ΥΠΠΟΑ/ΓΔΔΥΗΔ/ΔΔΑΑΔ/ΤΥΕΦΤΠ/539245/42134/39928/2626/2007
Τύπος: Αποφάσεις
Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή και του Αναπληρωτή Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΥΠΠΟΑ/539245/42134/39928/2626/2017
Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή και του Αναπληρωτή Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
ΥΠΠΟΑ/349392/25170/25878/25051/839/20
Τροποποίηση ως προς το μέρος Α' της υπ' αρ. ΥΠΠΟΑ/ΓΔΔΥΗΔ/ΔΔΑΑΔ/ΤΥΕΦΤΠ/539245/ 42134/39928/2626/11.12.2017 κοινής απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών και Πολιτισμού και Αθλητισμού «Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή και του Αναπληρωτή Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής», (ΥΟΔΔ 694).
Αριθμ. οικ. 2/88415/ΔΕΠ/2018
Καταβολή εφάπαξ χρηματικού ποσού στα μέλη του μόνιμου καλλιτεχνικού προσωπικού της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης και της Ορχήστρας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Π.Δ.76/1993
Ρύθμιση θεμάτων της Ορχήστρας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (Ε.Λ.Σ.).
Αριθμ. 397540/2021
Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης.
ΥΠΠΟΑ/348864/27867/27169/873/2019
Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Αριθμ. 397540/2021
Καθορισμός αποδοχών του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης.
ΠΟΛ.1097/2018
Φορολογική μεταχείριση ειδικού επιδόματος οργάνου που χορηγείται στους μουσικούς των Κρατικών Ορχηστρών Αθηνών και Θεσσαλονίκης και της Ορχήστρας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής ΑΔΑ: 645546ΜΠ3Ζ-ΜΗΡ
ΠΟΛ.1125/2018
Συμπληρωματικές διευκρινίσεις ως προς την εφαρμογή της ΠΟΛ.1097/2018 εγκυκλίου σχετικά με τη φορολογική μεταχείριση ειδικού επιδόματος οργάνου που χορηγείται στους μουσικούς των Κρατικών Ορχηστρών Αθηνών και Θεσσαλονίκης και της Ορχήστρας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. ΑΔΑ: 72ΝΖ46ΜΠ3Ζ-Τ46
ΣΤΕ 1291/2016
Παύση θητείας καλλιτεχνικού διυθυντή θεάτρου: Επειδή, κατόπιν των ανωτέρω γενομένων δεκτών, η πρόωρη λήξη της θητείας του αιτούντος, ως καλλιτεχνικού διευθυντή του ..., αιτιολογείται νομίμως στην προσβαλλόμενη πράξη με την αναφορά σε δύο (2) σοβαρές παραβάσεις της νομοθεσίας εκ μέρους του. Συνεπώς, αβασίμως προβάλλει ο αιτών ότι η «ανάκληση» του διορισμού του έγινε άνευ συνδρομής σοβαρού λόγου, χωρίς νόμιμη αιτιολογία και κατά παράβαση της αρχής της αναλογικότητας. Κατόπιν δε αυτού, αλυσιτελώς πλήσσονται τα λοιπά αιτιολογικά ερείσματα της προσβαλλόμενης πράξης... η υπό κρίση αίτηση πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμη.