Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/66803/0026/2016

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4368/2016

Παροχή απόψεων αναφορικά με την έκδοση της προβλεπόμενης από το νόμο απόφασης του Υπουργού των Οικονομικών με την οποία καθορίζονται τα απαιτούμενα  δικαιολογητικά καθώς και τις κρατήσεις στις οποίες υπόκειται το χρηματικό επίδομα των Επικουρικών Ιατρών


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

80945/2020

Παροχή απόψεων  αναφορικά με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά επιχορήγησης Σχολικών Επιτροπών


ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ-ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΩΝ

Συνοπτικός οδηγός για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τις διενεργούμενες κρατήσεις μελετών-(ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν3316/2005).


Γ2β/ΟΙΚ.8291/1984

Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας των Κέντρων Παιδικής Μερίμνης.

Π.Δ.88/2022- ΦΕΚ: 242/Α/27.12.2022: Αρθρο 24 Καταργούμενες διατάξεις Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται κάθε άλλη διάταξη αντίθετη προς τις διατάξεις του, πλην των διατάξεων των β.δ. 273/1973 (Α’ 81), π.δ. 332/1987 (Α’ 153), π.δ. 280/1984 (Α’ 106), π.δ. 384/1990 (Α’ 152) και της υπουργικής απόφασης Γ2β/ΟΚ/8291/1984 (Β’ 860), των συγχωνευθέντων Παραρτημάτων κατά το μέρος που καθορίζονται οι προϋποθέσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά εισαγωγής, συμμετοχής και αποχώρησης των ωφελούμενων από το Κ.Κ.Π.Π.Δ.Ε.


ΕΑΔΗΣΥ/826/2023

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται α) την ακύρωση της …/10-11-2022 απόφασης της Επιτροπής Διαχείρισης της Επιχορήγησης της Αναθέτουσας Αρχής, με την οποία κρίθηκε ότι προσκομίστηκαν εμπροθέσμως και προσηκόντως από την προσωρινή ανάδοχο ως άνω παρεμβαίνουσα εταιρία όλα τα απαιτούμενα από το νόμο και τη διακήρυξη δικαιολογητικά κατακύρωσης και κατακυρώθηκε οριστικά σε αυτήν ο εν λόγω διαγωνισμός και της με αρ. πρωτ. …/6-10-2022 απόφασης της ίδιας Επιτροπής, με την οποία έγινε δεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρίας


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/183/2019

Αναδρομική καταβολή επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας...Στην προκειμένη περίπτωση, από τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής προκύπτει ότι  με την 98867/7.11.2017 βεβαίωση της αναπληρώτριας προϊσταμένης της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Κ.Α.Π.Η. και Δημόσιας Υγείας του Δήμου ... διαπιστώθηκε η συνδρομή στο πρόσωπο του φερόμενου ως δικαιούχου, μονίμου υπαλλήλου του Δήμου ..., ειδικότητας Οδηγών ΔΕ, των προϋποθέσεων καταβολής του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, για το μήνα Αύγουστο του έτους 2017. Ωστόσο, από την επισυναπτόμενη στο ίδιο χρηματικό ένταλμα άδεια κυκλοφορίας του με αριθμό κυκλοφορίας ΚΗΗ 3022 οχήματος, το οποίο οδηγεί ο φερόμενος ως δικαιούχος, προκύπτει ότι το εν λόγω όχημα είναι μεικτού βάρους 2.180 τόνων. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγινα δεκτά ανωτέρω, ο φερόμενος στο ελεγχόμενο ένταλμα ως δικαιούχος υπάλληλος δεν δικαιούται να λάβει το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, διότι δεν πληρούνται στο πρόσωπο του οι προεκτεθείσες νόμιμες προϋποθέσεις για τη χορήγηση του επιδόματος αυτού, δοθέντος ότι το όχημα που οδηγεί είναι μεικτού βάρους κάτω των 3,5 τόνων.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και, ως εκ τούτου, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.


Β.Δ.273/1973

Περί μετατροπής των Εθνικών Ορφανοτροφείων και Οικοτροφείων, εις Κέντρα Παιδικής Μερίμνης

Π.Δ.88/2022- ΦΕΚ: 242/Α/27.12.2022: Αρθρο 24 Καταργούμενες διατάξεις Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται κάθε άλλη διάταξη αντίθετη προς τις διατάξεις του, πλην των διατάξεων των β.δ. 273/1973 (Α’ 81), π.δ. 332/1987 (Α’ 153), π.δ. 280/1984 (Α’ 106), π.δ. 384/1990 (Α’ 152) και της υπουργικής απόφασης Γ2β/ΟΚ/8291/1984 (Β’ 860), των συγχωνευθέντων Παραρτημάτων κατά το μέρος που καθορίζονται οι προϋποθέσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά εισαγωγής, συμμετοχής και αποχώρησης των ωφελούμενων από το Κ.Κ.Π.Π.Δ.Ε.


ΕλΣυν/Τμ.7/263/2010

Στο π.δ. 118/2007 «Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου (ΚΠΔ)» (ΦΕΚ Α΄ 150), στο άρθρο 5α παρ. 2 ορίζεται ότι «Μετά την αξιολόγηση των προσφορών με βάση το άρθρο 20 του παρόντος, ο προσφέρων, στον οποίο πρόκειται να γίνει η κατακύρωση, υποβάλλει, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ. 2 εδ. α, τα εξής : i.Τα έγγραφα και δικαιολογητικά του άρθρου 6 παρ. 2 ή 3, κατά περίπτωση. ii. Όποια από τα δικαιολογητικά του άρθρου 8α παρ.1 και 2, κατά περίπτωση, ζητούνται από τη διακήρυξη». Περαιτέρω, στο άρθρο 6 παρ. 2 και 3 ΚΠΔ καθορίζονται τα δικαιολογητικά κατακύρωσης που αφορούν στην προσωπική κατάσταση των διαγωνιζομένων, ενώ στα άρθρα 8 και 8α σε συνδυασμό με τις προβλέψεις της διακήρυξης καθορίζονται τα απαιτούμενα δικαιολογητικά σχετικά με τη φερεγγυότητα, την επαγγελματική δραστηριότητα, την χρηματοπιστωτική και οικονομική κατάσταση καθώς και τις τεχνικές δυνατότητες των υποψηφίων. Τέλος, στα άρθρα 19 παρ. 6 και 38 παρ. 1, 2 και 3 ΚΠΔ ορίζεται ως αρμόδιο όργανο για την αξιολόγηση των δικαιολογητικών κατακύρωσης το όργανο που παραλαμβάνει και αποσφραγίζει τις προσφορές. Από το συνδυασμό των ανωτέρω διατάξεων, συνάγεται ότι, στους ανοιχτούς διαγωνισμούς, μετά την αξιολόγηση των προσφορών και την ανάδειξη του διαγωνιζομένου στον οποίο πρόκειται να γίνει η κατακύρωση, ο υποψήφιος ανάδοχος καλείται να υποβάλει τα δικαιολογητικά που αφορούν στην προσωπική κατάστασή του (αντί των οποίων υπέβαλε κατά την ημερομηνία του διαγωνισμού την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 6 παρ. 1 ΚΠΔ) καθώς και όσα δικαιολογητικά ζητούνται κατά τη διακήρυξη προς απόδειξη της τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητάς του (βλ. Ελ.Συν. Τμ. VΙ απόφαση 281/2010). Η διαδικασία αυτή είναι αναγκαία όχι μόνο για την υποβολή των στοιχείων που κατά νόμο δεν υποβλήθηκαν με την προσφορά κατά την ημερομηνία του διαγωνισμού, αλλά και για την επικαιροποίηση των δικαιολογητικών η ισχύς των οποίων έχει λήξει, ιδίως στις περιπτώσεις που μεταξύ της ημερομηνίας του διαγωνισμού και της ημερομηνίας κατακύρωσης έχει μεσολαβήσει ικανό χρονικό διάστημα. Επομένως, δεν είναι νόμιμη η κατακυρωτική απόφαση που εκδίδεται πριν από την υποβολή και αξιολόγηση των δικαιολογητικών κατακύρωσης.(...) Κατόπιν τούτου, η Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, με την 3327.1.1/07/10/6.9.2010 απόφασή της, ενέκρινε την κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού στην παραπάνω εταιρεία για το χρονικό διάστημα έως 31.10.2011. Πλην όμως, η παραπάνω κατακυρωτική απόφαση εκδόθηκε χωρίς προηγουμένως να ζητηθεί από την προσφέρουσα να προσκομίσει τα κατάλληλα δικαιολογητικά κατακύρωσης, πολύ περισσότερο που η ισχύς των περισσότερων από εκείνα που προσκομίστηκαν αρχικά έχει ήδη λήξει.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/180/2019

Καταβολή αποζημίωσης υπερωριακής απασχόλησης επικουρικών ιατρών...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι: α) τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής, που αφορούσαν στην πρώτη μισθοδοσία των φερόμενων ως δικαιούχων, μετά την τελευταία παράταση της διάρκειας της σύμβασης εργασίας τους δυνάμει του άρθρου 95 παρ. 1 του ν. 4486/2017, έχουν ήδη εξοφληθεί, β) δεν μεσολάβησε κάποια απόφαση αρμοδίου οργάνου, που να ανακαλεί ή ακυρώνει την παράταση της διάρκειας της σύμβασης εργασίας των ανωτέρω φερόμενων ως δικαιούχων και γ) με την υπό κρίση έκθεση διαφωνίας επιδιώκεται, εξ αφορμής του ελέγχου των εφημεριών του ως άνω ιατρικού προσωπικού, η αμφισβήτηση της νομιμότητας της έννομης σχέσης απασχόλησής τους στο Νοσοκομείο, βάσει της οποίας παρείχαν τις εφημερίες, με την προβολή λόγων διαφωνίας που αφορούν στη νομιμότητα της παραταθείσας σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου εκάστου ιατρού, κρίνει ότι ο έλεγχος νομιμότητας της δαπάνης για την καταβολή αποζημίωσης εφημεριών δεν μπορεί, με βάση τα ανωτέρω δεδομένα, να οδηγήσει σε παρεμπίπτοντα έλεγχο προηγούμενων υπηρεσιακών μεταβολών (παράταση της διάρκειας της σύμβασης εργασίας), δημιουργικών άλλων δαπανών, οι οποίες έχουν ήδη εξοφληθεί χωρίς να διέλθουν του προληπτικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, διότι τούτο, μετά την εκταμίευση, θα μετέτρεπε τον προληπτικό έλεγχο σε κατασταλτικό. Ενόψει των ανωτέρω, η κύρια έννομη σχέση παράτασης εργασίας ορισμένου χρόνου των επικουρικών ιατρών δεν υπόκειται σε προληπτικό αλλά μόνον σε κατασταλτικό έλεγχο, στο πλαίσιο του οποίου θα εκτιμηθεί και η εν γένει νομιμότητα της δαπάνης της παράτασης αυτής. Με βάση αυτά και εφόσον δεν προβάλλεται άλλος λόγος διαφωνίας, με τον οποίο να αμφισβητείται ευθέως η νομιμότητα της εντελλόμενης με τα υποβληθέντα προς έλεγχο χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνη, αυτά πρέπει να θεωρηθούν, καθόσον αποτελούν τίτλο πληρωμής νόμιμης δαπάνης. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνη είναι νόμιμη και, συνεπώς, αυτά πρέπει να θεωρηθούν.


Π.Δ. 382/1990

Τροποποίηση του Οργανισμού Διοίκησης και λειτουργίας του Οργανισμού Δημο­σίας Αντίληψης Ζακύνθου. (Από της ισχύος του παρόντος παύουν να ισχύουν οι διατάξεις των Π.Δ. 279/1984 Φ. 106 και Π.Δ. 267/1988 Φ. 120.)

Π.Δ.38/2023-ΦΕΚ:84/Α/06.04.2023:Άρθρο 24: Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται κάθε άλλη διάταξη αντίθετη προς τις διατάξεις του και ειδικότερα αυτές του ν.δ. 105/1973 (Α΄ 178) και του π.δ. 382/1990 (Α΄ 151), πλην των διατάξεων του άρθρου 6 του τελευταίου κατά το μέρος που καθορίζονται οι προϋποθέσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά εισαγωγής των ωφελουμένων στο Κ.Κ.Π.Π.Ι.Ν. - Ο.Δ.Α.Ζ.


Π.Δ. 280/1984

Μετατροπή του Ασύλου Ανιάτων Πτωχοκομείου Αιγίου - Ίδρυμα Κλεομένους Οικονόμου - Ιατρού σε Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία "Θεραπευτήριο Χρονίων Παθήσεων Αιγίου, Κλεομένους Οικονόμου Ιατρού"

Π.Δ.88/2022- ΦΕΚ: 242/Α/27.12.2022: Αρθρο 24 Καταργούμενες διατάξεις Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται κάθε άλλη διάταξη αντίθετη προς τις διατάξεις του, πλην των διατάξεων των β.δ. 273/1973 (Α’ 81), π.δ. 332/1987 (Α’ 153), π.δ. 280/1984 (Α’ 106), π.δ. 384/1990 (Α’ 152) και της υπουργικής απόφασης Γ2β/ΟΚ/8291/1984 (Β’ 860), των συγχωνευθέντων Παραρτημάτων κατά το μέρος που καθορίζονται οι προϋποθέσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά εισαγωγής, συμμετοχής και αποχώρησης των ωφελούμενων από το Κ.Κ.Π.Π.Δ.Ε.