Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

64715/2015

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4072/2012

Υποβολή ερωτήματος για δυνατότητα ή μη καταχώρισης στο ΓΕΜΗ απόφασης διάλυσης ΙΚΕ χωρίς Υπογραφή πρακτικού ΓΣ από όλους τους Εταίρους


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

311/2015

Θέμα : Αντιμετώπιση αιτήματος καταχώρισης ή μη στο ΓΕΜΗ Πρακτικού Γενικής Συνέλευσης Εταίρων για λύση IKE, που δεν φέρει την υπογραφή των εταίρων, αλλά επικύρωση ως ακριβές αντίγραφο από το διαχειριστή.


ΝΣΚ/223/2017

Εγγραφή κοινοπραξιών στο Γ.Ε.ΜΗ.  1. Μετά την ισχύ του ν. 4072/2012 οι κοινοπραξίες που ασκούν εμπορική δραστηριότητα, οι κοινοπραξίες με μορφή αστικής εταιρίας με νομική προσωπικότητα και οι ενώσεις προσώπων που ασκούν ή προτίθενται να ασκήσουν οικονομική δραστηριότητα, χωρίς να έχουν καταστεί έμποροι από την άσκηση της δραστηριότητας, εγγράφονται υποχρεωτικώς στο Γ.Ε.ΜΗ. (πλειοψ.). 2. Η κοινοπραξία του ερωτήματος, ως ένωση προσώπων, που δραστηριοποιείται στις συναλλαγές, αποτελεί αστική εταιρία με νομική προσωπικότητα και εγγράφεται υποχρεωτικά στο Γ.Ε.ΜΗ. κατ' εφαρμογή των διατάξεων περί ομορρύθμου εμπορικής εταιρίας (πλειοψ.). 3. Εφόσον υπάρχει υποχρέωση εγγραφής της κοινοπραξίας και παραλείπεται η εκ μέρους του υποχρέου ή τρίτου, έχοντος ειδικό έννομο συμφέρον , υποβολή αίτησης καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ., η αρμόδια υπηρεσία καταχώρισης προβαίνει αυτεπαγγέλτως σ' αυτήν και επιβάλλει στον υπόχρεο και στους νόμιμους εκπρόσωπους το πρόστιμο του άρθρου 17 του ν. 3419/2005 (ομοφ). 4. Οι υπηρεσίες τήρησης του Γ.Ε.ΜΗ. δεν είναι αρμόδιες να αποφανθούν, κατ΄ εφαρμογή των κριτηρίων εμπορικότητας, εάν μια κοινοπραξία ασκεί ή όχι εμπορική δραστηριότητα (πλειοψ).


ΝΣΚ/63/2017

Εάν είναι επιτρεπτή η έκδοση εταιρικών μεριδίων υπέρ το άρτιο από Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία (ΙΚΕ), είτε αυτή είναι πολυπρόσωπη, είτε μονοπρόσωπη, και σε καταφατική περίπτωση εάν η δυνατότητα αυτή αφορά μόνο εταιρικά μερίδια που εκπροσωπούν κεφαλαιακές εισφορές.Αν και δεν υπάρχει ρητή νομοθετική πρόβλεψη στο ν. 4072/2012 που διέπει τον νέο εταιρικό τύπο της Ιδιωτικής Κεφαλαιουχικής Εταιρείας (ΙΚΕ), είναι επιτρεπτή η έκδοση εταιρικών μεριδίων υπέρ το άρτιο, από την εν λόγω εταιρεία, αποκλειστικά και μόνο κεφαλαιακών εισφορών, εφαρμοζομένων αναλόγως των ρυθμίσεων που ισχύουν στις λοιπές κεφαλαιουχικές εταιρείες, και ιδίως στην Ε.Π.Ε., σύμφωνα με το άρθρο 116 παρ. 1 εδαφ. α' του νόμου αυτού, δεδομένου ότι η δυνατότητα αυτή δεν είναι αντίθετη στο νόμο και την (κεφαλαιουχική) φύση της ΙΚΕ. Στην περίπτωση της μονοπρόσωπης ΙΚΕ, θα πρέπει να προηγηθεί η τροποποίηση της ιδρυτικής της πράξης και του καταστατικού της από μονοπρόσωπη σε πολυπρόσωπη ΙΚΕ, και τούτο ανεξάρτητα από την τιμή διάθεσης των νέων εταιρικών μεριδίων κεφαλαιακών εισφορών στο άρτιο ή υπέρ το άρτιο (ομοφ.)


970/003/2020

Δυνατότητα επίδοσης ταχυδρομικού αντικειμένου στον παραλήπτη χωρίς υπογραφή, λόγω των ειδικών συνθηκών που επικρατούν για την αντιμετώπιση της πανδημίας COVID-19.


ΕΑΔΗΣΥ/1291/2022

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της από 29/6/2022 υπ’ αριθ. 39 απόφασης του ΔΣ της αναθέτουσας αρχής Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της …. που περιέχεται στο υπ’ αριθ. 87/29-6-2022 πρακτικό συνεδρίασης με θέμα «Υποβολή του υπ’ αριθμ. πρωτ. 1514/6-5-2022 πρακτικού αξιολόγησης των υποφακέλων ‘Δικαιολογητικά Συμμετοχής – Τεχνική Προσφορά’ και του υπ’ αριθμ. πρωτ. 1664/24-5-2022 πρακτικού αξιολόγησης των υποφακέλων ‘Οικονομική Προσφορά’ των προσφορών που κατατέθηκαν στο Διεθνή, Ανοιχτό, Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό με αριθμό Διακήρυξης … για την προμήθεια είκοσι δύο (22) δραστικών ουσιών (CPV …), συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης 72.342.008,67€, πλέον Φ.Π.Α., για δύο (2) έτη, για όλους τους φορείς αρμοδιότητας της …», κατά το μέρος της με το οποίο απορρίφθηκε η προσφορά της προσφεύγουσας για τα τμήματα υπ’ αριθ. 30 και 31 του διαγωνισμού.


ΕΣ/Τμ.4(ΚΠΕ)41/2015

Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής από Νοσοκομείο σε ηλεκτρολόγο – μηχανικό για τη συντήρηση των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεών του, σε εκτέλεση εξάμηνης σύμβασης, καθόσον: α) μη νομίμως ανατέθηκαν οι ανωτέρω υπηρεσίες, χωρίς προηγούμενη έκδοση της προβλεπόμενης στη διάταξη του άρθρου 50 παρ. 10 του ν. 3370/2005 απόφασης του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με την οποία καθορίζεται ο αριθμός των απαιτούμενων τεχνικών, οι ειδικότητές τους και ο συνολικός προϋπολογισμός της σχετικής σύμβασης, β) η εκτέλεση των ανωτέρω εργασιών ανήκει στα συνήθη καθήκοντα του τακτικού προσωπικού του ως άνω Νοσοκομείου και δεν είναι επιτρεπτή η ανάθεσή τους σε τρίτους, γ) ) το αντικείμενο της δεύτερης σύμβασης καλύπτεται ήδη από την πρώτη σύμβαση (διάρκειας ενός έτους με δυνατότητα παράτασης δύο μηνών) μεταξύ του Νοσοκομείου και άλλου αναδόχου και γ) κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 21 του ν. 2362/1995, όπως ισχύει μετά την αντικατάστασή του με το άρθρο 21 του ν. 3871/2010, κατά τον χρόνο ανάθεσης των ανωτέρω υπηρεσιών, αλλά και κατά τον χρόνο της συμβατικής διάρκειας αυτών, δεν είχε εκδοθεί ακόμη σχετική απόφαση ανάληψης υποχρέωσης.


ΕΑΔΗΣΥ/597/2023

Με την υπό εξέταση προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται ν’ ακυρωθεί η υπ’ αριθμό 13/28-06-2022 απόφαση της αναθέτουσας Αρχής, με την οποία αποφασίσθηκε η έγκριση του υπ’ αριθμ. πρωτ. …/20-06-2022 πρακτικού αξιολόγησης της αρμόδιας Επιτροπής, που αφορά στην διαπραγμάτευση χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού - σύμφωνα με το αρ.32 παρ.2γ του ν.4412/2016 και του αρ.33 του ν.4764/2020 - για την παροχή υπηρεσιών … (CPV …), η κατακύρωση, για τις ανάγκες του Νοσοκομείου για διάστημα ενός (1) μηνός και συγκεκριμένα από 01-07- 2022 έως και 31-07-2022 με δυνατότητα παράτασης ενός (1) μηνός, στην εταιρεία «...» και η υπογραφή σχετικής σύμβασης με την εταιρεία «...» για διάστημα ενός (1) μηνός και συγκεκριμένα από 01-07-2022 έως και 31-07-2022 με δυνατότητα παράτασης ενός (1) μηνός, αντί ποσού: 108.830,00 € + ΦΠΑ 24 % (26.119,20 €) = 134.949,20€, ν’ ακυρωθεί η συναφθείσα σύμβαση, υπ’ αριθμό …/2022, του Γενικού Νοσοκομείου «…» Βούλας με την εταιρεία «...» για την ΑΝΑΘΕΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ … (CPV …) ΤΟΥ Γ.Ν. «…» … για χρονικό διάστημα ενός (1) μηνός και συγκεκριμένα από 01/07/2022 έως και 31-07-2022 με δυνατότητα μηνιαίας παράτασης, συμβατικής αξίας 134.949,20 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24 % ή 108.830,00 € μη συμπεριλαμβανόμενου Φ.Π.Α. 24 %, άλλως και όλως επικουρικώς, σε περίπτωση που κριθεί μη ακυρωτέα, να επιδικασθεί εις βάρος της αναθέτουσας Αρχής πρόστιμο ίσο με το 10% της αξίας της σύμβασης και με την απόφαση, που θα εκδοθεί, να περιέλθει το ποσό αυτό στην προσφεύγουσα, ν’ ακυρωθεί η υπ’ αριθμ. πρωτ. …/17-06-2022 πρόσκληση του Νοσοκομείου, για συμμετοχή σε διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού, για την παροχή υπηρεσιών … (CPV …) για διάστημα δύο (2) μηνών και συγκεκριμένα από 01-07-2022 έως και 31-08-2022 με δυνατότητα δίμηνης παράτασης, προς την εταιρεία «...», με την οποία η αναθέτουσα ζήτησε την υποβολή προσφοράς μόνο από την εν λόγω εταιρεία, και ν’ ακυρωθεί κάθε άλλη απόφαση, που αναφέρεται στην διαπραγμάτευση που προκηρύχθηκε με την ανωτέρω πρόσκληση υποβολής προσφοράς. 


ΕΑΔΗΣΥ/1374/2023

Επειδή, κατόπιν των ανωτέρω, η προδικαστική προσφυγή πρέπει να γίνει δεκτή. Να γίνει δεκτή η παρέμβαση, κατά το σκέλος αυτής που αφορά τη κατ’ επίκληση του άρθρου 102 δυνατότητα διόρθωσης της εσφαλμένης δήλωσης του ΕΕΕΣ. Να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη υπ’ αριθ. 859/2022 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της Αναθέτουσας Αρχής (απόσπασμα εκ του με αριθ. 28ο /5.7.2022 Πρακτικού Συνεδρίασης), καθ’ ο μέρος κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά του παρεμβαίνοντος άνευ ετέρου και χωρίς προηγούμενη κλήση του προς διόρθωση και διευκρίνιση της εσφαλμένης δηλώσεώς του, κατ’ άρθρο 102 Ν. 4412/2016 και 3.1.2.1. της Διακήρυξης


ΕΑΔΗΣΥ/1669/2022

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει να ακυρωθεί η υπ’ αριθμ. απόφαση 93/7/22.09.22 του πρυτανικού συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής με θέμα: «Έγκριση του από 07/09/2022 πρακτικού αξιολόγησης της επιτροπής διενέργειας του ανοικτού διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας των κτηριακών εγκαταστάσεων του … … στις … στις πόλεις …, …, …, …, .. και .., για χρονικό διάστημα είκοσι τεσσάρων (24) μηνών από την υπογραφή της σύμβασης, με δικαίωμα προαίρεσης για άλλους είκοσι τέσσερις (24) μήνες, συνολικού προϋπολογισμού 1.206.000,00 ΕΥΡΩ χωρίς Φ.Π.Α., 1.495,440,00 ΕΥΡΩ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α., με αριθμό διακήρυξης …/2021 και συστημικούς αριθμούς …, …, …, …, …, …»


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/15/2018

ΕΡΓΑ. (Συμπληρωματικές συμβάσεις) (..) Με τα δεδομένα αυτά, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη δεν είναι νόμιμη, διότι δεν συντρέχουν οι τιθέμενες από τον νόμο προϋποθέσεις για τη σύναψη έγκυρης συμπληρωματικής σύμβασης....Αντιθέτως, οι επιπρόσθετες εργασίες προέκυψαν λόγω αύξησης ποσοτήτων εργασιών καθαρισμού φρεατίων καθώς και αύξησης των απαιτούμενων ωρών για την ολοκλήρωση των καθαρισμών και των ωρών αποζημίωσης για αυξημένη επιφυλακή, οι οποίες συνιστούν ανεπίτρεπτη επέκταση του φυσικού αντικειμένου της αρχικής σύμβασης...Άλλωστε ο συγκεκριμένος διαγωνισμός θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί τουλάχιστον 4 μήνες νωρίτερα, δεδομένου ότι από την έκδοση του Πρακτικού κατακύρωσης του αποτελέσματός του (23.6.2016) μέχρι την υπογραφή της σύμβασης (31.10.2016) διέδραμε μεγάλο χρονικό διάστημα που οφείλεται σε υπαιτιότητα του Δήμου.(..) Πέραν αυτών, η σύναψη της από 28.7.2017 συμπληρωματικής σύμβασης είναι μη νόμιμη και για τον πρόσθετο λόγο ότι δεν υπήχθη, πριν την υπογραφή της, σε προληπτικό έλεγχο νομιμότητας από την αρμόδια Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, δεδομένου ότι ο προϋπολογισμός της (67.332,00 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α.), συναθροιζόμενος   με τον προϋπολογισμό της αρχικής σύμβασης (162.599,00 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α.), η οποία δεν υπαγόταν λόγω ποσού σε προληπτικό έλεγχο, υπερβαίνουν το τιθέμενο, για την υποβολή στον εν λόγω έλεγχο, κατώτατο χρηματικό όριο των 200.000,00 ευρώ....Κατ’ ακολουθία, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη δεν είναι νόμιμη και αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί