8001/22/32-α΄/2022
Τύπος: Αποφάσεις
Καθορισμός αποζημίωσης των Προέδρων και των Μελών Ομάδων Εργασίας για την υλοποίηση ερευνητικών δράσεων της Ελληνικής Αστυνομίας, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «Ορίζων 2020» (HORIZON 2020) και του χρηματοδοτικού μηχανισμού «ISF-Police».
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
8001/22/21-στ'/2020
Καθορισμός Αποζημίωσης Μελών Ομάδων Έργου για την υλοποίηση ερευνητικών δράσεων της Ελληνικής Αστυνομίας, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος HORIZON 2020.
8001/22/24-α '/2020
Καθορισμός αποζημίωσης μελών ομάδας έργου για την υλοποίηση ερευνητικής δράσης της Ελληνικής Αστυνομίας, στο πλαίσιο του χρηματοδοτικού μηχανισμού ISF-Police.
8001/22/36-α’/2023
Καθορισμός αποζημίωσης των προέδρων και των μελών των Ομάδων Εργασίας αναφορικά με τη συμμετοχή της Ελληνικής Αστυνομίας στις δράσεις της Συμφωνίας Συνεργασίας της Πράξης «Προκαθορισμένη Πράξη 6 - Βελτίωση της ικανότητας της Ελληνικής Αστυνομίας για αναγνώριση και διαχείριση ασυνόδευτων ανηλίκων και ευάλωτων ομάδων» με Κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5168492 στο πλαίσιο του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΧΜ ΕΟΧ) περιόδου 2014- 2021 στο Πρόγραμμα «Ανάπτυξη των δυνατοτήτων διαχείρισης των Εθνικών Συστημάτων Ασύλου και Μετανάστευσης».
46317/2022
Συστήμα Διαχείρισης και Ελέγχου για την υλοποίηση του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Χ.Μ. - ΕΟΧ) περιόδου 2014-2021 - Κατανομή των Πόρων και αντικατάσταση της υπ’ αρ. 13249/4-2-2020 (Β’ 526) κοινής υπουργικής απόφασης.
46317/2022/ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Συστήμα Διαχείρισης και Ελέγχου για την υλοποίηση του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Χ.Μ. - ΕΟΧ) περιόδου 2014-2021 - Κατανομή των Πόρων και αντικατάσταση της υπ’ αρ. 13249/4-2-2020 (Β’ 526) κοινής υπουργικής απόφασης. - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι
8002/32/34-α΄/2020
Αύξηση του ανωτάτου ετήσιου ορίου των ωρών νυκτερινής απασχόλησης έτους 2020, για τη χορήγηση ειδικής αποζημίωσης ανά ώρα νυκτερινής απασχόλησης, που καταβάλλεται στο ένστολο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας.
8157/2024
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 46317/2022 κοινής υπουργικής απόφασης «Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου για την υλοποίηση του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Χ.Μ.- ΕΟΧ) περιόδου 2014-2021 - Κατανομή των Πόρων και αντικατάσταση της υπ’ αρ. 13249/4-2-2020 (Β’ 526) κοινής υπουργικής απόφασης» (Β’ 2447).
ΕΣ/ΚΛ.Ζ/195/2023
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω και ενόψει του ότι δεν έχει αποφανθεί το Δικαστήριο επί αντίστοιχης με την ελεγχόμενη περίπτωσης, το Κλιμάκιο πρέπει για λόγους ασφάλειας δικαίου να παραπέμψει το ζήτημα, σύμφωνα με το άρθρο 337 παρ. 3 του ν. 4700/2020, στην Ολομέλεια, προκειμένου να προβεί σε in concreto κρίση σχετικά με το εάν το υποβληθέν σχέδιο συμβατικής συμφωνίας με το συγκεκριμένο ως άνω περιεχόμενο εμπίπτει στην έννοια της δημόσιας σύμβασης υπηρεσιών κατ’ άρθρο 324 παρ. 1 του ν. 4700/2020 ή στην έννοια της προγραμματικής σύμβασης κατ’ άρθρο 324 παρ. 4 περ. α΄ του ν. 4700/2020, στον βαθμό που η τελευταία συνιστά έννοια γένους περιλαμβάνουσα κάθε συμφωνία δυνάμει της οποίας τίθεται το γενικό και προγραμματικό πλαίσιο για την υλοποίηση δράσεων και τη χρηματοδότησή τους από τους συμβαλλόμενους φορείς, έχει δε αυτοτελή έννοια σε σχέση με τον όρο που χρησιμοποιείται σε άλλες νομοθεσίες (βλ. π.χ. άρθρο 100 του ν. 3852/2010) ή τις θεσμοθετημένες μορφές συνεργασίας των άρθρων 12 και 247 του ν. 4412/2016, στις διατάξεις των οποίων άλλωστε δεν παραπέμπει (πρβλ. ΕλΣυν Ολ. 380/2022) και, συνακόλουθα, εάν παραδεκτώς εισάγεται για την άσκηση προσυμβατικού ελέγχου νομιμότητας ενώπιον του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Δοθέντος, μάλιστα, ότι η επίμαχη συμβατική συμφωνία μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ........ άπτεται του νευραλγικού τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών σε εφαρμογή κανόνων του ενωσιακού δικαίου (βλ. Οδηγία 2012/34/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Νοεμβρίου 2012), η αποχή του Κλιμακίου στο παρόν στάδιο από τον έλεγχό της, χωρίς την προηγούμενη αποσαφήνιση του ζητήματος της υπαγωγής αυτής σε προσυμβατικό έλεγχο από την Ολομέλεια του Δικαστηρίου, στο πλαίσιο του θεσμικού ρόλου της ως κατευθυντήριου μηχανισμού ερμηνευτικής διασάφησης θεμάτων επί σημαντικών, λόγω του αντικειμένου τους, υποθέσεων (πρβλ. άρθρο 326 παρ. 4 ν. 4700/2000), θα μπορούσε να εγείρει μείζον ζήτημα σε σχέση με το κύρος της εν λόγω συμβατικής συμφωνίας (βλ. και τη μνημονευόμενη στο 39/16.2.2023 έγγραφο των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών διαδικασία παράβασης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προς την Ελλάδα). Πλην, η γνώμη αυτή δεν εκράτησε.