Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/Τ4/46/2006

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2362/1995

Οι δαπάνες δημοσίων σχέσεων του Δημοσίου, που πραγματοποιούνται για τη φιλοξενία ξένων επισήμων και όσες επιβάλλονται από ιδιαίτερο ηθικό καθήκον είναι νόμιμες, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρ. 22 παρ. 4 του ν.2362/95 και της Κ.Υ.Α. 2020800/1996 (φ. 230Β΄). Λειτουργικές οι δαπάνες που αφορούν στη διάθεση τροφίμων και ποτών στην αίθουσα VIP΄S του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών κατά την αναχώρηση και άφιξη ημεδαπής πολιτικής ηγεσίας, εφόσον δεν υπερβαίνουν το προσήκον μέτρο.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕλΣυν.Τμ.4/46/2006

Δαπάνες δημοσίων σχέσεων:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στην προηγούμενη σκέψη, κατά την κρίση του Τμήματος, α) οι δαπάνες της υπό Α κατηγορίας, το ποσό των οποίων δεν υπερβαίνει το επιβαλλόμενο μέτρο, δεν προβλέπονται μεν από γενική ή ειδική διάταξη νόμου, ωστόσο είναι λειτουργικές, γιατί συνδέονται με τις μετακινήσεις που επιβάλλονται για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών στην ημεδαπή ή στην αλλοδαπή ... β) οι δαπάνες της υπό Β κατηγορίας είναι νόμιμες ως δαπάνες δημοσίων σχέσεων, διότι όσον αφορά τους ξένους επισήμους, επικεφαλής Υπουργείων κρατών της αλλοδαπής και τους συνεργάτες τους, επιβάλλονται για τη φιλοξενία τουςενώ ως προς τα πρόσωπα που επέβαιναν στην ειδική πτήση από .. για τη μεταφορά του Αγίου Φωτός, επιβάλλονται από ιδιαίτερο ηθικό καθήκον έναντι των προσώπων αυτών που συντελούν στην ολοκλήρωση της θείας ακολουθίας της Αναστάσεως, σημαντικής εορτής της επικρατούσας θρησκείας του Κράτους.


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)140/2014

ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΕ ΕΙΔΟΣ: Δαπάνες καταβολής, κατά το έτος 2014, σε χρήμα της αξίας  του δικαιούμενου γάλακτος, ως μέσου ατομικής προστασίας, στους εργαζόμενους Δήμου, αναδρομικά για το έτος 2012,  αφενός μεν, όσες αφορούν αξία παροχής που δεν υπερβαίνει κατ’ένταλμα το ποσό των 5.000 ευρώ, δεν υπόκεινται στον προληπτικό έλεγχο δαπανών, σύμφωνα με τα άρθρα 1 και 2 του π.δ.136/2011, αφετέρου δε, μη νόμιμες, καθόσον η καταβολή του αντιτίμου αυτού αναδρομικά και όχι σε χρόνο, που θα ανταποκρινόταν στην ανάγκη αγοράς και ημερήσιας κατανάλωσης της προβλεπόμενης ποσότητας γάλακτος, καταστρατηγεί το σκοπό για τον οποίο έχει θεσμοθετηθεί η παροχή αυτή, που συνίσταται στην προστασία της υγείας των εργαζομένων με την καθημερινή κατανάλωση γάλακτος ως είδους ατομικής προστασίας και όχι στην οικονομική τους ενίσχυση (53361/11.10.2006 ΚΥΑ, ΦΕΚ Β΄ 1503/2006). Περαιτέρω δεν προκύπτουν λόγοι που στοιχειοθετούν την αντικειμενική αδυναμία του Δήμου να κινήσει, εγκαίρως, τη διαδικασία ανάθεση της εν λόγω προμήθειας.