2/28044/0026/2014
Τύπος: Έγγραφα
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
2/23633/0026/2015
Παρέχονται απόψεις αναφορικα με τις διατάξεις που διέπουν το λογιστικό των Επιμελητηρίων (ΑΔΑ:ΩΚ06Η-ΗΥΜ)
2/71962/0022/2007
Παρέχονται απόψεις σχετικά με τον συμψηφισμό των αναδρομικών αποδοχών
2/61829/0026/2014
Παροχή απόψεων αναφορικα με: α) το αρμόδιο να αποφασίζει για τη διάθεση των πιστώσεων του προϋπολογισμού όργανο και β) τη δυνατότητα ελέγχου και θεώρησης του πίνακα καταβολής της αμοιβής δικηγόρου.
2/33888/0022/2012
ΘΕΜΑ: «Παρέχονται πληροφορίες».(Αναφορικά με τη δυνατότητα καταβολής αποζημίωσης για χρήση επιβατικού αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης (ταξί) στο εξωτερικό)
2/70275/0026/2014
Παροχή απόψεων αναφορικα με τη δυνατότητα σύναψης προγραμματικών συμβάσεων μεταξύ της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων - Π.Ε. Κεφαλληνίας - Ιθάκης με το Επιμελητήριο Κεφαλονιάς & Ιθάκης, καθώς και με το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (πρώην Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας)
2/69194/ΔΕΠ/2016
Παρέχονται πληροφορίες (Δυνατότητα καταβολής επίδόματος θέσης ευθύνης ευθύνης)
2/63302/0022/2011
Παρέχονται απόψεις για τη γραμματειακή υποστήριξη Περιφερειακών Συμβουλίων
Δ16α/270/2002
Καθορισμός της διαδικασίας καταβολής του εφάπαξ βοηθήματος του Ν. 103/75 στο μόνιμο προσωπικό του πρώην Ειδικού Ταμείου Μονίμων Οδοστρωμάτων Αθηνών (ΕΤΜΟΑ).
1173826/2019
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2018 ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΑΔΑ: ΩΨΙΖ46ΜΠ3Ζ-2Α2
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/219/2019
Καταβολή αναδρομικών αποδοχών...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως εκδόθηκε, κατ’ εφαρμογή της διάταξης της περ. β΄ της παρ. 3 του άρθρου 19 του ν. 4325/2015- όπως αυτή αντικαταστάθηκε με τη διάταξη της παρ. 3 του άρθρου 99 του ν. 4483/2017- κατά τα προεκτεθέντα, η 6139/15.11.2018 απόφαση του Δημάρχου ..., με την οποία ο υπάλληλος, ..., πρώην δημοτικός αστυνομικός, κατατάχθηκε σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση του κλάδου ΤΕ Μηχανικός Αυτοματισμού, αναδρομικά από 22.10.2015. Και τούτο διότι η εν λόγω διάταξη δεν καταλαμβάνει τον συγκεκριμένο υπάλληλο, διότι είχε αποκτήσει τον επίμαχο τίτλο σπουδών του (πτυχίο του Τμήματος Αυτοματισμού της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος ...), στις 11.10.2004, ήτοι προ του αρχικού διορισμού του στη Δημοτική Αστυνομία και όχι, κατά τα γενόμενα δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, στο χρονικό διάστημα από τη δυνατότητα επανασύστασης της καταργηθείσας Δημοτικής Αστυνομίας στον οικείο Δήμο δυνάμει του ν. 4325/2015 (ήτοι από 11.5.2015) μέχρι τη δημοσίευση του ν. 4483/2017 (ήτοι στις 31.7.2017) που προέβλεψε τη δυνατότητα των πρώην δημοτικών αστυνομικών να καταταγούν σε άλλες υπηρεσίες του οικείου Δήμου, σε κλάδους ανώτερης κατηγορίας με βάση τα τυπικά προσόντα που απέκτησαν στο διάστημα αυτό. Συνεπώς, η εντελλόμενη δαπάνη είναι στο σύνολό της μη νόμιμη, εφόσον δεν χώρησε νόμιμα η «αναδρομική» κατάταξη του φερόμενου ως δικαιούχου του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος σε ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα.