30131/2014
Τύπος: Έγγραφα
Πρόγραμμα Εθελοντικής Κινητικότητας: Χρονικό διάστημα σύνταξης αποφάσεων μετατάξεων(ΑΔΑ:76Α1Ν-2Ξ5)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΥΠΕΣ/6096/2014
Εγκύκλιος: 4.ΘΕΜΑ: Πρόγραμμα εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας (αρ. 30 του ν. 4223/2013, ΦΕΚ 287 Α΄).ΒΙΕΒΝ-Δ4Ε
Αριθ. Πρωτ. οικ. 12694/2014
ΘΕΜΑ: Πρόγραμμα εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας (αρ. 30 του ν. 4223/2013, ως αντικαταστάθηκε με το α. 51 του ν. 4250/2014 και ισχύει). ΕΓΚ/10/2014
8471/2014
Υπαγωγή υπαλλήλων του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών στο Πρόγραμμα Εθελοντικής Ενδοαυτοδιοικητικής Κινητικότητας»(ΑΔΑ: ΒΙΗ0Χ-ΔΩ5)
ΚΥΑ 5017/2014
Καθορισμός της διαδικασίας επιλογής των προς μετάταξη ή μεταφορά υπαλλήλων, των κριτηρίων επιλογής και κατάταξής τους, καθώς και του τρόπου μοριοδότησής τους για την εφαρμογή του Προγράμματος Εθελοντικής Ενδοαυτοδιοικητικής Κινητικότητας.
EΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)142/2015
ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ:Νόμιμη η καταβολή ποσού 511,58 ευρώ σε μόνιμη υπάλληλο του κλάδου ΥΕ16 Εργατών Καθαριότητας, με βαθμό ΣΤ΄, η οποία μετατάχθηκε από Δήμο και τον κλάδο ΥΕ1 Γενικών Καθηκόντων, με βαθμό ΣΤ΄, σε άλλο Δήμο και τον κλάδο ΥΕ16 Εργατών Καθαριότητας, στο πλαίσιο του προγράμματος εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας, που εισήχθη με το άρθρο 30 του ν. 4223/2013, ως αποδοχών της μηνός Οκτωβρίου 2014, καθόσον η μετάταξη της φερομένης ως δικαιούχου διενεργήθηκε νομίμως, διότι τηρήθηκε επακριβώς η περιγραφόμενη στο άρθρο 30 του ν. 4223/2013 διαδικασία (ιδίως παρ. 2 και 5), ήτοι χωρίς να απαιτείται η προηγούμενη σύμφωνη γνώμη Υπηρεσιακού Συμβουλίου, δεδομένου ότι κατά τον κρίσιμο χρόνο η εν λόγω απαίτηση είχε ήδη απαλειφθεί από το κείμενο της ανωτέρω διάταξης. Εξ άλλου, η διάταξη αυτή, που αφορά αποκλειστικά τις μετατάξεις που λαμβάνουν χώρα στο πλαίσιο του προγράμματος εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας, τυγχάνει εφαρμοστέα κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης (παρ. 7), ως τέτοιας νοουμένης και της διάταξης του άρθρου 74 του ν. 3584/2007, κατ’ ορθή ερμηνεία του λόγου διαφωνίας του αναπληρωτή Επιτρόπου, δοθέντος ότι η επικαλούμενη από αυτόν διάταξη του άρθρου 75 παρ. 1 του ίδιου ως άνω νόμου αναφέρεται σε μετάταξη υπαλλήλου εντός του ίδιου Δήμου.
ΠΟΛ.1192/2014
Aναστολή της προθεσμίας για την άσκηση ενδικοφανούς προσφυγής ενώπιον της Υπηρεσίας Εσωτερικής Επανεξέτασης (Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών), καθώς και για την έκδοση αποφάσεων επί ενδικοφανών προσφυγών, κατά το χρονικό διάστημα από 1 έως 31 Αυγούστου(ΑΔΑ:7ΚΛΙΗ-Λ86)
1250458/2023
ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Νο 21/2023 Πιλοτικό Πρόγραμμα κινητικότητας 500 ανέργων για εποχική απασχόληση στον πρωτογενή τομέα από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου Κρήτης ΑΔΑ:6ΣΚΦ4691Ω2-ΔΣΗ
Γ4α/οικ.71799/2018
Συμβούλια μετατάξεων στον κλάδο ιατρών Ε.Σ.Υ..(ΑΔΑ:6Υ51465ΦΥΟ-7Η4)
Γ4α/οικ.78282/2018
Συμβούλια μετατάξεων στον κλάδο ιατρών Ε.Σ.Υ.(ΑΔΑ:783Β465ΦΥΟ-3ΣΙ)
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/103/2014 (Β΄ ΔΙΑΚΟΠΩΝ)
ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη (ΙΙ) της παρούσας, η ανωτέρω υπάλληλος μη νομίμως μετατάχθηκε δυνάμει του άρθρου 30 του ν.4223/2013, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 8 του άρθρου 51 του ν.4250/2014, πριν από την παρέλευση της δοκιμαστικής της υπηρεσίας και σε ν.π.δ.δ.. Η δε επικαλούμενη από τον Πρόεδρο του ως άνω ν.π.δ.δ. εγκύκλιος 10/οικ.12694/28.3.2014 του Υπουργείου Εσωτερικών, η οποία αναφέρει αφενός μεν ότι με τον όρο ΟΤΑ νοούνται οι Δήμοι, τα δημοτικά ιδρύματα και τα ν.π.δ.δ. αυτών καθώς και οι Σύνδεσμοι Δήμων (άρθρο 2 παρ. 1 του ν.3584/2007) αφετέρου δε ότι κατά τη διενέργεια των μετατάξεων με το ως άνω πρόγραμμα (εθελοντικής ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας), που γίνεται κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης, δεν εξετάζεται μεταξύ άλλων η διετία καθώς διενεργείται κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας, εισάγει ανεπίτρεπτα νέους κανόνες δικαίου, μη επαγόμενους έννομες συνέπειες, δεδομένου ότι αποτελεί έγγραφο παροχής οδηγιών εσωτερικής φύσης που δεν έχει δημοσιευθεί, στερούμενο, για το λόγο αυτό, δεσμευτικής ισχύος (βλ. Ελ.Συν. Κλιμ. στο Ι Τμ. 192/2013). Συνεπώς, οι σχετικώς προβαλλόμενοι ισχυρισμοί, τυγχάνουν απορριπτέοι ως αβάσιμοι. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.