Ε.2042/2024
Τύπος: Εγκύκλιοι
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 3 (R3) ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ (ICS2) ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΥΝΟΛΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗΣ ΔΙΑΣΑΦΗΣΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ (ENS) ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ. ΑΔΑ:ΨΣΔΑ46ΜΠ3Ζ-ΩΡΧ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Ε.2185/2021
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 1 ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ (ICS2) ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗΣ ΔΙΑΣΑΦΗΣΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ (ENS) ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΔΑ:Ρ4ΦΩ46ΜΠ3Ζ-ΣΧΟ
Ε.2054/2024
ΠΑΡΟΧΗ ΟΔΗΓΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΑΦΗΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΤΟΥ ICISNET. ΑΔΑ:6ΨΩΝ46ΜΠ3Ζ-ΘΔΧ
ΔΤΔ Α 1019133 ΕΞ 2018
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΣΑΦΗΣΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ/ΕΞΑΓΩΓΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΩΣΙΑΚΟ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟ ΚΩΔΙΚΑ (UCC) - ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΔΕ ΑΝΕΥ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ.(ΑΔΑ:6Γ9Β46ΜΠ3Ζ-ΟΗΣ)
18380/2021
ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΟΤΡΟΦΩΝ (ΜΕΤΡΟ 2) ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΑΡ.52 ΚΑΝ.(ΕΕ) 1307/2013 ΑΔΑ:6ΜΛ246ΨΧΞΧ-Η26
ΔΒ3Β/οικ.954/2022
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΕΣ-ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ-ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 45 ΤΟΥ Ε.Κ.Π.Υ. ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ ΑΔΑ: ΨΚΤΜΟΞ7Μ-Ω7Τ
ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1174/2023
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ-ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης, μεταξύ της «…» (….) και του οικονομικού φορέα «… Ι.Κ.Ε», με αντικείμενο την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΞΥΠΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΥΔΡΟΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΟΛΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΙΟΤ (ΙΝΤΕΡΝΕΤ 0F THINGS) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ» προϋπολογιζόμενης δαπάνης 1.565.765,00 ευρώ (πλέον Φ.Π.Α.)(....)Με δεδομένα αυτά, η κατά τα ανωτέρω πρόβλεψη της δυνατότητας στήριξης σε ικανότητες τρίτων στο σχετικό άρθρο της διακήρυξης δεν καθιστά τον όρο αυτό μη νόμιμο ούτε η νόμιμη ενεργοποίηση της δυνατότητας αυτής στη συγκεκριμένη σύμβαση προμήθειας γεννά ζητήματα είτε ως προς την ικανότητα του προσφέροντος είτε ως προς το σύννομο της προσφοράς του.Ανακαλεί τη 17/2023 πράξη του Αναπληρωτή Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην Περιφερειακή Ενότητα Κέρκυρας.
ΕΑΔΗΣΥ/1652/2022
Με την πιο πάνω προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της από 6-10-2022 κοινοποιηθείσας με αριθμό 852-48/04-10-2022 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, κατά το μέρος που έκρινε αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος και τον όρισε προσωρινό ανάδοχο, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης «ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ... ... ... ΤΗΣ … ... ΣΕ ΝΕΑ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ …. ... – …», εκτιμώμενης αξίας 201.612,90 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, που δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με Μον. ΑΔΑΜ ... την 29- 8-2022 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α ....
ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1168/2023
ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΡΡΟΩΝ (ΤΗΛΕΕΛΕΓΧΟΣ – ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΣ), (...)Η πλημμέλεια της μη δημοσίευσης της νέας περίληψης της διακήρυξης στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στον τοπικό τύπο, που αναδείχθηκε με την Πράξη της Επιτρόπου, δεν παρίσταται, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με την κρινόμενη προσφυγή και την υπέρ αυτής ασκηθείσα παρέμβαση, ουσιώδης, καθόσον αυτή δεν επέφερε εν τοις πράγμασι στην ελεγχόμενη διαδικασία ουσιώδη αλλοίωση των συνθηκών ανταγωνισμού. (βλ. Ελ.Συν. Έβδομο Τμ. 1695/2022, 518/2021). Η εκδοθείσα μετά τη λήξη του χρόνου ισχύος των προσφορών και εντός του χρόνου ισχύος των εγγυητικών επιστολών συμμετοχής, απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής που κατακύρωσε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού στην παρεμβαίνουσα, η οποία αποδέχθηκε την παράταση αυτή όπως προκύπτει από το έγγραφό της, δεν πάσχει εξ αυτού του λόγου ακυρότητα. Αποδεικνύεται κατά την κρίση του Δικαστηρίου η ελάχιστη πιστοληπτική ικανότητα της αναδόχου εταιρείας όπως αυτή απαιτείται από τη διακήρυξη.
ΕΣ/ΚΛ.Ζ/396/2023
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΡΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΕΙΧΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (FIREWALL) ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ (MAIL FILTERING:)Με τα δεδομένα αυτά, ενόψει του ότι η συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη του διαγωνισμού, που προκηρύχθηκε με την 3/2023 διακήρυξη, ανέρχεται στο ποσό των 211.290,32 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.), ήτοι υπολείπεται του ποσού των 300.000 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.), το ελεγχόμενο σχέδιο σύμβασης εκφεύγει του προσυμβατικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου και, επομένως, απαραδέκτως εισάγεται για έλεγχο (βλ. ΕλΣυν Ζ΄ Κλιμ. 33, 195/2019, 311/2018, πρβλ. Ζ΄ Κλιμ. 1008/2022 κ.ά.). Σημειώνεται ότι, αντίθετα με τα διαλαμβανόμενα στο 2382.1/45601/21.6.2023 διαβιβαστικό έγγραφο, για την υπαγωγή στον προσυμβατικό έλεγχο του Κλιμακίου, δεν δύναται να προσμετρηθεί το ποσό των 3.225.806,45 ευρώ, άνευ Φ.Π.Α., το οποίο αποτελεί την προϋπολογισθείσα δαπάνη του ανοικτού δημόσιου διαγωνισμού που προκηρύχθηκε με την 2/2023 διακήρυξη του ίδιου φορέα για την προμήθεια «ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ», ούτε το ποσό των 282.258,02 ευρώ, το οποίο αποτελεί την προϋπολογισθείσα δαπάνη του ανοικτού δημόσιου διαγωνισμού που προκηρύχθηκε με την 6/2023 διακήρυξη του ίδιου φορέα για την προμήθεια «Είδος Α Διαδραστικές αίθουσες τηλεκπαίδευσης σχολής δοκίμων Λ/Φ και Είδος Β’ Προμήθεια μηχανογραφικού εξοπλισμού». Τούτο διότι, πρόκειται για αυτοτελείς διαδικασίες διαγωνισμού, οι οποίες έχουν σαν υποκείμενη αιτία διαφορετικά πραγματικά δεδομένα, ενώ δεν σχετίζονται με την «ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΡΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΕΙΧΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (FIREWALL) ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ (MAIL FILTERING)», αλλά αφορούν προμήθειες αγαθών, οι οποίες θα καλύψουν διαφορετικές ανάγκες του φορέα ανάθεσης.