Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
126538/2020
Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας.
ΥΠΕΝ/ΣΕΝΕ/13582/952/2021
Μεθοδολογία προγραμματισμού των τακτικών περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων - Αξιολόγηση κινδύνου και κατάταξη σε βαθμούς επικινδυνότητας των οικονομικών δραστηριοτήτων που υπάγονται στις Κατηγορίες Α και Β του άρθρου 1 του ν. 4014/2011, όπως ισχύει.
8484 οικ. Φ.708.2/2024
Αξιολόγηση Κινδύνου και Κατάταξη των οικονομικών δραστηριοτήτων/εγκαταστάσεων σε επίπεδα επικινδυνότητας - μεθοδολογία σχεδιασμού, προγραμματισμού και συχνότητα ελέγχων στο πλαίσιο της εποπτείας οικονομικών δραστηριοτήτων/εγκαταστάσεων στις διατάξεις πυροπροστασίας αρμοδιότητας Πυροσβεστικού Σώματος
1408/274009/2020
Κατάταξη επιχειρήσεων τροφίμων σε κατηγορίες επικινδυνότητας - Συχνότητα επισήμων ελέγχων.
4058/2021Εφαρμογή ΚΥΑ 1408/274009/ΦΕΚ Β΄/9-10-2020 Κατάταξη των επιχειρήσεων τροφίμων σε κατηγορίες επικινδυνότητας - Συχνότητα επισήμων ελέγχων ΑΔΑ:ΨΙΖ7ΟΡ9Τ-ΕΡΦ
ΠΥΣ/45/2019
Σύσταση, συγκρότηση και λειτουργία Διυπουργικής Επιτροπής για την εποπτεία των οικονομικών δραστηριοτήτων και της αγοράς προϊόντων.
1037/188592/2020
Καθορισμός της μεθοδολογίας των τακτικών επίσημων ελέγχων σε επιχειρήσεις τυποποίησης και συσκευασίας νωπών οπωροκηπευτικών για τη διαμόρφωση του προγράμματος της εποπτείας τους, βάσει του ν. 4512/2018 «Ρυθμίσεις για την εφαρμογή των Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων του Προγράμματος Οικονομικής Προσαρμογής και άλλες διατάξεις» (Α΄ 5).
51384/1044/2012
Κατάρτιση προγράμματος συστηματικών ελέγχων της αγοράς όσον αφορά την Ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα σύμφωνα με το Άρθρο 13 της υπ’ αριθμ. 50268/5137/07 κοινής υπουργικής απόφασης (Β΄ 1853).
53580/2022
Διαδικασία διενέργειας ελέγχων εποπτείας εξουσιοδοτημένων φορέων για το Μέτρο 19 - παρεμβάσεις τοπικής ανάπτυξης με πρωτοβουλία τοπικών κοινοτήτων του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020 και ειδικότερα του Υπομέτρου 19.2 ΑΔΑ:Ψ24Δ46ΨΧΞΧ-ΞΧΑ
ΝΣΚ/208/2017
Αυτόνομος Οικοδομικός Οργανισμός Αξιωματικών (ΑΟΟΑ) - Ζητήματα οικονομικής διαχείρισης και ελέγχου. Κατάσταση : Αποδεκτή. Η απουσία καταρτισμένων και εγκεκριμένων από τα αρμόδια όργανα ισολογισμών και απολογισμών για τα έτη 2009-2015 του ΑΟΟΑ, δεν επηρεάζει καταρχήν την κατάρτιση, έγκριση και εκτέλεση του προϋπολογισμού, ούτε την νομιμότητα των δαπανών που περιέχονται σε νομίμως συνταχθέντα και εγκριθέντα προϋπολογισμό, ανεξαρτήτως της τυχόν ύπαρξης διοικητικών, πειθαρχικών, φορολογικών, αστικών ή ποινικών ευθυνών των αρμοδίων οργάνων, λόγω της παράβασης των κανόνων και των γενικών αρχών διασφάλισης της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης και της ορθής λογιστικής αποτύπωσης των δραστηριοτήτων του Οργανισμού. Κατά παρέκκλιση των διατάξεων του ν. 4129/2013 περί Ελεγκτικού Συνεδρίου, από τις 1.1.2017 καταργείται ο προληπτικός έλεγχος των δαπανών του κράτους και από τις 1.1.2019 των δαπανών ΟΤΑ και του συνόλου των ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ που υπάγονται στον προληπτικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, από δημόσιες υπηρεσίες διοικητικά ανεξάρτητες από τους φορείς που πραγματοποιούν τις δαπάνες και, εφεξής, οι προϊστάμενοι των οικονομικών υπηρεσιών των Υπουργείων και οι εξομοιούμενοι με αυτούς κατά την παρ. 3 του άρθρου 24 του ίδιου νόμου, ως και οι προϊστάμενοι των οικονομικών υπηρεσιών των λοιπών φορέων της Γενικής Κυβέρνησης (άρθρο 25), καθίστανται αποκλειστικά υπεύθυνοι για τις αρμοδιότητες που αφορούν στη δημοσιονομική διαχείριση του φορέα τους και οι οποίες ασκούνταν από τις ΥΔΕ και το Ειδικό Λογιστήριο. Από τις παραπάνω νομοθετικές ρυθμίσεις, συνάγεται ευθέως ότι ο προληπτικός έλεγχος των δαπανών διενεργείται πλέον από τις οικονομικές υπηρεσίες του ίδιου του φορέα που τις πραγματοποιεί, χωρίς αυτό να παρεμποδίζει τη διενέργεια ελέγχων στην περιουσία του ΑΟΟΑ από όλα τα αρμόδια όργανα.
ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/2045/2022
ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΡΘΡΩΣΗ.(...)Περαιτέρω, σύμφωνα με την ίδια ως άνω έκθεση (σελ. 72 – 74 αυτής, εύρημα 25) διενεργήθηκε από την ελεγκτική ομάδα έλεγχος σε δέκα επιλεγείσες συμβάσεις που συνήφθησαν μεταξύ του εκκαλούντος και τρίτων οικονομικών φορέων. Από τον έλεγχο προέκυψε, μεταξύ άλλων, ότι όλες οι συμβάσεις είχαν συναφθεί κατόπιν πρόχειρου διαγωνισμού, ανεξαρτήτως του ύψους του συμβατικού αντικειμένου, ήτοι μετά από έρευνα αγοράς και υποβολή τριών προσφορών. Συναφώς διαπιστώθηκε, σύμφωνα με την ίδια έκθεση ότι «Οι συμβάσεις με Α/Α 5, 7 και 10 εντάσσονται στο πλαίσιο των δράσεων ή της διοργάνωσης εκδηλώσεων δημοσίων σχέσεων του φορέα και σύμφωνα με τα άρθρα 37 και 42 του ΕΚΛ του, οι αναθέσεις έπρεπε να γίνουν κατόπιν σχετικής προκήρυξης και δημοσίευσης σε δύο (2) ημερήσιες εφημερίδες. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε σε όλες τις περιπτώσεις ήταν αυτή του πρόχειρου διαγωνισμού» και προτάθηκε σχετικώς «να επιβληθεί στον φορέα κατ’ αποκοπή δημοσιονομική διόρθωση ποσοστού ύψους 25% στο σύνολο του συμβατικού οικονομικού αντικειμένου των συμβάσεων με αριθ. 5, 7 και 10, δηλαδή συνολικού ύψους είκοσι χιλιάδων διακοσίων εξήντα τεσσάρων ευρώ και είκοσι πέντε λεπτών (20.264,25€) (…)».Για τους λόγους αυτούςΑναβάλλει την έκδοση οριστικής απόφασης επί της από 7.2.2017 (ΑΒΔ 460/9.2.2017) έφεσης.Διατάσσει: α) τη συμπλήρωση των στοιχείων του φακέλου, κατά τα ειδικότερα αναφερόμενα στη σκέψη 11 της παρούσας, με επιμέλεια τόσο της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων της Ειδικής Γραμματείας Δημοσιονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών, όσο και του εκκαλούντος, εντός προθεσμίας δύο (2) μηνών από την κοινοποίηση σε αυτούς της παρούσας απόφασης και β) με επιμέλεια της Γραμματέα του Τμήματος, τον ορισμό νέας δικασίμου για τη συζήτηση της υπόθεσης, μετά την τήρηση της νόμιμης προδικασίας.