ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/162/2019
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Παροχή υπηρεσιών ανεξάρτητου δημοσιογράφου:Με δεδομένα τα ανωτέρω, μη νομίμως ο Δήμος ..... προέβη στην ανάθεση σε ανεξάρτητο δημοσιογράφο της παροχής των προαναφερόμενων υπηρεσιών καθημερινής παραλαβής και αποδελτίωσης του Τύπου, ενημέρωσης των Μ.Μ.Ε. για το έργο της Δημοτικής Αρχής, συνεργασίας με το Αυτοτελές Γραφείο Τουρισμού για την τουριστική ανάδειξη της περιοχής (άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ.) κ.ο.κ., καθόσον με την ανάθεση αυτή σκοπείται η κάλυψη παγίων και διαρκών αναγκών λειτουργίας του που ανακύπτουν διαρκώς και δεν είναι ποσοτικά και χρονικά περιορισμένες (ΚΠΕΔ VIΙ Τμ. 66/2019), με αποτέλεσμα αυτή να άγει σε καταστρατήγηση των διατάξεων περί προσλήψεων. Τα ανωτέρω επιβεβαιώνονται και από το ότι ο Δήμος είχε συνάψει και τα έτη 2016 και 2017 (για το χρονικό διάστημα από 11.11.2016 έως 10.8.2017 και για το διάστημα από 11.8.2017 έως 10.8.2018) συμβάσεις με τον ίδιο δημοσιογράφο, για την παροχή των ίδιων υπηρεσιών. Εξάλλου, το ότι δεν έχει προβλεφθεί θέση μόνιμου προσωπικού στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου σε Τμήμα ή Αυτοτελές Γραφείο Τύπου, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων δεν νομιμοποιεί την κάλυψη των μόνιμων και διαρκώς επαναλαμβανόμενων υπηρεσιακών του αναγκών με τη σύναψη συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, αλλά αντιθέτως επιβάλλει τη σύσταση αντίστοιχης οργανικής θέσης για την εξυπηρέτηση των αναγκών αυτών.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/66/2019
Παροχή ιατρικών υπηρεσιών(...)Με δεδομένα τα ανωτέρω μη νομίμως ο Δήμος ....... προέβη στην ανάθεση σε ιδιώτη παιδίατρο της παροχής των προαναφερόμενων υπηρεσιών, καθόσον με τη συναφθείσα σύμβαση σκοπείται η κάλυψη παγίων και διαρκών αναγκών λειτουργίας του που ανακύπτουν διαρκώς και δεν είναι ποσοτικά και χρονικά περιορισμένες (βλ. ΚΠΕΔ Ι Τμ. 239/2014, 81/2017), με αποτέλεσμα αυτή να άγει σε καταστρατήγηση των διατάξεων περί προσλήψεων αλλά και των περιορισμών που έχουν τεθεί στον αριθμό των ετήσιων προσλήψεων και διορισμών του μόνιμου προσωπικού (αρ. 64 ν. 4389/2016). Το συμπέρασμα αυτό ενισχύεται και από το ότι ο Δήμος είχε συνάψει και το έτος 2016 (από 1.7.2016 έως 30.6.2017) σύμβαση με την ίδια ιατρό, για την παροχή των ως άνω υπηρεσιών. Εξάλλου, το γεγονός ότι δεν έχει προβλεφθεί θέση μόνιμου προσωπικού κλάδου παιδιάτρου στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου, δεν τον νομιμοποιεί να καλύπτει τις μόνιμες και διαρκώς επαναλαμβανόμενες υπηρεσιακές του ανάγκες με τη σύναψη συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, αλλά αντιθέτως επιβάλλει τη σύσταση αντίστοιχης οργανικής θέσης στον Ο.Ε.Υ. για την εξυπηρέτηση των εν λόγω αναγκών (Ε.Σ. Πρ. Ι Τμ. 155/2009). Τέλος, ως σύμβαση που υποκρύπτει εξηρτημένη εργασία ορισμένου χρόνου είναι αυτοδικαίως άκυρη, διότι, κατά παράβαση των άρθρων 5 και 7 του π.δ. 164/2004, συνάφθηκε πριν από την παρέλευση τριών μηνών από την αντίστοιχη όμοια σύμβαση που είχε υπογραφεί με τους ίδιους συμβαλλό-μενους και έληξε στις 30.6.2017, ενώ δεν αναφέρονται νόμιμοι αντικειμενικοί λόγοι που να δικαιολογούν την κατ’ εξαίρεση διαδοχική σύναψή τους. Πλην όμως, ενόψει της, επικαλούμενης από τον Δήμο, 4359/5.5.2017 πρόσκλησης της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης για την υλοποίηση πράξεων στο πλαίσιο της Δράσης «Εναρμόνισης οικογενειακής και επαγγελμα-τικής ζωής», στην οποία εντάχθηκε η λειτουργία των βρεφονηπιακών σταθμών του Δήμου και η οποία έθετε σαν όρο για τη χρηματοδότηση των δομών, την απασχόληση παιδιάτρου στους σταθμούς, τα αρμόδια όργανά του, χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων, υπέλαβαν ότι μπορούσαν να προβούν στη σύναψη της ελεγχόμενης σύμβασης παροχής ιατρικών υπηρεσιών για την κάλυψη των αντίστοιχων αναγκών με την φερόμενη ως δικαιούχο ιατρό.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/83/2018
Αμοιβή για παροχή ιατρικών υπηρεσιών.(..)Με δεδομένα τα ανωτέρω μη νομίμως ο Δήμος ... ανέθεσε σε ιδιώτη ιατρό την παροχή των προαναφερόμενων υπηρεσιών, διότι, ενόψει του ότι ανήκουν στις αρμοδιότητες του Γραφείου Προστασίας Τρίτης Ηλικίας και Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων αυτού, με την εν λόγω ανάθεση σκοπείται η κάλυψη παγίων και διαρκών αναγκών λειτουργίας του. Καταστρατηγούνται επομένως οι διατάξεις περί προσλήψεων αλλά και οι περιορισμοί που έχουν τεθεί στον αριθμό των ετήσιων προσλήψεων και διορισμών του μόνιμου προσωπικού (άρθρο 64 ν. 4389/2016). Το συμπέρασμα αυτό ενισχύεται δε από το γεγονός ότι ο εν λόγω Δήμος είχε συνάψει και το έτος 2016 (από 1.7.2016 έως 30.6.2017) σύμβαση με την ίδια ιατρό, για την παροχή των ως άνω υπηρεσιών. Περαιτέρω, το γεγονός ότι δεν έχει προβλεφθεί θέση μόνιμου προσωπικού κλάδου ιατρών στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου δεν τον νομιμοποιεί να καλύπτει τις μόνιμες και διαρκώς επαναλαμβανόμενες υπηρεσιακές του ανάγκες με τη σύναψη συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, αλλά, αντιθέτως, επιβάλλει τη σύσταση αντίστοιχης οργανικής θέσης στον Ο.Ε.Υ. αυτού για την εξυπηρέτηση των εν λόγω αναγκών (Ε.Σ. Πρ. Ι Τμ. 155/2009). Εξάλλου, οι φορείς του Δημοσίου δύνανται να υποβάλλουν αιτήματα πρόσληψης προσωπικού, κατ’ εφαρμογή των άρθρων 2 και 3 της Π.Υ.Σ. 33 της 27.12.2006 ..., η ισχύς της οποίας έχει παραταθεί διαδοχικά από την ημερομηνία λήξης της έως την 31η Δεκεμβρίου 2018 με την Π.Υ.Σ. 25/2017,ΦΕΚ Α΄ 199 (ΕΣ VII Τμ. Πρ. 70/2016).(..)Ενόψει, όμως, της, επικαλούμενης από τον Δήμο, 25/16.12.2016 εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών «Προγραμματισμός προσλήψεων τακτικού προσωπικού ανταποδοτικών υπηρεσιών Ο.Τ.Α. και Ν.Π.Ι.Δ.», η οποία αναφέρεται στην εξαίρεση από την αναστολή προσλήψεων τακτικού προσωπικού του προσωπικού που απασχολείται σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα, τα αρμόδια όργανα του Δήμου χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων υπέλαβαν ότι μπορούσαν να προβούν στη σύναψη της ελεγχόμενης σύμβασης παροχής ιατρικών υπηρεσιών για την κάλυψη των αντίστοιχων αναγκών του Κ.Α.Π.Η. με την φερόμενη ως δικαιούχο ιατρό... (συγγνωστή πλάνη.)
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/235/2018
Αμοιβή ιατρικών υπηρεσιών:Με δεδομένα τα ανωτέρω, μη νομίμως το ΚΟΙ.Π.Α.Π. ανέθεσε με σύμβαση έργου σε ιδιώτη ιατρό την παροχή των προεκτεθεισών υπηρεσιών, διότι, ενόψει του ότι ανήκουν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προστασίας Τρίτης Ηλικίας αυτού, με την εν λόγω ανάθεση σκοπείται η κάλυψη παγίων και διαρκών αναγκών λειτουργίας του. Καταστρατηγούνται επομένως τα άρθρα 103 του Συντάγματος και 6 του 2527/1997. Το συμπέρασμα αυτό ενισχύεται από το ότι ο εν λόγω Δήμος κατάρτιζε συμβάσεις από το έτος 2015 με την ίδια ιατρό, για την παροχή των ίδιων ως άνω υπηρεσιών. Περαιτέρω, το ότι δεν έχει προβλεφθεί θέση μόνιμου προσωπικού κλάδου ιατρών στον Ο.Ε.Υ. του ΚΟΙ.Π.Α.Π., δεν το νομιμοποιεί να καλύπτει τις μόνιμες ανάγκες του με τη σύναψη συμβάσεων έργου, αλλά, αντιθέτως, επιβάλλει τη σύσταση αντίστοιχης οργανικής θέσης στον Ο.Ε.Υ. αυτού (Ε.Σ. Πρ. Ι Τμ. 155/2009).
ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)/13/2016
ΜΕΛΕΤΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, ο Δήμος ... μη νομίμως ανέθεσε στο φερόμενο ως δικαιούχο του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος τοπογράφο μηχανικό την εκπόνηση της προαναφερθείσας μελέτης, καθόσον αυτή ως εκ της φύσεως και του αντικειμένου της, εμπίπτει στα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες, όπως αυτές περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ., του υπηρετούντος στο Γραφείο Τεχνικών Έργων και Μελετών τοπογράφου μηχανικού, ο οποίος άλλωστε ορίστηκε ως επιβλέπων την ως άνω μελέτη. Σε κάθε περίπτωση ο Δήμος ..., ο οποίος έχει το βάρος της απόδειξης, δεν αποδεικνύει, ούτε εξάλλου επικαλείται, ότι το υπηρετούν προσωπικό στερείται των αναγκαίων ειδικών γνώσεων για την εκπόνηση της επίμαχης μελέτης, μολονότι διαθέτει την ίδια επιστημονική ειδικότητα.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/215/2019
Παροχή υπηρεσιών προγραμματισμού εκδηλώσεων...:Με αυτά τα δεδομένα, ο προϋπολογισμός της σύμβασης δεν είναι αόριστος, διότι στην «…» του ενδεικτικού προϋπολογισμού, που αναφέρεται στην από Οκτώβριο του 2018 Τεχνική Έκθεση, ορίζονται αναλυτικά οι 5 επιμέρους προς διεκπεραίωση εργασίες, οι δύο άνθρωποι (Υπεύθυνος Ομάδας Έργου, Μέλος Ομάδας Έργου) που απαιτείται να εργασθούν, οι ανθρωπομήνες απασχόλησης και η τιμή του ανθρωπομήνα για έκαστο εργαζόμενο. Περαιτέρω, η επίμαχη υπηρεσία δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Γραφείου Τύπου, Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του Δήμου .., καθόσον σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου το εν λόγω γραφείο είναι αρμόδιο για την οργάνωση και υλοποίηση εκδηλώσεων που πραγματοποιεί ο ίδιος ο Δήμος και όχι, όπως εν προκειμένω, για την οργάνωση της συμμετοχής των δημοτών σε εκδηλώσεις που πραγματοποιούν άλλοι φορείς. Εκ τούτου έπεται ότι δεν απαιτείτο αιτιολόγηση ως προς την αναγκαιότητα ανάθεσης της υπηρεσίας σε τρίτους, καθόσον αυτή δεν εμπίπτει στα συνήθη καθήκοντα των υπηρετούντων στο ως άνω γραφείο υπαλλήλων – ανεξαρτήτως της επαρκούς στελέχωσης αυτού. Ωστόσο η δαπάνη δεν είναι νόμιμη, διότι δεν προβλέπεται από διάταξη νόμου ούτε σχετίζεται με αρμοδιότητα προβλεπόμενη στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου ... Εξάλλου ούτε λειτουργική μπορεί να θεωρηθεί, διότι δεν σχετίζεται με την οργάνωση από τον ίδιο το Δήμο εκδηλώσεων που προάγουν τον πολιτισμό, εντός των διοικητικών ορίων αυτού και - κατά το μεγαλύτερο μέρος - υπέρ των δημοτών, αλλά αφορά κατ’ ουσία τον προγραμματισμό και την πρόταση επισκέψεων σε εκδηλώσεις/δρώμενα που οργανώνουν άλλοι φορείς, εκτός των διοικητικών ορίων αυτού, είναι δε άσχετη με την προαγωγή των τοπικών υποθέσεων και δραστηριοτήτων του Δήμου και την υλοποίηση των σκοπών του. Κατ’ ακολουθία, η δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/128/2018
Παροχή υπηρεσιών:. Με δεδομένα όσα εκτέθηκαν πρέπει να γίνουν δεκτά τα ακόλουθα: Οι ανατεθείσες με την από 8.3.2018 σύμβαση υπηρεσίες, συνιστάμενες κυρίως στην ενημέρωση του κοινού επί ζητημάτων που σχετίζονται με τον Δήμο (ανακοινώσεων, δράσεων και λοιπών συναφών ειδήσεων) μέσω σχετικών αναρτήσεων στην ιστοσελίδα του, σύνταξης και προώθησης δελτίων τύπου προς τους δημοσιογράφους και επικοινωνίας με τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, συγκαταλέγονται στις αρμοδιότητες του Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Ο.Ε.Υ. αυτού. Οι υπηρεσίες αυτές, ως εκ του αντικειμένου τους, δεν είναι ποσοτικά και χρονικά προσδιορισμένες, αφού ανάγονται στη συνήθη λειτουργική δραστηριότητα Γραφείου του Δήμου, ούτε απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις για την εκτέλεση τους, όπως προκύπτει από το ότι αφενός η σχετική δαπάνη προϋπολογίσθηκε με βάση τις αποδοχές υπαλλήλου ειδικότητας ΔΕ Διοικητικού χωρίς εμπειρία, αφετέρου η ανάδοχος είναι, σύμφωνα με το βιογραφικό σημείωμα που προσκόμισε, απόφοιτη Λυκείου. Δοθέντος ότι στο Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων δεν υπηρετεί προσωπικό, ο Δήμος όφειλε, προκειμένου να προβεί στη στελέχωσή του, να εφαρμόσει τη διαδικασία των άρθρων 2 και 3 της Π.Υ.Σ. 33/2006 (Α΄ 280), η ισχύς της οποίας έχει παραταθεί έως 31.12.2018 (Π.Υ.Σ. 25/2017 - Α΄ 199), για τη διενέργεια προσλήψεων και διορισμών κατ’ εξαίρεση του κανόνα περί αναστολής αυτών, ήτοι κατόπιν έγκρισης της αρμόδιας Επιτροπής και τήρησης των διατάξεων του ν. 2190/1994.(...)Κατ’ ακολουθία όσων ανωτέρω εκτέθηκαν, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί
ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)/299/2016
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως καταβάλλεται στη συγκεκριμένη υπάλληλο μηνιαίο επίδομα θέσης ευθύνης ποσού 290,00 ευρώ, καθόσον η εν λόγω υπάλληλος δεν ασκεί καθήκοντα προϊσταμένου ενός μόνο παιδικού σταθμού, που, σύμφωνα με τον οικείο Ο.Ε.Υ., λειτουργεί σε επίπεδο γραφείου, αλλά καθήκοντα Προϊσταμένου Τμήματος Προσχολικής Αγωγής, ήτοι έχει ευρύτερα καθήκοντα, δεδομένου ότι στο Τμήμα αυτό ανήκουν περισσότερα γραφεία και συγκεκριμένα το γραφείο γραμματειακής υποστήριξης, το γραφείο ιατρικής και ψυχοκοινωνικής στήριξης, τα γραφεία Α΄ Παιδικού Σταθμού ....., Β΄ Παιδικού Σταθμού …και Παιδικού Σταθμού …., καθώς και το γραφείο Προγραμμάτων για το Παιδί, την Οικογένεια και τη Νεολαία.
ΕλΣυνΚλ.Τμ.4/108/2018
Παροχή υπηρεσιών γραφείου τύπου: Με τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις ΙΙ, ΙΙΙ και ΙV της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει τα εξής: α) Δεν είναι νόμιμη η ανάθεση από την ... της παροχής των επίμαχων υπηρεσιών στη φερόμενη ως δικαιούχο του ελεγχόμενου εντάλματος εταιρεία, καθώς, με τη συναφθείσα σύμβαση, καλύπτονται πάγιες και διαρκείς ανάγκες της Αρχής. Και τούτο διότι οι ανατεθείσες υπηρεσίες ανάγονται στη συνήθη λειτουργική δραστηριότητα της Αρχής, όπως προκύπτει τόσο από το άρθρο 11 (πρώην 10) του ν. 3832/2010, που αναφέρεται στις αρμοδιότητες της .., στις οποίες περιλαμβάνεται και η έγκαιρη, έγκυρη και αποτελεσματική διάχυση της στατιστικής πληροφόρησης, όσο και από τον ισχύοντα μέχρι σήμερα Οργανισμό της Γενικής Γραμματείας Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος (π.δ. 226/2000), στον οποίο προβλέπεται Αυτοτελές Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, με αρμοδιότητες συναφείς με αυτές της ανατεθείσας σύμβασης. Το γεγονός δε ότι στον ισχύοντα μέχρι σήμερα Οργανισμό (π.δ. 226/2000) αν και προβλέπεται η σύσταση Αυτοτελούς Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, δεν προβλέπεται, κατά τους ισχυρισμούς της ..., η στελέχωσή του με υπαλλήλους που να διαθέτουν εξειδικευμένες γνώσεις σχετικά με τις δραστηριότητές του, δεν αναιρεί το γεγονός ότι οι επίμαχες υπηρεσίες καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, όπως άλλωστε καταδεικνύεται από τις προηγούμενες αποφάσεις της Αρχής .. περί ανάθεσης συναφών υπηρεσιών.(..) Κατόπιν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/87/2019
Παροχή υπηρεσιών βοηθού λογιστή...Με δεδομένα τα ανωτέρω μη νομίμως ο Σύνδεσμος προέβη στην ανάθεση σε ιδιώτη της παροχής των προαναφερόμενων υπηρεσιών, διότι, ενόψει του ότι αυτές ανήκουν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, με την εν λόγω ανάθεση σκοπείται η κάλυψη παγίων και διαρκών αναγκών λειτουργίας του και καταστρατηγούνται οι διατάξεις περί προσλήψεων. Περαιτέρω, το γεγονός ότι δεν έχει προβλεφθεί θέση μόνιμου προσωπικού κλάδου λογιστή στον Ο.Ε.Υ. του Συνδέσμου δεν τον νομιμοποιεί να καλύπτει τις μόνιμες και διαρκώς επαναλαμβανόμενες υπηρεσιακές του ανάγκες με τη σύναψη συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, αλλά, αντιθέτως, επιβάλλει τη σύσταση αντίστοιχης οργανικής θέσης για την εξυπηρέτηση των εν λόγω αναγκών (Ε.Σ. Πρ. Ι Τμ. 155/2009). Άλλωστε ήδη με την 10928/2019 απόφαση (ΦΕΚ Β' 318) τροποποιήθηκε ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του και προβλέφθηκε μια θέση ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού. Εντούτοις, λαμβανομένου υπόψη του φόρτου εργασίας των υπηρεσιών του Συνδέσμου κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, που αφορά στην ολοκλήρωση της δημοπράτησης της λειτουργίας του ΧΥΤΥ Λευκίμης, στη δημοπράτηση του έργου αποκατάστασης του ΧΥΤΑ Τεμπλονίου καθώς και σε σειρά άλλων έργων, τα όργανα του Συνδέσμου δεν ενήργησαν με πρόθεση καταστρατήγησης των σχετικών διατάξεων αλλά με την πεποίθηση ότι μπορούσαν να προβούν στην ως άνω ανάθεση, λόγω των αυξημένων απαιτήσεων του τελευταίου διαστήματος και της ανάγκης άμεσης υλοποίησης των ως άνω έργων. Τέλος, ο προϋπολογισμός της ανάθεσης βασίστηκε στην αποτίμηση των σχετικών υπηρεσιών στο μηνιαίο ποσό 1.110 ευρώ και ως εκ τούτου δεν καθίσταται αόριστος, καθόσον στην συγκεκριμένη περίπτωση, ενόψει της φύσης των ανατεθεισών υπηρεσιών, δεν πρόκειται για παροχή επιμέρους ποσοτήτων εργασιών αλλά για παροχή γενικά υπηρεσιών βοηθού λογιστή.
ΝΣΚ/3/2007
Επίδομα γάμου και τέκνων δημοσιογράφου, που έχει προσληφθεί στο Αυτοτελές Γραφείο Τύπου και Δημ. Σχέσεων του Υπ. Οικονομίας & Οικονομικών με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, σύμφωνα με την ΣΣΕ της 7.3.2006 και την υπ’ αρ. 25411/12.10.2006 ΚΥΑ.Δημοσιογράφος διαζευγμένος με ανήλικα τέκνα, που απασχολείται στο Δημόσιο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και αμείβεται με την υπ’ αριθ. 25411/12.10.2006 Κ.Υ.Α. δικαιούται: α) επίδομα γάμου, ως τούτο ορίζεται στην παραπάνω Κ.Υ.Α., έστω και αν δεν έχει την επιμέλεια των τέκνων και δεν συγκατοικεί με αυτά και β) επίδομα τέκνων κατά τα οριζόμενα στην ίδια Κ.Υ.Α.