Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Φ.01.2/56790/ΔΠΠ 1828/2016

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1338/1983
ΦΕΚ: 1897/Β/27.06.2016

Κανονιστικό πλαίσιο για τους οργανισμούς αξιολόγησης της συμμόρφωσης που δραστηριοποιούνται σε πεδία της ενωσιακής νομοθεσίας εναρμόνισης ή/και σε πεδία αμιγώς εθνικής τεχνικής βιομηχανικής νομοθεσίας, που εμπίπτουν στο πλαίσιο αρμοδιοτήτων της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

164/88467/2018

Χορήγηση ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) στον τομέα της παραγωγής γεωργικών προϊόντων, και ειδικότερα των γεωργών που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή βιομηχανικής ντομάτας στο Δήμο Δομοκού της Π.Ε. Φθιώτιδας, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) αριθμ. 1408/2013 της Επιτροπής (ΕΕ L 352, 24.12.2013, σ. 9).


Γ9/9562/280/2018

Κανονιστικό πλαίσιο για την έγκριση φορέων επιθεώρησης για αξιολόγηση της συμμόρφωσης, περιοδικές επιθεωρήσεις, ενδιάμεσες επιθεωρήσεις και έκτακτους ελέγχους σε δοχεία πίεσης UN και εμπορευματοκιβώτια πολλαπλών στοιχείων μεταφοράς αερίων (MEGCS), σύμφωνα με το τμήμα 1.8.6 της Συμφωνίας ADR.

Καταργήθηκε με την οικ.Γ9/90470/3924/2019, ΦΕΚ: 4948/Β/2019


Π.Δ.30/2021

Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της Οδηγίας 96/71/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Δεκεμβρίου 1996 σχετικά με την απόσπαση εργαζομένων στο πλαίσιο παροχής υπηρεσιών και της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/957 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 28ης Ιουνίου 2018 για την τροποποίηση της Οδηγίας 96/71/ ΕΚ σχετικά με την απόσπαση εργαζομένων στο πλαίσιο παροχής υπηρεσιών.


2222.1-1.2/80369/2021

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 2222.1-1.2/90149/2016 (Β’ 3454) κοινής υπουργικής απόφασης σχετικά με την Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2021/1206/ΕΕ της 30ης Απριλίου 2021 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την τροποποίηση του Παραρτήματος ΙΙΙ της Οδηγίας υπό στοιχεία 2014/90 ΕΕ σχετικά με τον εξοπλισμό των πλοίων όσον αφορά το εφαρμοστέο πρότυπο για τα εργαστήρια που χρησιμοποιούνται από τους οργανισμούς αξιολόγησης συμμόρφωσης για τον εξοπλισμό πλοίων.


Π.Δ.135/2013

Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Απόφαση-Πλαίσιο 2006/960/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 18ης Δεκεμβρίου 2006 για την απλούστευση της ανταλλαγής πληροφοριών και στοιχείων μεταξύ των αρχών επιβολής του νόμου των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EE L 386/29.12.2006, σ. 89)


ΝΣΚ/45/2022

Ερωτάται αν, κατά τον υπολογισμό των αξιώσεων αναδρομικών αποδοχών στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., τα οποία έχουν υποβάλει σχετική αίτηση, πρέπει να ληφθούν υπόψη οι διατάξεις περί αναστολής προθεσμιών παραγραφής που έχουν εκδοθεί κατά την περί πανδημίας covid-19 νομοθεσία και το οικείο κανονιστικό πλαίσιο.(...)Η αναστολή παραγραφής των αναφερόμενων στο ιστορικό απαιτήσεων σε βάρος του Δημοσίου κατά την περί covid-19 νομοθεσία και το οικείο κανονιστικό πλαίσιο, έχει επέλθει από τη θέση σε ισχύ των σχετικών διατάξεων της νομοθεσίας και του κανονιστικού πλαισίου της πανδημίας covid-19, και τα οικεία χρονικά διαστήματα αναστολής της παραγραφής πρέπει να ληφθούν υπόψη και να αφαιρεθούν από την προθεσμία παραγραφής καθεμίας από τις αιτηθείσες αξιώσεις (ομόφωνα).


οικ. Γ2/47399/1435/2020

Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ.Γ9/90470/3924/2019 υπουργικής απόφασης «Κανονιστικό πλαίσιο για την έγκριση φορέων ελέγχου που διενεργούν αξιολόγηση της συμμόρφωσης, έγκριση σχεδιασμού, περιοδικές επιθεωρήσεις, ενδιάμεσες επιθεωρήσεις και έκτακτους ελέγχους, κατά περίπτωση, σε μεταφερόμενα δοχεία πίεσης, σε δοχεία αερολυτών, σε μικρά δοχεία που περιέχουν αέριο (φύσιγγες αερίου), σε φύσιγγες κυψελών καυσίμων, σε φορητές δεξαμενές και σε UN εμπορευματοκιβώτια πολλαπλών στοιχείων μεταφοράς αερίων (MEGCs), σύμφωνα με τις διατάξεις της Συμφωνίας ADR» (Β΄ 4948).


Οικ.13926/ΔΤΒΝ/216/2016

Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/53/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ης Νοεμβρίου 2013 για τα σκάφη αναψυχής και τα ατομικά σκάφη και την κατάργηση της οδηγίας 94/25/ΕΚ. 

3153.2/39795/2021Εφαρμογή της υπ’ αριθμ. Οικ. 13926/Δ.Τ.Β.Ν. 216/2016/11-02-2016 (Β΄273 ΚΥΑ) ως προς την τήρηση των μητρώων κατασκευαστών σκαφών αναψυχής και κοινοποιημένων οργανισμών που αναλαμβάνουν αξιολογήσεις συμμόρφωσης σκαφών του πεδίου εφαρμογής της οδηγίας 2013/53/EE μετά την κατασκευή, ορισμός των απαιτούμενων προς υποβολή δικαιολογητικών για εγγραφή στο αντίστοιχο μητρώο και χορήγηση αναγνωριστικού κωδικού ΑΔΑ:645Κ4653ΠΩ-ΧΡΕ


35225/2023

Νομοθετικό, ρυθμιστικό και οργανωτικό πλαίσιο για την υπεύθυνη και ασφαλή διαχείριση αναλωθέντων καυσίμων και ραδιενεργών αποβλήτων - Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2011/70/Ευρατόμ του Συμβουλίου της 19ης Ιουλίου 2011 περί θεσπίσεως κοινοτικού πλαισίου για την υπεύθυνη και ασφαλή διαχείριση αναλωθέντων καυσίμων και ραδιενεργών αποβλήτων (ΕΕ L 199/02.08.2011) - Εθνικό πρόγραμμα για τη διαχείριση αναλωθέντων καυσίμων και ραδιενεργών αποβλήτων.


ΕΣ/ΚΛ.Ε/13/2021

Εγκαταστάσεις διάθεσης και επεξεργασίας λυμάτων...Με δεδομένα τα ανωτέρω και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη 3.4., το Κλιμάκιο κρίνει ότι η Επιτροπή Διαγωνισμού, στο πλαίσιο τήρησης των αρχών της τυπικότητας των δημόσιων διαγωνισμών, της διαφάνειας και της ίσης μεταχείρισης των διαγωνιζομένων, όφειλε, κατά τον έλεγχο των τεχνικών προσφορών τους, να εξετάσει τη συμμόρφωση ή μη των υποβληθεισών μελετών με τα συμβατικά τεύχη και, κατά δέσμια αρμοδιότητα, να απορρίψει τις προσφορές εκείνες που παραβιάζουν ουσιώδεις όρους του διαγωνισμού. Μη νομίμως, συνεπώς, έκρινε ως πλήρεις τις τεχνικές προσφορές τόσο της «...» (η οποία και τελικώς αποκλείστηκε για τον λόγο αυτό, σε συμμόρφωση προς την 764/2020 απόφαση της Α.Ε.Π.Π.) όσο και της εταιρείας με την επωνυμία «...», ενώ, όπως διαπίστωσε η ίδια και καταγράφηκε στους σχετικούς Πίνακες Συμμόρφωσης, οι μελέτες και των δύο οικονομικών φορέων παρουσιάζουν ουσιώδεις αποκλίσεις από τις απαιτήσεις που καθορίζονται στις «Τεχνικές Προδιαγραφές» και στον Κανονισμό Μελετών του Έργου (ΤΔ 3 και 4, αντίστοιχα). Εξάλλου, σε κάθε περίπτωση η αιτιολογία της Επιτροπής Διαγωνισμού παρίσταται αντιφατική, καθώς, παρά τις διατυπωθείσες απόψεις των μελών της (όπως αυτές παρατίθενται στο Παράρτημα 3 του Πρακτικού), τα οποία επεσήμαναν ότι, λόγω των παραβιάσεων των τεχνικών προσφορών που διαπιστώθηκαν στους οικονομικούς φορείς, οι προσφορές πρέπει να αποκλειστούν στο σύνολό τους, και την καταγραφή των σχετικών ελλείψεων στους Πίνακες Συμμόρφωσης, η Επιτροπή του Διαγωνισμού έθεσε την ένδειξη ΝΑΙ στα σχετικά πεδία συμμόρφωσης και αξιολόγησε ως πλήρεις τους  φάκελους τεχνικής προσφοράς των ανωτέρω διαγωνιζομένων.

ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/513/2021