Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

162393/2678/2017

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4389/2016
ΦΕΚ: 4055/Β/22.11.2017

Προσθήκη στην με αριθμό 146776/2459/ 21.10.2016 απόφαση Υ.Π.ΕΝ. (ΦΕΚ 3532 Β’) «Καθορισμός θεμάτων σχετικών με την παράγραφο 1 εδάφια β ’, γ ’, δ’ και ε’ του άρθρου 21 τού ν. 3889/2010 όπως ισχύει» .

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

163993/2909/2017

Συμπλήρωση της αριθμ. 146776/2459/21.10.2016 απόφασης Υ.Π.ΕΝ. (ΦΕΚ 3532 Β΄) «Καθορισμός θεμάτων σχετικών με την παράγραφο 1 εδάφια β΄, γ΄, δ΄ και ε΄ του άρθρου 21 τού ν. 3889/ 2010 όπως ισχύει.».


160543/2326/2017

Τροποποίηση της με αριθμό 146776/2459/ 21-10-2016 απόφασης Υ.Π.ΕΝ. (ΦΕΚ 3532Β΄) «Καθορισμός θεμάτων σχετικών με την παράγραφο 1 εδάφια β', γ', δ' και ε' του άρθρου 21 του ν. 3889/2010 όπως ισχύει.


176197/2814/2018

Τροποποίηση της με αριθμό 146776/2459/ 21.10.2016 απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού (ΦΕΚ 3532Β΄) «Καθορισμός θεμάτων σχετικών με την παράγραφο 1 εδάφια β', γ', δ' και ε' του άρθρου 21 του ν. 3889/2010 όπως ισχύει.


ΥΠΕΝ/ΔΔΕΥ/92364/2651/2020

Τροποποίηση της υπ΄ αρ. 146776/2459/21.10.2016 απόφασης Υ.Π.ΕΝ. «Καθορισμός θεμάτων σχετικών με την παρ. 1 εδάφια Β΄, Γ΄, Δ΄ και Ε΄ του άρθρου 21 του ν. 3889/2010 όπως ισχύει» (Β΄3532).


146776/2459/2016

Καθορισμός θεμάτων σχετικών με την παράγραφο 1 εδάφια β΄, γ΄, δ΄ και ε΄ τού άρθρου 21 τού Ν. 3889/2010 όπως ισχύει.


ΝΣΚ/84/2022

Ερωτάται, εάν απαιτείται ή όχι η νομοθετική κύρωση συμφωνιών που ενδέχεται να συναφθούν, κατ’ εφαρμογή της παρ. 21 της από 31.05.2021 σύμβασης αποζημίωσης (κυρωθείσας με το άρθρο πρώτο του ν. 4810/2021) μεταξύ των : 1. Ελλ. Δημοσίου και 2. ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε., αφενός και αφετέρου των: παραχωρησιούχων, κατόπιν σύναψης των σχετικών από 14.12.2015 Συμβάσεων Παραχώρησης 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων που έχουν κυρωθεί με τα άρθρα 215 και 216 του ν. 4389/2016.(..)Δεν απαιτείται νομοθετική κύρωση τυχόν συναφθείσας σύμβασης (συμφωνίας) για τη καταβολή αποζημίωσης, για το έτος 2021, κατ’ εφαρμογή της παραγράφου 21 της, κυρωθείσας με το ν. 4810/2021, από 31.05.2021 Σύμβασης (Συμφωνίας) Αποζημίωσης στους Παραχωρησιούχους του ερωτήματος (ομόφωνα).


ΝΣΚ/94/2020

Εφαρμογή ή μη της διάταξης της παραγράφου 21 του άρθρου 19 του ν. 3208/2003, όπως προστέθηκε με την παράγραφο 8β του άρθρου 43 του ν. 4280/2014, στις περιπτώσεις εκτάσεων πρώην αγροτικού ή χορτολιβαδικού χαρακτήρα.(...)Η διάταξη της παραγράφου 21 του άρθρου 19 του ν. 3208/2003, όπως προστέθηκε με την παράγραφο 8β του άρθρου 43 του ν. 4280/2014, εφαρμόζεται στις περιπτώσεις εκτάσεων πρώην αγροτικού ή χορτολιβαδικού χαρακτήρα, στις οποίες έπαυσε η καλλιέργεια ή η βόσκηση λόγω απαγόρευσης διενέργειας διακατοχικών πράξεων σε αυτές μέχρι την επίλυση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος έναντι του Δημοσίου, εφόσον αναγνωριστούν με αμετάκλητη δικαστική απόφαση ως μη δημόσιες. Οι εκτάσεις αυτές διατηρούν το χαρακτήρα που είχαν, αγροτικό ή χορτολιβαδικό, μολονότι φέρουν σήμερα χαρακτήρα δασικής έκτασης, συνεπεία της απαγόρευσης επεμβάσεων σ’ αυτές, έστω και αν ο δασικός χαρακτήρας τους κρίθηκε μεταγενέστερα με τελεσίδικη πράξη χαρακτηρισμού και έχουν κηρυχθεί αναδασωτέες είτε λόγω εκχέρσωσής τους για καλλιέργεια μετά τη δάσωσή τους, είτε λόγω πυρκαγιάς, ανακαλουμένων αυτοδίκαια των σχετικών διοικητικών πράξεων (ομόφωνα).


Δ.ΟΡΓ.Α 1063301 ΕΞ2019

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Κ.Ε.Φ.) Της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), καθορισμός των καθηκόντων του προσωπικού που χειρίζεται αυτό και κάθε άλλου σχετικού αναγκαίου θέματος.

Δ.ΣΦ-ΦΕΚ-2306/Β/13.6.2019: την Δ.ΟΡΓ.Α 1063301 ΕΞ2019/25-04-2019 απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, που δημοσιεύτηκε στο 1773/τ.Β΄/21-05-2019 ΦΕΚ, γίνονται οι παρακάτω διορθώσεις: α) Στην παράγραφο Β΄ «ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ» του άρθρου 2 «ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Κ.Ε.Φ.-ΡΟΛΟΙ-ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ»: αα) Στην έκτη περίπτωση, ήτοι μετά την περίπτωση (εε), στη σελίδα 20571, της υποπαραγράφου (β), από την εσφαλμένη αρίθμηση (στ), στην ορθή (στστ). ββ) Στην έκτη περίπτωση, ήτοι μετά την περίπτωση (εε), στη σελίδα 20573, της υποπαραγράφου (ζ), από την εσφαλμένη αρίθμηση (στ), στην ορθή (στστ). β) Στην ενότητα «Σύνοψη» του Παραρτήματος «Εγχειρίδιο Διαδικασιών του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Κ.Ε.Φ.)», στη σελίδα του ΦΕΚ 20576, απαλείφεται η έκτη τελευταία κουκίδα, καθώς και το περιεχόμενο αυτής: «Στο Κεφάλαιο 6 «Αριθμοί και διευθύνσεις εξυπηρέτησης» αναφέρονται οι τηλεφωνικοί αριθμοί-ηλεκτρονικές διευθύνσεις που χρησιμοποιούνται από τους συναλλασσόμενους για να επικοινωνήσουν με το σύστημα.». 


ΕΣ/ΤΜ.6/2444/2009

Εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών...ζητείται από το Τμήμα τούτο να ανακληθεί η 150/2009 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προεκτεθείσα νομική σκέψη (υπό στοιχείο III), το Τμήμα διαπιστώνει ότι η 49/15.5.2009 σύμβαση εμπίπτει στην ειδική νομοθετική ρύθμιση της παραγράφου 1 του άρθρου έκτου του ν. 3755/2009, αφού αυτή έχει συναφθεί βάσει των διατάξεων της παραγράφου 5 του άρθρου ογδόου του ν.2932/2001 (Α΄ 145), όπως αυτό ισχύει μετά την προσθήκη των τριών τελευταίων εδαφίων του με τις διατάξεις του άρθρου 27 του ν.3511/2006 (Α΄ 258) και αφορά στην εκτέλεση δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση των αναφερόμενων σε αυτή δρομολογιακών γραμμών, για το χρονικό διάστημα από 17.5.2009 έως την ολοκλήρωση της διαδικασίας του διαγωνισμού, που προκηρύχθηκε με τη ΔΜ/Φ231.01/135/9.1.2009 απόφαση του ..... Εξάλλου, η σύμβαση αυτή, η οποία φέρει ημερομηνία σύναψης 15.5.2009, υποβλήθηκε για έλεγχο νομιμότητας στο Δικαστήριο τούτο, με το ΔΜ/Φ.231.01/5564/26.5.2009 έγγραφο, στις 28.5.2009 (αριθ. πρωτ. 31758), ήτοι εντός του οριζόμενου στην παράγραφο 1 του άρθρου έκτου του ν. 3755/2009 χρονικού διαστήματος των δεκαπέντε εργάσιμων ημερών. Ως εκ τούτου, το Κλιμάκιο όφειλε να προβεί στον έλεγχο της συγκεκριμένης, μεταξύ του .... και της πλοιοκτήτριας εταιρείας «…..», σύμβασης, καθώς αυτή υποβλήθηκε στο Ελεγκτικό Συνέδριο, έστω και αν είχε ήδη συναφθεί, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παραγράφου 1 του άρθρου έκτου του ν. 3755/2009, αφού το Κλιμάκιο, όταν επιλήφθηκε της συγκεκριμένης υπόθεσης, εξακολουθούσε να διατηρεί την κατά χρόνο ελεγκτική του αρμοδιότητα, παρά τα όσα αντίθετα κρίθηκαν με την προσβαλλόμενη Πράξη.. Κατ΄ ακολουθίαν των ανωτέρω, το Τμήμα κρίνει ότι, κατ΄ αποδοχή των σχετικών λόγων της αίτησης, αυτή πρέπει να γίνει δεκτή και να ανακληθεί η προσβαλλόμενη Πράξη. Δεδομένου δε ότι το Κλιμάκιο δεν προχώρησε στον έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας ανάθεσης της υποβληθείσας προς έλεγχο σύμβασης, η υπόθεση πρέπει να αναπεμφθεί στο Ζ΄ Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, προκειμένου αυτό να προβεί στον έλεγχο νομιμότητας της οικείας σύμβασης (βλ. 41/2007, 124/2008 και 30/2009 Πρ. VI Τμ. Ελ. Συν.). Ανακαλεί την 150/2009 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


ΔΕΚ/C-57/2001

Περίληψη 1. Η οδηγία 93/37, περί συντονισμού των διαδικασιών για τη σύναψη συμβάσεων δημοσίων έργων, δεν αντιτίθεται σε εθνική κανονιστική ρύθμιση η οποία απαγορεύει τη μεταβολή της συνθέσεως μιας κοινοπραξίας που μετέχει σε διαγωνισμό για τη σύναψη συμβάσεως δημοσίων έργων ή παραχωρήσεως δημοσίων έργων μετά την υποβολή της προσφοράς. Συγκεκριμένα, η ρύθμιση της συνθέσεως αυτού του είδους των κοινοπραξιών εμπίπτει στην αρμοδιότητα των κρατών μελών, καθότι το άρθρο 21 της εν λόγω οδηγίας, μοναδική διάταξη που αφορά τις κοινοπραξίες των εργοληπτών, περιορίζεται, αφενός, να αναφέρει ότι οι κοινοπραξίες επιτρέπεται να υποβάλλουν προσφορές και, αφετέρου, να απαγορεύσει την υποχρέωση να περιβληθούν συγκεκριμένη νομική μορφή προτού ανατεθεί η σύμβαση στην επιλεγείσα κοινοπραξία, και δεν περιέχει καμία διάταξη σχετική με τη σύνθεση αυτή. ( βλ. σκέψεις 60-61, 63, διατακτ. 1 ) 2. Η οδηγία 89/665, για τον συντονισμό των νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων περί της εφαρμογής των διαδικασιών προσφυγής στον τομέα της σύναψης συμβάσεων κρατικών προμηθειών και δημοσίων έργων, όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 92/50, για τον συντονισμό των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων υπηρεσιών, επιβάλλει στα κράτη μέλη, με το άρθρο της 1, παράγραφος 1, την υποχρέωση να λαμβάνουν τα αναγκαία μέτρα για να εξασφαλίζεται, όσον αφορά τις διαδικασίες συνάψεως δημοσίων συμβάσεων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των σχετικών κοινοτικών οδηγιών, ότι οι αποφάσεις που λαμβάνουν οι αναθέτουσες αρχές υπόκεινται στην άσκηση αποτελεσματικών και όσο το δυνατόν ταχύτερων προσφυγών, για τον λόγο ότι οι αποφάσεις αυτές παραβιάζουν είτε το κοινοτικό δίκαιο περί δημοσίων συμβάσεων είτε τους εθνικούς κανόνες που μεταφέρουν το δίκαιο αυτό στην εσωτερική έννομη τάξη. Επιπλέον, όπως προκύπτει από την παράγραφο 3 του ίδιου άρθρου, τα κράτη μέλη οφείλουν να εξασφαλίζουν ότι οι διαδικασίες προσφυγής μπορούν να κινηθούν τουλάχιστον από οποιοδήποτε πρόσωπο έχει ή είχε συμφέρον να του ανατεθεί συγκεκριμένη σύμβαση κρατικών προμηθειών ή δημοσίων έργων και υπέστη ή ενδέχεται να υποστεί ζημία από μια εικαζόμενη παράβαση. Συναφώς, μια κοινοπραξία εργοληπτών πρέπει να μπορεί να ασκήσει τα ένδικα βοηθήματα που προβλέπει η οδηγία 89/665, στο μέτρο που μια απόφαση της αναθέτουσας αρχής προσβάλλει τα δικαιώματα που η κοινοπραξία αυτή αντλεί από το κοινοτικό δίκαιο στο πλαίσιο διαδικασίας συνάψεως δημοσίων συμβάσεων. ( βλ. σκέψεις 64-65, 73, διατακτ. 2 )