Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Γ5α/Γ.Π. οικ. 38397/2021

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3366/1955, 4600/2019
ΦΕΚ: 2775/Β/29.06.2021

Αναπροσαρμογή επιδόματος, ρύθμιση διαδικασίας και τρόπου καταβολής αυτού στους ειδικευόμενους ιατρούς για τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις για τη λήψη τίτλου ειδικότητας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Γ5α/Γ.Π.οικ: 46515/2021

Παρέχονται διευκρινήσεις αναφορικά με το νέο σύστημα πανελλαδικών εξετάσεων για την απόκτηση ιατρικής ειδικότητας και τον τρόπο καταβολής επιδόματος στους ειδικευόμενους ιατρούς για τη συμμετοχή τους σε αυτές ΑΔΑ:Ψ0Α9465ΦΥΟ-ΟΝΤ


Γ5α/Γ.Π.οικ: 10957/2022

Παροχή διευκρινήσεων σχετικά με την καταβολή αποζημίωσης στα μέλη των εξεταστικών επιτροπών για τη συμμετοχή τους στη διεξαγωγή των εξετάσεων για την απόκτηση τίτλου ιατρικής ή οδοντιατρικής ειδικότητας με το νέο πανελλαδικό σύστημα ΑΔΑ:9ΨΥΨ465ΦΥΟ-442


Γ4δ/Γ.Π.οικ.66214/2024

Καθορισμός του περιεχομένου, του χρόνου και του τρόπου παροχής υπηρεσιών προσωπικού ιατρού από ειδικευόμενους ιατρούς, καθώς και των προϋποθέσεων, του ύψους, του χρόνου και της διαδικασίας καταβολής του οικονομικού κινήτρου της παρ. 2 του άρθρου 10 του ν. 5157/2024 «Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού - Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας - Σύνταξη αναπηρίας από κοινή νόσο και άλλες διατάξεις» (Α’ 187).


Γ5α/Γ.Π.οικ.12400/2025

"Συμπλήρωση της αριθμ. πρωτ. Γ5α/Γ.Π.οικ.40305/26-07-2024 εγκυκλίου «Ορισμός ημερομηνιών υποβολής αιτήσεων για τη συμμετοχή στις εξετάσεις απόκτησης τίτλου εξειδίκευσης και άδειας εκτέλεσης υπερήχων» (ΑΔΑ: ΨΣ7Α465ΦΥΟ-ΩΑΘ)." ΑΔΑ:ΨΖΖΩ465ΦΥΟ-4ΥΜ


Γ5α/Γ.Π.οικ.40305/2024

Ορισμός ημερομηνιών υποβολής αιτήσεων για τη συμμετοχή στις εξετάσεις απόκτησης τίτλου εξειδίκευσης και άδειας εκτέλεσης υπερήχων. ΑΔΑ:ΨΣ7Α465ΦΥΟ-ΩΑΘ

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ:

Γ5α/Γ.Π.οικ.12400/2025-11.03.2025:"Συμπλήρωση της αριθμ. πρωτ. Γ5α/Γ.Π.οικ.40305/26-07-2024 εγκυκλίου «Ορισμός ημερομηνιών υποβολής αιτήσεων για τη συμμετοχή στις εξετάσεις απόκτησης τίτλου εξειδίκευσης και άδειας εκτέλεσης υπερήχων» (ΑΔΑ: ΨΣ7Α465ΦΥΟ-ΩΑΘ)." ΑΔΑ:ΨΖΖΩ465ΦΥΟ-4ΥΜ


Γ1,ΕΑΛΕ/Γ.Π.οικ.18194/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Γ1,ΕΑΛΕ/Γ.Π.οικ.48233/23.08.2022 «Καθορισμός του τρόπου και της διαδικασίας εγγραφής των πολιτών σε προσωπικό ιατρό μέσω των ιδιωτικών φαρμακείων καθώς και της αποζημίωσης και εκκαθάρισης της αμοιβής των φαρμακοποιών για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία εγγραφής και ενημέρωσης των πολιτών, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 49 του ν. 4950/2022 (Α’ 128)» (Β’ 4575).


Γ5α/Γ.Π.οικ.24768/2019

Καθορισμός δικαιολογητικών, διαδικασίας, όρων και προϋποθέσεων για τη χορήγηση βεβαίωσης άσκησης ιατρικού επαγγέλματος καθώς και τίτλου ιατρικής ειδικότητας.

Δ.ΣΦ-ΦΕΚ-1149/Β/24.3.2021:Στην υπό στοιχεία Γ5α/Γ.Π24768/29-3-2019 απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Β’1373), στη σελ.16519 στον τρίτο στίχο της παρ. Δ, διορθώνεται η εσφαλμένη φράση: «τις εξετάσεις», στην ορθή: «την εξεταστική περίοδο».

Δ.ΣΦ-ΦΕΚ 3430/Β/11.9.2019: την Γ5α/Γ.Π οικ 24768/29-3-2019 (Β’ 1373) απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας, στην παρ. Α του άρθρου 11 στον στίχο 5 μετά τη λέξη «επαγγέλματος» και πριν τη λέξη «που» προστίθενται οι λέξεις «και τίτλους ειδικότητας». 


ΝΣΚ/13/2021

Τίτλοι σπουδών απόφοιτων ΕΠΑΛ ως προσόν διορισμού και πρόσθετης μοριοδότησης του κατόχου αυτών κατά τη διαδικασία κάλυψης θέσεων στο δημόσιο τομέα που προκηρύσσονται από το ΑΣΕΠ.(....)Tο απολυτήριο Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) επιπέδου 4 και πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας, Εκπαίδευσης και Κατάρτισης επιπέδου 4 αποτελούν διακριτούς μεν τίτλους σπουδών, απαιτούνται, όμως, αθροιστικά, ως προσόν διορισμού για πλήρωση θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού ΙΔΑΧ στο δημόσιο τομέα που διενεργούνται κατόπιν σχετικής προκήρυξης του ΑΣΕΠ. Οι κάτοχοι και των δύο τίτλων σπουδών δεν δικαιούνται πρόσθετη μοριοδότηση (λόγω κατοχής δεύτερου τίτλου σπουδών), αφού αυτοί αθροιστικά αποτελούν τον βασικό τίτλο σπουδών για τη συμμετοχή σε διαδικασία πρόσληψης τακτικού προσωπικού στο δημόσιο τομέα. Οι εν λόγω τίτλοι δεν είναι ισοδύναμοι τίτλοι σπουδών για την κάλυψη θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού ΙΔΑΧ στο δημόσιο τομέα που προκηρύσσονται μέσω ΑΣΕΠ (ομόφωνα).


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/183/2019

Αναδρομική καταβολή επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας...Στην προκειμένη περίπτωση, από τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής προκύπτει ότι  με την 98867/7.11.2017 βεβαίωση της αναπληρώτριας προϊσταμένης της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Κ.Α.Π.Η. και Δημόσιας Υγείας του Δήμου ... διαπιστώθηκε η συνδρομή στο πρόσωπο του φερόμενου ως δικαιούχου, μονίμου υπαλλήλου του Δήμου ..., ειδικότητας Οδηγών ΔΕ, των προϋποθέσεων καταβολής του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, για το μήνα Αύγουστο του έτους 2017. Ωστόσο, από την επισυναπτόμενη στο ίδιο χρηματικό ένταλμα άδεια κυκλοφορίας του με αριθμό κυκλοφορίας ΚΗΗ 3022 οχήματος, το οποίο οδηγεί ο φερόμενος ως δικαιούχος, προκύπτει ότι το εν λόγω όχημα είναι μεικτού βάρους 2.180 τόνων. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγινα δεκτά ανωτέρω, ο φερόμενος στο ελεγχόμενο ένταλμα ως δικαιούχος υπάλληλος δεν δικαιούται να λάβει το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, διότι δεν πληρούνται στο πρόσωπο του οι προεκτεθείσες νόμιμες προϋποθέσεις για τη χορήγηση του επιδόματος αυτού, δοθέντος ότι το όχημα που οδηγεί είναι μεικτού βάρους κάτω των 3,5 τόνων.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και, ως εκ τούτου, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/46/2018

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ:Με δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει, κατά πλειοψηφία, ότι νομίμως εκκαθαρίστηκε στις φερόμενες ως δικαιούχους δαπάνη οδοιπορικών εξόδων μετακίνησης για τη συμμετοχή τους στα προαναφερόμενα επιμορφωτικά προγράμματα του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης του …, υπολογισθείσα με βάση το αντίτιμο του φθηνότερου μεταφορικού μέσου, καθώς δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις χρήσης ιδιόκτητου μεταφορικού μέσου, ώστε να δικαιούνται δαπάνη χιλιομετρικής αποζημίωσης και διοδίων, ενώ η ίδια η διάταξη με την πρόβλεψη καταβολής του ως άνω αντιτίμου εξασφαλίζει ότι η μετακίνηση πραγματοποιείται κάθε φορά με τον οικονομικότερο για το δημόσιο φορέα τρόπο. Μειοψήφησε ο Πάρεδρος Κωνσταντίνος Δήμου, ο οποίος διατύπωσε τη γνώμη ότι και στην περίπτωση αυτή, σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 3 του ν. 4336/2015, το Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών …, όφειλε, πριν τη διενέργεια της μετακίνησης, να εξετάσει αν υπήρχε δυνατότητα οικονομικότερης ομαδικής μετάβασης των υπαλλήλων του από εκείνη της καταβολής του αντιτίμου του φθηνότερου συγκοινωνιακού μέσου (που αφορά σε ατομική μετακίνηση), η παράλειψη δε αυτή, που έχει ως συνέπεια τη μη νόμιμη εκκαθάριση της δαπάνης κατά το μέρος της καταβολής της δαπάνης οδοιπορικών εξόδων, δεν καλύπτεται από τη μεταγενέστερη λήψη προσφοράς από εταιρεία TAXI (…). Η γνώμη, όμως, αυτή δεν εκράτησε.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνη είναι νόμιμη, και αυτά θα μπορούσαν να θεωρηθούν, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2017, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.