Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/39430/0022/2008

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 1446/Β/23.07.2008

Συμπλήρωση της υπ’ αριθμ. 2/532/0022/24.1.2002 (ΦΕΚ 106Β΄) κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικο­νομικών και Δικαιοσύνης «Ανώτατο όριο αμοιβής ιδιω­τών ιατρών που επισκέπτονται ασθενείς κρατουμένους στις φυλακές, στα Σωφρονιστικά και Θεραπευτικά Κα­ταστήματα του Υπουργείου Δικαιοσύνης», όπως σήμε­ρα ισχύει.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/532/0022/2002

Ανώτατο όριο αμοιβής ιδιωτών ιατρών που επισκέπτονται ασθενείς κρατουμένους στις φυλακές, στα Σωφρονιστικά και Θεραπευτικά Καταστήματα του Υπουργείου Δικαιοσύνης.


2/81833/0022/2010

Συμπλήρωση της αριθ. 2/532/0022/24.1.2002 (ΦΕΚ 106/ Β΄) κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Δικαιοσύνης, «Ανώτατο όριο αμοιβής ιδιωτών ιατρών που επισκέπτονται ασθενείς κρατουμένους στις φυλακές, στα Σωφρονιστικά και Θεραπευτικά Καταστήματα του Υπουργείου Δικαιοσύνης», όπως συμπληρώθηκε με τις αριθ. 2/30271/0022/2007 (ΦΕΚ 1060/Β΄) και 2/39430/0022/2008 (ΦΕΚ 1446/Β΄) ομοίως κοινές αποφάσεις των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Δικαιοσύνης.


2/30271/0022/2007

Συμπλήρωση της υπ’ αριθμ. 2/532/0022/24.1.2002 (ΦΕΚ 106 Β) κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομί­ας και Οικονομικών και Δικαιοσύνης «Ανώτατο όριο αμοιβής ιδιωτών ιατρών που επισκέπτονται ασθε­νείς κρατουμένους στις φυλακές, στα Σωφρονιστι­κά και Θεραπευτικά Καταστήματα του Υπουργείου Δικαιοσύνης».


15512/2021

Ανώτατο όριο αμοιβής ιδιωτών ιατρών που επισκέπτονται ασθενείς κρατούμενους στις φυλακές, στα Σωφρονιστικά και Θεραπευτικά Καταστήματα του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.


21505/2023

Συμπλήρωση της υπ’ αρ. 15512/24-12-2021 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Υγείας και Προστασίας του Πολίτη «Ανώτατο όριο αμοιβής ιδιωτών ιατρών που επισκέπτονται ασθενείς κρατούμενους στις φυλακές, στα Σωφρονιστικά και Θεραπευτικά Καταστήματα του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη» (Β’ 6709).


11557/2022

Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπ’ αρ. 15512/24.12.2021 (Β’ 6709) κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Υγείας και Προστασίας του Πολίτη «Ανώτατο όριο αμοιβής ιδιωτών ιατρών που επισκέπτονται ασθενείς κρατούμενους στις φυλακές, στα Σωφρονιστικά και Θεραπευτικά Καταστήματα του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη».


2/93721/0022/2009

« Ανώτατο όριο αποδοχών ιατρών του Ε.Σ.Υ.»


2/14234/0022/2010

« Ανώτατο όριο αποδοχών ιατρών Δημόσιας Υγείας ΕΣΥ »


ΝΣΚ/165/2015

Δυνατότητα ή μη μετάταξης υπαλλήλου της Κ.Υ. του Υπουργείου Υγείας του κλάδου ΠΕ Ιατρών, σε κενή οργανική θέση του κλάδου Ιατρών Δημόσιας Υγείας Ε.Σ.Υ. – Όριο ηλικίας.Ο αναφερόμενος υπάλληλος Π.Κ. δεν δικαιούται να μεταταχθεί στο κλάδο ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας Ε.Σ.Υ., λόγω του ότι κατά την ημερομηνία της υποβολής της σχετικής αίτησης είχε υπερβεί το ανώτατο ηλικιακό όριο των 50 ετών, που προβλέπεται για την ένταξη στον εν λόγω κλάδο. (πλειοψ.)


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/228/2018

ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΦΗΜΕΡΙΩΝ:..Με βάση τα δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο διαπιστώνει ότι το Νοσοκομείο, ακόμη και μετά την έκδοση των αναβλητικών Πρακτικών του της 18ης Συνεδρίασης/10.7.018, δεν προσκόμισε αναλυτικές βεβαιώσεις από τις οποίες να προκύπτουν για τους εφημεριακά απασχοληθέντες ιατρούς το σύνολο των ωρών της εβδομαδιαίας απασχόλησής τους, καθώς και ότι αυτή δεν υπερβαίνει τις 48 ώρες ανά εβδομάδα ή σε περίπτωση εφαρμογής του μεταβατικού καθεστώτος της παρ. 4 του άρθρου 3 του ν. 4498/2017, δεν υπερβαίνει το ανώτατο όριο των 60 ωρών ανά εβδομάδα, στην τελευταία δε περίπτωση δεν προσκόμισε τις έγγραφες και ρητές δηλώσεις των ιατρών για την παροχή της συναίνεσής τους ως προς την απασχόλησή τους πέραν του ορίου των 48 ωρών εβδομαδιαίως, δηλώσεις οι οποίες, σύμφωνα με τις προεκτεθείσες διατάξεις, θα πρέπει να τηρούνται για το σύνολο των ειδικευμένων και ειδικευόμενων ιατρών σε ειδικό αρχείο. Συνεπεία δε των ελλείψεων αυτών και σε συνδυασμό με τις 10258/21.6.2018 και τις από 24.7.2018 βεβαιώσεις του Κοινού Διοικητή των διασυνδεόμενων Γ.Ν. … «…» και «..», με τις οποίες συνομολογείται ότι αφενός υπάρχει υπέρβαση του 48ώρου για το σύνολο του ιατρικού προσωπικού, αφετέρου ότι ως προς τις υπερωρίες εφαρμόζεται το ήδη καταργηθέν με τις νέες διατάξεις παλαιότερο σύστημα εφημεριών, το Κλιμάκιο κρίνει ότι οι κρίσιμες εφημερίες πραγματοποιήθηκαν κατά παράβαση των διατάξεων του ν. 4498/2017. Η επίκληση εκ μέρους του Νοσοκομείου του οικ.92438/12.12.2017 εγγράφου του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υγείας δεν δύναται να επηρεάσει τη νομιμότητα της συγκεκριμένης δαπάνης, καθώς η αναφορά σε αυτό στη σταδιακή εφαρμογή του νόμου δεν συμφωνεί ούτε με το γράμμα αυτού, ο οποίος έχει άμεση εφαρμογή, ούτε και με την υποχρέωση της Ελληνικής Πολιτείας να συμμορφωθεί προς το δεδικασμένο της απόφασης της 23ης Δεκεμβρίου 2015 (υπόθεση C-180/14) του Δ.Ε.Ε., αλλά και προς τις υποχρεώσεις που υπέχει από τα άρθρα 3 και 6 της οδηγίας 2003/88/ΕΚ. Επιπλέον, η δυνατότητα εφαρμογής, σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο, του παλαιότερου συστήματος εφημεριών μέχρι την έκδοση των απαραίτητων υπουργικών αποφάσεων και εγκυκλίων, δεν προβλέπεται από τις ρυθμίσεις του ν. 4498/2017, διότι, πέραν της δυνατότητας υπέρβασης του 48ωρου για μια τριετία από την έναρξη ισχύος του νόμου και μέχρι την ολοκλήρωση των απαιτούμενων προσλήψεων ειδικευμένων ιατρών, δεν προβλέπεται αντίστοιχη μεταβατική διάταξη για το νέο σύστημα εφημεριών και οργάνωσης του χρόνου εργασίας των ιατρών, αλλά αντίθετα καταργείται από την ισχύ του κάθε αντίθετη διάταξη νόμου. Αντίστοιχα, η δήλωση του Κοινού Διοικητή των διασυνδεόμενων Γ.Ν. … «...» και «…» ότι οι συγκεκριμένες υπερωρίες πραγματοποιήθηκαν με τη συναίνεση των ιατρών δεν δύναται να καλύψει την παράλειψη της υποβολής εκ μέρους τους εγγράφων δηλώσεων συναίνεσης και της τήρησης από το Διευθυντή του Νοσοκομείου ειδικού προς τούτο αρχείου. Τέλος, η αόριστη επίκληση της αδυναμίας του Νοσοκομείου να εκτελέσει με το υπάρχον προσωπικό το νέο σύστημα εφημεριών, χωρίς να παρέχονται στοιχεία για τον ακριβή αριθμό τακτικών ιατρών και επικουρικού προσωπικού που διαθέτει και το επιπλέον προσωπικό που απαιτείται για την εύρυθμη λειτουργία του και την κάλυψη του συνόλου των αναγκών του, δεν δύνανται να στοιχειοθετήσουν για το συγκεκριμένο φορέα υγείας την αδυναμία εφαρμογής των νέων ρυθμίσεων. Κατά τη γνώμη όμως της Προεδρεύουσας Συμβούλου, η επικαλούμενη έλλειψη προσωπικού στο Νοσοκομείο και η μη δυνατότητα πρόσληψης νέου προσωπικού είναι ανάγκες ικανές να στοιχειοθετήσουν την αδυναμία του Νοσοκομείου να εκτελέσει το νέο σύστημα εφημεριών με το υπάρχον προσωπικό και ως εκ τούτου οι εντελλόμενες με τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνες είναι νόμιμες και τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής πρέπει να θεωρηθούν. Η γνώμη αυτή δεν κράτησε...Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω το Κλιμάκιο κρίνει κατά πλειοψηφία ότι οι εντελλόμενες με τα υπό κρίση χρηματικά εντάλματα δαπάνες είναι μη νόμιμες και ότι αυτά δεν πρέπει να θεωρηθούν.