32068οικ/2024
Τύπος: Αποφάσεις
Καθορισμός προσόντων πρόσληψης των θέσεων του κλάδου ΔΕ Προσωπικού Εστίασης - Ειδικότητας ΔΕ Μαγείρων, η διαδικασία και οι λοιπές λεπτομέρειες για τη στελέχωση των Σωφρονιστικών Καταστημάτων.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
11762/2024
Καθορισμός της οργάνωσης, της διεύθυνσης, του περιεχομένου, του τόπου και της διάρκειας της βασικής εκπαίδευσης των υπαλλήλων της κατηγορίας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΔΕ), του κλάδου ΔΕ Φύλαξης των Σωφρονιστικών Καταστημάτων.
ΔΙΠΑΑΔ/Φ.2.9/ 82 /οικ.19/2022
Πλήρωση κενών οργανικών θέσεων του κλάδου ΔΕ Τηλεφωνητών ΑΔΑ:ΨΕΚΖ46ΜΤΛ6-1ΟΒ
ΝΣΚ/76/2022
Ερωτάται εάν συντρέχει νόμιμη περίπτωση διορισμού του Γ.Τ., υποψηφίου του κλάδου ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν.3528/2007), σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 5 του π.δ. 215/2006 «Κανονισμός Οργάνωσης και Λειτουργίας της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης Καταστημάτων Κράτησης» (Α’ 217), οι οποίες προβλέπουν κώλυμα διορισμού μόνο για την κατηγορία του κλάδου ΔΕ Προσωπικού Εξωτερικής Φρούρησης, παρά το ότι στην Προκήρυξη 6Κ/2018 (ΦΕΚ 17 τ. Α.Σ.Ε.Π.) για την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας πεντακοσίων ογδόντα οκτώ (588) θέσεων τακτικού προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη στελέχωση των Καταστημάτων Κράτησης ορίζεται ότι για τους υποψηφίους των κλάδων ΔΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΦΡΟΥΡΗΣΗΣ και ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ λαμβάνονται υπόψη και τα κωλύματα του άρθρου 5 του π.δ. 215/2006, ή εάν ενόψει αυτής της ρύθμισης της Προκήρυξης η Υπηρεσία οφείλει να προβεί στον αποκλεισμό του εν λόγω υποψηφίου από την περαιτέρω διαδικασία διορισμού σε θέση του κλάδου ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ, ζητώντας από το αρμόδιο Τμήμα του Α.Σ.Ε.Π. την αντικατάστασή του.(...)Δεν συντρέχει νόμιμη περίπτωση διορισμού υποψηφίου του κλάδου ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν.3528/2007), σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 5 του π.δ. 215/2006 «Κανονισμός Οργάνωσης και Λειτουργίας της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης Καταστημάτων Κράτησης» (Α΄ 217), εφόσον στην Προκήρυξη για την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας θέσεων τακτικού προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη στελέχωση των Καταστημάτων Κράτησης ορίζεται ότι και για τους υποψηφίους του κλάδου ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ λαμβάνονται υπόψη και τα κωλύματα του άρθρου 5 του π.δ. 215/2006, καθόσον ο ανωτέρω εμπίπτει σε αυτά (ομόφωνα).
3258/2024
Διαπιστωτική πράξη μετατροπής θέσεων Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου (ΙΔΑΧ) ΔΕ εκπαιδευτικής βαθμίδας σε οργανικές θέσεις δημοσίου δικαίου, αντίστοιχης κατηγορίας εκπαίδευσης, κλάδου και ειδικότητας.
22244/2023
Καθορισμός του είδους, του αντικειμένου και της διάρκειας εισαγωγικής εκπαίδευσης των υποψηφίων που περιλαμβάνονται στους πίνακες διοριστέων που κυρώθηκαν με την υπ’ αρ. 26/17.01.2023 απόφαση του Α’ τμήματος Α.Σ.Ε.Π. (Γ’142) της προκήρυξης 9Κ/2021 (Α.Σ.Ε.Π. 58) της κατηγορίας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΔΕ), του κλάδου ΔΕ Προσωπικού Εξωτερικής Φρούρησης των Σωφρονιστικών Καταστημάτων καθώς και με την υπ’ αρ. 104/10.02.2023 απόφαση Μονομελούς Σύνθεσης του Α.Σ.Ε.Π. για την αντικατάσταση διορισθέντων της προκήρυξης 6Κ/2018 (Α.Σ.Ε.Π. 17).
10095/2021
Καθορισμός επιμέρους προϋποθέσεων, χρόνου και διαδικασιών πρόσληψης των υποψηφίων που περιλαμβάνονται στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης της προκήρυξης 6Κ/2018 (Α.Σ.Ε.Π. 17) της κατηγορίας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΔΕ), που δεν κλήθηκαν από τον φορέα ή κλήθηκαν και δεν αποδέχθηκαν την πρόσληψή τους και διατήρηση ισχύος των συμβάσεων του προσωπικού του κλάδου ΔΕ Φύλαξης των Καταστημάτων Κράτησης, οι οποίες ανανεώθηκαν σύμφωνα με το άρθρο 12 του ν. 4760/2020 (Α' 247).
41357/2019
Καθορισμός: α) των απαιτούμενων προσόντων και εξειδίκευση των κριτηρίων του αρ. 21 του ν. 2190/1994 (Α'28), λαμβάνοντας υπόψη τις εξειδικευμένες ανάγκες για τη λειτουργία των φορέων, β) της προθεσμίας και του τρόπου υποβολής των αιτήσεων των υποψηφίων και γ) των απαιτούμενων δικαιολογητικών, καθώς και κάθε θέματος σχετικά με τη διαδικασία πρόσληψης προσωπικού ειδικότητας ΥΕ Καθαριότητας και ΔΕ Εποπτών/ Υπευθύνων Συνεργείων Καθαριότητας για την κάλυψη των αναγκών καθαριότητας του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και των εποπτευόμενων από αυτό φορέων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου όγδοου του ν. 4506/2017 (Α΄/191).
ΕλΣυν.Κλ1(ΚΠΕ)/288/2016
ΑΠΟΔΟΧΕΣ(..)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, νομίμως ο φερόμενος ως δικαιούχος τοποθετήθηκε, με την 62/6792/11.4.2014 απόφαση του Δημάρχου …-….., ως Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του οικείου Δήμου, καθόσον το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, καίτοι εξέφρασε αμφιβολίες ως προς τη συνδρομή, στο πρόσωπο του ως άνω υπαλλήλου, ορισμένων εκ των απαιτούμενων από το νόμο προσόντων για την κατάληψη της εν λόγω θέσης έκρινε, εν τέλει, ότι αυτός πληρούσε τις νόμιμες προϋποθέσεις για την επιλογή του ως Προϊσταμένου. Περαιτέρω, νομίμως το ως άνω Συμβούλιο προσμέτρησε και μοριοδότησε, ως χρόνο υπηρεσίας σε θέση Προϊσταμένου Τμήματος, το χρόνο υπηρεσίας του προαναφερθέντος υπαλλήλου ως Προϊσταμένου του Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου ...., αφού, κατά το χρόνο τοποθέτησής του στη θέση αυτή, ο Ο.Ε.Υ. του Δήμου…., όριζε ότι, σε περίπτωση ανυπαρξίας υπαλλήλου του κλάδου ΤΕ, μπορούσε να επιλεγεί, για τη στελέχωση της ανωτέρω θέσης, υπάλληλος του κλάδου ΔΕ, στον οποίο ανήκε ο φερόμενος ως δικαιούχος, απορριπτομένου ως αβασίμου του σχετικού λόγου διαφωνίας της Αναπληρώτριας Επιτρόπου
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/143/2018
Παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις που προηγήθηκαν, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Επίτροπο, οι επίμαχες εργασίες λογιστικής υποστήριξης του Νοσοκομείου μη νομίμως ανατέθηκαν σε ιδιώτη τρίτο καθόσον συνιστούν συνήθεις λογιστικές εργασίες, που εμπίπτουν στα καθήκοντα των υπαλλήλων του Τμήματος Οικονομικού της Υποδιεύθυνσης Οικονομικού. Τούτο δε διότι, στις αρμοδιότητες του εν λόγω Τμήματος περιλαμβάνεται, σύμφωνα με τον οικείο Οργανισμό, το σύνολο των λογιστικών δραστηριοτήτων του Νοσοκομείου. Περαιτέρω, δεν προέκυψε έλλειψη προσωπικού σε τέτοια έκταση, ώστε να καθίσταται αδύνατη η εκτέλεση της συγκεκριμένης λειτουργικής δραστηριότητας από το προσωπικό του Νοσοκομείου δεδομένου ότι: α) η δυναμικότητα του Νοσοκομείου ανέρχεται, σύμφωνα με το άρθρο 4 του Οργανισμού του, σε εξακόσιες ογδόντα (680) κλίνες, με συνέπεια η σύνθεση της ομάδας έργου να περιλαμβάνει υποχρεωτικώς έναν λογιστή-φοροτέχνη με άδεια Α΄ Τάξης, έναν λογιστή-φοροτέχνη με άδεια Β΄ Τάξης και δύο λογιστές-φοροτέχνες με άδεια τουλάχιστον Γ΄ τάξης (και ήδη λογιστές-φοροτέχνες Β΄ Τάξης, σύμφωνα με την παρ. 4 περ. γ΄ της Κ.Υ.Α. 62008/ΕΓΔΕΚΟ 1992/30.12.2008 σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παραγράφου Η΄ - υποπαράγραφος Η.2 του ν. 4152/2013), κατά τον κρίσιμο δε χρόνο, υπηρετούσαν στο Νοσοκομείο είκοσι τρεις (23) υπάλληλοι κλάδου ΠΕ Διοικητικού –Οικονομικού, ένας (1) υπάλληλος κλάδου ΠΕ Διοικητικού –Λογιστικού, τρεις (3) υπάλληλοι κλάδου ΤΕ Διοικητικού Λογιστικού και δεκαεπτά (17) υπάλληλοι κλάδου ΤΕ Λογιστικής (βλ. το 22827/21.5.2017 έγγραφο). Όπως δε προκύπτει από το 38200/4.9.2018 έγγραφο της Δ/νσης Διοικητικής Υπηρεσίας, οι ανωτέρω υπάλληλοι ασχολούνται και σε άλλα τμήματα πλην του Λογιστηρίου, στο οποίο έχουν τοποθετηθεί δύο (2) άτομα ΤΕ Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας, τρία (3) άτομα ΤΕ Λογιστικής και δύο (2) άτομα Διοικητικών Γραμματειών, τα οποία είναι επιφορτισμένα αφενός να ελέγχουν και ενταλματοποιούν το μεγάλο όγκο τιμολογίων (περίπου 20.000 ετησίων), αφετέρου να διεκπεραιώνουν όλες τις λοιπές εργασίες που προκύπτουν σε καθημερινή βάση. Κατόπιν των ανωτέρω, η στελέχωση του Νοσοκομείου παρίσταται πλήρης και επαρκής, η δε επίκληση του μειωμένου αριθμού των υπηρετούντων στο Λογιστήριο υπαλλήλων είναι αλυσιτελής, καθόσον η ανωτέρω περιγραφόμενη αποψίλωση των κρίσιμων υπηρεσιών από προσωπικό ανάγεται στη σφαίρα ευθύνης του συγκεκριμένου φορέα. Εξάλλου, λαμβανομένου υπόψη ότι η θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των εν λόγω υπαλλήλων περιλαμβάνεται ρητώς μεταξύ των υποχρεώσεων του ιδιώτη τρίτου, στον οποίο ανατίθενται οι εργασίες αυτές, σύμφωνα με την παράγραφο 2δ΄ της ως άνω Κ.Υ.Α. και ότι η σχετική υποχρέωση για την εφαρμογή του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου δεν είναι χρονικά πρόσφατη και ως εκ τούτου έκτακτη, αλλά εκκινεί προοδευτικά από το έτος 2003, το Νοσοκομείο όφειλε να ενεργήσει με κάθε πρόσφορο μέσο για τη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού αυτού και για την απόκτηση από τους υπαλλήλους του, των αναγκαίων προσόντων, ώστε η εκτέλεση του συνόλου των απαιτουμένων εργασιών λογιστικής υποστήριξης να γίνεται με ίδια μέσα (βλ. Ελ. Συν. IV Τμ. 5/2017). Συνεπώς, δεν αρκεί η προβαλλόμενη με το 38200/4.9.2018 έγγραφο της Δ/νσης Διοικητικής Υπηρεσίας βεβαίωση του φορέα ότι στο Νοσοκομείο δεν υπηρετεί υπάλληλος κάτοχος της άδειας Α΄ τάξεως, αλλά επιφορτίζονται οι διοικήσεις των Νοσοκομείων με την υποχρέωση να διερευνούν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, τη δυνατότητα κάλυψης των αναγκών τους με ίδια μέσα και καταρχάς με το ήδη υπηρετούν προσωπικό της αντίστοιχης ειδικότητας, καθώς και να προβαίνουν στις κατά περίπτωση αναγκαίες προς τούτο ενέργειες, άλλως δεν καθίσταται επιτρεπτή η ανάθεση των υπηρεσιών για την πλήρη εφαρμογή του Κλαδικού Λογιστικού τους Σχεδίου σε εξωτερικούς συνεργάτες. Ειδικότερα, οφείλουν οι διοικήσεις των Νοσοκομείων, να διερευνούν τη δυνατότητα ενίσχυσης και συμπλήρωσης του δυναμικού τους με ανθρώπινο δυναμικό τυχόν διασυνδεδεμένου Νοσοκομείου, την υποβολή ειδικού αιτήματος για μετάταξη προσωπικού από άλλους φορείς, την εξάντληση όλων των νόμιμων διαδικασιών για την κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων των αρμόδιων υπηρεσιών του Νοσοκομείου. Εν προκειμένω λοιπόν και λαμβανομένου υπόψη ότι με την 5/2017 πράξη του IV Tμήματος απορρίφθηκε η αίτηση ανάκλησης κατά της 141/2016 πράξης του παρόντος Κλιμακίου με την οποία κρίθηκε μη θεωρητέο το 43, οικονομικού έτους 2016, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του Νοσοκομείου, που αφορά στην παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης για τις χρήσεις των ετών 2013 και 2014, δεν εξηγείται γιατί δεν έχουν ακόμη πιστοποιηθεί οι υπάλληλοι του Τμήματος Οικονομικού καταλλήλως (π.χ. με σεμινάρια από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος, βλ. σκ. ΙΙΙ κ.ά.) και δεν προκύπτει καμμία ενέργεια εκ μέρους του Νοσοκομείου, δεδομένου ότι υπάρχει νομική υποχρέωση, προς τούτο, προκειμένου να αποκτήσουν, προϊόντος του χρόνου, άδεια λογιστή-φοροτέχνη Α΄ τάξεως.
Φ.471.62/05/336314/Σ.207/2023
Αντιστοίχιση Κλάδων και Ειδικοτήτων, Υφιστάμενων Θέσεων Πολιτικού Προσωπικού του ΥΠΕΘΑ/ΓΕΝ, Δημοσίου Δικαίου και Ιδιωτικού Δικαίου, Αορίστου Χρόνου, όπως προβλέπονται στο π.δ. 79/2018 «Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» (Α’ 148), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α’ 232), νέους Κλάδους και Ειδικότητες. (ΔΙΟΡΘ.ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΦΕΚ:1960/Β/27.03.2023)
Σ.1657/2024-ΦΕΚ:6941/Β/18.12.2024:Αντιστοίχιση Κλάδων και Ειδικοτήτων, Δεσμευμένης Θέσης Πολιτικού Προσωπικού Δημοσίου Δικαίου του ΥΠΕΘΑ/ΓΕΝ, που καλύφθηκε από Διοριστέο Κατηγορίας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης της Προκήρυξης 1Κ/2021 του ΑΣΕΠ, όπως προβλέπεται στο π.δ. 79/2018 «Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» (Α’ 148), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α’ 232), νέους Κλάδους και Ειδικότητες.
Φ.471.11/243/343707/Σ.1379/2024-ΦΕΚ:6305/Β/15.11.2024:Αντιστοίχιση κλάδων και ειδικοτήτων, δεσμευμένων Θέσεων Πολιτικού Προσωπικού Δημοσίου Δικαίου του ΥΠΕΘΑ/ΓΕΝ, που καλύφθηκαν από διοριστέους Κατηγορίας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης της Προκήρυξης 2ΓΒ/2023 του ΑΣΕΠ, όπως προβλέπονται στο π.δ. 79/2018 «Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» (Α' 148), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο - Κλαδολόγιο)» (Α'232), νέους Κλάδους και Ειδικότητες.
Φ.471.11/242/343706 Σ.1378/2024-ΦΕΚ:6281/Β/14.11.2024:Αντιστοίχιση Κλάδων και Ειδικοτήτων, Δεσμευμένων Θέσεων Πολιτικού Προσωπικού Δημοσίου Δικαίου του ΥΠΕΘΑ/ΓΕΝ, που καλύφθηκαν από Διοριστέους Κατηγορίας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης της 10Κ/2022 προκήρυξης του Α.Σ.Ε.Π., όπως προβλέπονται στο π.δ. 79/2018 «Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» (Α' 148), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α' 232), νέους Κλάδους και Ειδικότητες.
Φ.471.11/178/341743/2024-ΦΕΚ:5142/Β/11.09.2024:Αντιστοίχιση Κλάδου και Ειδικότητας, Δεσμευμένης Θέσης Πολιτικού Προσωπικού Δημοσίου Δικαίου του ΥΠΕΘΑ/ΓΕΝ, που καλύφθηκε από Διοριστέα Κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης της προκήρυξης 10Κ/2022 του ΑΣΕΠ, όπως προβλέπεται στο π.δ. 79/2018 «Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» (Α' 148), με τον οριζόμενο στο π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α' 232), νέο Κλάδο και Ειδικότητα.
Φ.471.11/60/338517/2024-ΦΕΚ:2895/Β/22.05.2024:Αντιστοίχιση Κλάδων και Ειδικοτήτων, Δεσμευμένης Θέσης Πολιτικού Προσωπικού Δημοσίου Δικαίου του ΥΠΕΘΑ/ΓΕΝ, που καλύφθηκε από διοριστέο Κατηγορίας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της προκήρυξης 1Κ/2021 του ΑΣΕΠ, όπως προβλέπεται στο π.δ. 79/2018 «Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» (Α’ 148), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α’ 232), νέους Κλάδους και Ειδικότητες.
Φ.471.62/64/344626/Σ.1583/2023-ΦΕΚ:7000/Β/13.12.2023:Αντιστοίχιση κλάδων και ειδικοτήτων, Υφιστάμενων Θέσεων Πολιτικού Προσωπικού του ΥΠΕΘΑ/ΓΕΝ, Δημοσίου Δικαίου και Ιδιωτικού Δικαίου, Αορίστου Χρόνου, όπως προβλέπονται στο π.δ. 79/2018 «Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» (Α΄ 148), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α΄ 232), νέους κλάδους και ειδικότητες.
Φ.471.11/313/344086/Σ.1490/2023-ΦΕΚ:6644/Β/23.11.2023:Αντιστοίχιση κλάδων και ειδικοτήτων, Δεσμευμένων Θέσεων Πολιτικού Προσωπικού Δημοσίου Δικαίου του ΥΠΕΘΑ/ΓΕΝ, που καλύφθηκαν από Διοριστέους Κατηγορίας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της προκήρυξης 1Κ/2021 του ΑΣΕΠ, όπως προβλέπονται στο π.δ. 79/2018 «Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» (Α’ 148), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο - Κλαδολόγιο)» (Α’ 232), νέους Κλάδους και Ειδικότητες.
Φ.471.11/228/340919/Σ.983/2023-ΦΕΚ:4711/Β/27.07.2023:Αντιστοίχιση κλάδων και ειδικοτήτων, δεσμευμένων θέσεων πολιτικού προσωπικού δημοσίου δικαίου του ΥΠΕΘΑ/ΓΕΝ, που καλύφθηκαν στο Πλαίσιο Διορισμού Διακριθέντων Αθλητών, όπως προβλέπονται στο π.δ. 79/2018 «Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» (Α’ 148), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α’ 232), νέους Κλάδους και Ειδικότητες.
Φ.471.11/229/340918 Σ.982/2023-ΦΕΚ:4711/Β/27.07.2023:Αντιστοίχιση κλάδων και ειδικοτήτων, δεσμευμένων θέσεων πολιτικού προσωπικού δημοσίου δικαίου του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, όπως προβλέπονται στο π.δ. 79/2018 «Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» (Α’ 148), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α’ 232), νέους Κλάδους και Ειδικότητες.