Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/61267/0022/2005

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2/61267/0022/2005

Εναρξη καταβολής εφάπαξ χρηματικό ποσό του άρθρου 20 του Ν .2606/98-Καταβάλλεται μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταθέσεως.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/Τ1/91/2002

Εκπαιδευτικοί. Το εφάπαξ χρημ.ποσό αρθ.9 ν.2085/92 (αρ.20 παρ.2 ν.2606/98) καταβάλλεται, βάσει του αρθ.14 παρ.48 ν.2817/02, και σε όσους είχαν μετατεθεί σε προβληματική περιοχή πρίν από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού. Παραγραφή σχετικής απαιτήσεως μετατεθέντος το 1996,ήτοι πρίν την έναρξη ισχύος του ν.2606/98 (1-1-97) (αρθ.90 ν.2362/95), καθόσον δεν είχε διακοπεί κατ'αρ.93 ν.2362/95 (όφειλε να απαιτήσει το εφάπαξ αμέσως με τη μετάθεσή του και όχι μετά από τριετή παραμονή στην προβλ.περιοχή).


ΕΣ/Τ1/120/2002

Το εφάπαξ χρηματικό ποσό λόγω μετάθεσης σε προβληματική περιοχή ,νομίμως αυτή καταβάλλεται αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταθέσεως τους χωρίς να απαιτείται και η πάροδος της οριζόμενης, από τη διάταξη του εδαφίου γ΄ τριετίας, που έχει την έννοια μόνο ότι ο υπάλληλος στον οποίο καταβάλλεται το εφάπαξ χρηματικού ποσού δεσμεύεται να παραμείνει στη θέση αυτή συνολικά μία τριετία.


ΕλΣυν/Τμ.1/142/2012

Καταβολή του προβλεπόμενου από την παρ. 2α του άρθρου 20 του ν.2606/1998 εφάπαξ χρηματικού ποσού, λόγω μετάθεσής τους σε προβληματική περιοχήΜε τα δεδομένα αυτά, ο πρώτος λόγος διαφωνίας της Επιτρόπου δεν ευσταθεί, καθόσον το ως άνω εφάπαξ χρηματικό ποσό, με βάση τα γενόμενα δεκτά σε προηγούμενη σκέψη (ΙΙ), νομίμως καταβάλλεται αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας μετάθεσης, χωρίς να απαιτείται και η συμπλήρωση τριετούς παραμονής του υπαλλήλου στην υπηρεσία της προβληματικής περιοχής. Περαιτέρω, η ίδια παροχή δεν υπόκειται, με βάση όσα εκτίθενται στην προηγούμενη σκέψη (ΙΙΙ), σε μείωση κατά ποσοστό 12% και επιπλέον 8%, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 1 του ν.3833/2010 και τρίτου του ν.3845/2010, αλλά ούτε και στις επιβληθείσες, με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 38 του ν.3986/2011, εισφορές σε ποσοστό 2% (για την καταπολέμηση της ανεργίας) και 1% (υπέρ του Τ.Π.Δ.Υ.), αντίστοιχα, καθώς δεν συνιστά στοιχείο των αποδοχών, υπό οποιανδήποτε έννοια, των μετατιθέμενων υπαλλήλων. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη και συνεπώς το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής θα μπορούσε να θεωρηθεί, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2011, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.


2/87629/0022/2010

«Ερωτήματα επί της εφαρμογής του Ν.3833/2010» 1)Εφάπαξ χρηματικό ποσό που καταβάλλεται στους μετατιθέμενους υπαλλήλους σε υπηρεσίες προβληματικών περιοχών 2)Εφάπαξ οικονομική ενίσχυση που καταβάλλεται στους μετατασσόμενους ή μεταφερόμενους υπαλλήλους, με τις διατάξεις του άρθρου 56 του ν.1943/91 ή του άρθρου 10 του ν.2085/92 σε νομούς παραμεθορίων περιοχών 3)Επιδότηση αγοράς ή ανέγερσης κατοικίας


ΕλΣυν.Κλ.1/213/2015

Μετατάξεις:Νόμιμη η δαπάνη καταβολής ποσού ως εφάπαξ αποζημίωσης υπαλλήλου Νοσοκομείου, λόγω μετάταξής της από άλλο Γενικό Νοσοκομείο σε κενή οργανική θέση του ανωτέρω Νοσοκομείου, καθόσον η μεταταγείσα δικαιούται να λάβει την προβλεπόμενη από τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ.22  του ν.2266/1994 εφάπαξ οικονομική ενίσχυση, αφού μετατάχθηκε κατόπιν αιτήσεώς της από Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, σε κενή οργανική θέση του Γενικού Νοσοκομείου του Νομού.Η περίπτωση της δεν υπάγεται στις διατάξεις των άρθρων 9 του ν.2085/1992 και 20 παρ.2 του ν.2606/1998, διότι πρόκειται για μετάταξη υπαλλήλου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου, σε κενή οργανική θέση άλλου νομικού προσώπου


2/36152/0026/2001

Καθορισμός δικαιολογητικών καταβολής στο Ι.Κ.Α του εφάπαξ χρηματικού ποσού για την εξέταση από τις Α.Υ.Ε. των προσώπων της περ. β του άρθρου 1 του Ν. 2643/98.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/19/2018

Εξοδα μεταφοράς οικοσκευής.(..)Με το περιεχόμενο τούτο, ο λόγος ερείδεται επί εσφαλμένης νομικής και πραγματικής προϋπόθεσης, καθόσον η δαπάνη στην οποία αφορά το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα, συνολικού ποσού 641,50 ευρώ, αφορά στα έξοδα κίνησης με συγκοινωνιακό μέσο (κατά το ποσό των 41,50 ευρώ) και μεταφοράς οικοσκευής (κατά το ποσό των 600,00 ευρώ), κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 14 της Υποπαραγράφου Δ9 του άρθρου 2 του ν. 4336/2015, που κατέβαλε ο προαναφερόμενος υπάλληλος για την μετακίνηση και μετακόμισή του στον τόπο μετάθεσης του και όχι στην καταβολή του προβλεπόμενου από τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 2 του ν. 2606/1998, εφάπαξ χρηματικού ποσού λόγω μετάθεσης και παραμονής τουλάχιστον για τριετία σε προβληματική περιοχή.


Δ16α/270/2002

Καθορισμός της διαδικασίας καταβολής του εφάπαξ βοηθήματος του Ν. 103/75 στο μόνιμο προσωπικό του πρώην Ειδικού Ταμείου Μονίμων Οδοστρωμάτων Αθηνών (ΕΤΜΟΑ).


ΥΠ.ΕΣ/40348/2019

Καθαρισμός σχολικών μονάδων μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας 


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/127/2018

Αποζημίωση λόγω συνταξιοδότησης.  Με δεδομένα αυτά, το υποβληθέν χρηματικό ένταλμα δεν υπάγεται στον προληπτικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, διότι το ποσό του δεν υπερβαίνει το όριο των 5.000 ευρώ. Εξάλλου, επειδή η εντελλόμενη δαπάνη αποτελεί παροχή που καταβάλλεται μετά τη λύση της εργασιακής σχέσης και λόγω πλήρωσης των προϋποθέσεων συνταξιοδότησης της υπαλλήλου, δεν συνιστά «μισθό» ή «πρόσθετη αμοιβή», ώστε να υπαχθεί στον έλεγχο αυτό, ανεξαρτήτως ποσού... Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, το υποβληθέν χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν υπόκειται σε προληπτικό έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο.