Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/Τ4/91/2002

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: εσ/τ4/91/2002

Τέλη κινητής τηλεφωνίας.Δαπάνη που δεν προβλέπεται από γενική ή ειδική διάταξη νόμου ούτε εξυπηρετεί αδήριτες υπηρεσιακές ανάγκες. Περ/γία: Χρήση από οδηγούς ασθενοφόρων όχι μόνο για υπηρεσιακές ανάγκες.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/Τ7/51/2006

Δημοσίευση ευχετηρίου μηνύματος του Δημάρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου του ως άνω Δήμου προς τους δημότες σε εφημερίδες επ' ευκαιρία της εορτής του Πάσχα .Μη νόμιμη , με την αιτιολογία ότι : α) η ελεγχόμενη δαπάνη δεν προβλέπεται από γενική ή ειδική διάταξη νόμου, δεν εξυπηρετεί τις λειτουργικές ανάγκες του Δήμου, ούτε συντελεί άμεσα ή έμμεσα στην εκπλήρωση των σκοπών του και β) το ύψος της αμοιβής για τη δημοσίευση υπολογίστηκε καθ' υπέρβαση των καθοριζομένων από την 2/69382/0020/99 ΚΥΑ, περί καθορισμού της τιμής των καταχαρούμενων στον τύπο υπηρεσιακών δημοσιεύσεων


ΔΠΔΑ/121547/ΚΤΥΠ/2024

Έγκριση παροχής σαράντα πέντε (45) συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας για τις υπηρεσιακές ανάγκες επικοινωνίας των στελεχών του εποπτευόμενου από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών φορέα Γενικής Κυβέρνησης «ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε.)» και καθορισμός ανώτατου ύψους μηνιαίας δαπάνης αυτών, κατά το έτος 2024 


ΕΣ/Τ4/2/2001

Η δαπάνη παράθεσης γεύματος στους εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης δεν είναι νόμιμη, καθόσον δεν προβλέπεται από διάταξη νόμου, δεν εξυπηρετεί λειτουργικές ανάγκες


ΕΣ/Τ7/9/2006

Προμήθεια εμφιαλωμένου μεταλλικού νερού και παρεπόμενων ειδών για τα ψυκτικά μηχανήματα Δήμου. Δαπάνη μη νόμιμη, καθόσον δεν προβλέπεται από διάταξη νόμου, δεν εξυπηρετεί λειτουργικές ανάγκες του δήμου, ούτε συντελεί στην εκπλήρωση των σκοπών του.


ΕΣ/Τ4/92/2002

Τέλη σταθερής τηλεφωνίας. Μη νόμιμες οι συνδιαλέξεις σε κινητά τηλέφωνα που δεν αποδεικνύεται ότι εξυπηρετούν αδήριτες υπηρεσιακές ανάγκες, μη δυνάμενες να καλυφθούν με κλήσεις προς σταθερά τηλέφωνα και χωρίς να μπορεί να διαπιστωθεί ότι η σχετική δαπάνη ευρίσκεται εντός των ορίων του επιβαλλόμενου από τις ειδικές περιστάσεις μέτρο. Θεωρητέο το χρηματικό ένταλμα. Σκόπιμη η κοινοποίηση της εν λόγω πράξης στον αρμόδιο Υπουργό (αρθ.17 παρ.6 π.δ.774/80


59008/2014

Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με τη διάθεση πλήρους ασφάλειας ασθένειας που προβλέπεται ως απαραίτητη γενική προυπόθεση του δικαιώματος διαμονής (άρθρο 6 περ. ε του Κώδικα Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ενταξης)

ΕΣ/Τ7/105/2007

Εκτύπωση-βιβλιοδεσία περιοδικού .Ενόψη και του περιεχομένου του περιοδικού - το μεγαλύτερο μέρος του οποίου αναλώνεται στην παρουσίαση του έργου της δημοτικής αρχής στους διαφόρους τομείς, με φωτογραφίες του δημάρχου, αντιδημάρχων, συνεντεύξεις αυτών, επαφές και δημόσιες σχέσεις των ίδιων προσώπων - δεν προβλέπεται από διάταξη νόμου, δεν εξυπηρετεί λειτουργικές ανάγκες του Δήμου ούτε συντελεί στην εκπλήρωση των σκοπών και της αποστολής του.


ΕλΣυν.Τμ.7/254/2006

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΩΝ ΔΩΡΩΝ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Τμήμα κρίνει, ότι η εν λόγω δαπάνη δεν είναι νόμιμη, διότι δεν προβλέπεται από διάταξη νόμου, δεν εξυπηρετεί λειτουργικές ανάγκες του Δήμου, ούτε, τέλος, μπορεί να θεωρηθεί ότι συντελεί στην εκπλήρωση των σκοπών του, όπως αυτοί διαγράφονται στο άρθρο 24 του π.δ.410/1995. Κατά συνέπεια, τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα δεν πρέπει να θεωρηθούν.


ΕλΣυν/Τμ.7/253/2011

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Τμήμα κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, διότι δεν προβλέπεται από διάταξη νόμου, ούτε εξυπηρετεί λειτουργικές ανάγκες του Δήμου και δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι συντελεί στην εκπλήρωση των σκοπών αυτού, ενώ πρέπει να απορριφθούν ως αβάσιμοι οι αντίθετοι ισχυρισμοί του Δήμου (βλ. σκ.ΙΙ). Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, το κρινόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/182/2019

Αν είναι δυνατή η διενέργεια μετάταξης ή/και απόσπασης προσωπικού κατά παρέκκλιση των διατάξεων από το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας - ΕΣΚ (ν. 4440/2016) και κάθε αντίθετης γενικής ή ειδικής διάταξης, κατά το άρθρο 32 του ν. 4559/2018, στη νεοσυσταθείσα Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης.(...) Η αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων νομιμοποιείται να εξετάσει τις επίμαχες αιτήσεις και να διενεργήσει τις σχετικές μεταβολές (μετατάξεις) εφόσον: α) υφίστανται κενές οργανικές θέσεις στις υπηρεσίες υποδοχής και β) κρίνει ότι εξυπηρετούνται οι υπηρεσιακές ανάγκες, όπως αυτές διαγράφονται στο άρθρο 32 του ν. 4559/2018.