Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕλΣυνΚλ.Τμ.1/108/2016

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4024/2011

Καταβολή διαφοράς μισθοδοσίας: Με δεδομένα τα ανωτέρω και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις που προηγήθηκαν, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι νομίμως εκκίνησε η διαδικασία της μετάταξης του ως άνω υπαλλήλου κατόπιν αίτησής του και χωρίς την προηγούμενη σχετική ανακοίνωση- πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από το Δήμο ..., καθόσον στην προκειμένη περίπτωση η μετάταξη έγινε με μεταφορά της οργανικής θέσης του υπαλλήλου κατ’ εφαρμογή της διάταξης που προβλέπεται στο άρθρο 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, και, συνεπώς, δεν επρόκειτο για κάλυψη κενής οργανικής θέσης άλλου κλάδου την οποία, εφόσον επιθυμούσε να καλύψει ο Δήμος, όφειλε να ανακοινώσει, κατ’ εφαρμογή των άρθρων 2 και 71 παρ. 1 του ν. 3528/2007..Περαιτέρω, και επειδή με την ως άνω διαδικασία εισάγεται εξαιρετική διαδικασία μετάταξης των υπαλλήλων σε κλάδο, που δεν υφίσταται κενή οργανική θέση, με ταυτόχρονη μεταφορά της θέσης που κατέχει ο υπάλληλος και, συνεπώς, την αντίστοιχη κατάργηση της οργανικής θέσης του κλάδου, από τον οποίο μετατάσσεται, θα πρέπει, όπως ήδη αναφέρθηκε και παραπάνω, για λόγους διαφάνειας να αιτιολογείται τόσο η ύπαρξη ανάγκης που καθιστά απαραίτητη την αύξηση των υπαλλήλων συγκεκριμένου κλάδου και κατ’ επέκταση των σχετικών οργανικών θέσεων, όσο και η δυνατότητα του φορέα να λειτουργήσει με επάρκεια μετά την κατάργηση της «μεταφερόμενης» οργανικής θέσης. Στην προκειμένη περίπτωση ρητή αιτιολόγηση της μετάταξης αυτής δεν υφίσταται, καθόσον ουδέν διαλαμβάνεται στη σχετική απόφαση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου. Εντούτοις, τόσο η ύπαρξη ανάγκης που καθιστά απαραίτητη την αύξηση των υπαλλήλων του κλάδου ΔΕ29 Οδηγών Αυτοκινήτων, όσο και η δυνατότητα του Δήμου να λειτουργήσει με επάρκεια μετά την κατάργηση μίας θέσης ΥΕ Εργάτη Καθαριότητας αιτιολογείται πλήρως από το πραγματικό γεγονός ότι ο ως άνω υπάλληλος από την ημερομηνία του διορισμού του τον Νοέμβριο του έτους 2009 και εντεύθεν εργαζόταν διαρκώς ως οδηγός στην Υπηρεσία Καθαριότητας, όπως αυτό βεβαιώνεται στην 7388/14.3.2014 βεβαίωση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης & Πρασίνου του Δήμου .... Κατά συνέπεια, αυτός ουδέποτε άσκησε τα καθήκοντα της οργανικής του θέσης, ως Εργάτη Καθαριότητας, αλλά αυτά του Οδηγού, γεγονός που αποδεικνύει τόσο την ύπαρξη ανάγκης για αύξηση των οργανικών θέσεων των υπαλλήλων του κλάδου ΔΕ 29 Οδηγών Αυτοκινήτων, όσο και τη δυνατότητα του Δήμου να λειτουργήσει με επάρκεια μετά και την κατάργηση της «μεταφερόμενης» οργανικής θέσης του υπαλλήλου αυτού. Τέλος, από την προαναφερόμενη βεβαίωση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης & Πρασίνου του Δήμου ..., προκύπτει και η κατά κύρια απασχόληση υπερδιετής εμπειρία του φερόμενου ως δικαιούχου του επίμαχου χρηματικού εντάλματος στην άσκηση των καθηκόντων της θέσης, στην οποία ζητείται η μετάταξη. Και τούτο, διότι κατά τα οριζόμενα ανωτέρω, επιρροή στην εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 77 και 217 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ. ασκεί το πραγματικό γεγονός της κύριας απασχόλησης στα επίμαχα καθήκοντα του Οδηγού Αυτοκινήτων και όχι η τήρηση ή μη της νομιμότητας της διαδικασίας για την ανάθεση των καθηκόντων αυτών και την απόκτηση της σχετικής εμπειρίας.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η δαπάνη που εντέλλεται με το 28, οικονομικού έτους 2016, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του Δήμου ... είναι νόμιμη και αυτό πρέπει να θεωρηθεί.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΤΜ.1/41/2017(σε συμβούλιο)

Μετάταξη με ταυτόχρονη μεταφορά της θέσης.(..) ζητείται η ανάκληση της 201/2017 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Ι Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία κρίθηκε ότι δεν πρέπει να θεωρηθεί το 211, οικονομικού έτους 2017, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του ..., που αφορά στην καταβολή ποσού 8.268,82 ευρώ, ως μισθοδοσία, στους φερόμενους ως δικαιούχους υπαλλήλους του φορέα αυτού.(..)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα ανωτέρω έγιναν δεκτά, μη νομίμως εν προκειμένω, όπως ορθώς κρίθηκε και  με την προσβαλλόμενη πράξη, διενεργήθηκαν οι μετατάξεις των τακτικών υπαλλήλων … και … σε θέσεις ανώτερης κατηγορίας, χωρίς να αιτιολογείται ειδικά, μετά από εκτίμηση των αντίστοιχων υπηρεσιακών αναγκών, η ανάγκη επαύξησης των θέσεων των υπαλλήλων του κλάδου της ανώτερης κατηγορίας στην οποία μετατάχθηκαν, και κατ’ επέκταση των σχετικών οργανικών θέσεων και, επιπλέον, όσον αφορά στον δεύτερο αναφερόμενο υπάλληλο, χωρίς να αιτιολογείται  η δυνατότητα του φορέα να λειτουργήσει με επάρκεια μετά την κατάργηση της «μεταφερόμενης» οργανικής θέσης(..)Ανακαλεί εν μέρει την 201/2017 πράξη του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο I Τμήμα, κατά τα ειδικότερα διαλαμβανόμενα στο σκεπτικό της παρούσας..


ΕλΣυνΤμ.1/12/2015

Καταβολή αναδρομικών αποδοχών και εργοδοτικών εισφορών: ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 167/2014 Πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Ι Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη ΙΙ της παρούσας το Τμήμα κρίνει ότι η μετάταξη του φερομένου ως δικαιούχου του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος και ήδη αιτούντος δεν είναι νόμιμη, διότι δεν αιτιολογήθηκε προσηκόντως η αναγκαιότητα προσφυγής στη διαδικασία του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, όπως ορθώς κρίθηκε με την υπό ανάκληση Πράξη, οι δε περί του αντιθέτου ισχυρισμοί του αιτούντος πρέπει να απορριφθούν. Ειδικότερα, όπως έγινε δεκτό ανωτέρω, η αιτιολόγηση της προσφυγής στην εξαιρετική διαδικασία, που προβλέπεται στο άρθρο 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, επιβάλλεται τόσο για λόγους διαφάνειας, όσο και για τη διασφάλιση της επίτευξης του σκοπού της ρύθμισης, που συνίσταται στην βέλτιστη αξιοποίηση του υπηρετούντος προσωπικού για την εξυπηρέτηση των υπηρεσιακών αναγκών των δημοσίων φορέων. Η προσκομιζόμενη δε απόφαση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, δεν διαλαμβάνει καμία αιτιολογία, τόσο αναφορικά με τις υπηρεσιακές ανάγκες που καθιστούν απαραίτητη την αύξηση των οργανικών θέσεων της κατηγορίας ΤΕ Διοικητικού Λογιστικού, όσο και αναφορικά με τη δυνατότητα του φορέα να λειτουργήσει με επάρκεια μετά την κατάργηση λόγω «μεταφοράς της οργανικής θέσης» της μοναδικής, σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ. θέσης κλάδου ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας, ενώ το προσκομιζόμενο έγγραφο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, αναφέρεται σε διάφορο ζήτημα και δη στα τυπικά προσόντα (τίτλους σπουδών) που πρέπει να διαθέτουν οι μετατασσόμενοι.(..)Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η αίτηση ανάκλησης πρέπει να απορριφθεί, παρέλκει δε ως αλυσιτελής η εξέταση των προβαλλόμενων λόγων, αναφορικά με το δεύτερο λόγο μη νομιμότητας της διαδικασίας της μετάταξης που αναδείχθηκε από το Κλιμάκιο με την προσβαλλόμενη Πράξη.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/34/2020

Καταβολή μισθοδοσίας...Ενόψει των ανωτέρω και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο, συνεκτιμώντας την αρνητική εισήγηση του διευθυντή της νοσηλευτικής υπηρεσίας του Παραρτήματος Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρίες ... (...) του .... επί του αιτήματος μετάταξης του φερομένου ως δικαιούχου,   λόγω έλλειψης του αναγκαίου προσωπικού θαλαμηπόλων (βλ.  5368/15.10.2018  και  5116/2.9.2019 έγγραφα) καθώς και τις  αναλυτικές απόψεις τις οικονομικής υπηρεσίας περί μη νομιμότητας της εντελλόμενης δαπάνης που διατυπώθηκαν με τις 4740/5.6.2019 και 5754/2.10.2019 εισηγήσεις  και ιδίως το 6634/12.11.2019 έγγραφο, που αντικρούει αναλυτικά τη  διαλαμβανόμενη (το πρώτον) αιτιολογία της 393 απόφασης της 32ης Συν.8.8.2019 του Δ.Σ, κρίνει ότι στην υπό κρίση περίπτωση δεν αιτιολογείται επαρκώς τόσο η ανάγκη που καθιστά απαραίτητη την αύξηση των υπαλλήλων  κλάδου διοικητικού προσωπικού, που κατά τον κρίσιμο χρόνο έγκρισης της επίμαχης μετάταξης είναι όλες καλυμμένες όσο και η δυνατότητα του φορέα να λειτουργήσει με επάρκεια μετά την κατάργηση της μεταφερόμενης οργανικής θέσης κλάδου θαλαμηπόλων, για τις οποίες υπάρχουν οργανικά κενά και άμεση ανάγκη ύπαρξης διαθέσιμου προσωπικού. Ως εκ τούτου, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/167/2014

Μη νόμιμη η μετάταξη υπαλλήλου Δήμου από την κατηγορία ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας στην κατηγορία ΤΕ-Διοικητικού Λογιστικού, καθόσον η μετάταξη του ανωτέρω δεν είναι νόμιμη, διότι δεν αιτιολογήθηκε επαρκώς, από τον ενδιαφεόμενο φορέα, η αναγκαιότητα προσφυγής στην εξαιρετική διαδικασία του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α΄ 226/2011), ήτοι της υπηρεσιακής ανάγκης για αύξηση των οργανικών θέσεων της εν λόγω κατηγορίας, δεδομένου ότι η διαδικασία αυτή της μετάταξης, πραγματοποιείται χωρίς να υπάρχει κενή οργανική θέση στην υπηρεσία υποδοχής, αλλά με μεταφορά της θέσης που κατέχει ο υπάλληλος. Περαιτέρω, ο μεταταγείς υπάλληλος δεν κατείχε τον τίτλο σπουδών που ήταν αναγκαίος για τον κλάδο στον οποίο μετατάχθηκε (άρθρα 12 και 13 του π.δ. 50/2001). Ως χρόνος έναρξης της οκταετίας του άρθρου 76 του ν.3584/2007, λαμβάνεται αποκλειστικά η ημερομηνία διορισμού του υπαλλήλου και όχι ο χρόνος τυχόν προηγούμενης μετάταξης αυτού σε κατηγορία κατώτερη των προσόντων του.

Δεν ανακλήθηκε με την ΕλΣυν.Τμ.1/12/2015


ΕλΣυνΚλ.Τμ.1/206/2017

Καταβολή  διαφοράς μισθοδοσίας και αναδρομικών: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη II της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη. Και τούτο, διότι μη νομίμως εχώρησε η μετάταξη της φερόμενης ως δικαιούχου του ελεγχόμενου εντάλματος υπαλλήλου σε ανώτερη κατηγορία με μεταφορά της οργανικής θέσης της, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, καθόσον ούτε στην 50/3.11.2016 σύμφωνη γνώμη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, ούτε στην 145/16.11.2016 πράξη της Προέδρου του πρώην ... διαλαμβάνεται οποιαδήποτε αιτιολογία, τόσο ως προς τις υπηρεσιακές ανάγκες που καθιστούσαν απαραίτητη την αύξηση των οργανικών θέσεων της κατηγορίας ΤΕ Λογιστικού – Διοικητικού, όσο και ως προς τη δυνατότητα του φορέα να λειτουργήσει με επάρκεια μετά την κατάργηση της αντίστοιχης θέσης της κατηγορίας ΔΕ. Την κατά τα ανωτέρω ελλείπουσα αιτιολογία δεν δύνανται, εξάλλου, να αναπληρώσουν τα αορίστως προβαλλόμενα στο 878616/30.6.2017 έγγραφο της Προϊσταμένης Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού του ..., ότι η στελέχωση της Υπηρεσίας με υπαλλήλους αυξημένων προσόντων και γνωστική υποδομή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι αναγκαία και συμβάλλει στη βελτίωση, από άποψη ποιότητας και ταχύτητας, της διεκπεραίωσης των αιτημάτων και λοιπών υποθέσεων.Ωστόσο, το Κλιμάκιο λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η εν λόγω υπάλληλος μετατάχθηκε μεν στην ανώτερη κατηγορία ΤΕ, στον ίδιο όμως κλάδο Διοικητικού – Λογιστικού, και ότι, συνεπώς, τα νέα καθήκοντά της παραμένουν, καταρχήν, συναφή προς εκείνα της προηγούμενης θέσης της, κρίνει κατά πλειοψηφία αποτελούμενη από την Πρόεδρό του, Μαρία Αθανασοπούλου, και τον Εισηγητή Νικόλαο Σταματίου, ότι τα αρμόδια όργανα του πρώην ... δεν ενήργησαν με πρόθεση καταστρατήγησης της κρίσιμης διάταξης του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011 αλλ’ υπολαμβάνοντας συγγνωστώς ότι λόγω της παραμονής της υπαλλήλου στον ίδιο κλάδο Διοικητικού – Λογιστικού και της καταρχήν συνάφειας των καθηκόντων της νέας της θέσης, νομίμως και με επαρκή, υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες, αιτιολογία ολοκληρώθηκε η επίμαχη μετάταξη. Κατά συνέπεια, το υπό έλεγχο χρηματικό ένταλμα μπορεί να θεωρηθεί λόγω συγγνωστής πλάνης.


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)55/2016

Μετατάξεις:Νόμιμη η καταβολή αποδοχών μόνιμης υπαλλήλου ν.π.δ.δ. α΄  15ημέρου μηνός Δεκεμβρίου 2015 και διαφοράς αποδοχών από 7.10.2015 έως 30.11.2015, λόγω μετάταξής της από την κατηγορία ΔΕ του κλάδου Διοικητικών Γραμματέων στην κατηγορία ΤΕ του κλάδου Διοικητικού Λογιστικού, με μεταφορά της θέσης που κατείχε, κατ’ επίκληση αντίστοιχου τίτλου σπουδών, καθόσον νομίμως έλαβε χώρα η ως άνω μετάταξη με μεταφορά της θέσης της ανωτέρω υπαλλήλου, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, η οποία, δεν καταργήθηκε μετά τη θέση σε ισχύ των διατάξεων του άρθρου 33 του ν. 4305/2014.


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/207/2017

Καταβολή αναδρομικών :. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη II της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως εχώρησε η μετάταξη της φερόμενης ως δικαιούχου του ελεγχόμενου εντάλματος υπαλλήλου στην ανώτερη κατηγορία ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού με μεταφορά της οργανικής θέσης της, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, καθόσον, όπως προκύπτει από την 7/22.11.2016 γνωμοδότηση του Κοινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου, η συγκεκριμένη κατηγορία ήταν κατά τον κρίσιμο χρόνο υποστελεχωμένη, αφού παρέμεναν εκκρεμείς οι διαδικασίες για την πλήρωση των 4 κενών οργανικών θέσεων, οι οποίες, όπως αναφέρεται στο μεταγενέστερο 942599/30.6.2017 έγγραφο της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού του ..., δεν έχουν εισέτι ολοκληρωθεί. Στο τελευταίο αυτό έγγραφο, εξάλλου, αναφέρεται, προς επίρρωση των ανωτέρω, ότι κατά το χρόνο μετάταξης της υπαλλήλου υπηρετούσαν στον κλάδο ΔΕ Διοικητικού – Λογιστικού δεκατέσσερις (14) υπάλληλοι, έναντι μόλις οκτώ (8) στον κλάδο ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού. Ως εκ τούτου, από την προαναφερόμενη γνωμοδότηση του Κοινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου, σε συνδυασμό με τα λοιπά στοιχεία του φακέλου, προκύπτει επαρκής αιτιολόγηση της επίμαχης μετάταξης και, συνεπώς, η εντελλόμενη δαπάνη παρίσταται νόμιμη, παρά τον αβασίμως προβαλλόμενο λόγο διαφωνίας της Επιτρόπου. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη και πρέπει αυτό να θεωρηθεί.


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)348/2015

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Μη νόμιμη η καταβολή μηνιαίας μισθοδοσίας σε υπάλληλο Δήμου με σχέση εργασίας ι.δ.α.χ., λόγω μετάταξής της σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας, καθόσον η μετάταξη της ως άνω υπαλλήλου σε ανώτερη κατηγορία, πραγματοποιήθηκε κατ’ εφαρμογή εσφαλμένου νομικού καθεστώτος, αφού για τη μετάταξη δημοτικών υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, που επιτρέπουν τη μεταφορά της προηγούμενης θέσης, αλλά εκείνες του άρθρου 183 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ., που επιτάσσουν την κένωση της προηγούμενης θέσης και τη δημιουργία νέας προσωποπαγούς, με δέσμευση κενής οργανικής θέσης μονίμου προσωπικού αντίστοιχης κατηγορίας και ειδικότητας.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/270/2019

Καταβολή επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας...Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στην σκέψη ΙΙ, το Κλιμάκιο κρίνει ότι ο προβαλλόμενος λόγος διαφωνίας παρίσταται εν προκειμένω βάσιμος, καθόσον ο φερόμενος ως δικαιούχος υπάλληλος του Δήμου … δεν ανήκει στην ειδική κατηγορία των εργατών κοπής ψηλών δένδρων, οι οποίοι κατά το γράμμα του νόμου δικαιούνται να λαμβάνουν το επίδομα ανθυγιεινής και επικίνδυνης εργασίας, η περιοριστική δε απαρίθμηση στις προαναφερόμενες διατάξεις των ειδικοτήτων εργατών που δικαιούνται το επίδομα αυτό αποκλείει τη διασταλτική αυτών ερμηνεία σύμφωνα με όσα ήδη αναπτύχθηκαν στο σκεπτικό. Πέραν αυτού, δεν προκύπτει από την προαναφερόμενη βεβαίωση ότι ο εν λόγω υπάλληλος άσκησε εν τοις πράγμασι και ανεξαρτήτως της ειδικότερης περιγραφής της οργανικής του θέσης τέτοια καθήκοντα, δηλαδή καθήκοντα εργάτη κοπής ψηλών δένδρων, έτσι ώστε να δικαιολογείται η καταβολή σε αυτόν του επιδόματος. Εξάλλου, από τα στοιχεία του φακέλου δεν προκύπτει ότι στον εν λόγω υπάλληλο είχαν ανατεθεί, πέραν των καθηκόντων της οργανικής του θέσης, πρόσθετα καθήκοντα εργάτη οδοκαθαρισμού, καθαρισμού οδών, πλατειών, αποψίλωσης κοινοχρήστων χώρων, όπως αναφέρεται στο έγγραφο επανυποβολής του υπό κρίση χρηματικού εντάλματος πληρωμής, με την άσκηση των οποίων είναι καταρχήν επιφορτισμένοι οι υπάλληλοι του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου του Δήμου και όχι του Τμήματος Συντήρησης Χώρων Πρασίνου, στο οποίο ανήκει ο φερόμενος ως δικαιούχος υπάλληλος [βλ. άρθρο 12 περίπτωση α) της 3420/38611/16 απόφασης του γενικού Γραμματέα Αποκέντρωσης ...περί εγκρίσεως του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας Δήμου … (Β΄969/08.04.2016)]. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και, ως εκ τούτου, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)345/2015

ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ:Νόμιμη η καταβολή διαφοράς αποδοχών σε μόνιμη υπάλληλο Δήμου, λόγω της μετάταξής της από τον κλάδο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Ε.) Τεχνικού (Σχεδιαστών Τεχνικών Έργων) στον κλάδο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.) Μηχανικών (Πολιτικών Έργων Υποδομής), καθόσον, νομίμως η ανωτέρω μετάταξη διενεργήθηκε, σύμφωνα με το άρθρο 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α΄ 226/2011), χωρίς την ύπαρξη κενής οργανικής θέσης.