ΕΣ/Τ7/305/2009
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Δημόσια έργα.Σωστικές ανασκαφές.Η σωστική ανασκαφή χρηματοδοτείται από τον κύριο του έργου εφόσον πρόκειται για δημόσιο τεχνικό έργο υπό την έννοια του ν. 1418/1984 (ΦΕΚ Α΄ 55), όπως αυτός ισχύει κάθε φορά, η ιδιωτικό έργο προϋπολογισμού μεγαλύτερου των πεντακοσίων ογδόντα επτά χιλιάδων ευρώ (587.000,00 ευρώ). Το ποσό του προηγουμένου εδαφίου μπορεί να αναπροσαρμόζεται με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού. Η χρηματοδότηση καλύπτει και το κόστος συντήρησης, μελέτης και δημοσίευσης των ευρημάτων. είναι δυνατή η χρηματοδότηση έργου προϋπολογισμού μικρότερου των πεντακοσίων ογδόντα επτά χιλιάδων ευρώ (587.000,00 ευρώ), μετά από αίτηση του κυρίου του έργου, με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού υστέρα από γνώμη του συμβουλίου.».
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
168/8671/2015
Επιχορήγηση− Χρηματοδότηση του Μπενακείου Φυτοπαθολογικού Ινστιτούτου για την υλοποίηση της Πράξης «Συμπληρωματική υποστήριξη υλοποίησης έργου αποκατάστασης κτηρίων και ολοκλήρωση λειτουργίας νέων υποδομών του Μ.Φ.Ι», συνολικού προϋπολογισμού δημόσιας δαπάνης διακοσίων έξι χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (206.500,00 €).
ΕΑΔΗΣΥ/Σ1041/2022
Παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών …Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός, ανέρχεται στο ποσό των πεντακοσίων ενενήντα επτά χιλιάδων ευρώ (597.000,00 €) πλέον ΦΠΑ 24%για το χρονικό διάστημα των δεκαοκτώ (18) μηνών και ο συνολικός προϋπολογισμός, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος προαίρεσης έξι (6) μηνών, ανέρχεται στο ποσό των επτακοσίων ενενήντα έξι χιλιάδων ευρώ (796.000,00 €) πλέον ΦΠΑ.
ΕΑΔΗΣΥ/1073/2022
Υποέργο με τίτλο «Ψηφιακές εφαρμογές για τον αρχαιολογικό χώρο της …» στο πλαίσιο της πράξης με τίτλο «Ψηφιακό ταξίδι στη …». Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε 12 μήνες ... Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των διακοσίων είκοσι δύο χιλιάδων πεντακοσίων ογδόντα ευρώ (222.580,00€) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24%
ΑΕΠΠ/1004/2022
Προμήθεια πολυέντυπων δεμάτων και αυτοκόλλητων φακέλων συνολικής εκτιμώμενη αξίας συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος προαίρεσης, ύψους διακοσίων ογδόντα τριών χιλιάδων ευρώ (283.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%
ΕλΣυν/Β-Κλ/82/2014
Λογαριασμοί διαχείρισης-Ελλείμματα υπολόγων(,,,) Δια ταύτα Α. Καταλογίζει, υπέρ του Δήμου ..... ....., χωρίς προσαυξήσεις: 1) το ποσό των δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (2.500,00 €), εις ολόκληρον, σε βάρος του τότε Δημάρχου ..... ..... του ..... και της τότε Ελεγκτή Εσόδων - Εξόδων Ο.Τ.Α. στη Δ.Ο.Υ. ..... ..... του ....., 2) το ποσό των διακοσίων εξήντα έξι ευρώ και εβδομήντα λεπτών του ευρώ (266,70 €), εις ολόκληρον, σε βάρος του τότε Δημάρχου ..... ..... του ....., της τότε Ελεγκτή Εσόδων - Εξόδων Ο.Τ.Α. στη Δ.Ο.Υ. ..... ..... του ..... και των τότε Δημοτικών Συμβούλων ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ....., ..... του ..... και ..... του ....., 3) το ποσό των δύο χιλιάδων διακοσίων εβδομήντα τριών ευρώ και δέκα λεπτών του ευρώ (2.273,10 €), εις ολόκληρον, σε βάρος του τότε Δημάρχου ..... ..... του ..... και της τότε Ελεγκτή Εσόδων - Εξόδων Ο.Τ.Α. στη Δ.Ο.Υ. ..... ..... του ......Β. Απαλλάσσει, κατά τα λοιπά, τους υπολόγους της χρηματικής διαχείρισης οικονομικού έτους 2006 του Δήμου ..... ....., από την ευθύνη για τη διαπιστωθείσα στη διαχείρισή τους απώλεια παραστατικών πληρωμής. Γ. Κηρύσσει εν μέρει ορθώς έχοντες του λογαριασμούς της χρηματικής διαχείρισης οικονομικού έτους 2006 του Δήμου ..... ..... και καθορίζει το χρηματικό υπόλοιπο της 31.12.2006, που μεταφέρεται στο επόμενο οικονομικό έτος 2007, στο ποσό των εκατό δώδεκα χιλιάδων εννιακοσίων ογδόντα οκτώ ευρώ και είκοσι οχτώ λεπτών του ευρώ (112.988,28 €).
ΥΠ.ΕΣ/38446/2020
Έγκριση σύναψης πεντακοσίων τριάντα επτά (537) συμβάσεων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και σαράντα τριών (43) συμβάσεων μίσθωσης έργου σε ΟΤΑ και ΝΠΔΔ αυτών, για την παροχή υπηρεσιών έναντι αντιτίμου.ΑΔΑ: 65ΥΤ46ΜΤΛ6-Ξ3Δ
2/92508/0022/2012
Καθιέρωση υπερωριακής εργασίας υπαλλήλων επτά (7) Κεντρικών Διευθύνσεων και ογδόντα (80) Υπηρεσιών Δημοσιονομικού Ελέγχου του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.
ΕΣ/ΤΜ.6/1073/2020
Αποκατάσταση κτιρίου....Ήδη, με το μοναδικό λόγο της κρινόμενης αίτησης προβάλλεται ότι οι εργασίες της ελεγχόμενης σύμβασης δεν χρήζουν αυτοτελούς εγκρίσεως από τον Υπουργό Πολιτισμού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 του ν.3028/2002, καθόσον α) η μελέτη του αρχικού έργου είχε εγκριθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού, οι δε επίμαχες εργασίες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τη φύση και το σκοπό του έργου και ως εκ τούτου αναγκαίες για την άρτια ολοκλήρωσή του και β) δεν είναι παρεμβατικές αλλά απαραίτητες για τη διασφάλιση της ασφάλειας των εργαζομένων, της πυρασφάλειας και της προσβασιμότητας του Τελωνείου από Α.Μ.Ε.Α..Ο λόγος αυτός είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, δεδομένου ότι, όπως ορθά κρίθηκε με την προσβαλλόμενη πράξη, οι επίμαχες εργασίες δεν καλύπτονται, από την ΥΠΠΟ/ΔΑΝΣΜ/5060/ 106/11.1.2007 απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, με την οποία εγκρίθηκε η αρχιτεκτονική, στατική και ηλεκτρομηχανολογική μελέτη για την εκτέλεση του αρχικού έργου «Αποκατάσταση και διαρρύθμιση του κτηρίου Παλαιού Τελωνείου .... για τη δημιουργία κέντρου πολλαπλών δραστηριοτήτων». Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται από το ΥΠΠΟΑ/ΓΔΑΜΤΕ/ΔΠΑΝΣΜ/ΤΜΑΝΣΜΠΚ/ 577709/60690/4427/1092/11.2.2020 έγγραφο, το οποίο εκδόθηκε σε απάντηση του 55991/27.11.2018 αιτήματος του Δήμου .... και προσκομίστηκε ενώπιον του Τμήματος σε εκτέλεση της 1249/2019 προδικαστικής απόφασης του Τμήματος. Όπως προκύπτει από το περιεχόμενο του εγγράφου αυτού, το επίμαχο έργο περιλαμβάνει την πραγματοποίηση εννέα (9) πρόσθετων εργασιών, που δεν περιλαμβάνονται στην ανωτέρω ΥΠΠΟ/ΔΑΝΣΜ/5060/106/11.1.2007 εγκριτική απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, για τρεις εκ των οποίων διατυπώθηκαν παρατηρήσεις από τη Διεύθυνση Προστασίας και Αναστήλωσης Νεώτερων και Σύγχρονων Μνημείων και ως εκ τούτου συνεστήθη η υποβολή επικαιροποιημένων σχεδίων και τεχνικής μελέτης, τα οποία να περιλαμβάνουν τις προτεινόμενες τροποποιήσεις, προκειμένου να θεωρηθούν από την ανωτέρω υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η αίτηση ανάκλησης πρέπει να απορριφθεί και να μην ανακληθεί η προσβαλλόμενη Πράξη.
ΕΑΔΗΣΥ/1713/2022
Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται να ακυρωθεί η με αριθ. …/…/29-09-2022 απόφαση του …, που ελήφθη στα πλαίσια του ηλεκτρονικού, επαναληπτικού, ανοικτού διαγωνισμού, διεθνούς συμμετοχής, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, με σφραγισμένες προσφορές σε ευρώ για την I) «Προμήθεια … … …», συνολικής προϋπολογισθείσας αξίας ευρώ 1.826.612,90 χωρίς ΦΠΑ και ΙΙ) για την «Προμήθεια … … …», συνολικής προϋπολογισθείσας αξίας τριακοσίων τριάντα τεσσάρων χιλιάδων τετρακοσίων ευρώ 334.400,00 (συμπεριλαμβανομένων νομίμων κρατήσεων, τελών ταξινόμησης και ΦΠΑ), συνολικής εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης δύο εκατομμυρίων πεντακοσίων ενενήντα εννέα χιλιάδων τετρακοσίων ευρώ 2.599.400,00 (συμπεριλαμβανομένων νομίμων κρατήσεων, τελών ταξινόμησης και ΦΠΑ) (ΚΗΜΔΗΣ .../4-1-2021, ΕΣΗΔΗΣ ... και ημερομηνία αποστολής για δημοσίευση στην ΕΕΕΕ 30-12-2020).
ΔΙΠΑΑΔ/Φ.Κ./343/18011/2024
Κατανομή χιλίων πεντακοσίων πενήντα επτά (1557) Σπουδαστών/Σπουδαστριών στα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΣΕΙ) και στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας έτους 2024.