Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΚΛ.Ζ/242/2017

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4412/2016/Α.262

Νομιμότητα του σχεδίου σύμβασης, που αφορά στη Λειτουργία, Συντήρηση και Εργασίες Επισκευών και Εκσυγχρονισμού των Εγκαταστάσεων του Κέντρου Επεξεργασίας Λυμάτων Μεταμόρφωσης.(...)΄Οπως προκύπτει από την ....γνωμοδότηση της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών και το από 7.8.2017 Πρακτικό ελέγχου δικαιολογητικών κατακύρωσης με τα αναφερόμενα σε αυτό έγγραφα, ο αναθέτων φορέας αποφάνθηκε αιτιολογημένα, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 262 του ν.4412/2016, ότι δεν συντρέχει περίπτωση σύγκρουσης καθηκόντων, δεδομένου ότι η εν λόγω υπάλληλος υπηρετούσε ως σύμβουλος σε διαφορετική Διεύθυνση (ύδρευσης) από αυτή που είχε την ευθύνη διεξαγωγής του διαγωνισμού (αποχέτευσης) και ασκούσε καθήκοντα που δεν σχετίζονταν με τη προδιαγωνιστική και διαγωνιστική διαδικασία, η οποία άλλωστε διεξήχθη με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά (χαμηλότερη τιμή), με ευρεία δημοσιότητα μέσω ανοιχτών ηλεκτρονικών διαδικασιών και με συμμετοχή τεσσάρων υποψηφίων που δεν άσκησαν  προδικαστικές προσφυγές κατά του κύρους του διαγωνισμού.(...)Με δεδομένα αυτά δεν διαπιστώνονται ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες στην ελεγχόμενη διαδικασία και ως εκ τούτου δεν κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος, με το 14819/22.8.2017 (αριθ. πρωτ. Ε.Σ. 51690/22.8.2017) έγγραφο του Διευθύνοντος Συμβούλου της …Α.Ε., σχεδίου σύμβασης μεταξύ της ..Α.Ε. και της εταιρείας «…Α.Τ.Ε.», αντίγραφο του οποίου τηρείται ηλεκτρονικά στη Γραμματεία του Κλιμακίου. 


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Π.Δ.54/2024

Μετονομασία της νησίδας «Πασάς, ο» του Δήμου Οινουσσών σε νησίδα «Παναγιά, η», του κόλπου της «Πασάς» σε κόλπο «Παναγιάς» και του ακρωτηρίου της «Τούρκος» σε ακρωτήριο «Μεταμόρφωσης».


Γ5(α)/55332/2017

Έγκριση του θετικού καταλόγου της παραγράφου 1, περίπτωσης α, του άρθρου 12 του ν. 3816/2010, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.(ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ Γ5(α)/οικ.60379/2017,ΦΕΚ-2756/Β/7.8.2017)


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)404/2015

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ :Μη νόμιμη η καταβολή μέρους αμοιβής από ΔΕΥΑ σε ιδιώτη για την παροχή υπηρεσιών «ελέγχων -επισκευών - σφραγίσεων - αποσφραγίσεων - αφαιρέσεων υδρομέτρων και παροχών ύδρευσης, καθόσον: α) οι ανωτέρω εργασίες, δεν απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις (τεχνογνωσία) και εμπειρία, εμπίπτουν δε στα συνήθη καθήκοντα των υπαλλήλων του Γραφείου Συνεργείων Ελέγχων - Επισκευών - Σφραγίσεων και Επανασυνδέσεων της Δ.Ε.Υ.Α., όπως προβλέπονται στον Ο.Ε.Υ. αυτής και β) η πίστωση του ποσού που έχει εγγραφεί στον Κ.ΑΕ, τον οποίο αυτή θα βαρύνει, δεν συμπεριλαμβάνει και το σύνολο του Φ.Π.Α. που αναλογεί, με συνέπεια, την έλλειψη πίστωσης, αφού κατ’ αποτέλεσμα το συνολικό ποσό εξόδου που θα εκταμιευθεί από το ταμείο της Δ.Ε.Υ.ΑΑ. υπολείπεται της εγγεγραμμένης πίστωσης (άρθρο 252 παρ. 4 του ν. 3463/2006 και άρθρο 275 του ν. 3852/2010).(συγγνωστή πλάνη)


2/52971/0022/2007

Καθορισμός ημερήσιας εκτός έδρας αποζημίωσης και λοιπών συναφών δαπανών των διπλωματούχων μηχανικών του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου (Ε.Μ.Π.) και των ισότιμων με αυτό σχολών. Οπως τροποποιήθηκε με την Αριθμ. 2/33481/0022/27.4.2011 - ΦΕΚ 1069/Β/31 Μαΐου 2011


Κ.Γ./Δ11/Β39996/2021

Διαδικασία χρέωσης, είσπραξης, διαχείρισης και ελέγχου του Τέλους Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος».


2/88715/0022/1999

Καθορισμός αριθμού των επιτρεπομένων κατ' έτος και κατά μήνα ημερών εκτός έδρας μετακίνησης των υπαλλήλων του Υπουργείου Πολιτισμού.(Οπως τροποποιήθηκε με τις 2/37958/0022/2000 -ΦΕΚ 795/Β/2000 και 2/74651/0022/2002


2/52970/0022/2007

Καθορισμός ημερήσιας εκτός έδρας αποζημίωσης και λοιπών συναφών δαπανών των μηχανικών πτυχιούχων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (T.E.I.) και των ισότιμων με αυτά σχολών Οπως τροποποιήθηκε με την2/33481/0022/27.4.2011- ΦΕΚ 1069/Β/31 Μαΐου 2011


Ν.3555/2007

Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του Έργου της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητοδρόμου «Ιονία Οδός» από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) - Μαλιακός (Σκάρφεια) και Συνδετήριου Κλάδου του ΠΑΘΕ Σχηματάρι - Χαλκίδα και λοιπές διατάξεις


11.1/3932/2014

Παράταση της απόφασης περί ορισμού του Αρχηγείου  Ελληνικής Αστυνομίας ως φορέα υλοποίησης έργων, προμηθειών και υπηρεσιών των Κέντρων Πρώτης Υποδοχής και ανοιχτών δομών φιλοξενίας της Υπηρεσίας Πρώτης Υποδοχής του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη.

ΕΣ/ΚΛ/Ζ/223/2018

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ:Με τα δεδομένα αυτά, και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η σύμβαση αυτή μεταξύ του Δήμου Αθηναίων, της «..... Α.Ε.» και της «......» με το ανωτέρω περιεχόμενο, δεν αποτελεί δημόσια σύμβαση, συναπτόμενη εξ επαχθούς αιτίας, κατά την έννοια του άρθρου 2 παρ. 1 της Οδηγίας 2014/24//ΕΕ, αλλά είναι γνήσια προγραμματική σύμβαση του άρθρου 100 του ν.3852/2010, το αντικείμενο της οποίας συνίσταται στη συνεργασία των ανωτέρω φορέων προς την επίτευξη ενός σκοπού δημόσιου συμφέροντος (σχετ. Ε.Σ. Τμ. Μείζ. – Επταμ. Σύνθ. 2769/2011, Ζ´ Κλ. 285/2015, 128/2013, πρβλ. Ε.Σ. Τμ. Μείζ. – Επταμ. Σύνθ.  2770, 2271/2011, Ζ´ Κλ. 175/2015). Ειδικότερα, από το υποβληθέν σχέδιο, προκύπτει η ανάληψη σχετικών υποχρεώσεων εκ μέρους όλων των συμβαλλόμενων μερών, με αλληλοσυμπλήρωση των αρμοδιοτήτων τους, το δε αντικείμενο της προγραμματικής σύμβασης παρίσταται συναφές τόσο με τους καταστατικούς σκοπούς της «..... Α.Ε.», όσο και με εκείνους της «......», και, επομένως, οι τρεις συμβαλλόμενοι εκκινούν από κοινή αφετηρία. Περαιτέρω, η ελεγχόμενη σύμβαση δεν επιφέρει στρέβλωση του ανταγωνισμού, καθόσον το σύνολο των ανοιχτών στον ανταγωνισμό παρασχεθησομένων υπηρεσιών και προμηθειών θα υλοποιηθούν με σειρά περαιτέρω διαγωνιστικών διαδικασιών, για τη σύναψη συμβάσεων με τρίτους φορείς (φυσικά ή νομικά πρόσωπα), ενώ η προβλεπόμενη καταβολή χρηματικών ποσών στις «..... Α.Ε.» και «......» δεν συνιστά μονομερή περιουσιακή μετακίνηση, ούτε αμοιβή τους για τις παρασχεθησόμενες υπηρεσίες, αλλά αποσκοπεί στην κάλυψη του κόστους εκτέλεσης των συμβατικών υποχρεώσεών τους, όπως αυτό αναλύεται στο σχετικό Παράρτημα του ελεγχόμενου σχεδίου. Τέλος, σε περίπτωση τυχόν παράβασης από τα συμβαλλόμενα μέρη των συμβατικών τους υποχρεώσεων, προβλέπεται (άρθρα 14 και 15 του ελεγχόμενου σχεδίου) η κατάπτωση των ορισθεισών ποινικών ρητρών, και, συνεπώς, υφίσταται έλεγχος, ως προς την εκπλήρωση των υποχρεώσεων που αναλαμβάνει κάθε φορέας δυνάμει της προγραμματικής σύμβασης.