Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

οικ. 93834/5671/2019

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4530/2018, 3861/2010, 48288/2635/2019
ΦΕΚ: 4949/Β/31.12.2019

Τροποποίηση της υπουργικής απόφασης οικ. 48288/2635/2019 «Έναρξη λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης Βεβαιώσεων Μεταχειρισμένων Οχημάτων» (Β΄ 2550).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

64908/3649/2019

Τροποποίηση της οικ. 48288/2635/2019 υπουργικής απόφασης «Έναρξη λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης Βεβαιώσεων Μεταχειρισμένων Οχημάτων» (Β’ 2550). 


48288/2635/2019

Έναρξη λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης Βεβαιώσεων Μεταχειρισμένων Οχημάτων.


οικ.31741/1704/2019

Όροι, προϋποθέσεις, προδιαγραφές και λεπτομέρειες για την ανάπτυξη και λειτουργία Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης βεβαιώσεων Τεχνικής Επικαιροποίησης Μεταχειρισμένων Οχημάτων από άλλες χώρες.  


28414 ΕΞ 2020

Έναρξη Παραγωγικής Λειτουργίας του Πληροφοριακού Συστήματος Δημιουργίας Ηλεκτρονικού Φακέλου Δικαιολογητικών (e-repository) και Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων Καταπτώσεων Δανείων με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου.


77465/902/2019

Τροποποίηση των υπουργικών αποφάσεων: Τροποποίηση των υπουργικών αποφάσεων: 1) με αριθμ. πρωτ. οικ. 19111/192/2019 «Καθορισμός τρόπου, διαδικασίας και πιστοποίησης διενέργειας του Τεχνικού Ελέγχου (περιοδικού, έκτακτου, εκουσίου) των οχημάτων στα Δημόσια και Ιδιωτικά Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ)» (Β΄ 1003) όπως ισχύει. 2) με αριθμ. πρωτ. οικ. 53116/540/2019 (Β΄ 1032) “Τροποποίηση της υπουργικής απόφασης οικ. 24996/2840/2011 (Β΄1123) «Τεχνικές προδιαγραφές συστήματος μηχανογράφησης Ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Συγκέντρωση επεξεργασία και αποστολή στοιχείων των διενεργουμένων τεχνικών ελέγχων».” 3) με αριθμ. πρωτ. οικ. 53118/542/2019 (Β΄ 2748) “Τροποποίηση της 20794/2222/2012 (Β΄1466) υπουργικής απόφασης «Καθορισμός των όρων και προϋποθέσεων της ορθής λειτουργίας των Δημοσίων ΚΤΕΟ».”ΑΔΑ: ΨΥΣ0465ΧΘΞ-0Φ7


74368/861/2019

Τροποποίηση των υπουργικών αποφάσεων: 1)Οικ. 19111/192/2019 «Καθορισμός τρόπου, διαδικασίας και πιστοποίησης διενέργειας του Τεχνικού Ελέγχου (περιοδικού, έκτακτου, εκουσίου) των οχημάτων στα Δημόσια και Ιδιωτικά Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ)» (Β' 1003) όπως ισχύει. 2)Οικ. 24996/2840/2011 “Τεχνικές προδιαγραφές συστήματος μηχανογράφησης Ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Συγκέντρωση επεξεργασία και αποστολή στοιχείων των διενεργούμενων τεχνικών ελέγχων” (Β’ 1123), όπως ισχύει». 3) 20794/2222/2012 «Καθορισμός των όρων και προϋποθέσεων της ορθής λειτουργίας των Δημοσίων ΚΤΕΟ” (Β΄1466), όπως ισχύει».


ΑΣ 16.4/87235/104/2018

Καθορισμός του ύψους παραβόλου που συνοδεύει την αίτηση για την έγκριση θέσης σε λειτουργία των δομικών υποσυστημάτων και των οχημάτων του σιδηροδρομικού συστήματος.

Ν.4632/2019- ΦΕΚ: 159/Α/14.10.2019  μέρος τέταρτο άρθρο 88 παρ. 9:9 Το άρθρο 32 του ν. 3911/2011 (Α΄ 12) καταργείται από την έναρξη ισχύος του Πρώτου Μέρους. Η απόφαση ΑΣ 16.4/87235/104 (Β΄ 1517) «Καθορισμός του ύψους παραβόλου που συνοδεύει την αίτηση για την έγκριση θέσης σε λειτουργία των δομικών υποσυστημάτων και των οχημάτων του σιδηροδρομικού συστήματος.», διατηρείται σε ισχύ.

Ν.4632/2019- ΦΕΚ: 159/Α/14.10.2019 άρθρο 89 1. Η ισχύς του Πρώτου και του Δεύτερου Μέρους του παρόντος νόμου αρχίζει από 16.6.2019, εξαιρουμένων των διατάξεων του άρθρου 79 που ισχύουν από τη δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 2. Η ισχύς του Τρίτου Μέρους του παρόντος νόμου αρχίζει από 25.12.2018. 3. Η ισχύς του Τέταρτου Μέρους του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


ΣΤΕ/3283/2012

Οδική ασφάλεια-εναρμόνιση της νομοθεσίας με κοινοτικές οδηγίες:Με την αίτηση αυτή οι αιτούντες επιδιώκουν να ακυρωθεί η υπ’ αριθμ. 28366/2098/1.3.2006 απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ Β’ 441/11.4.2006) και κάθε άλλη σχετική πράξη ή παράλειψη της Διοικήσεως.(....)Η επέμβαση, όμως, αυτή δεν συνιστά «στέρηση ιδιοκτησίας», κατά την παρ. 1 του άρθρου 1 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της Ε.Σ.Δ.Α., διότι, όπως ήδη έχει εκτεθεί, με την προσβαλλόμενη απόφαση παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων οχημάτων, που δεν είναι εφοδιασμένα με το ανωτέρω σύστημα, να το εγκαταστήσουν σε αυτά, με συνέπεια να δύνανται, μετά την εγκατάσταση αυτή, να μεταβιβάζουν και να κυκλοφορούν ελευθέρως τα οχήματά τους. Προς το σκοπό δε αυτόν παρεσχέθη στους ιδιοκτήτες τέτοιων οχημάτων ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για να προβούν στην εγκατάσταση του συστήματος (από την δημοσίευση της προσβαλλομένης αποφάσεως έως την έναρξη της απαγορεύσεως). Το χρονικό δε αυτό διάστημα είναι, κατά κοινή πείρα, επαρκές για τον σκοπό αυτό ακόμη και αν θεωρηθεί ότι, για να εγκατασταθεί το ανωτέρω σύστημα στα μεταχειρισμένα οχήματα, έπρεπε να εκδοθούν οι προβλεπόμενες από την παράγραφο 4 της προσβαλλομένης αποφάσεως οδηγίες του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών(....)Με τα δεδομένα αυτά οι επίμαχες απαγορεύσεις συνιστούν «ρύθμιση της χρήσεως αγαθών», η οποία, εξεταζόμενη υπό το πρίσμα της παρ. 2 του άρθρου 1 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της Ε.Σ.Δ.Α., δεν αντίκειται στη διάταξη αυτή, εφ’ όσον προβλέπεται από την προσβαλλόμενη κανονιστική πράξη, δικαιολογείται από τον εκτεθέντα ανωτέρω στην όγδοη σκέψη λόγο δημοσίου συμφέροντος και δεν αντίκειται στην αρχή της αναλογικότητας, όπως έχει ήδη εκτεθεί. Συνεπώς, ο λόγος ακυρώσεως ότι η προσβαλλόμενη απόφαση αντίκειται στις διατάξεις του άρθρου 1 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της Ε.Σ.Δ.Α. είναι απορριπτέος ως αβάσιμος. Εξ άλλου, με τα ανωτέρω δεδομένα είναι απορριπτέος ως αβάσιμος και ο λόγος περί παραβάσεως του συνταγματικού δικαιώματος της ιδιοκτησίας των μελών των αιτούντων σωματείων, δεδομένου ότι τα επιβαλλόμενα μέτρα συνιστούν περιορισμό και όχι στέρηση του δικαιώματος αυτού, που δικαιολογείται από λόγο δημοσίου συμφέροντος και δεν αντίκεινται στην αρχή της αναλογικότητας.Απορρίπτει την κρινόμενη αίτηση.


ΑΣ16.4/οικ.24863/2723/2012

Απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δι­κτύων για τη διαδικασία, τα δικαιολογητικά και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια για την υποβολή αίτησης στην Αρχή για έγκριση θέσης σε λειτουργία-χρήση υποσυστήματος και έγκριση θέσης σε λειτουργία οχήματος ή σειράς οχημάτων

Ν.4632/2019- ΦΕΚ: 159/Α/14.10.2019  μέρος τέταρτο άρθρο 88 παρ. 4 Με την επιφύλαξη της παραγράφου 1 του άρθρου 51, το π.δ. 104/2010 (Α΄ 181) καταργείται από την έναρξη ισχύος του Πρώτου Μέρους. Η υπ’ αριθμ. απόφαση ΑΣ16.4/οικ.24863/2723/12 (Β΄ 1812) διατηρείται σε ισχύ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3 του άρθρου 18 του Πρώτου Μέρους.

Ν.4632/2019- ΦΕΚ: 159/Α/14.10.2019 άρθρο 89 1. Η ισχύς του Πρώτου και του Δεύτερου Μέρους του παρόντος νόμου αρχίζει από 16.6.2019, εξαιρουμένων των διατάξεων του άρθρου 79 που ισχύουν από τη δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 2. Η ισχύς του Τρίτου Μέρους του παρόντος νόμου αρχίζει από 25.12.2018. 3. Η ισχύς του Τέταρτου Μέρους του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

-Ν.4632/2019- ΦΕΚ: 159/Α/14.10.2019 πρώτο μέρος  άρθρο  18 παρ. 3: 3. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων παρέχει λεπτομερείς οδηγίες για τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνονται οι εγκρίσεις που αναφέρονται στο παρόν άρθρο. Στους αιτούντες παρέχεται δωρεάν οδηγός κατευθυντήριων γραμμών για τις αιτήσεις, που περιγράφει και επεξηγεί τις απαιτήσεις για τις εν λόγω εγκρίσεις και απαριθμεί τα απαιτούμενα έγγραφα. Ο Οργανισμός και η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων συνεργάζονται όσον αφορά τη διάδοση των εν λόγω πληροφοριών. Μέχρι την έκδοση του οδηγού εφαρμογής του εδαφίου β΄ της παρούσας παραγράφου, εφαρμόζεται η υπ’ αριθμ. ΑΣ16.4/ οικ.24863/2723/ 30.5.2012 απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (Β΄ 1812) ως προς την έγκριση για τη θέση σε λειτουργία σταθερών εγκαταστάσεων.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.4/109/2019

Καταβολή δαπανών μετακίνησης ανέργων:..Ειδικότερα, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στο έγγραφο αυτό, το οποίο εν προκειμένω συνιστά συνοδευτικό έγγραφο της μεταγενεστέρως εκδοθείσας οικ. 68438/1510/2018 Κ.Υ.Α. (Β΄ 5803), «Η αποτίμηση της δαπάνης έτους 2018, για τις κατηγορίες δικαιούχων ελεύθερης μετακίνησης (Άνεργοι & ΑμεΑ) πραγματοποιήθηκε με βάση τα στοιχεία του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου, με βάση: √ τον αριθμό των δικαιούχων που έλαβαν και έκαναν χρήση του δικαιώματος μετακίνησης. √ την τιμή πώλησης της μηνιαίας κάρτας και τριμηνιαίας κάρτας για αεροδρόμιο, με βάση την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική. √ το χρονικό διάστημα ισχύος της μετακίνησης (…)». Ακολούθως, στο Παράρτημα Ι αυτού παρατίθενται τα αριθμητικά στοιχεία υπολογισμού της δαπάνης για το έτος 2018 [▪Στοιχεία Προσωποποιημένων Καρτών από το Σύστημα ΑΣΣΚ: Δικαιούχοι Άνεργοι (βάσει συγκεκριμένων δικαιούχων από ΗΔΙΚΑ), Αριθμός Προσωποποιήσεων 215.133, ▪Υπολογισμός Δαπάνης Μετακινήσεως έτους 2018: Δικαιούχοι (άνεργοι που παραλαμβάνουν κατά Μ.Ο. το μηνιαίο δικαίωμα κατά τη διάρκεια ενός μήνα) Αριθμός (α): 131.714, Βάση Υπολογισμού: Μηνιαία Κάρτα, Τιμή Μονάδας (β): 49,00€, Σύνολο Δαπάνης Έτους 2018: (α) * (β) * 12 μήνες = 77.447.832,00 ευρώ]. Ενόψει των ανωτέρω και σε συνδυασμό με το ότι στην οικ. 68438/1510/2018 Κ.Υ.Α. αναφέρεται ότι για την εξαγωγή του αναλογούντος για τον ... ποσού  ελήφθη υπόψη ο μαζικός αριθμός διάθεσης των προϊόντων κομίστρου και για το λόγο αυτό ορίστηκε ποσοστό έκπτωσης ύψους 58% επί του ποσού των 77.447.832,00 ευρώ, παράλληλα δε προβλέφθηκε, ως ασφαλιστική δικλίδα, η διενέργεια συμψηφισμού με επόμενες καταβολές προς τον .., εφόσον διαπιστωθεί ότι η δαπάνη βάσει των απολογιστικών στοιχείων είναι κατώτερη της δαπάνης του άρθρου 5, κρίνεται ότι η εξαγωγή του εντελλόμενου με τον ελεγχόμενο τίτλο πληρωμής ποσού των 32.528.109,60 ευρώ, το οποίο ταυτίζεται με το αναφερόμενο στην ως άνω Κ.Υ.Α., στηρίζεται, όπως προκύπτει από τα συνοδευτικά έγγραφα της επίμαχης Κ.Υ.Α. σε έναν εύλογο μηχανισμό υπολογισμού και ως εκ τούτου ο προβαλλόμενος από την Επίτροπο λόγος διαφωνίας πρέπει να απορριφθεί.Συνεπώς, απορριπτομένων του προβαλλόμενων από τη διαφωνούσα Επίτροπο λόγων διαφωνίας είναι νόμιμη η εντελλόμενη με το Χ.Ε. Α-225/2019 του .... δαπάνη και ως εκ τούτου το ένταλμα αυτό πρέπει να θεωρηθεί.