Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

N.4465/2017

Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 47/Α/04.04.2017

Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/92/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 2014 για τη συγκρισιμότητα των τελών που συνδέονται με λογαριασμούς πληρωμών, την αλλαγή λογαριασμού πληρωμών και την πρόσβαση σε λογαριασμούς πληρωμών με βασικά χαρακτηριστικά και άλλες διατάξεις.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Ν.4416/2016

Τροποποίηση του ν. 4099/2012 (Α΄ 250) (ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/91/ΕΕ/ L 257) και άλλες διατάξεις.


125486/AT EOX 304/2015

Δεύτερη τροποποίηση της υπουργικής απόφασης «Συγχρηματοδότηση από πόρους του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΧΜ ΕΟΧ) περιόδου 2009 − 2014 και του Εθνικού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων» της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ως Διαχειριστή Προγράμματος (Programme Operator) του Προγράμματος με τίτλο «Ακαδημαϊκή Έρευνα» (Research within priority sectors) σε «Τοπικές και περιφερειακές πρωτοβουλίες για την μείωση των ανισοτήτων σε εθνικό επίπεδο και την προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης», «Βασικά χαρακτηριστικά της ισότητας» και «Προώθηση της διαφορετικότητας στην κουλτούρα και τις τέχνες στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς».


20211/ΕΥΔ&ΠΛΑΠ 436/2014

Συγχρηματοδότηση από πόρους του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΧΜ ΕΟΧ) περιόδου 2009 ? 2014 και από πόρους του Εθνικού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως Διαχειριστή Προγράμματος (Programme Operator) του Προγράμματος με τίτλο: «Ακαδημαϊκή Έρευνα» (Research within priority sectors) σε «Τοπικές και περιφερειακές πρωτοβουλίες για τη μείωση των ανισοτήτων σε εθνικό επίπεδο και την προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης», «Βασικά χαρακτηριστικά της ισότητας των δύο φύλων και προώθηση της εργασιακής και προσωπικής ισορροπίας» και «Προώθηση της διαφορετικότητας στην Κουλτούρα και τις Τέχνες στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς».


51069/ΕΥΔ&ΠΛΑΠ 899/2014

Χρηματοδότηση από πόρους του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΧΜ ΕΟΧ) περιόδου 2009 - 2014 και από πόρους του Εθνικού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως Διαχειριστή Προγράμματος (Programme Operator) του Προγράμματος με τίτλο: «Ακαδημαϊκή Έρευνα» (Research within priority sectors) σε «Τοπικές και περιφερειακές πρωτοβουλίες για τη μείωση των ανισοτήτων σε εθνικό επίπεδο και την προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης», «Βασικά χαρακτηριστικά της ισότητας των δύο φύλων και προώθηση της εργασιακής και προσωπικής ισορροπίας» και «Προώθηση της διαφορετικότητας στην Κουλτούρα και τις Τέχνες στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς» (ΦΕΚ 1148 Β΄/06.05.2014).

Π.Δ.53/2024

Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2380 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Νοεμβρίου 2022 για την τροποποίηση της Οδηγίας 2014/53/ΕΕ σχετικά με την εναρμόνιση των νομοθεσιών των κρατών μελών σχετικά με τη διαθεσιμότητα ραδιοεξοπλισμού στην αγορά (L 315) - Τροποποίηση του π.δ. 98/2017 (Α’ 139) «Εναρμόνιση της Ελληνικής Νομοθεσίας προς την Οδηγία 2014/53/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Απριλίου 2014 (ΕΕ L 153/22.05.2014) σχετικά με την διαθεσιμότητα ραδιοεξοπλισμού στην αγορά και την κατάργηση της Οδηγίας 1999/5/ΕΚ».


ΔΕΕ/C‑274 ΚΑΙ C‑275/2021

«Προδικαστική παραπομπή – Δημόσιες συμβάσεις – Κανονισμός (ΕΕ) 1215/2012 – Μη εφαρμογή σε διαδικασίες ασφαλιστικών μέτρων και προσφυγής του άρθρου 2 της οδηγίας 89/665/ΕΟΚ ελλείψει στοιχείου αλλοδαπότητας – Οδηγία 2014/24/ΕΕ – Άρθρο 33 – Εξομοίωση συμφωνίας‑πλαισίου με σύμβαση, κατά την έννοια του άρθρου 2α, παράγραφος 2, της οδηγίας 89/665 – Έλλειψη δυνατότητας ανάθεσης νέας δημόσιας σύμβασης όταν η καθοριζόμενη στη συμφωνία‑πλαίσιο μέγιστη ποσότητα ή/και αξία των οικείων έργων, προμηθειών ή υπηρεσιών έχει καλυφθεί – Εθνική ρύθμιση η οποία προβλέπει την καταβολή τελών πρόσβασης στη διοικητική δικαιοσύνη στις υποθέσεις δημοσίων συμβάσεων – Υποχρέωση προσδιορισμού και καταβολής τελών πρόσβασης στη δικαιοσύνη πριν αποφανθεί το δικαστήριο επί της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων ή της προσφυγής – Αδιαφανής διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης – Αρχές της αποτελεσματικότητας και της ισοδυναμίας – Πρακτική αποτελεσματικότητα – Δικαίωμα αποτελεσματικής προσφυγής – Οδηγία 89/665 – Άρθρα 1, 2 και 2α – Άρθρο 47 του Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης – Εθνική ρύθμιση η οποία προβλέπει την απόρριψη προσφυγής σε περίπτωση μη καταβολής των τελών πρόσβασης στη δικαιοσύνη – Προσδιορισμός της εκτιμώμενης αξίας δημόσιας σύμβασης»


ΕλΣυν.Κλ.7/21/2015

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑ.Ανάθεση:Νόμιμη η καταβολή ποσού σε εργοληπτική επιχείρηση, η οποία είναι εγγεγραμμένη στο Μ.Ε.ΕΠ. στην κατηγορία των ηλεκτρομηχανολογικών και βιομηχανικών - ενεργειακών έργων για την εξόφληση δημοτικού έργου, καθόσον οι διατάξεις του ν. 3669/2008 που προβλέπουν την υποχρεωτική εγγραφή εργοληπτικών επιχειρήσεων σε τάξεις του Μ.Ε.ΕΠ. και εμποδίζουν την πρόσβαση επιχειρήσεων στις διαδικασίες ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά αντίκεινται στην προστατευόμενη από το Σύνταγμα οικονομική ελευθερία και στην αρχή της ισότητας, με την ειδικότερη μορφή της εξασφάλισης ίσων όρων ανταγωνισμού (άρθρο 59 του ν. 4278/2014, ΦΕΚ Α' 157/2014).(Όμοιες οι 62/2015 και 78/2015 πράξεις του ιδίου ως άνω Κλιμακίου.)


Ν.4410/2016

Τροποποιήσεις του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα προς ενίσχυση της καταπολέμησης της παράνο μης εμπορίας καπνού και βιομηχανοποιημένων καπνών και Ίδρυση Συντονιστικού Κέντρου για την Καταπολέμηση του λαθρεμπορίου, εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας προς την απόφαση 2009/917/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 30ής Νοεμβρίου 2009 για τη χρήση της πληροφορικής για τελωνειακούς σκοπούς και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία των άρθρων 15, 16 και 18 της οδηγίας 2014/40/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 3ης Απριλίου 2014 για την προσέγγιση των νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών - μελών σχετικά με την κατασκευή, την παρουσίαση και την πώληση προϊόντων καπνού και συναφών προϊόντων και την κατάργηση της οδηγίας 2001/37/ΕΚ και άλλες διατάξεις


ΠΟΛ.1112/2016

Κοινοποίηση διατάξεων του άρθρου «Τροποποιήσεις του άρθρου 58 Α του ν. 4174/2013» του κατατεθέντος στην Βουλή των Ελλήνων προς ψήφιση σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα προς ενίσχυση της καταπολέμησης της παράνομης εμπορίας καπνού και βιομηχανοποιημένων καπνών και Ίδρυση Συντονιστικού Κέντρου για την Καταπολέμηση του Λαθρεμπορίου, εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας προς την Απόφαση 2009/917/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 30ης Νοεμβρίου 2009 για τη χρήση της πληροφορικής για τελωνειακούς σκοπούς και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία των άρθρων 15, 16 και 18 της Οδηγίας 2014/40/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 3ης Απριλίου 2014 για την προσέγγιση των νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών-μελών σχετικά με την κατασκευή, την παρουσίαση και την πώληση προϊόντων καπνού και συναφών προϊόντων και την κατάργηση της Οδηγίας 2001/37/ΕΚ», αναφορικά με τα πρόστιμα για παραβάσεις σχετικές με τον φόρο προστιθέμενης αξίας .(ΑΔΑ:795ΝΗ-Δ37)


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/731/2021

Δημοσιονομική διόρθωση αχρεωστήτως καταβληθέντος ποσού...Ο λόγος αυτός πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος, διότι με τη διακήρυξη και τα τεύχη δημοπράτησης του εν λόγω έργου επιδιώχθηκε η δέσμευση του αναδόχου για την εκτέλεση κάθε είδους εργασίας που αποσκοπεί στην κατασκευή του ΧΥΤΑ σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο προδιαγραφών διαχείρισης στερεών αποβλήτων (ΚΥΑ 114218/1997), που ήταν εκ των προτέρων γνωστό, λαμβανομένου ιδιαιτέρως υπόψη του γεγονότος ότι επελέγη για την ανάθεση της οικείας σύμβασης το σύστημα υποβολής προσφορών που περιλαμβάνει μελέτη και κατασκευή. Κατά τούτο, στην έννοια των εργασιών αποκατάστασης του χώρου διάθεσης απορριμμάτων περιλαμβάνεται κάθε κατάλληλη και απαιτούμενη, κατά την πλήρη εφαρμογή των σχετικών προδιαγραφών, κατασκευή, συνεπώς και η κατασκευή περίφραξης με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ανωτέρω ΚΥΑ (παρ. 2.4. Κεφάλαιο 5 του Παραρτήματος Ι αυτής), και όχι απλώς η συμπλήρωση της υφιστάμενης περίφραξης, όπως προέβλεπε η Τεχνική Περιγραφή και η Ε.Σ.Υ. του έργου, η οποία δεν πληρούσε, άλλωστε, τις τιθέμενες από το νόμο τεχνικές προδιαγραφές, αλλά και το απαραίτητο εξωτερικό οδικό δίκτυο για την ασφαλή και άμεση πρόσβαση στον χώρο του ΧΥΤΑ (παρ. 2.6. Κεφάλαιο 5 του Παραρτήματος Ι της ως άνω ΚΥΑ) που δεν περιλήφθηκε καθόλου στην Τεχνική Περιγραφή και την Ε.Σ.Υ. του έργου, ήτοι εργασίες που αποτέλεσαν το αντικείμενο του 1ου Α.Π.Ε. Επομένως, εφόσον κατά την εκπόνηση από την αναθέτουσα αρχή των τεχνικών προδιαγραφών του έργου, αλλά και από τον ανάδοχο – ο οποίος, σύμφωνα με τα τεύχη δημοπράτησης, έπρεπε να λάβει πλήρη γνώση των τοπικών συνθηκών του έργου – της μελέτης εφαρμογής αυτού, με βάση τις οποίες προσδιορίστηκε το τεχνικό αντικείμενο, δεν τηρήθηκαν οι απαιτούμενες από το νόμο σχετικές προδιαγραφές, οι εργασίες που περιελήφθησαν στον 1ο Α.Π.Ε. δεν είναι αποτέλεσμα προφανών παραλείψεων ή σφαλμάτων προμέτρησης της αρχικής μελέτης και της μελέτης εφαρμογής, αλλά τροποποιούν τα βασικά διακριτά στοιχεία της όλης κατασκευής όπως προβλέπονταν στην αρχική σύμβαση και, ως εκ τούτου, μη νομίμως καλύφθηκαν από το κονδύλι των απροβλέπτων.