Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Δ2/20690/1987

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 425/Β/10.08.1987

Ρύθμιση θεμάτων διορισμού και παραιτήσεων εκπαιδευτικών".

Κυρώθηκε και έχει ισχύ νόμου από το εδ. στ του άρθρ. 7 Νομ. 1771/1988, ΦΕΚ 71/Α/1988


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Δ2/20691/1987

Ρύθμιση θεμάτων μετάθεσης και τοποθέτησης διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Κυρώθηκε και έχει ισχύ νόμου από το εδ. ε του άρθρ. 7 Νομ. 1771/1988, ΦΕΚ 71/Α/1988


1089903/2050/0006Α/1989

Παράταση λειτουργίας καταργούμενων με το νέο Οργανισμό Τελωνειακών Υπηρεσιών και αναστολή λειτουργίας νεοσύστασης Τελωνειακής Υπηρεσίας.Kυρώθηκε και από τη δημοσίευσή της έχει ισχύ νόμου με το εδάφιο ε της παρ. 1 άρθρ. 51 Νομ. 1882/1990 (ΦΕΚ Α 43), (διορθ. σφαλμ. ΦΕΚ Α 51/6.4.1990).


ΙΙ-2η/Φ5/15877/1986

Διατήρηση σε ισχύ διατάξεων του Π.Δ. 285/79, του Νομ. 1428/84 και της 9371/84 Υπουργικής Απόφασης.(Καταργήθηκε με την  Αριθμ. ΔΑΠ/Φ.Α/Φ.4.2/οικ.175616/1918/2018, ΦΕΚ-2304/Β/18.6.2018)


ΝΣΚ/360/2004

Διορισμοί – ανακλήσεις διορισμών εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ10.(...)Το ΥΠΕΠΘ έχει υποχρέωση σε συμμόρφωση σε ακυρωτική απόφαση διοικητικού δικαστηρίου να προβεί στην ανάκληση διορισμού οκτώ εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ10 που διεγράφησαν από τον πίνακα του ΑΣΕΠ έτους 2000 (πλειοψ.), και παράλληλα να προβεί στον αναδρομικό διορισμό ισάριθμων εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου που ενεγράφησαν στο νέο ανασυντεταγμένο πίνακα του ΑΣΕΠ και τροποποίηση του διορισμού όσων εξ αυτών είχαν ήδη διοριστεί σε δυσπρόσιτα σχολεία κατ’ εφαρμογή άλλων διατάξεων (ομόφωνα).


ΣΤΕ/1006/2012

Άδεια ανατροφής τέκνου:..Στην αιτούσα εκπαιδευτικό η Διοίκηση, αναγνωρίζοντας το σχετικό δικαίωμά της, χορήγησε ήδη εννεάμηνη άδεια ανατροφής, εν προκειμένω συνανατροφής, των τέκνων της, ηλικίας κατά το διορισμό πέντε μηνών και δύο ετών, αλλά και προκειμένου να δοθεί χρόνος στην ενλόγω γονέα να οργανώσει την οικογενειακή ζωή σε συνδυασμό με τις νέες επαγγελματικές της υποχρεώσεις. Υπό τα δεδομένα αυτά, ενόψει όσων έγιναν ερμηνευτικώς δεκτά σε προηγούμενη σκέψη νομίμως και με επαρκή αιτιολογία αρνήθηκε τη χορήγηση νέας εννεάμηνης άδειας σε συνέχεια της ήδη χορηγηθείσας τοιαύτης, ανερχομένης σε αντίθετη περίπτωση της χρονικής διάρκειας απομακρύνσεως της νεοδιορισθείσας υπαλλήλου από την υπηρεσία της σε δέκα οκτώ (18) μήνες εντός της διετούς δοκιμαστικής περιόδου, τα περί του αντιθέτου δε προβαλλόμενα πρέπει να απορριφθούν ως αβάσιμα.Κατ’ ακολουθίαν αυτών, πρέπει να απορριφθεί η κρινόμενη αίτηση, να καταπέσει δε το παράβολο υπέρ του Δημοσίου (άρθρ. 36 παρ. 4 Π.Δ. 18/1989) και να μην επιδικασθεί δικαστική δαπάνη, ελλείψει σχετικού αιτήματος του νικήσαντος διαδίκου (άρθρ. 275 παρ. 7 Κωδ. Διοικ. Δικ. σε συνδ. με άρθρ. 4 παρ. 1 εδ. στ Ν. 702/1977).


160915/Ν1/2020

«Εγκύκλιες οδηγίες για την άσκηση του εποπτικού ρόλου των Δ/νσεων Εκπαίδευσης σε θέματα διορισμού και απόλυσης ιδιωτικών εκπαιδευτικών από ιδιωτικές σχολικές μονάδες της κατά τόπο αρμοδιότητάς τους». ΑΔΑ:6ΑΔΦ46ΜΤΛΗ-ΗΓΧ


132412/Ν1/2018

Εγκύκλιες οδηγίες για την άσκηση του εποπτικού ρόλου των Δ/νσεων Εκπαίδευσης σε θέματα διορισμού και απόλυσης ιδιωτικών εκπαιδευτικών από ιδιωτικές σχολικές μονάδες της κατά τόπο αρμοδιότητάς τους.(ΑΔΑ:ΩΥΚΔ4653ΠΣ-ΥΕ8) ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ


Π.Δ. 50/2001

Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα

Π.Δ.85/2022- ΦΕΚ: 232/A/17.12.2022 άρθρο 16 παρ.1:1. Από τη θέση σε ισχύ του παρόντος, καταργούνται: α) το π.δ. 50/2001 «Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημοσίου τομέα» (Α’ 39), όπως ισχύει


190838/2004

Καθορισμός χρηματικών ποσών αρμοδιότητας Διοικητή ΟΑΕΔ του άρθρ.4 παρ. 2 (στ) του Ν. 2956/2001.

Καταργήθηκε με την αριθμ. 41175/1306/2019- ΦΕΚ: 3929/Β/25.10.2019


ΝΣΚ/270/2010

Εκπαίδευση. Αναγνώριση ή μη της προϋπηρεσίας ιδιωτών μουσικών, που εργάσθηκαν ως ωρομίσθιοι σε δημόσια σχολεία.(...)Με την διάταξη του άρθρου 39 παρ. 3 και 4 του Ν 3794/2009 αναγνωρίζεται– υπολογίζεται η προϋπηρεσία, άλλως η πραγματική υπηρεσία αναπληρωτών ή ωρομισθίων εκπαιδευτικών, ήτοι εκπαιδευτικών που διαθέτουν προσόντα διορισμού, ενώ οι υπό κρίση περιπτώσεις που αφορούν προϋπηρεσίες ιδιωτών μουσικών που εργάσθηκαν ως ωρομίσθιοι σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν εμπίπτει στις παραπάνω ρυθμίσεις.