Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/Κλ.Τμ.7/45/2017

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2190/1994, 3812/2009

Μισθοδοσία ωρομίσθιων εκπαιδευτικών (...) Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη, καθώς η πραγματοποίηση και, εν συνεχεία, αξιολόγηση και βαθμολόγηση της προφορικής συνέντευξης των υποψηφίων εκπαιδευτών της Κ.Ε.Κ.Π.Α. - Δ.Ι.Ε.Κ. έλαβε χώρα, παρά τη ρητή κατάργηση της σχετικής δυνατότητας  του  φορέα  με  την  ως άνω διάταξη του άρθρου 5 του ν. 3812/2009. Τούτο, διότι οι θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού που προκηρύχθηκαν δεν εμπίπτουν στην έννοια του ειδικού επιστημονικού προσωπικού της εξαιρετικής διάταξης του άρθρου 19 παρ. 1 και 2 του ν. 2190/1994, αφού κατά την κρίση του Κλιμακίου δεν επρόκειτο για θέσεις ιδιάζουσας φύσης και αποστολής, επιπλέον δε, η ευχέρεια του Δ.Ι.Ε.Κ. να περιλάβει βαθμολογούμενη συνέντευξη κατά τη διαδικασία επιλογής του προσωπικού του, κατ’ εφαρμογήν της προμνησθείσας ειδικότερης διάταξης του άρθρου 19 παρ. 5 του Εσωτερικού Κανονισμού Υπηρεσιών της Επιχείρησης, ισχύει με την επιφύλαξη των ρυθμίσεων της κείμενης νομοθεσίας(...)Ωστόσο, όπως ορθώς προβάλλεται από τον αναπληρωτή Επίτροπο σχετικά με τη διαδικασία επιλογής που τελικώς ακολουθήθηκε, κατά παράβαση της αρχής της αμεροληψίας των διοικητικών οργάνων συμμετείχαν στην Επιτροπή Επιλογής Προσωπικού τα συγκεκριμένα, ως άνω αναφερόμενα μέλη του Δ.Σ. της Κ.Ε.Κ.Π.Α. - Δ.Ι.Ε.Κ., δεδομένου ότι τα ίδια μέλη συμμετείχαν στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της Επιχείρησης, κατά την οποία εγκρίθηκε το Πρακτικό της εν λόγω Επιτροπής  περί εξέτασης των υποβληθεισών ενστάσεων και κατάταξης των υποψηφίων σε πίνακες, χωρίς να λάβουν υπόψη ότι συμπίπτει στο πρόσωπό  τους  η  ιδιότητα  του γνωμοδοτικού οργάνου (Επιτροπή Επιλογής Προσωπικού) και του αποφασιστικού οργάνου (μέλη Δ.Σ. της Επιχείρησης).

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΤΜ.7/ΚΠΕΔ/51/2013

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΕΥΑ-ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΔΣ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΕ ΦΕΚ: για να αποφανθεί, ύστερα από σχετική διαφωνία που ανέκυψε μεταξύ της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό … και της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Δήμου …, αν πρέπει να θεωρηθούν τα 37 και 38, οικονομικού έτους 2012, χρηματικά εντάλματα πληρωμής(...)που αφορούσαν στην καταβολή αποζημίωσης στον Πρόεδρο και στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου για την συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. της επιχείρησης για το έτος 2010.(....)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, η καταβολή αποζημίωσης στους φερόμενους ως δικαιούχους, Πρόεδρο και μέλη του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α…., δεν εντέλλεται νόμιμα, διότι η ... απόφαση του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας Πελοποννήσου, περί καθορισμού του ύψους (ανώτατο όριο) της αποζημίωσης που χορηγείται στον Πρόεδρο της επιχείρησης για τις παρεχόμενες προς αυτήν υπηρεσίες και στα μέλη του Δ.Σ. της επιχείρησης για την συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του συλλογικού αυτού οργάνου, δεν δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ... και, ως εκ τούτου, είναι ανυπόστατη, μη δυνάμενη να αποτελέσει νόμιμο έρεισμα της εντελλόμενης με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνης.(...)Αποφαίνεται ότι τα 37 και 38, οικονομικού έτους 2012, χρηματικά εντάλματα πληρωμής της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης …, ποσού 11.189,23 και 2.198,23 ευρώ, αντίστοιχα, δεν πρέπει να θεωρηθούν.


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)133/2014

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ: Μη νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης στον πρόεδρο, τη γραμματέα και τα μέλη του Δ.Σ. Δημοτικής Επιχείρησης για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του Δ.Σ, που πραγματοποιήθηκαν το έτος 2013, διότι, ενόψει της από 1.1.2013 κατάργησης της αποζημίωσης των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις αυτού, σύμφωνα με τη διάταξη της υποπαράγρ. Γ.1 εδ.4 της παραγράφου Γ του ν. 4093/2012,  καταργήθηκε, λόγω της άρρηκτης διασύνδεσης των δύο ειδών αποζημίωσης, και η προβλεπόμενη στη διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 3 του ν. 1069/1980 αποζημίωση του Προέδρου, των μελών και του γραμματέα του Δ.Σ. των Δ.Ε.Υ.Α. για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του οργάνου αυτού.


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/8/2016

Παροχή υπηρεσιών συντήρησης δικτύου ύδρευσης:Με δεδομένα τα ανωτέρω και σε συνδυασμό με όσα αναφέρονται στη μείζονα σκέψη της παρούσας κρίνεται ότι κατά παράβαση της αρχής της αμεροληψίας συμμετείχαν στην Επιτροπή Διενέργειας της επίμαχης διαγωνιστικής διαδικασίας μέλη του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α.Ω. διότι συμπίπτει στο πρόσωπό τους η ιδιότητά του γνωμοδοτικού οργάνου (Επιτροπή Διενέργειας) και του αποφασιστικού οργάνου (μέλη Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α.Ω.) Εντούτοις, λαμβάνοντας υπόψη το μεν ότι οι δύο συμμέτουσες στο διαγωνισμό εταιρείες αποκλείσθηκαν κατά το στάδιο εξέτασης των τυπικών δικαιολογητικών συμμετοχής, το δε ότι αυτές νομίμως αποκλείσθηκαν, καθόσον κατά παράβαση των σχετικών όρων της διακήρυξης δεν προσκόμισαν τα αναγκαία για τη νόμιμη συμμετοχή τους δικαιολογητικά, κρίνεται ότι ο προβαλλόμενος από την Επίτροπο λόγος διαφωνίας παρίσταται, στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλυσιτελής. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω η εντελλόμενη με το χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη και, ως εκ τούτου, το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής θα μπορούσε να θεωρηθεί αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.


ΕλΣυν.Τμ.7/15/2015

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ:Αίτηση ανάκλησης της  322/2014 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο VII Τμήμα(..)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η υπό κρίση αίτηση πρέπει να γίνει εν μέρει δεκτή και να ανακληθεί η προσβαλλόμενη πράξη κατά το σκέλος αυτής που έκρινε ότι μετά την κατάργηση με το άρθρο πρώτο, παρ. Γ υποπαρ. Γ.1 περ. 4 του ν.4093/2012, της αποζημίωσης των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου ... για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του συλλογικού αυτού οργάνου, δεν δικαιούνται πλέον αποζημίωση και ο Αντιπρόεδρος καθώς και τα μέλη του Δ.Σ. της Δ.Ε.ΥΑ.Σ. για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. της επιχείρησης. Περαιτέρω τα 52 και 53, οικονομικού έτους 2014, χρηματικά εντάλματα πληρωμής της Δ.Ε.Υ.Α.Σ. δεν πρέπει να θεωρηθούν, καθόσον πέραν της λήξης του οικονομικού έτους 2014, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνουν, με το υπ’ αριθμ. 52 χρηματικό ένταλμα εντέλλεται η καταβολή της ως άνω αποζημίωσης, μεταξύ των συνολικά οχτώ δικαιούχων (μέλη και Αντιπρόεδρο του Δ.Σ.) και στον Πρόεδρο του Δ.Σ., ενώ με το υπ’ αριθμ. 53 χρηματικό ένταλμα, εντέλλεται η καταβολή αυτής, μεταξύ άλλων (του μέλους του Δ.Σ. Τριαντάφυλλου Σαλματωνίδη), στη Γραμματέα του Δ.Σ. και το Γενικό Διευθυντή της επιχείρησης.(...)Ανακαλεί εν μέρει την 322/2014 πράξη του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο VII Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου


Δ1/23791/7995/2020

Καθορισμός αναγκών εποχικού προσωπικού Παιδικών Εξοχών - Κατασκηνώσεων του Κρατικού Προγράμματος έτους 2020.


49377/2023

Καθορισμός αναγκών εποχικού προσωπικού Παιδικών Εξοχών - Κατασκηνώσεων του Κρατικού Προγράμματος έτους 2023.


24696/Δ1/8657/2019

Καθορισμός αναγκών εποχικού προσωπικού Παιδικών Εξοχών Κατασκηνώσεων του Κρατικού Προγράμματος έτους 2019.


ΑΣΕΠ/32/2014

Σύσταση και συγκρότηση της Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού.


7510/2023

Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό, ήτοι μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), μέλη Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) και μέλη Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.) [σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο Κεφάλαιο ΙΘ’ του ν. 4957/2022 (Α’ 141)] του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής: Όροι και Προϋποθέσεις για την Προκήρυξη Θέσεων - Διαδικασία Επιλογής.


Γ4α/Γ.Π.οικ. 62149/2016

Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων της διαδικασίας επιλογής καταρτιζομένων στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ) του Ν.4186/2013, αρμοδιότητας Υπουργείου Υγείας.