ΝΣΚ 26/2022
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Ερωτάται αν η ερμηνεία που δόθηκε με τη ΝΣΚ 261/2017 αναφορικά με τη διατήρηση του βαθμού του Συντονιστή Διευθυντή από ιατρό ΕΣΥ που μετατίθεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 43 του ν.1759/1988, ισχύει και στη μετάθεση ιατρού σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.5 του ίδιου ως άνω άρθρου και νόμου.(...)Η πρόβλεψη των διατάξεων του ν.1759/1988 άρθρ.43 παρ.5, όπως ισχύει, περί διατηρήσεως του βαθμού από τον ιατρό που μετατίθεται σύμφωνα με τις διατάξεις αυτές, εφαρμόζεται και στην περίπτωση μετάθεσης ιατρού με το βαθμό Συντονιστή Διευθυντή, τα δε καθήκοντα της θέσης στην οποία γίνεται η μετάθεση, εκτελούνται από τον Συντονιστή Διευθυντή, αδιάφορα αν προβλέπεται να εκτελούνται από ιατρό κατώτερου βαθμού (ομόφωνα).
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/261/2017
Ζητήματα που εγείρονται σχετικά με τις θέσεις Συντονιστών Διευθυντών των Νοσοκομείων του ΕΣΥ.
Κατάσταση : ( Μη αποδεκτή ) Στις μεταθέσεις Συντονιστών Διευθυντών, βάσει του άρθρου 43 παρ.4 του ν. 1759/1988, όπως ισχύει μετά το άρθρο 29 του Ν. 4461/2017, διερευνώνται και εφαρμόζονται οι ορισμοί και οι προϋποθέσεις που τίθενται με τις εν λόγω διατάξεις, τα δε καθήκοντα της θέσης, στην οποία γίνεται η μετάθεση, εκτελούνται από το Συντονιστή Διευθυντή, αδιαφόρως αν προβλέπεται η εκτέλεσή τους από ιατρό κατώτερου βαθμού.
Φ.11221/35738/2022
«Παρέχονται οδηγίες σχετικά με τον συνυπολογισμό της προβλεπόμενης από τους ν.3717/2008 και 1759/1988 προσαύξησης του χρόνου ασφάλισης για τη θεμελίωση και την προσαύξηση του ποσού της σύνταξης στις αιτήσεις που υποβάλλονται από 13.5.2016 και κατά τον επανυπολογσμό των ήδη καταβαλλόμενων μέχρι 12.5.2016 συντάξεων»
ΙΚΑ/Α20/251/37/2016
« Σχετικά με την ασφάλιση στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ αντισυμβαλλόμενου συμφώνου συμβίωσης λόγω απασχόλησής του σε ατομική επιχείρηση εργοδότη , σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.1759/88 »(ΑΔΑ:ΩΕΨ94691ΩΓ-ΘΜΙ) (ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ.ΑΡ:33)
ΝΣΚ/245/2016
Ζητήματα που αφορούν τις οργανικές θέσεις Συντονιστών Διευθυντών ιατρών στα Δημόσια Νοσοκομεία.(...)α) Οι θέσεις Συντονιστών Διευθυντών στα Δημόσια Νοσοκομεία είναι οργανικές και καθορίζονται από τους οργανισμούς των Δημόσιων Νοσοκομείων, συστήνονται δε και προκηρύσσονται με απόφαση του κάθε νοσοκομείου, κατ’ άρθρο 4 περ.Β του ν. 3754/2009, όπως ισχύει. β) Ο νόμος δεν επιτρέπει την ύπαρξη περισσοτέρων της μίας θέσεων Συντονιστών Διευθυντών στο ίδιο τμήμα των Δημόσιων Νοσοκομείων, επομένως, εφόσον ήδη υπάρχει άλλη θέση Συντονιστή Διευθυντή, η οργανική θέση Διευθυντή Αναισθησιολογίας που κενώθηκε μετά την αποχώρηση ιατρού δεν δύναται να θεωρηθεί ως κενωθείσα στη θέση του Συντονιστή Διευθυντή. γ) Ο διορισμός της ιατρού Ρ.Λ., έγινε κατά παράβαση του άρθρου 103 παρ. 2 α’ του Συντάγματος και του άρθρου 39 παρ.1 του Υ.Κ. και για το λόγο αυτό η Διοίκηση έχει υποχρέωση για την ανάκληση του διορισμού της χωρίς χρονικό περιορισμό (ομοφ.).
ΕΣ/Τμ.7(ΚΠΕ)178/2014
Καταβολή αμοιβής στο φερόμενο ως δικαιούχο αυτού ιατρό .... για την παροχή, κατόπιν σύναψης σχετικής σύμβασης, υπηρεσιών ιατρού εργασίας (...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη (ΙΙ) της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως ο Δήμος ...... ανέθεσε με την από 11.7.2013 σύμβαση την παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας στον ως άνω ιατρό καθόσον, μετά την έναρξη ισχύος του άρθρου 12 παρ. 10 του ν. 4071/2012, παρέχεται η δυνατότητα ανάθεσης από Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού υπηρεσιών ιατρού εργασίας σε νομικό πρόσωπο με σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών, κατά τις διατάξεις των άρθρων 209 και 273 του Κ.Δ.Κ., η δυνατότητα δε αυτή ισχύει εναλλακτικά με αυτήν της ανάθεσης των εν λόγω καθηκόντων με σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου κατ’ άρθρο 6 του ν. 2527/1997. Παρίσταται δε αιτιολογημένη η ανάθεση 400 ωρών ετησίως, καθώς υπολογίστηκε, κατά προσέγγιση, ο μέγιστος δυνατός χρόνος απασχόλησης του ιατρού, ενώ, επιπροσθέτως, οι μεν διατάξεις του άρθρ. 21 του ν. 3850/2010 καθορίζουν τις ελάχιστες ώρες απασχόλησης ιατρού εργασίας ανά εργαζόμενο και ειδικότητα, η δε πληρωμή της αμοιβής του ιατρού διενεργείται, σύμφωνα με την ως άνω σύμβαση, αλλά και τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν το κρίσιμο χρηματικό ένταλμα, απολογιστικά, έναντι των ωρών που πράγματι παρείχε τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, χωρίς να προκύπτει με τον τρόπο αυτό υπέρμετρη δημοσιονομική επιβάρυνση του Δήμου.
ΝΣΚ/16/2022
Ερωτάται αν η υπηρεσία που έχει διανυθεί μετά την κτήση της ειδικότητας και κατά τη διάρκεια της παράτασης της σύμβασης ειδικευόμενου ιατρού, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4351/2015 («παρατασιακός ειδικευόμενος»), μπορεί να υπολογιστεί στην προβλεπόμενη διετία άσκησης της ειδικότητας που απαιτείται για τη διεκδίκηση θέσης ειδικευμένου ιατρού Ε.Σ.Υ. με βαθμό Επιμελητή Α΄.(...)Η υπηρεσία που έχει διανυθεί μετά την κτήση της ειδικότητας και κατά τη διάρκεια της παράτασης της σύμβασης ειδικευόμενου ιατρού, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4351/2015, δύναται να υπολογιστεί στην προβλεπόμενη διετία άσκησης της ειδικότητας, που απαιτείται από τη διάταξη του άρθρου 26 παρ. 2 του ν.1397/1983, για την διεκδίκηση θέσης ειδικευμένου ιατρού Ε.Σ.Υ. βαθμού Επιμελητή Α΄, υπό την προϋπόθεση ότι θα βεβαιώνεται αρμοδίως, ότι, η κατά τα ως άνω προσφερθείσα υπηρεσία από τον ιατρό αποτελεί χρόνο, κατά τον οποίο αυτός άσκησε την ειδικότητά του (κατά πλειοψηφία).
Γ1α/Γ.Π.οικ.60731/2023
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Γ1α/Γ.Π.οικ.35161/16.06.2022 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Υγείας «Α) Καθορισμός και εξειδίκευση κινήτρων για την ενθάρρυνση εγγραφής των πολιτών σε Προσωπικό Ιατρό. Β) Καθορισμός και εξειδίκευση συνεπειών «αντικινήτρων» για τη μη εγγραφή των πολιτών σε Προσωπικό Ιατρό. Γ) Καθορισμός και εξειδίκευση κινήτρων για την τήρηση της διαδικασίας του συστήματος παραπομπών. Δ) Καθορισμός και εξειδίκευση συνεπειών «αντικινήτρων» για τη μη τήρηση της διαδικασίας του συστήματος παραπομπών» (Β’ 3020), όπως τροποποιήθηκε με τις υπό στοιχεία Γ1α/Γ.Π.οικ.53768/22.09.2022 (Β’ 5026), Γ1α/Γ.Π.οικ.69012/1.12.2022 (Β’ 6300) και Γ1α/Γ.Π.οικ.18302/27.03.2023 (Β’ 2126) όμοιες αποφάσεις - Εκ νέου μετάθεση του χρόνου έναρξης του συστήματος συνεπειών («αντικινήτρων») για τη μη εγγραφή των πολιτών σε Προσωπικό Ιατρό και μετάθεση του χρόνου έναρξης του συστήματος συνεπειών («αντικινήτρων») για τη μη τήρηση της διαδικασίας του συστήματος παραπομπών.
Γ1α/Γ.Π.οικ.69012/2022
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Γ1α/Γ.Π.οικ.35161/16-06-2022 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Υγείας «Α) Καθορισμός και εξειδίκευση κινήτρων για την ενθάρρυνση εγγραφής των πολιτών σε Προσωπικό Ιατρό. Β) Καθορισμός και εξειδίκευση συνεπειών («αντικινήτρων») για τη μη εγγραφή των πολιτών σε προσωπικό ιατρό. Γ) Καθορισμός και εξειδίκευση κινήτρων για την τήρηση της διαδικασίας του συστήματος παραπομπών. Δ) Καθορισμός και εξειδίκευση συνεπειών («αντικινήτρων») για την τήρηση της διαδικασίας του συστήματος παραπομπών» (Β’ 3020), όπως αυτή τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία Γ1α/Γ.Π.οικ.53768/22-09-2022 (Β’ 5026) όμοια απόφαση - Μετάθεση του χρόνου έναρξης του συστήματος συνεπειών («αντικινήτρων») για τη μη εγγραφή των πολιτών σε προσωπικό Ιατρό.
Γ1α/Γ.Π.οικ.64513/2024
Καθορισμός του τρόπου, των όρων και της διαδικασίας εγγραφής των ληπτών υπηρεσιών υγείας σε προσωπικό ιατρό, και της διαδικασίας και λειτουργίας του συστήματος παραπομπών, σύμφωνα με τον ν. 5157/2024 «Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού - Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας - Σύνταξη αναπηρίας από κοινή νόσο και άλλες διατάξεις» (Α’ 187).
2/98071/ΔΕΠ/2015
Καθορισμός αμοιβής, όρων απασχόλησης και αρμοδιοτήτων για τον Συντονιστή Γενικό Διευθυντή και γιατον Αναπληρωτή Διευθυντή του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών "Σπύρος Λούης".
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΓΑ/3447/2024-ΦΕΚ:123/ΥΟΔΔ/13.02.2024