός διορισμός υπαλλήλων μετά την έκδοση αμετακλήτων δικαστικών αποφάσεων.
Η Διοίκηση οφείλει σε συμμόρφωση προς το διατακτικό των σχετικών ακυρωτικών αποφάσεων του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, να διορίσει αναδρομικά τους τρεις υπαλλήλους της και συγκεκριμένα από του χρονικού σημείου που έχουν διοριστεί οι λοιποί επιτυχόντες των αρχικών πινάκων διοριστέων των σχετικών διαγωνισμών του ΑΣΕΠ. Περαιτέρω, να τους κατατάξει στο βαθμό και στο μισθολογικό κλιμάκιο που αντιστοιχεί στον αναδρομικό διορισμό τους. Να τους καταβάλει αναδρομικά, αλλά άτοκα, τις αποδοχές συμπεριλαμβανομένων και των κάθε φύσεως επιδομάτων, που αυτοί θα ελάμβαναν εάν είχαν διοριστεί με τους λοιπούς επιτυχόντες των αρχικών πινάκων μέχρι την ημερομηνία ανάληψης των καθηκόντων των, κατόπιν των προσφάτων διορισμών των στο Υπουργείο. Τέλος, να αναγνωριστεί ο χρόνος που διανύθηκε εκτός υπηρεσίας ως εντός αυτής και να προσμετρηθεί σε κάθε περίπτωση που χρειάζεται για την υπηρεσιακή εξέλιξη και σταδιοδρομία των. (ομοφ.)


ΝΣΚ/154/2016

Δεν γεννάται υποχρέωση συμμόρφωσης της Διοίκησης σε παρεμπίπτουσα κρίση δικαστικής απόφασης.Αμετάκλητη απόφαση Διοικητικού Δικαστηρίου που επιδίκασε αποζημίωση υπέρ των εναγόντων, επειδή έκρινε παρεμπιπτόντως ως παράνομη την παράλειψη αναδρομικού διορισμού τους, δε γεννά υποχρέωση της Διοίκησης να προβεί στον αναδρομικό διορισμό τους. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


Αριθμ. Φ.821/142342/Η2/2015

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποψήφιων εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ73 για ένταξη στον Ενιαίο Πίνακα Εκπαιδευτικών Μειονοτικού Προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θράκης σχολ. έτους 2015−2016.


ΝΣΚ/192/2017

Συμμόρφωση Διοίκησης με την υπ' αριθμ. 2153/2016 αττόφαση του ΣτΕ σχετικά με υπόθεση διορισμού εκπαιδευτικών επιτυχόντων σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2006. (...)Η Διοίκηση μετά την δημοσίευση της υπ' αριθμ. 2153/2016 απόφασης του Γ' Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την οποία απορρίφθηκε ως αλυσιτελής έφεση του Υπουργού Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κατά της υπ' αριθμ. 216/2010 απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (ακυρωτικός σχηματισμός) και σε συμμόρφωση προς αυτή, δεν οφείλει να προβεί σε περαιτέρω ενέργειες πέραν αυτών στις οποίες έχει ήδη προβεί, σε συμμόρφωση προς την ως άνω απόφαση, η οποία συμμόρφωση έχει διαπιστωθεί αυθεντικώς με την υπ' αριθμ. 234/2015 απόφαση του ΔΕΑ. Ειδικότερα, δεν οφείλει να προβεί στο διορισμό των αντιδίκων – αιτούντων ως μονίμων εκπαιδευτικών (πλειοψ.)


ΝΣΚ/141/2017

Δυνατότητα της διοίκησης για αναδρομική πρόσληψη αναπληρωτών-ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, παρά το γεγονός ότι οι επίμαχες περί διορισμού διατάξεις έχουν κριθεί αντισυνταγματικές από το Συμβούλιο Επικρατείας. (...)Σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 95 παρ. 5 και 100 παρ. 4 εδαφ. β΄ του ισχύοντος Συντάγματος, καθώς και του άρθρου 50 παρ. 1, 4 και 5 του π.δ. 18/1989, η διοίκηση οφείλει, συμμορφούμενη με την υπ΄ αριθ. 4336/2014 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας: α) Να εξετάσει την περίπτωση αναδρομικής πρόσληψης ως αναπληρωτών των αιτούντων εκπαιδευτικών από το σχολικό έτος 2007 - 2008 και εντεύθεν και β) να προβεί στον αναδρομικό διορισμό των αιτούντων, ως μονίμων, μη κωλυόμενη από την δικαστική κρίση περί αντισυνταγματικότητας των κρίσιμων διατάξεων


ΝΣΚ/253/2017

Συμμόρφωση σε δικαστική απόφαση – Ανάκληση διορισμού υπαλλήλου – Διορισμός δικαιωθέντος δικαστικώς.Η εγγραφή υπαλλήλου στον πίνακα επιτυχίας, που συντάχθηκε επί διαγωνισμού που διενεργήθηκε από το ΑΣΕΠ, ακυρώθηκε αμετακλήτως κατόπιν της αιτήσεως ακυρώσεως που ασκήθηκε. Η υπ’ αριθμ. 399/2016 απόφαση του Τμήματος Α' του ΑΣΕΠ που εκδόθηκε, σε συμμόρφωση προς την υπ’ αριθ. 144/2016 απόφαση του Σ.τ.Ε., διαγράφει την υπάλληλο από τον Πίνακα διοριστέων, συνεπώς η προκηρυχθείσα θέση διατίθεται πλέον για το διορισμό του αιτηθέντος την ακύρωση προσώπου. Από τα παραπάνω προκύπτει η υποχρέωση της Διοικήσεως (Υ.Π.Α.) για την ανάκληση του διορισμού της πρώτης υπαλλήλου, για λόγους τυπικούς και ασφάλειας δικαίου, δεδομένου ότι ήδη μετά τις ως άνω αποφάσεις εξέλιπε το οποιοδήποτε νόμιμο έρεισμα κατοχής θέσης από αυτήν στη Υ.Π.Α.


ΝΣΚ/121/2021

Εάν το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας δύναται να προβεί σε διορισμό ως μέλους ΔΕΠ στο βαθμό του Επίκουρου Καθηγητή με ένταξη στην κατηγορία μερικής απασχόλησης, στην περίπτωση κατά την οποία ο ενδιαφερόμενος είναι ήδη διορισμένος ως Σύμβουλος του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) με εξαετή θητεία.(..)Ο κατέχων θέση Συμβούλου επί θητεία στον ΑΣΕΠ μπορεί να διοριστεί σε κενή θέση Επίκουρου Καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και να ενταχθεί αυτοδίκαια στην κατηγορία μελών ΔΕΠ μερικής απασχόλησης, σε εφαρμογή των άρθρων 3 παρ. 5 του ν. 4765/2021 και 23 παρ. 4 του ν. 4009/2011.


ΝΣΚ/256/2017

Αναδρομικός διορισμός υπαλλήλων, σε συμμόρφωση της Διοίκησης προς ακυρωτικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικράτειας. Σε συμμόρφωση προς ακυρωτικές αποφάσεις που εκδόθηκαν για συγκεκριμένους υπαλλήλους, η αρμόδια Υπηρεσία, οφείλει να προβεί στον αναδρομικό διορισμό τους, με τις εντεύθεν μισθολογικές και υπηρεσιακές συνέπειες, προσδιορίζοντας ακριβή ημερομηνία διορισμού, με βάση την ημερομηνία διορισμού του επιτυχόντος που κατέλαβε την αντίστοιχη θέση και στη σειρά προτεραιότητας, την οποία θα καταλάμβανε εκάστη εξ αυτών στον αρχικό πίνακα διοριστέων, αν δεν είχε μεσολαβήσει η ακυρωθείσα ως παράνομη απόφαση του Α.Σ.Ε.Π. Λόγω του αναδρομικού διορισμού, πρέπει να συνυπολογιστεί στον συνολικό χρόνο προϋπηρεσίας τους και ο χρόνος που αρχίζει από την αναδρομική πρόσληψη και μέχρι την ημερομηνία της πραγματικής πρόσληψής τους στο Υπουργείο Οικονομικών. Οι μέχρι τώρα εκδοθείσες από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών ως άνω πράξεις διορισμού, βαθμολογικής κατατάξεως και καθορισμού αποδοχών, οι οποίες δεν καταλαμβάνουν όλο το ως άνω χρονικό διάστημα, πρέπει να ανακληθούν, κατά τις γενικές αρχές περί ανακλήσεως των μη νομίμων διοικητικών πράξεων (ομόφ). Οι δικαιωθείσες υπάλληλοι υποχρεωτικά θα διανύσουν διετή δοκιμαστική υπηρεσία από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στο βαθμό που διορίζονται (πλειοψ).


ΝΣΚ/322/2016

Νομιμότητα απόφασης του Υπουργού Οικονομικών, περί διορισμού, στη Γ.Γ.Δ.Ε,. υπαλλήλων από τον πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ. (...)Είναι νόμιμη η απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, με την οποία διορίστηκαν στο Υπουργείο Οικονομικών υπάλληλοι για την πλήρωση θέσεων τακτικού προσωπικού, βάσει της προκήρυξης 2Κ/2014, μετά τη δημοσίευση του οριστικού πίνακα διοριστέων 1Δ/2015, στον οποίο ομοίως είχαν συμπεριληφθεί οι ως άνω υπάλληλοι, για την πλήρωση θέσεων τακτικού προσωπικού σε Δήμους της χώρας και στο Τ.Π. και Δανείων, σύμφωνα με άλλη προκήρυξη (ομόφ.)