311/62043/2021
Τύπος: Αποφάσεις
Καθορισμός συμπληρωματικών μέτρων εφαρμογής του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2015/262 της Επιτροπής «για τη θέσπιση κανόνων σύμφωνα με τις οδηγίες 90/427/ΕΟΚ και 2009/156/ΕΟΚ του Συμβουλίου σχετικά με τις μεθόδους αναγνώρισης των ιπποειδών (κανονισμός διαβατηρίου ιπποειδών).
Καταργείται με το άρθρο 18 της 726/107637/2022 ΦΕΚ: 2028/Β/21.04.2022
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
1388/324739/2023
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 726/107637/20.04.2022 απόφασης του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Καθορισμός συμπληρωματικών μέτρων εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/429 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 9ης Μαρτίου 2016 (L 84), του κατ’ εξουσιοδότηση Κανονισμού (ΕΕ) 2019/2035 της Επιτροπής της 28ης Ιουνίου 2019 (L 314) και του εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2021/963 της Επιτροπής της 10ης Ιουνίου 2021 (L 213), όσον αφορά τη δημιουργία συστήματος για την ταυτοποίηση και την ιχνηλάτηση των δεσποζόμενων ιπποειδών» (Β’ 2028).
726/107637/2022
Καθορισμός συμπληρωματικών μέτρων εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/429 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 9ης Μαρτίου 2016 (L 84), του κατ’ εξουσιοδότηση Κανονισμού (ΕΕ) 2019/2035 της Επιτροπής της 28ης Ιουνίου 2019 (L 314) και του εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2021/963 της Επιτροπής της 10ης Ιουνίου 2021 (L 213), όσον αφορά τη δημιουργία συστήματος για την ταυτοποίηση και την ιχνηλάτηση των δεσποζόμενων ιπποειδών.
455/231690/2020
Καθορισμός του ακριβούς περιεχομένου και των λεπτομερειών εφαρμογής του Προγράμματος Στήριξης των Μικρών Νησιών του Αιγαίου Πελάγους στον τομέα της μελισσοκομίας, σε εφαρμογή του Κανονισμού(ΕΕ) υπ’ αρ. 229/2013 (ΕΕ L78/41, 20.03.2013) και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) υπ’ αρ. 181/2014 (EE L63/53, 04.03.2014).
56/7429/2022- ΦΕΚ: 1415/Β/2022 -Τροποποίηση της υπ’ αρ. 455/231690/24.08.2020 (Β’ 3546) απόφασης του Υπουργού και των Υφυπουργών Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σχετικά με τον καθορισμό του ακριβούς περιεχομένου και των λεπτομερειών εφαρμογής του Προγράμματος Στήριξης των Μικρών Νησιών του Αιγαίου Πελάγους στον τομέα της μελισσοκομίας, σε εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) αρ. 229/2013 (ΕΕ L78/41) και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) αρ. 181/2014 (EE L63/53). (ΦΕΚ Β' 1415/24.03.2022)
1849/57000/2018
Καθορισμός των αναγκαίων συμπληρωματικών μέτρων για την εφαρμογή του άρθρου 46 του Καν. (Ε.Ε) 1308/2013, του κατ' Εξουσιοδότηση Κανονισμού (Ε.Ε) αριθμ. 1149/2016 της Επιτροπής και του Εκτελεστικού Κανονισμού (Ε.Ε) 1150/2016 της Επιτροπής σχετικά με την εφαρμογή του Προγράμματος Αναδιάρθρωσης και Μετατροπής των αμπελουργικών εκτάσεων στην Ελλάδα - Εθνικό «Πρόγραμμα Στήριξης του αμπελοοινικού τομέα 2019-2023.
1536/118137/2019- ΦΕΚ: 2096/Β/2019:Η με αριθμ. 1849/57000/19-04-2018 απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (Β’ 1505/02.05.2018) ισχύει για τις εκκρεμείς αιτήσεις παρελθόντων ετών και μετά καταργείται.
1536/118137/2019
Καθορισμός των αναγκαίων συμπληρωματικών μέτρων για την εφαρμογή του άρθρου 46 του Καν. (Ε.Ε) 1308/2013, του κατ’ Εξουσιοδότηση Κανονισμού (Ε.Ε) αριθμ. 1149/2016 της Επιτροπής και του Εκτελεστικού Κανονισμού (Ε.Ε) 1150/2016 της Επιτροπής σχετικά με την εφαρμογή του Προγράμματος Αναδιάρθρωσης και Μετατροπής των αμπελουργικών εκτάσεων στην Ελλάδα - Εθνικό «Πρόγραμμα Στήριξης του αμπελοοινικού τομέα 2019-2023»
Καταργείται με το άρθρο 26 της 1059/128533/2022 ΦΕΚ: 2418/B/17.05.2022
1790/180655/2021 ΦΕΚ: 3068/Β/12.07.2021 Τροποποίηση της υπ’ αρ. 1536/118137/24-05-2019 κοινής απόφασης του Υπουργού και της Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Καθορισμός των αναγκαίων συμπληρωματικών μέτρων για την εφαρμογή του άρθρου 46 του Καν. (Ε.Ε) 1308/2013, του κατ’ Εξουσιοδότηση Κανονισμού (Ε.Ε) αριθ. 1149/2016 της Επιτροπής και του Εκτελεστικού Κανονισμού (Ε.Ε) 1150/2016 της Επιτροπής σχετικά με την εφαρμογή του Προγράμματος Αναδιάρθρωσης και Μετατροπής των αμπελουργικών εκτάσεων στην Ελλάδα - Εθνικό «Πρόγραμμα Στήριξης του αμπελοοινικού τομέα 2019-2023» (Β’ 2096).Τροποποιήθηκε με την 1495/149106/2020 ΦΕΚ: 2553/B/2020: Τροποποίηση λόγω εκτάκτων συνθηκών που σχετίζονται με την πανδημία του κορωνοϊού COVID-19 (α) της υπ’ αρ. 1536/118137/24-05-2019 υπουργικής απόφασης σχετικά με την εφαρμογή του Προγράμματος Αναδιάρθρωσης και Μετατροπής των αμπελουργικών εκτάσεων στην Ελλάδα - Εθνικό «Πρόγραμμα Στήριξης του αμπελοοινικού τομέα 2019-2023» (Β΄ 2096), (β) της διάρκειας ισχύος των αδειών αμπελοφυτεύσεων που λήγουν το 2020 και (γ) της υπ’ αρ. 866/ 86629/2020 υπουργικής απόφασης σχετικά με την παράταση υποβολής αίτησης για άδεια νέας φύτευσης κατά το έτος 2020 (Β΄ 1422).
2543/103240/2017/ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Καθορισμός των αναγκαίων συμπληρωματικών μέτρων για την εφαρμογή των διατάξεων του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 834/2007 του Συμβουλίου (EE L 189 της 20.7.2007, σ. 1) και των Κανονισμών 889/2008 (EE L 250 της 18.9.2008, σ. 1) και 1235/2008 (EE L 334 της 12.12.2008, σ. 25) της Επιτροπής, σχετικά με τον βιολογικό τρόπο παραγωγής, την επισήμανση και τον έλεγχο των βιολογικών προϊόντων φυτικής, ζωικής παραγωγής και υδατοκαλλιέργειας, καθώς και τους όρους εισαγωγής βιολογικών προϊόντων από τρίτες χώρες.-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
2985/397197/2023-ΦΕΚ:279/Β/24.01.2023:Άρθρο 7-παρ.2:Από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης το άρθρο 19 και το Παράρτημα I της υπ’ αρ. 2543/103240/3-10-2017 (Β’ 3529) υπουργικής απόφασης καταργούνται.Όπου στην κείμενη νομοθεσία γίνεται αναφορά στις διατάξεις αυτές νοείται ως αναφορά στην παρούσα.
-2985/397197/2023-ΦΕΚ:279/Β/24.01.2023:Άρθρο 9:Η απόφαση αυτή αρχίζει να ισχύει από την 1η Ιανουαρίου 2023, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10 του εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2021/279.
ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1440/2023
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ-ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ «Περισυλλογή και διαχείριση κάθε είδους νεκρών ζώων και λήψη δειγμάτων εγκεφαλικού ιστού από τα νεκρά ζώα, στα οποία απαιτείται»(...)Πράγματι, είναι νομικά εξυπακουόμενο ότι οι επιπλέον εγκριθείσες συμβατικές ποσότητες θα πιστοποιηθούν μετά την παραλαβή των αρχικών ενώ και το αναλογούν για αυτές τίμημα θα καταβληθεί αναγκαστικά μετά την εξόφληση του συνολικού συμβατικού τιμήματος των 2.379.032,25 ευρώ (πλέον ΦΠΑ). Δεδομένου, όμως, ότι η από 5.5.2021 σύμβαση λήγει σε κάθε περίπτωση με την εξάντληση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της, ακόμη και σε χρόνο προγενέστερο από την προβλεπόμενη τριετή διάρκεια ισχύος της (άρθρο 2), η επίμαχη τροποποίηση έχει εκ των πραγμάτων ως αντικείμενο την παροχή όμοιων κατ’ είδος υπηρεσιών μετά την λήξη της αρχικής σύμβασης. Συνεπώς, ενόψει όσων έγιναν δεκτά ανωτέρω (σκέψη 4), η επιδιωκόμενη τροποποίηση της από 5.5.2021 σύμβασης δεν δύναται να θεωρηθεί ότι αφορά, υπό τις συγκεκριμένες περιστάσεις, επιτρεπτή τροποποίηση αυτής κατ’ άρθρο 132 παρ. 1 γ΄ του ν. 4412/2016. Εξάλλου, δεν ασκεί έννομη επιρροή το γεγονός ότι η αρχική σύμβαση διατηρεί, ακόμη και σήμερα, ανεξάντλητο φυσικό και οικονομικό αντικείμενο, όπως αβασίμως προβάλλεται με την ένδικη προσφυγή, αφού ειδικά για τις συμβάσεις επαναλαμβανόμενων υπηρεσιών, όπως είναι η επίμαχη, οι όποιες όμοιες κατ’ είδος υπηρεσίες επιδιώκεται να παρασχεθούν μετά την (οριστική) λήξη της αρχικής σύμβασης , δεν είναι «συμπληρωματικές» αλλά νέες υπηρεσίες που, κατά τα ορθώς κριθέντα με την προσβαλλομένη, διαχωρίζονται από την αρχική και δεν συμπληρώνουν το αντικείμενό της (που έχει ήδη εξαντληθεί) αλλά αποτελούν αντικείμενο αυτοτελούς απευθείας ανάθεσης. Περαιτέρω, η προβαλλόμενη ανάγκη αδιάλειπτης εκτέλεσης του προγράμματος περισυλλογής νεκρών ζώων στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δεν συνέχεται με τον ορθό νομικό χαρακτηρισμό της επίμαχης σύμβασης ως συμπληρωματικής σύμβασης ή αυτοτελούς σύμβασης απευθείας ανάθεσης.(...)Στην προκειμένη περίπτωση, ... η δαπάνη παροχής των επιπλέον υπηρεσιών που αφορά η επίμαχη τροποποίηση θα καλυφθεί από ενωσιακούς πόρους, αφού με την ... απόφαση του Εκτελεστικού Γραμματέα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας έγινε αποδεκτό το ... αίτημα που υποβλήθηκε ειδικά για τον σκοπό αυτό από την Περιφέρεια. Τούτο δεν αναιρείται από το γεγονός ότι η σχετική χρηματοδότηση εγκρίθηκε συμπληρωματικά, ως τροποποίηση της αρχικής απόφασης ένταξης του έργου (με ισόποση επαύξηση της δημόσιας δαπάνης της) και όχι ως αυτοτελής απευθείας ανάθεση, ανεξαρτήτως της δυνατότητας που έχει η αναθέτουσα αρχή να επανέλθει με νέο αίτημα έγκρισης χρηματοδότησης με βάση τον ορθό, κατά τα ανωτέρω, χαρακτηρισμό. Δεδομένου ότι η συμβατική αξία της επίμαχης τροποποίησης υπολείπεται του προβλεπομένου στο άρθρο 324 παρ. 3 του ν. 4412/2016 ορίου των 5.000.000 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.), η σύμβαση αυτή δεν υπάγεται στον προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, γεγονός που αποτελεί ζήτημα αυτεπαγγέλτως εξεταζόμενο. Ανακαλεί την 486/2023 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Αποφαίνεται ότι το σχέδιο (1ης) τροποποίησης της από 5.5.2021 σύμβασης δεν υπάγεται λόγω ποσού στον προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/262/2024