Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/283/2016

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3918/2011

Χρόνος μονιμοποίησης και εξέλιξης στην ιεραρχία των ιατρών του ΕΣΥ.(...)Η αξιολόγηση των ιατρών του ΕΣΥ που έχουν διορισθεί επί τη βάσει των διατάξεων του άρθρου 15 του ν. 2920/2001, όπως ισχύει, διενεργείται στο τέλος της πενταετούς θητείας τους, χωρίς την υποβολή αιτήσεως εκ μέρους τους και εφ’ όσον είναι θετική, η μονιμοποίησή τους στο βαθμό του Επιμελητή Α΄ ανατρέχει στο χρόνο λήξεως της πενταετούς θητείας. Από το χρονικό αυτό σημείο εκκινεί η πενταετής θητεία στο βαθμό του Επιμελητή Α΄, προκειμένου να αξιολογηθούν για προαγωγή στο βαθμό του Διευθυντή κατ’ εφαρμογήν του ν. 3730/2008, άρθρ.20 παρ. 2. Οι διατάξεις του ν. 3918/2011, άρθρ.58, παρ.6 έχουν συναφώς εφαρμογή, εφ’ όσον, κατά το ιστορικό έκαστης περιπτώσεως, συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής τους (ομοφ.).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Γ4α/Γ.Π.οικ.68744/2021

«Παρέχονται πληροφορίες για την εξέλιξη στον επόμενο βαθμό των ιατρών κλάδου ΕΣΥ» ΑΔΑ:ΩΙ2Γ465ΦΥΟ-ΨΘ2


ΝΣΚ/228/2017

Εξέλιξη μονίμων αγροτικών ιατρών χωρίς ειδικότητα – Δυνατότητα εξέλιξης ιατρού στην ειδικότητα γενικής ιατρού, παρά το γεγονός ότι κατέχει θέση Επιμελητή Β΄ άνευ ειδικότητας. Κατάσταση : Αποδεκτή. Οι μόνιμοι αγροτικοί ιατροί χωρίς ειδικότητα, που εντάχθηκαν στον κλάδο Ε.Σ.Υ., σε προσωποπαγή θέση Επιμελητών Β΄, άνευ ειδικότητας, σύμφωνα με το άρθρο 45 του ν. 3370/2005 και διαθέτουν το πιστοποιητικό του άρθρου 30 του π.δ. 38/2010, δύνανται να εξελιχθούν στον κλάδο ιατρών Ε.Σ.Υ. σύμφωνα με τις αναφερόμενες στο άρθρο 25 του ν. 4461/2017 χρονικές προϋποθέσεις. Με βάση τον χρόνο προϋπηρεσίας που εισάγει η διάταξη του άρθρου 25 του ν.4461/2017 θα κριθεί και η εξέλιξη της ιατρού Α – Μ.Μ., στον βαθμό του Επιμελητή Α΄(ομοφ.).


ΝΣΚ/330/2016

Αρμόδιο πειθαρχικό Συμβούλιο για την εκδίκαση πειθαρχικών παραπτωμάτων ιατρών του ΕΣΥ με αλλεπάλληλες υπηρεσιακές μεταβολές – Εφαρμοστέες ουσιαστικές και διαδικαστικές διατάξεις, που διέπουν τις εκκρεμείς υποθέσεις τους(...)Στις υποθέσεις των συγκεκριμένων ιατρών του ΕΣΥ αρμόδιο είναι το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό των ιατρών ΕΣΥ της οικείας ΔΥΠΕ. Οι εν λόγω υποθέσεις διέπονται από τις διαδικαστικές πειθαρχικές διατάξεις του ν 4057/2012, όπως ισχύουν κατά την έναρξη της πειθαρχικής διαδικασίας και από τις ουσιαστικές διατάξεις που ίσχυαν κατά το χρόνο τέλεσης των πειθαρχικών παραπτωμάτων


Γ4α/Γ.Π.24923/2019

Παρέχονται διευκρινίσεις  σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής της διαδικασίας προσλήψεων κρίσεων και επιλογής ιατρών του ΕΣΥ στο ΕΚΑΒ.(ΑΔΑ:ΩΧ01465ΦΥΟ-Ν0Ζ)


ΝΣΚ/147/2020

Αναγνώριση χρόνου υπηρεσίας δυνάμει των διατάξεων του ν.2889/2001, άρθρο 11 παράγραφος 5, όπως ισχύει και προσμέτρηση του εν λόγω χρόνου για τη συμπλήρωση επταετίας προς προαγωγή ιατρού με βαθμό Επιμελητή Β΄ του Ε.Σ.Υ.(....)Ο χρόνος υπηρεσίας ιατρού με βαθμό Επιμελητή Β΄ του Ε.Σ.Υ., που αναγνωρίζεται ως χρόνος υπηρεσίας για τη συμπλήρωση της πενταετίας προς μονιμοποίησή του, αποτελεί χρόνο υπηρεσίας, η οποία προσμετράται και για τη συμπλήρωση επτά ετών υπηρεσίας που απαιτούνται για την προαγωγή του (ομόφωνα).


N.3754/2009

Ρύθμιση όρων απασχόλησης των νοσοκομειακών ιατρών του ΕΣΥ, σύμφωνα με το π.δ. 76/2005 και άλλες διατάξεις.


215267/15537/4561/2016

Προϋποθέσεις υπαγωγής στην εκ της διατάξεως της παρ.1, εδ.α’ του άρθρ. 16 του ν.4326/2015 προβλεφθείσα διαδικασία μετάταξης πλεονάζοντος προσωπικού (ΑΔΑ:7Ζ814653Π4-ΕΣΥ)


ΝΣΚ/264/2006

Χορήγηση στους ιατρούς δημόσιας υγείας ΕΣΥ, των εξόδων κινήσεως και του μηνιαίου επιμισθίου που λαμβάνουν οι ελεγκτές ιατροί, δυνάμει του άρθρου 60 παρ.4 και 5 του Ν 1943/91, καθώς και των παροχών του Ν 3205/03 που λαμβάνουν οι ιατροί του ΕΣΥ.  Η ανάθεση σε ιατρό δημόσιας υγείας ΕΣΥ της παράλληλης άσκησης καθηκόντων ελεγκτή ιατρού, δυνάμει του άρθρου 60 παρ.5 του Ν 1943/1991, δεν συνιστά κατοχή δεύτερης θέσης αλλά άσκηση από τον εν λόγω ιατρό πρόσθετων καθηκόντων, πέραν των κυρίων καθηκόντων της οργανικής του θέσης, και επομένως δεν εμπίπτει στην απαγόρευση του άρθρου 104 παρ.1 του Συντάγματος. Πλην όμως, οι προβλεπόμενες στις παρ.4 και 5 του ως άνω άρθρου 60 παροχές (έξοδα κινήσεως και μηνιαίο επιμίσθιο), συνιστούν πρόσθετες αποδοχές κατά την έννοια του άρθρου 104 παρ.2 του ισχύοντος Συντάγματος, και επομένως, συναθροιζόμενες με άλλες τυχόν πρόσθετες παροχές, δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν τις αποδοχές της οργανικής του θέσης, στις οποίες σαφώς περιλαμβάνεται και το προβλεπόμενο στο άρθρο 16 παρ.4 του Ν 3172/2003 μηνιαίο επίδομα επιφυλακής. Δεδομένης της πλήρους μισθολογικής εξομοίωσης των ιατρών δημόσιας υγείας ΕΣΥ με τους αντίστοιχου βαθμού ιατρούς του ΕΣΥ, που επήλθε με το άρθρο 16 παρ.4 του Ν 3172/2003, οι αποδοχές τους καθορίζονται σύμφωνα με το ειδικό μισθολόγιο των ιατρών του ΕΣΥ (Β΄ Μέρος – Κεφάλαιο Γ΄ του Ν 3205/2003), αποκλειομένης της εφαρμογής των διατάξεων του Α΄ Μέρους του Ν 3205/2003.


ΝΣΚ/95/2017

Επάνοδος στην υπηρεσία ιατρού ΕΣΥ επί θητεία, μετά τη λήξη θητείας του ως Διοικητή Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας - Συνυπολογισμός του χρόνου της θητείας του ως Διοικητή, στην υπηρεσιακή του εξέλιξη.(Κατάσταση : Αποδεκτή) Νομίμως εφαρμόσθηκε, στην περίπτωση του ερωτήματος, η διάταξη της παρ. 3 του άρθρου 3 του ν. 3329/2005, που προστέθηκε με την διάταξη της παρ. 6 του τρίτου άρθρου του ν. 3527/2007, όπως ισχύει μετά την τροποποίησή της με τη διάταξη του άρθρου 17 του ν. 3580/2007, για την επάνοδό του στην υπηρεσία μετά τη λήξη θητείας του ως Διοικητή Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας και νομίμως προσμετρήθηκε για την βαθμολογική του εξέλιξη το χρονικό διάστημα της θητείας του ως Διοικητή στο ΚΑΑΠ Βούλας (ομοφ.).


ΕλΣυν.ΕλάσσοναΟλομ/489/2016

Απονομή σύνταξης ως παθόντα εν υπηρεσία:Λαμβανομένου συναφώς υπ’ όψιν και του γεγονότος ότι ο αναιρεσείων κατετάγη στο .. στις 16.7.1997 ως ικανός Ι1 και τα πρώτα συμπτώματα της πάθησής του εκδηλώθηκαν στις 9.12.1997, ήτοι αμέσως μετά το κρίσιμο χρονικό διάστημα κατά το οποίο έλαβαν χώρα οι εις βάρος του κατά τα ανωτέρω αναφερθείσες αξιόποινες πράξεις, στοιχείο κρίσιμο ως προς το είδος και την βαρύτητά του, το οποίο δεν έχει αξιολογηθεί στην ανωτέρω γνωμάτευση της ... , όπως δεν έχουν αξιολογηθεί ο ιατρικός φάκελος του αναιρεσείοντος και ο φάκελος της συνταξιοδοτικής προανάκρισης. Περαιτέρω, δεν παραθέτει τα πορίσματα της ιατρικής επιστήμης, σύμφωνα με τα οποία η φύση της νόσου του αναιρεσείοντος αποκλείει την πρόδηλη και αναμφισβήτητη σχέση της με την στρατιωτική υπηρεσία, ενόψει μάλιστα των ιδιαίτερων κατά τα ανωτέρω συνθηκών, που συνέτρεξαν κατά την διάρκεια της θητείας του, ούτε αναφέρει διαπιστωθείσα συγκεκριμένη ψυχιατρική ή παθολογική εκ γενετής κατάσταση αυτού,.., η οποία, εφ’ όσον προϋπήρχε, θα είχε ως τελική συνέπεια την εκδήλωσή της, ακόμη και στην περίπτωση που δεν θα συνέτρεχαν οι συγκεκριμένες συνθήκες της στρατιωτικής του θητείας(...).Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, εφ’ όσον η αναιρεσιβαλλόμενη στηρίχθηκε σε αναιτιολόγητη Γνωμάτευση της ..., πάσχει και αυτή την ίδια πλημμέλεια, της έλλειψης δηλαδή αιτιολογίας, και για τον λόγο τούτο είναι αναιρετέα.