Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)81/2015

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3524/2007

Μη νόμιμη η καταβολή υπερωριακής αποζημίωσης σε υπάλληλο αποσπασμένο από Δήμο που διατέθηκε σε γραφείο βουλευτού, καθόσον οι κατ΄ εξουσιοδότηση του άρθρου 16 παρ. 2 του ν.3205/2003 εκδοθείσες 2/92237/0022/21.1.2013 και 2/99421/ΔΕΠ/23.1.2015 ΚΥΑ, με τις οποίες προβλέπεται ότι με τις δαπάνες για την υπερωριακή αποζημίωση όσων υπαλλήλων ΟΤΑ α΄ βαθμού έχουν αποσπασθεί και διατεθεί σε γραφεία βουλευτών βαρύνονται οι φορείς που ανήκουν οργανικά, δηλαδή οι Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού, αφενός αυτές κείνται εκτός νομοθετικής εξουσιοδότησης, αφετέρου δε έρχονται σε ευθεία αντίθεση προς τους ανώτερης τυπικής ισχύος κανόνες των άρθρων 184 παρ. 8 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων και 25 του ν. 4024/2011, που προβλέπουν ότι οι αποδοχές των τελούντων σε απόσπαση υπαλλήλων καταβάλλονται από τον φορέα υποδοχής τους, δηλαδή από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.(Ανακλήθηκε με την 104/2015 Πράξη του I Τμήματος)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/Τμ.1(ΚΕ)17/2015

Μη νόμιμη η καταβολή υπερωριακής αποζημίωσης σε υπάλληλο Δήμου, η οποία είχε αποσπασθεί στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και είχε διατεθεί προς εξυπηρέτηση γραφείου βουλευτή, καθόσον κατ’ εφαρμογή των κανόνων του άρθρου 73 παρ. 13 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων και του άρθρου 25 του ν. 4024/2011, η ανωτέρω δαπάνη πρέπει να βαρύνει τις πιστώσεις του φορέα υποδοχής, δηλαδή του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.


ΕΣ/Τ1/146/2007

Για την πρόσληψη ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών από τους Δημάρχους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, όσο και η διαδικασία πρόσληψης, συμπεριλαμβανομένου του μισθολογικού καθεστώτος αυτών, διέπονται αποκλειστικά από το θεσμικό πλαίσιο που ορίζουν οι διατάξεις του άρθρου 67 του ν. 1416/1984, οι δε αποδοχές τους καθορίζονται αποκλειστικά με την 99751/8911/26-11-1984 κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών σε συνδυασμό με την 2/70481/0022/15-12-2004 κοινή απόφαση των ως άνω δύο Υπουργών, δηλαδή σε ποσοστιαία συνάρτηση με τις αποδοχές των υπαλλήλων της κατηγορίας ειδικών θέσεων α΄ βαθμού


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/163/2014

Μη νόμιμη η μετάταξη δύο (2) υπαλλήλων με σχέση εργασίας ι.δ.α.χ. από Δήμο σε δημοτικό ν.π.δ.δ., καθόσον οι διατάξεις του άρθρου 30 του ν. 4223/2013, όπως ισχύει, βάσει του οποίου έγινε, δεν παρέχουν τη δυνατότητα μετάταξης υπαλλήλων από Ο.Τ.Α. πρώτου βαθμού σε δημοτικό ν.π.δ.δ. (του ίδιου ή άλλου Δήμου). Επιπροσθέτως, δε συντρέχουν οι προυποθέσεις του άρθρου 181 του Κώδικα Δημοτικών Υπαλλήλων, καθόσον για τη μετάταξη δημοτικού υπαλλήλου βάσει των διατάξεων αυτών, απαιτείται σύμφωνη γνώμη των οικείων υπηρεσιακών συμβούλιων και σε κάθε περίπτωση, προηγούμενη έγκριση από την τετραμελή Επιτροπή, σύμφωνα με τη ΠΥΣ 33/2006 (άρθ.68 παρ.1 ν.4002/2011).


IKA/Α23/269/48/2010

1. Συμπληρωματικές οδηγίες για την εφαρμογή της παραγράφου 2 του άρθρου 141 του ν.3655/2008, που αφορά στην μείωση κατά 50% των εισφορών του κλάδου κύριας Σύνταξης, με τις οποίες βαρύνονται οι μητέρες ασφαλισμένες του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. κατά το δωδεκάμηνο απασχόλησης μετά τον τοκετό. 2. Δήλωση Ασφαλιστικών Στοιχείων – Υποβολή Α.Π.Δ. ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 48/2010


ΙΚΑ/Α23/269/21/2011

ΘΕΜΑ : Συμπληρωματικές οδηγίες για την εφαρμογή της παραγράφου 2 του άρθρου 141 του ν. 3655/2008, που αφορά στην μείωση κατά 50% των εισφορών του κλάδου Κύριας Σύνταξης, με τις οποίες βαρύνονται οι μητέρες ασφαλισμένες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ κατά το δωδεκάμηνο απασχόλησης τους μετά τον τοκετό. ΣΧΕΤ. : Οι υπ΄ αριθμ. 15/2010 και 48/2010 Εγκύκλιες διαταγές ΙΚΑ-ΕΤΑΜ

ΝΣΚ/151/2020

Αν Πλωτάρχης του Λιμενικού Σώματος (ΛΣ) (Τ) ο οποίος έχει αποσπασθεί στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και έχει τοποθετηθεί σε θέση προϊσταμένου της Μονάδας Β’ δικαιούται να λάβει το επίδομα, όπως ορίζεται στα άρθρα 36 παρ. 2 και 39 παρ. 1 του ν. 4314/2014, ή νομίμως οι αποδοχές του περιορίζονται στις αποδοχές της θέσης εκ της οποίας προέρχεται.(...)Πλωτάρχης του Λιμενικού Σώματος (ΛΣ) (Τ), ο οποίος έχει αποσπασθεί στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και έχει τοποθετηθεί σε θέση προϊσταμένου της Μονάδας Β’, δεν δικαιούται κατ’ εφαρμογή του άρθρου 36 παρ. 2 του ν. 4314/2014, του προβλεπόμενου από τις διατάξεις του άρθρου 16 παρ. 1 του ν. 4354/2015, επιδόματος θέσης ευθύνης (κατά πλειοψηφία). Παραπομπή του ερωτήματος στην Ολομέλεια του ΝΣΚ.


ΕλΣυν.Τμ.4/63/2015

ΕΡΓΑΣΙΕΣ-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:Το Τμήμα κρίνει ότι μολονότι οι ανατεθείσες υπηρεσίες δεν έχουν εξειδικευμένο αντικείμενο, αλλά συνιστούν εργασίες που ανάγονται στα συνήθη καθήκοντα των υπαλλήλων του Τμήματος Προμηθειών, η υποστελέχωση του εν λόγω Τμήματος και εν γένει της Διοικητικής – Οικονομικής υπηρεσίας του Νοσοκομείου, στο οποίο, κατά τον κρίσιμο χρόνο, εκ των εξήντα τριών συνολικά οργανικών θέσεων που προβλέπονται στον Οργανισμό του, οι είκοσι δύο ήταν κενές και η πλήρωσή τους δεν κατέστη δυνατή, παρά την υποβολή αιτημάτων στους αρμόδιους φορείς, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι τέσσερις εκ των σαράντα ενός υπηρετούντων υπαλλήλων είχαν αποσπασθεί σε άλλες υπηρεσίες, με αποτέλεσμα να υπηρετούν στο Τμήμα Προμηθειών με διαπραγμάτευση δύο μόνο υπάλληλοι, αντί των τεσσάρων που απαιτούνταν συνολικά, συνιστά, στην προκειμένη περίπτωση, δικαιολογητικό λόγο για την ανάθεση των επίμαχων εργασιών σε ιδιώτη τρίτο..Κατόπιν τούτων, η προσβαλλόμενη πράξη πρέπει να ανακληθεί..


ΝΣΚ/30/2021

Αν Πλωτάρχης του Λιμενικού Σώματος (ΛΣ) (Τ) ο οποίος έχει αποσπασθεί στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και έχει τοποθετηθεί σε θέση προϊσταμένου της Μονάδας Β’ δικαιούται να λάβει το επίδομα, όπως ορίζεται στα άρθρα 36 παρ. 2 και 39 παρ. 1 του ν. 4314/2014, ή νομίμως οι αποδοχές του περιορίζονται στις αποδοχές της θέσης εκ της οποίας προέρχεται.(...)Πλωτάρχης του Λιμενικού Σώματος (ΛΣ) (Τ), ο οποίος έχει αποσπασθεί στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και έχει τοποθετηθεί σε θέση προϊσταμένου της Μονάδας Β’, δεν δικαιούται κατ’ εφαρμογή του άρθρου 36 παρ. 2 του ν. 4314/2014, του προβλεπόμενου από τις διατάξεις του άρθρου 16 παρ. 1 του ν. 4354/2015, επιδόματος θέσης ευθύνης (κατά πλειοψηφία). Το ερώτημα παραπέμφθηκε στην Β΄ Τακτική Ολομέλεια του ΝΣΚ, κατόπιν της υπ’ αριθ. 151/2020 γνωμοδότησης του Δ΄ Τμήματος.


31474/2018

Εκλογή των δύο (2) αιρετών εκπροσώπων των υπαλλήλων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια του προσωπικού των ΟΤΑ α΄ βαθμού.(ΑΔΑ:7Α07465ΧΘ7-3Ι4)


ΥΠ.ΕΣ/30299/2022

Εκλογή των δύο (2) αιρετών εκπροσώπων των υπαλλήλων στα Υπηρεσιακά και Πειθαρχικά Συμβούλια του προσωπικού ΟΤΑ α΄ βαθμούΑΔΑ:9Ψ5ΜΟΡ1Ι-Ε62